آموزش روشهای بازی Rayman Legends کمپانی Ubisoft

آموزش روشهای بازی Rayman Legends کمپانی Ubisoft

آموزش روشهای بازی Rayman Legends کمپانی Ubisoft  

آموزش روشهای بازی Rayman Legends کمپانی Ubisoft  

انتظارها به پایان رسید و پس از ارائه راهنمای گام به گام بازی Rayman Legends حال به ارائه ترفندها و نکات این بازی خواهیم پرداخت! اگر ندانید وارد چه بازی ای خواهید شد و به منطقه اشتباهی وارد شوید، دشواری های بازی Legends بیشتر خواهد شد و باید تمامی گوشه کناره های بازی را بگردید تا در نهایت تمامی شخصیت های پنهان و Lum های بازی را پیدا کنید.نگران نباشید، بازی Rayman Legends همچنان سرگرم کننده خواهد بود، و با کمک های لازم می توانید در یک چشم به هم زدن ریتم بازی را به دست آورید و از آن لذت ببرید.

توانایی های خود را بشناسید
همانطور که در بازی Rayman Legends پیشرفت می کنید، تعدادی از توانایی ها باز خواهند شـد کـه ثـابت مـی کنـنـد شـما می توانید بسیار سودمندانه بازی کنید. برای مثال، پرش و نگه داشتن دکمه A به شما امکان شنا را می دهد که برای عبور از بین شکاف ها عالی است. همچنین می توانید روی دیوارها جهش کنید که برای به دست آوردن چیزهایی مانند Lum، سکه و Teensy ها که روی دیوارها یا مکان های دیگر قرار دارند مناسب می باشد.
تنها کافی است پس از رسیدن به دیوار، دکمه پرش را فشار دهید و به پرش و صعود ادامه دهید. حمله نیز در این بازی حیاتی و مهم است. کار آسانی نیز می باشد. می توانید حملات مستقیم یا بالا را در برابر دشمن اجرا کنید. حملات پرشی نیز بسیار مفید می باشد، به خصوص زمانی که موانع و دشمنان شما در هوا حضور دارند. همچنین می توانید با نگه داشتن دسته بازی و فشردن دکمه حمله از تکنیک “slam” استفاده کنید.

آموزش روشهای بازی Rayman Legends کمپانی Ubisoft
آموزش روشهای بازی Rayman Legends کمپانی Ubisoft

این کار باعث می شود سریع تر از حملات معمولی، از موانع رد شوید. دویدن سریع نیز بخش حیاتی بازی XBox است که با نگه داشتن دکمه راست و حرکت در مسیر اتفاق می افتد. در برخی نقاط، باید از این تکنیک استفاده کنید، زیرا ممکن است با موج خورشیدی، دشمنان دونده یا دیگر خطرات احاطه شوید. چیز مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که باید به دویدن ادامه دهید، باید به دنبال Lum ها، شکاف ها و Teensy های گیر کرده در قفسی که در مسیر هستند بگردید.
در نهایت، اگر از نسخه های PS Vita و Wii U استفاده می کنید، لمس و کج شدن لازم است. بخشی وجود دارد که در آن Murphy معرفی می شود، پری پرنده مفیدی که بر طبق دستورات شما محیط را تغییر می دهد تا بتوانید راحت تر مراحل را به اتمام برسانید. مهم این است که او را در نقاط مشخص و مستقیم به همراه داشته باشید، حتی اگر Lum ها یا Teensy هایی در مسیرتان وجود داشته باشند که باید آن ها را جمع آوری کنید.
او می تواند مسیر را طوری تغییر دهد که به آن ها برسید. بخش های جالبی نیز در بازی وجود دارند، اگرچه این مراحل شامل نسخه های دیگر بازی هم می شوند؛ اما کنترل های دستی بازیکن روی دکمه ها مورد نیاز می باشد.

آموزش روشهای بازی Rayman Legends کمپانی Ubisoft
آموزش روشهای بازی Rayman Legends کمپانی Ubisoft

با آرامش و به آهستگی شروع کنید
در بازی Rayman Legends، سطوح چالش بسته به رتبه بندی ها متفاوت هستند و از یک تا پنج متفاوت می باشد. مراحل سطوح اول راحت ترین مرحله است، و راه و روش خوبی برای یاد گرفتن مسیر و جهت بازی است. این مراحل با وجود دویدن های سریع یا دیگر موانعی که می توانند موجب مشکلات مختلف شوند، شما را در خود غرق خواهند کرد، پس مطمئن شوید همه چیز را درباره آن ها می دانید.
قبل از ورود به چالش های دیگر، در مراحل دیگر هم بدوید و آن ها را اجرا کنید. در واقع، ممکن است بخواهید برای دومین بار وارد مراحل سخت تری شوید، این کار نه تنها برای دریافت ایده هایی مبنی برای یادگیری تمامی قسمت های می باشد، بلکه برای جمع آوری تمامی Lum ها و Teensy هایی که از دست داده اید نیز مناسب خواهد بود.
به یاد داشته باشید!
مسابقه را با آرامش برنده شوید. بعلاوه، در طول ایـن مـسـیر مـیتوانیـد قـفـل شـخصـیـت هـای جدید را باز کنید، و برخی از این شخصیت ها برای چالش هایی که با آن ها روبرو می شوید بهتر هستند.

دوستانتان را بیاورید
بازی Rayman Legends به عنوان یک بازی تک نفره، تجربه عالی می باشد، اما لذت واقعی زمانی ایجاد می شود که دوستانتان به شما ملحق شوند. تا چهار بازیکن می توانند وارد بازی شوند، بدوند، به همدیگر ضربه بزنند و تمامی Lum ها و Teensy ها را به عنوان یک گروه جمع آوری کنند.بازی Rayman Legends برای کامپیوتر، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳، Wii U ، پلی استیشن ویتا و PlayStation ۴ در دسترس قرار گرفته است.

مرکزخرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 2 =