اضافه شدن کاراکتر Lei Wulong به بازی Tekken 7 PS4

کاراکتر Lei Wulong بازی Tekken 7

در جدیدترین اخبارهای مربوط به بازی Tekken 7 متوجه شدیم که استودیو باندای نامکو برخی تصاویر را از محتوای این بازی انتشار داده که قصد شناختن بیشتر این بازی را به گیمران داشته است. از جمله تصاویر انتشار یافته وجود کاراکتر Lei Wulong در Tekken 7 می باشد که در قالب محتوایی در بازی وجود دارد. این کاراکتر از سبک های گوناگونی برای جنگیدنش استفاده می کند.

کاراکتر Lei Wulong بازی Tekken 7
بازی Tekken 7

اخیرا استودیو سازنده بازی Tekken برای پلی استیشن ۴، حضور کاراکتر Lei Wulong را در سری هفتم این بازی ها تأیید کرده است. در جدیدترین اخبارهای مربوط به بازی Tekken 7 متوجه شدیم که استودیو باندای نامکو برخی تصاویر را از محتوای این بازی انتشار داده که قصد شناختن بیشتر این بازی را به گیمران داشته است. از جمله تصاویر انتشار یافته وجود کاراکتر Lei Wulong در Tekken 7 می باشد که در قالب محتوایی در بازی وجود دارد. این کاراکتر از سبک های گوناگونی برای جنگیدنش استفاده می کند. از جمله سبک های این کاراکتر می توان پلنگ، اژدها، ببر، کونگ فوی مست و مار اشاره نمود. این بازی را می توان روی پلتفرم X Box One، Ps4 و PC بازی کرد. همچنین این بازی نمره ی خوبی را از منتقدینش دریافت کرده است.

بررسی اجمالی بازی Tekken 7

بازی Tekken در طول زمان زیادی عرضه گردید و از نخستین روزهای عرضه شدنش طرفداران زیادی داشت. هر چند که این بازی خالی از ایراد نیست اما با دیدن گیم پلی و جنگ های موجود در بازی می توانید ساعت ها سرگرم باشید. به جزء این شخصی سازی های گوناگون در بازی باعث می شود که بازی برایتان هرگز تکراری نشود.شما در شماره جدید منتشر شده از بازی Tekken 7 شاهد شخصیت های جدیدی می شوید که در بازی به تازگی اضافه شده اند. از جمله این شخصیت ها باید لی وولانگ و آنا ویلیامز را نام برد. اخیرا اطلاعاتی که از این بازی وجود دارد، حضور دو شخصیت دوست داشتنی Lei Wulong و Anna Williams می باشد. در نسخه بروزرسانی شده از این بازی می بینیم که برای استفاده از دو شخصیت گفته شده باید ۵ دلار بدهید تا در بازی از آن ها استفاده کنید.

کاراکتر Lei Wulong بازی Tekken 7
کاراکتر Lei Wulong بازی Tekken 7

حضور کاراکتر Lei Wulong بازی Tekken 7

شخصیت Lei Wulong از شخصیت هایی بوده که در سری های قبلی بازی حضور داشته و تقریبا می توان گفت که جز شخصیت های دائم بازی Tekken 7 می باشد. در حال حاضر حضور این شخصیت تأیید شده می باشد. اگر شما هم دوستدار این شخصیت می باشید می توانید آن را در Tekken 7 داشته باشید هر چند که این شخصیت در مجموعه های قبلی چندان استفاده ای نداشته است.

نسخه جدید بازی های Tekken به نام Tekken 7 شناخته می شود که دارای ۳۲ جنگجو می باشد و کمپانی سازنده بازی خبرهای زیادی را از این بازی منتشر نکرده است اما این بازی در ابتدای سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم های گوناگون عرضه شده است. در نسخه جدید شاهد بهبود گیم پلی و طولانی تر شدن داستان هستیم که به خوبی انتظارات بازیکنان را پاسخگو بوده است.

بازیکن Tekken 7 از بازی های ویدئویی جنگی بوده که ساخته و انتشار یافته استودیو نامکو انترتینمنت می باشد. این بازی اولین بار با بهره گیری از موتور گرافیکی آنریل در شهر لاس وگاس ( EVO 2014 ) معرفی شد. به هر حال سوالات زیادی در مورد این بازی وجود دارد که تقریبا همه ی آن ها در این بازی پاسخ داده می شود. از جمله این سوالات هدف هیهاچی از قتل نوه اش، علت پرتاب کردن پسرش از صخره و چه بودن ژن شیطانی می باشد. نسخه آرکید بازی تیکن ۷ در سال ۲۰۱۵ انتشار یافت.

بازی Tekken 7 برای کنسول های پلی استیشن ۴

در سال ۲۰۱۵ در یک کنفرانس خبری از سوی شرکت سونی انتشار بازی Tekken 7 برای پلتفرم های Ps4 اعلام شد که اعلام این خبر توسط مدیر سازنده این بازی بود. همچنین باید بدانید که تیکن ۷ از بازی های انحصاری Ps4 می باشد که سازگاری با Ps، VR می باشد. تیکن ۷ روی کنسول های Playstation ۴ دارای ویژگی هایی مانند گرافیک عالی، مراحل و آیتم های جدید و تغییرات اساسی در پوشش کاراکترهای بازی و حضور کارکترهای جدید در بازی می باشد و سرانجام این بازی در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم های گوناگون انتشار یافت.

روند بازی Tekken 7

در بازی Tekken 7 بیشتر مبارزات تن به تن بوده و مبارزات دو نفر به دو نفر چندان مورد استقبال قرار نمی گیرد. سیستم بازی جدید بوده و نام آن ریج آرت می باشد و وقتی بازیکن سلامتی اش به خطر بیفتد می تواند از فنونی استفاده کند که ۴۰ تا ۸۰ درصد سلامتی حریف را کم کند. سیستم بعدی بازی پاورکراش بوده که آن هم موجب کاهش سلامت حریف حتی در زمان ضربه خوردن می شود.

در این نسخه از بازی های تیکن شاهد کاراکترهای جدید و قدیمی خواهید بود. از نسخه قبل تا به حال شاهد حضور کاراکترهای چون کاتارینا که از زنان آمریکای لاتین بوده که شیوه مبارزه اش ساواته می باشد، لاتی کلویی، زن هیهاچی، کازومی میشیما و غول بازی از جمله کاراکترهای این بازی می باشند. سایر کاراکترهای بازی در قسمت محتوای بازی حضور دارند که معرفی می شوند. به هر حال Tekken 7 از بازی های است که شرکت سونی منحصرا برای کنسول های پلی استیشن ۴ عرضه کرده است و در این نسخه از بازی های تیکن شاهد حضور کاراکتر دوست داشتنی Lei Wulong هستیم.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نوزده =