معرفی و بررسی گیم تیکن ۷ با شخصیت های جذاب جدید

گیم تیکن 7

در لیست کاراکترهای جدید گیم تیکن ۷ نام دو شخصیت کوما و پاندا نیز به چشم می خورد. شاید این دو شخصیت از محبوبیت بالایی در سری بازی های تیکن برخوردار نباشند.

گیم تیکن 7
گیم تیکن ۷

معرفی و بررسی گیم تیکن ۷ با شخصیت های جذاب جدید

شرکت بندای نامکو، تریلر و آگهی تبلیغاتی جدید بازی پلی استیشن ۴ ۷ Tekken با محوریت شخصیت ها را منتشر نموده است. بازی مذکور نسخه ای برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس ۱ و رایانه های شخصی است.

بی شک پلی استیشن و روند تکمیلی آن تا کنون، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب نموده است. یکی از بازی های پرطرفدار پلی استیشن، بازی تیکن است که تا کنون ۷ نسخه از آن به بازار طرفدارانش عرضه گردیده است. طرفداران تیکن که منتظر نسخه جدید این بازی بودند، با خبر کمپانی بندای نامکو مبنی بر ارائه نسخه جدید این بازی هیجان زده شدند.

 این آگهی تبلیغاتی تلویزیونی، نگاهی اجمالی به داستان بازی می اندازد و بیننده نیز برای نخستین بار در این آگهی به دنیای شخصیت های این بازی جدید قدم می نهد. بازی ۷ Tekken برای بار اول از طریق استیم مورخ دوم ژوئن مصادف با ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ در کشورهای غربی منتشر گردید.

در ژاپن این بازی یک روز زودتر یعنی مورخ یکم ژوئن منتشر گردید. حواشی انتشار این بازی حاکی ازرونمایی الحاق سه بسته گیم تیکن ۷ در کنار مزایای سیزن می باشد.

شرکت بندای نامکو چند بسته الحاقی را به صورت فصلی برای گیم تیکن ۷ منتشر نموده است. بسته ها شامل ۲ شخصیت انحصاری، الحاقات و محتویات قابل دانلود و البته با شرایط پی منت (پولی) می باشد. چارت انتشاری بسته های الحاقی گیم تیکن ۷ به قرار زیر می باشد:

بسته نخست که درفصل تابستان سال ۲۰۱۷ منشر و به بازار عرضه خواهد شد، یک بخش جدید از بازی و حدود بیش از ۵۰ دست لباس جدید برای شخصیت های بازی می گردد.

بسته دوم که درفصل زمستان سال ۲۰۱۷ منتشر می گردد، یک شخصیت انحصاری از یک بازی مهیج ویدئویی دیگر را شامل می گردد.

بسته سوم بازی نیز یک شخصیت مهمان انحصاری از دیگر بازی های ویدئویی را شامل می گردد که در فصل بهار سال ۲۰۱۸ منتشر گردیده است.

از دیگر مزایای نسخه های سیزن پس می توان به ۳۵ لباس متالیک انحصاری اشاره نمود.

سیزن پس های گیم تیکن ۷، بسته های الحاقی مذکورهستند که به شکل مجزا نیزقابل تهیه و خریداری می باشند.

بندای نامکو همچنین اعلام نموده است که گیم تیکن ۷دارای پنل های بدون پی مِنت (مجانی) برای شخصیت های بازی خواهد بود که در اینصورت بازیکنان می توانند، شخصیت های مورد نظرشان را پرایوت (شخصی سازی) نموده و از عکس بازیکنان شخصی سازی شده در صفحه بارگذاری بازی تیکن ۷ بهره ببرند. شرکت بندای نامکو در همین راستا با چند هنرمند در سراسر جهان مشغول مذاکره و همکاری می باشد.

لقب کینگ درسری مبارزه های تیکن برای دو کاراکتر هیهاچی میشیما و کینگ در نظرگرفته شده است. هر دوی این کاراکترها مکزیکی هستند و هدفشان پشتیبانی کردن از کودکان یتیم می باشد. تمامی کاراکترهای اصلی نسخه های تیکن از کاراکتر کینگ بهره برده اند.

 تریلر و آگهی تبلیغاتی جدید بازی پلی استیشن ۴ ۷ Tekken با محوریت شخصیت ها نیز از کینگ بی بهره نبوده است. تمامی کاراکترهای کینگ تا به نسخه فعلی با ماسک جگوارشان بر روی صحنه بازی های مهیج تیکن ظاهر شده اند.

از مدتی قبل حضور شخصیت های بسیاری در نسخه تیکن تأیید شده است. از جمله شخصیت هایی که حضور وی در تیکن ۷ تأیید شده است؛ شخصیت ادی گوردو می باشد که در ویدئوی منتشر شده از تریلرنیز قابل مشاهده می باشد.

چنانچه از طرفداران قدیمی سری بازی های تیکن باشید، بی شک با شخصیت ادی گوردو آشنا هستید. ادی گوردو که مبارزی برزیلی است، نخستین بار از نسخه سوم به کاربران معرفی گردید. پس از نسخه سوم، ادی گوردو در تمامی نسخه ها و مبارزه ها حضور داشته است.

ادی گوردو از سبک مبارزه کاپوئرا برزیلی در مبارزه بهره می برد که سازندگان بازی تیکن، متنی را با هدف معرفی ادی گوردو منتشر نموده اند:

سبک مبارزه ادی گوردو که کاپوئرا است، با تلفیق رقص، حرکات نمایش و موسیقی، هنر رزمی مرگباری محسوب می گردد و ادی گوردو در این سبک بسیار ماهر می باشد. این تبحر موجب گردیده که ادی به مبارزی بدل گردد که با بی رحمی هر چه تمام تر به مبارزه پرداخته و خون دشمنانش را ریخته و پیروز از میدان خارج می گردد.

گیم تیکن ۷ از جنبه داستانی، ادی گوردو برای پرداخت بهای درمان استادش، وعده همکاری و تحت فرمان بودن با جین کازاما را داد. وی به جین کازاما وعده داد که در صورت درمان کامل استادش تحت فرمان جین کازاما در خواهد آمد. به هرصورت همه چیز مطابق میل ادی پیش نمی رود و ادی در حال انتقام گیری از دسته میشیما زاباتسو به رهبری کازویا میشیما می باشد.

پدربزرگ جین کازاما، هیهاچی میشیما است که از نسخه نخست به کاربران معرفی شد؛ و در نسخه دوم یکی از کاراکترهای اصلی به حساب می آمد. تا به نسخه فعلی هیهاچی در نقش یک ضد قهرمان

ظاهر گردیده است. این کاراکتر از نسخه پنجم نقشی کم رنگ تر در طی بازی ایفا می کرد. حالا در نسخه هفتم باز هم به صحنه برگشته است.

یکی دیگر از شخصیت های دیگر سری گیم تیکن ۷ لارس الکساندرسون می باشد. این شخصیت از نسخه ششم با تیکن همراه گردیده است. لارس یکی از سه مِین قهرمان ها در حالت کمپین Scenario در بازی می باشد.

شاهین نیز شخصیتی جدید است که از نسخه جدیدگیم تیکن ۷ به کاربران معرفی می گردد. در این نسخه کاربران شاهد نبرد جذاب شاهین و لارس خواهند بود که هیجانی وصف ناپذیر را برای کاربر رقم خواهد زد.

گیم تیکن 7
گیم تیکن ۷

در لیست کاراکترهای جدید گیم تیکن ۷ نام دو شخصیت کوما و پاندا نیز به چشم می خورد. شاید این دو شخصیت از محبوبیت بالایی در سری بازی های تیکن برخوردار نباشند اما پس از غیبت طولانی، حضور مجدد این شخصیت ها می تواند هیجانی مضاعف برای کاربران به ارمغان بیاورد.

بندای نامکو طی نشر ویدئویی مبارزات این دو کاراکتر نیمه محبوب را به تصویر کشیده است. این دو کاراکتر به سان نسخه های سابق مبارزه می کنند و تغییر محسوسی را در نوع مبارزات این دو شخصیت شاهد نیستیم و تنها مورد قابل اعتنا، قدرت نیروی گرافیکی گیم تیکن ۷ می باشد. تلفیق نور خورشید و جزئیاتی که به آن پرداخته شده است، جلوه های بصری وصف ناپذیری برای بازی رقم زده است.

از سوی دیگر کمپانی بندای نامکو، حضور شخصیت میگوئل اسپانیایی را در تریلر و آگهی تبلیغاتی جدید بازی پلی استیشن ۴ ۷ Tekken با محوریت شخصیت ها تأیید نموده است. میگوئل پیش از این در نسخه های تیکن ۲ و تیکن ۶ حضور داشته است. میگوئل شخصیت خشنی داشته وبیشتر از مُشت در مبارزاتش بهره می برد. شاید برای کسانی که پیشتر در نسخه گیم تیکن ۷ از مبارزات این کاراکتر اسپانیایی هیجان زده می شدند، تأیید حضور این شخصیت در تیکن ۷ مسرت بخش باشد.

با وجود اهتمام تولید کنندگان گیم تیکن ۷ برای افزودن شخصیت های جدید، افزودن جلوه های بصری، مبارزات مهیج و … بی شک کاربران فعلی و طرفداران جدید از نسخه جدید خشنود و مسرور خواهند گردید. نسخه بازی مهیج تیکن ۷ در اوایل سال ۲۰۱۷ برای دستگاه های پی سی (کامپیوتر)، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر گردیده است.

در پایان باید بگوییم که اگر از علاقه مندان بازی های اکشن و هیجانی هستید این بازی را از مارکت های معتبر یا سایت کمپانی تولید کننده به صورت اورجینال خریداری کنید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =