گیم Star Wars Jedi Fallen Order بخش چند نفره ندارد

گیم Star Wars Jedi Fallen Order

گیم Star Wars Jedi Fallen Order دقیقا یکی از این عناوین است که می تواند علاقمندان به بازی های تک نفره را از خود راضی کند. شما در این بازی به دنیای جنگ ستارگان کشیده می شوید تا در میان هیجانات این دنیای پرتلاطم غرق شوید.

گیم Star Wars Jedi Fallen Order
گیم Star Wars Jedi Fallen Order

این روزها سلایق گیمرها نسبت به گذشته کمی متفاوت شده است. قبلا گیمرها می توانستند به صورت تک نفره به بازی های متنوع سرگرم شوند. دوران کودکی بسیاری ما در کنار کنسول هایی گذشت که در کنار دوستانمان به نوبت، وارد دنیای بازی های مختلف می شدیم تا به صورت تک نفره به جنگ اتفاقات موجود در بازی ها برویم. اما حالا سلیقه مخاطبان و علاقمندان به بازی های ویدئویی کمی فرق کرده است. حالا گیمرها حاضرند با پرداخت مبالغی، تجربه حضور در بخش آنلاین و چند نفره را داشته باشند تا جذابیت بازی را برای خودشان دو چندان کنند. باید قبول کرد که این روزها بخش چند نفره و آنلاین یکی از لازمه های درخشش و پیشرفت بازی های نسل هشتمی به حساب می آید. البته در این میان افرادی هم هستند که هنوز ترجیح می دهند به صورت تک نفره در بازی های ویدئویی پیش بروند. حالا باید دید که آیا هنوز هم در میان بازی های نسل هشتمی عناوینی وجود دارد که از این سلایق پشتیبانی کند؟

گیم Star Wars Jedi Fallen Order دقیقا یکی از این عناوین است که می تواند علاقمندان به بازی های تک نفره را از خود راضی کند. شما در این بازی به دنیای جنگ ستارگان کشیده می شوید تا در میان هیجانات این دنیای پرتلاطم غرق شوید.

اگر تمایل دارید تا بیشتر در مورد این عنوان بدانید در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا صحبت های “وینس زامپلا” را به عنوان یکی از مدیران ارشد “استودیو ریسپاون” مورد بررسی قرار دهیم. او در تازه ترین مصاحبه خود با سایت IGN حقایقی را در مورد گیم Star Wars Jedi Fallen Order بازگو کرده است.

مهم ترین نکات در مورد Star Wars Jedi: Fallen Order

زامپلا در این مصاحبه اعلام کرده است که Star Wars Jedi: Fallen Order یک بازی جذاب در بخش تک نفره است. به همین دلیل هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای و همچنین بخش چند نفره را شامل نمی شود. شاید این صحبت زامپلا بسیاری از گیمرها را که به دلشان صابون زده بودند را ناامید کرده باشد! زیرا همان طور که پیشتر هم گفتیم، این روزها بخش چندنفره و پرداخت های درون برنامه ای به بخش های جدایی ناپذیر از بازی های نسل هشتمی تبدیل شده اند. بدون شک وجود بخش چند نفره در میان یک جنگ ستارگان، جذابیت بازی را بیشتر می کرد. اما گویا حالا  Star Wars Jedi: Fallen Order وارد میدان رقابت شده است تا به همه ثابت کند که می توان بدون این عناصر هم خوش درخشید!

البته باید دید که این عنوان در عمل چگونه از آب در آمده است. استودیوی ریسپاون در سال ۲۰۱۶ میلادی از آغاز ساخت این عنوان خبر داد و سرانجام در سال ۲۰۱۸ میلادی و در رویداد EA این بازی جنگ ستارگانی به دست مخاطبانش رسید.

گیم Star Wars Jedi Fallen Order
گیم Star Wars Jedi Fallen Order

با ادامه مقاله گیم Star Wars Jedi Fallen Order بخش چند نفره ندارد همراه باشید

شما در Star Wars Jedi: Fallen Order در نقش پاداوانی خواهد بود که به تازگی خودش را از کام مرگ بیرون کشیده است.

به نظر می رسد که در Star Wars Jedi: Fallen Order همه چیز به یک داستان درام و احساسی نزدیک باشد. از آنجایی که این عنوان از میان قسمت های سوم و چهارم جنگ ستارگان بیرون کشیده شده است، به احتمال زیاد باید شاهد اسارت جدای باشیم. امیدواریم که ریسپاون بتواند در مورد Star Wars Jedi: Fallen Order سنگ تمام بگذارد و گیمرها را با حضور کاراکترهای سرشناس جنگ ستارگان و همچنین کاراکترهای تازه غافلگیر کند. عده ای از منتقدان بر این باورند که بازی های جنگ ستارگانی با حضور کاراکترهای تازه جذاب تر می شود. در صورتی که تصور این عناوین با حذف یک سری از کاراکترهای محبوب و موثر واقعا غیر قابل تحمل خواهد بود. بهترین حالت ظهور شخصیت های تازه در کنار شخصیت های نام آشنا و قدیمی جنگ ستارگان خواهد بود.

یکی از علل استقبال کاربران از بازی های جنگ ستارگان، حضور در فضاهایی است که در حالت معمول امکان دیدن آن را ندارند. معماری های بی نظیر و خیره کننده در این عناوین موجب شده است تا گیمرها به Star Wars Jedi: Fallen Order امیدوارتر شوند. از آنجایی که گرافیک بازی ها سال به سال پیشرفته تر می شوند، به نظر می رسد که ریسپاون کار سختی را در پیش رو خواهد داشت. این مجموعه باید تمامی تلاش خود را به کار گیرد تا در عنوان تازه اش به بهترین شکل ممکن مبارزات و دنیای کهکشان ها را به تصویر بکشد. ریسپاون تا کنون بارها به کاربران خود ثابت کرده است که چقدر در کارش حرفه ای است. به همین دلیل انتظار می رود که Star Wars Jedi: Fallen Order در حوزه گرافیک و فضاسازی بسیار قدرتمند و دوست داشتنی باشد.

درانتها باید بگوییم که امیدواریم ریسپاون در Star Wars Jedi: Fallen Order حق انتخاب های زیادی را برای گیمرها در نظر بگیرد. زیرا همان طور که می دانید تمامی جذابیت بازی های جنگ ستارگان به انتخاب های متنوع و تصمیماتی است که در میان هیجان بازی شکل می گیرد. بدون شک یک بازی جنگ ستارگانی بدون این انتخاب ها اصلا جذاب نخواهد بود. قطعا این انتخاب ها تاثیر به سزایی بر گیم پلی بازی خواهند داشت.

برای اینکه عملکرد و ثمره تلاش ریسپاون را بهتر درک کنیم باید تا زمان انتشار گیم Star Wars Jedi Fallen Order صبر کنیم.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =