راهنمای گام به گام اثر هیتمن ۲ (قسمت نهم)

اثر هیتمن 2

به نظر می رسد خانه ای در اثر هیتمن ۲ وجود دارد که تحت حفاظت گروه خلافکاران محلی است. اما چرا ؟ در این ماموریت، شما ترتیب یک ملاقات را بین مائل استورم و یکی از افراد محلی می دهید. آنها در طول جلسه تنها خواهند بود که می تواند یک فرصت عالی برای شما باشد.

اثر هیتمن 2
اثر هیتمن ۲

راهنمای گام به گام اثر هیتمن ۲ (قسمت نهم)

A Matter of Discipline

شاه (Shah) می خواهد کارهای غیرقانونی خودش را در پوشش کسب و کار رختشویی در بمبئی گسترش دهد، اما پیمانکار می ترسد که با او در این زمینه ملاقات کند. در این ماموریت، شما خودتان را جای آن پیمانکار جا می زنید و به دیدن شاه می روید.

بعد از ایستگاه اتوبوس، به سمت چپ و به طرف پله های آبی و سفید بروید. وقتی به پله ها رسیدید از سمت راست وارد خیابان شوید. سپس، به چپ و بعد به راست و به طرف خیابانی بروید که کانال فاضلاب در وسط آن است. مستقیم به حرکتتان ادامه دهید تا از زیر پارچه های قرمزی که آویزان است رد شوید. به درون کانال فاضلاب بپرید و مستقیم بروید. در دومین گذرگاه به بالا بروید و مستقیم حرکت کنید. دو کارگر را در مقابلتان می بینید.

به چپ رفته و از محوطه ای که در پشت کارگران است رد شوید. به طرف ماشین لباسشویی آبی بروید و کارگری را که برای چک کردنش می آید بکشید. لباسش را بردارید و جسدش را در کیفی که پشتتان است بگذارید.

به گوشه ای برگردید و به طرف دیگر رختشویخانه بروید. آخرین کارگر و یک نگهبان در حال صحبت کردن هستند، به حرفهایشان گوش دهید تا بتوانید ماموریت را شروع کنید.

با مردی که در حال صحبت است رو در رو شوید و از سمت راست کوچه حرکت کنید. از درهای جفتی که در سمت چپتان است عبور کنید و از در قهوه ای که رویش نوشته ” وارد نشوید”  (“private no access”)  رد شوید.

از پله ها بالا روید. پیمانکار و یک مرد دیگر را از بین ببرید. لباس پیمانکار را بپوشید و اجسادشان را در کابینت پنهان کنید.

از پله ها پایین رفته و به جایی بروید که کارگر و نگهبان در حال حرف زدن هستند. با نگهبانی که در آنجا است صحبت کنید تا شما را پیش شاه که در بالای پل است ببرد.

منتظر شاه بمانید تا بیاید و گفتگو را شروع کنید. در اینجا ماموریت A Matter of Discipline تکمیل می شود.

او سر کارگران فریاد می کشد. صبر کنید تا کارش تمام شود و همچنین نگهبان و خدمتکار برگردند. حالا با لگد او را از روی پل به پایین بیندازید. مطمئن شوید که کسی شما را ندیده باشد و بعد بی سروصدا از آنجا خارج شوید.

 

Flames Rekindled

به نظر می رسد خانه ای در اثر هیتمن ۲ وجود دارد که تحت حفاظت گروه خلافکاران محلی است. اما چرا ؟ در این ماموریت، شما ترتیب یک ملاقات را بین مائل استورم و یکی از افراد محلی می دهید. آنها در طول جلسه تنها خواهند بود که می تواند یک فرصت عالی برای شما باشد.

از اتوبوس به سمت چپ و به طرف خانه رنگان  بروید. از سمت راست ساختمان بگذرید و در طرف دیگر آن به مسیرتان ادامه دهید. در جایی که مسیر می پیچد، از سمت راست و نزدیک آب حرکت کنید تا یک کامیون نارنجی را ببینید. نزدیک کامیون، تعدادی پله در سمت راست وجود دارد.

بعد از تمام شدن صحبت ها، این نگهبان و آن یکی که روی پله ها است را از بین ببرید. لباس یکی از آنها را بپوشید واجسادشان را به درون علف ها که در سمت راست پله ها است ببرید.

به پشت ساختمان که در مقابل پله ها است برگردید و یواشکی از در پشتی وارد شوید.

از پله ها بالا روید و یادداشتی را که روی تخت است بخوانید. سپس، از پله ها بالا رفته تا به پشت بام برسید و پرچم را بالا ببرید.

به طبقه دوم برگردید و از در جلو خارج شوید. منتظر بمانید تا مائل استورم بیاید. وقتی آمد نزدیک شوید تا بتوانید او را شناسایی کنید. در اینجا ماموریت Flames Rekindled تکمیل می شود.

به گفتگویی که بین آنها انجام می شود گوش دهید و صبر کنید تا به درون پاسیو بروند. به پشت بام برگردید و وقتی که آنها در پاسیو می نشینند تا صحبت کنند، به مائل استورم شلیک کنید. سپس از خانه بیرون روید و بی سروصدا از آنجا دور شوید.

Whittleton Creek: Another Life

در این ماموریت اهداف شما ژانوس و نولان هستند. ژانوس به عنوان جاسوس حرفه ای در دوران جنگ سرد فعالیت می کرد و افسر ارشد KGB بود که حالا در منطقه اس ساکت و آرام در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند. خانه ی او باید مورد تفتیش قرار بگیرد تا شواهدی پیدا شود که بتوان برای او به عنوان یک مامور مخفی پاپوش درست کرد و سپس باید کشته شود. نولان رئیس امنیتی ژانوس است و او باید نابود شود. بنابراین او نمیتواند شواهد مبنی بر مامور مخفی بودن ژانوس را رد کند. شما مامور ۴۷ هستید و الان زمان شروع ماموریت است.

اثر هیتمن 2
اثر هیتمن ۲

ماموریت ها در ادامه آمده است:

  1. Charbroiled
  2. Pest Control
  3. House for Sale
  4. Breadcrumb Trail
  5. An Apple a Day
  6. Whack-a-Mole
  7. No Smoking Area

در این ماموریت ۲۰ کمک برای ترور وجود دارد که در طول انجام ماموریت عمل می کنند.

Charbroiled

همه ی همسایه ها در اثر هیتمن ۲ برای پختن کباب دعوت شده اند و نولان هم به این کار علاقه دارد. در این ماموریت، شما خودتان را به جای کسی جا می زنید که غذا را برای مهمان ها سرو می کند. نولان هم در این مهمانی حضور دارد.

در خیابان، مستقیم بروید تا به خانه ای برسید که در آن مهمانی دارند. دو نفر روی ایوان در حال گفتگو هستند، به آنها گوش دهید تا بتوانید ماموریت را شروع کنید.

بعد از تمام شدن حرفهایشان، به حیاط پشتی بروید و با احتیاط از روی حصار توری که در سمت چپ است رد شوید. حالا شما در حیاط پشتی خانه آبی هستید. به طرف کباب پزی که در سمت چپ ایوان است بروید و فلاسک گاز پروپان را بردارید. به حیاط پشتی خانه ای که در آن مهمانی است برگردید و فلاسک گاز را روی کباب پز بگذارید.

به داخل خانه رفته و از پله ها بالا روید تا به طبقه دوم برسید. از راهروی ورودی که در مقابلتان است عبور کنید و به درون اتاقی بروید که در سمت چپ دیواری وجود دارد که قبل از پنجره است. یکی از پیشخدمت ها را در اتاق می بینید. او را بکشید و لباسش را بپوشید. از پله ها به پایین برگردید و از در جلویی خارج شوید. به چپ بپیچید و به داخل گاراژ بروید. در آنجا مقداری سم موش را روی قفسه ای در سمت چپتان پیدا می کنید.

سم موش را بردارید و به مهمانی برگردید. به عنوان یک پیشخدمت به طرف ظرف غذایی بروید که نزدیک کباب پز است. برای همه ی مهمانهایی که در آن اطراف هستند غذا سرو کنید تا ماموریت Charbroiled تکمیل شود.

بعد از اینکه به همه غذا دادید، غذا را سمی کنید و صبر کنید تا نولان بیاید و مقداری بخورد. اگر او در حیاط نبود، شما مجبورید منتظر باشید تا بیاید.

بعد از اینکه آمد و غذای سمی را خورد، به درون توالت می رود تا بالا بیاورد. به دنبال او به درون توالت بروید و در حالیکه شروع به استفراغ می کند او را از بین ببرید.

وقتی که کشته شد، جسدش را به درون کابینت بیندازید. سپس با احتیاط از پنجره بیرون رفته و بدون سروصدا از آنجا دور شوید.

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 18 =