آموزش پیدا کردن خون آشام بازی Read Dead Redemption 2

آموزش پیدا کردن خون آشام بازی Read Dead Redemption 2 پلی استیشن 4

داستان بازی رد دد ریدمپشن ۲ در آمریکا سال ۱۹۱۱ساخته شد. شخصیت اصلی این بازی جان مارستون نام دارد که خانواده خود را در کودکی از دست داده و توسط یک خلاف کار به فرزندی قبول شده و با او بزرگ می شود. جان که یکی از اعضای این گروه خلافکار بوده، زمانی که در یک سرقت مجروح شده و کسی از اعضای گروه به کمک او نمی آید، از گروه جدا شده و زندگی مستقلی را آغاز می کند.

وسایل ها را بردارید

در تمامی گوشه های این بازی باید در پی جست و جو دنبال وسایل باشید، چون امکان دارد جایی که فکرش را نمی کنید وسیله ای خاص پیدا کنید. این بازی مانند نسخه قبلی دارای داستان های جالب و فعالیت هایی در کنار داستان اصلی بازی است. از ترسناک ترین داستان های جانبی این بازی پیدا کردن خون آشام است.

دیوار نوشته را پیدا کنید

برای پیدا کردن این خون آشام باید در منطقه Saint Denis به گشتن ۵ نوشته در ۵ مکان مختلف بپردازید. هر کدام از این نوشته ها شما را به سمتی راهنمایی می کند تا این خون آشام را پیدا کرده و با آن مبارزه کنید. جایزه به قتل رساندن این هیولا یک اسلحه گران است. اولین دیوار، نوشته ای است که شما را به مقصد مورد نظر هدایت می کند. این دیوار در یکی از خیابان های شمالی نقطه شهر قرار دارد و راهنمایی که برای پیدا کردن آن می توان کرد، وجود یک سالن بزرگ در نزدیکی این دیوار نوشته است.
همچنین این دیوار نوشته در شمالی ترین گوشه این ساختمان است. پس از آن برای یافتن دومین دیوار نویسی باید از شمال به جنوب به منطقه Saint Denis سفر کنید. در این منطقه یک مسیر تونل مانند وجود دارد که روی آن نوشته است: “فروشگاه Saint Denis روزانه باز است”. برای پیدا کردن دیوار نوشته باید به سمت راست تونل بروید که دروازه ای فلزی در آن جا قرار دارد. اگر از این دروازه رد شده و به سمت چپ بروید، دیوار نوشته دوم را خواهید دید.

آموزش پیدا کردن خون آشام بازی Read Dead Redemption 2 پلی استیشن 4
آموزش پیدا کردن خون آشام بازی Read Dead Redemption 2 پلی استیشن ۴

دیوار نویس سوم را پیدا کنید

برای یافتن دیوار نویس سوم باید به منطقه Gunsmith که تقریبا در مرکز شهر قرار دارد، بروید. برای پیدا کردن این دیوار نویس، باید پشت و داخل تمامی دروازه های آهنی که در کوچه ها قرار دارند را نگاه کنید. در جنوب همین منطقه ای که درونش هستید، خانه ها قرار گرفته اند و با گذشتن از کوچه ها باید به این قسمت برسید. در سمت راست شما یک تونل وجود دارد که جمله ای روی تونل مشاهده می کنید. وارد تونل شده و به چپ و پایین پله ها بروید.
در پایان مسیر فلز ها یک حیاط و فضای باز وجود دارد، در سمت راست این منطقه دیواری آجری قرار دارد که با پشت این دیوار دیوار نویسی چهارم را پیدا می کنید. برای پیدا کردن آخرین دیوار نویس باید به شرق شهر بروید. در این منطقه فروشگاه اصلی شهر وجود دارد که باید به سمت دیوار شرقی که رودخانه جلوی آن قرار دارد بروید، در بخش جنوبی این دیوار، دیوار نویس پنجم وجود دارد که آخرین کلید برای یافتن خون آشام است. بخاطر داشته باشید برای مبارزه با این خون آشام بهترین زمان در شب است و با شکست او به اسلحه گران بها دست خواهید یافت.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 7 =