معرفی بازی فیفا – FIFA

بازی فیفا

کمپانی ELECTORONIC Arts یا به اختصار EA شرکت آمریکایی، ۲۹ نسخه از بازی شبیه ساز فوتبال FIFA را ساخته و به بازار های جهانی عرضه کرده است. فیفا مسئول سازماندهی و نظارت بر اکثر باشگاه های بین المللی فوتبال است که یکسری از مجموعه بازی های فوتبال را در چندین نسخه منتشر کرده است. اولین نسخه از این بازی ویدئویی شبیه ساز فوتبال در سال ۱۹۹۳ منتشر شد که توانست در همان نسخه اول طرفداران بسیاری را جذب خود کند. 

پلتفرم های بازی فیفا

هر ساله با عرضه جدید ترین کنسول های بازی، این کمپانی نسخه جدیدی از فیفا را به بازار عرضه کرد. در نتیجه مجموعه بازی فیفا با تمامی کنسول ها سازگار می باشد و شما می توانید با هر پلتفرمی، این بازی فوق العاده را تجربه کنید.

معرفی بازی فیفا ۲۰۲۰

کمپانی ELECTORONIC ARTS سیستم جدیدی از هوش مصنوعی به بازی فیفا ۲۰ بخشیده است که از بهترین نسخه های این مجموعه بازی به شمار می رود. بازی های فیفا توانست در فهرست گینس به عنوان پر فروش ترین بازی های ویدئویی ورزشی در جهان ثبت شود.

بدون شک هر فردی که برای اولین بار وارد بازی FIFA 20 می شود، می تواند تجربه فوتبال خیابانی (Volta) را داشته باشد. بعد از گذشت ۷ سال از فیفا ۲۰۱۲ این بخش از فوتبال که بسیار مورد پسند همه ی گیمر ها می باشد به بازی های ویدیویی بازگشت. تنوع بخش های مختلف Volta را به راحتی می توانید حس کنید اما حالت آنلاین، بهترین نوع بازی و گیم پلی خارق العاده ای را به بازیکن عرضه می دهد.

از نکات منفی این بازی می توان به باگ های آن اشاره کرد. باگ های آزار دهنده ای که خیلی اوقات صبر بازیکنان را لبریز می کند. در این نسخه بخش Career Mode بسیار قابل توجه تمامی کاربران است. به گونه ای که در فیفا ۲۰ برای اولین بار شما امکان ساخت و شخصی سازی کارکتر زن را خواهید داشت که به نوبه ی خود توانست بسیاری از کاربران را شگفت زده کند.

از نکات قوت این بازی می توان به بهبود مسابقات، افزودن چندین مود به گیم‌ پلی اصلی بازی، تجربه Volta بعد از ۷ سال و افزایش راحتی در دریبل زدن اشاره کرد که بسیار حس جالبی را به بازیکن می دهد.

از جمله نقاط ضعف این نسخه از بازی ویدئویی شبیه ساز فوتبال، می توان به نداشتن هیچگونه پیشرفتی در گرافیک نسبت به نسخه قبلی، ساختار بهم ریخته دفاعی، مشکلات فنی بازی و باگ های غیر منتظره آن اشاره کرد.

بررسی بازی فیفا ۲۰۲۱

در آخرین نسخه بازی فیفا که جدیدترین و قوی ترین نسخه ها محسوب می شود می توان آن را نسخه بدون عیب و نقص نامید. بازی فیفا ۲۱ با توجه به قابلیت های جدیدی که نسبت به نسخه قبلی خود داشته است، توانست جای اصلی خود را در بازار های جهانی پیدا کند. در نسخه فیفا ۲۰ قابلیت بازی خیابانی باعث بازخورد های مثبتی از بازیکنان شد اما در فیفا ۲۱ چه قابلیتی می درخشد که توانسته به عنوان بهترین نسخه فیفا بدرخشد؟

یکی از مهم ترین مسائل در بازی های شبیه ساز فوتبالی گیم پلی آن ها می باشد که بسیار مهم و قابل توجه تمامی کاربران قرار می گیرد. این بازی از لحاظ گرافیک بعنوان یکی از بهترین بازی های ورزشی شناخته شده است که تمامی حس های لازم را به بازیکن می بخشد. گرافیک عالی محیط بازی (ورزشگاه) و چهره بازیکنان پیشرفت بسیاری نسبت به نسخه قبل خود داشته است. این نسخه از بازی، برای رایانه های شخصی مانند سیستم ویندوز و تمامی کنسول های خانگی (پلی استیشن و ایکس باکس) در ۱۸ ماه مهر ۱۳۹۹ به بازار عرضه شد و تا به امروز یکی از بهترین بازی های عرضه شده در سال های اخیر می باشد که روز به روز به طرفدارانش اضافه می شود.

بررسی بازی فیفا ۲۲

بازی فیفا ۲۲ در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۰ با گیم پلی و گرافیک متفاوتی برای کنسول های نسل نهمی منتشر شد. روند فیفا ۲۲ با نسخه های قبلی خود تفاوت های بسیاری دارد. یکی از مسائل تغییرات مهم نسخه فیفا ۲۲ فناوری HyperMotion می باشد. این فناوری یک تکنولوژی پیشرفته جهت ضبط حرکات کارکتر های موجود در بازی می باشد که باعث هر چه واقعی تر شدن حرکات در بازی می شود. این فناوری در حرکات انفرادی بازیکنان و در تاکتیک های تیمی قابل مشاهده است.

در این نسخه حالت های مختلف گیم پلی نیز تغییرات بسیاری کرده اند. این نسخه دارای حالت FIFA Ultimate Team است که می توانید از چالش های فصلی و برنامه های انعطاف پذیری بهره مند شوید. حالت Career Mode در این نسخه از بازی، کنترل بیشتری بر نحوه و گیم پلی بازی در سطوح مختلف می‌ دهد.

پلتفرم های بازی فیفا ۲۲

  • پلی استیشن ۵ / Playstaion 5
  • پگلی استیشن ۴ / Playstaion 4
  • ایکس باکس سری ایکس / Xbox series X
  • ایکس باکس سری اس / Xbox series S
  • کامپیوتر / pc

 

مقالات بازی فیفا – FIFA

مقایسه بازی PES و FIFA پلی استیشن

معرفی و بررسی ۱۰ بازیکن برتر برزیلی FIFA 20

انتشار آپدیت جام جهانی بازی FIFA 18 کمپانی Electronic Arts

ویژگی جدید بخش آلتیمیت تیم بازی FIFA 19

بررسی برگزاری مسابقات قهرمانی بازی FIFA Ultimate Team

بررسی آپدیت ۱.۰۷ بازی FIFA 18 کمپانی Electronic Arts

بررسی محبوبیت بازی های FIFA یا PES در ایران

جزئیات و بررسی بخش جدید Career Mode بازی FIFA 18

لیست استادیوم ها و لیگ های بازی FIFA 18

 

آموزش و راهنمای بازی فیفا – FIFA

۱۴ نکته مهم بازی FIFA 21

رتبه‌ بندی FIFA 21 شامل ۱۰۰ بازیکن برتر

بهترین بازیکنان جوان FIFA 21

آهنگ ‌های گل در بازی FIFA 21

۱۵ نکته درباره‌ی بازی‌های FIFA 20 و PES 20

چطور در FIFA 20 همه‌ی شوت‌ها را گل کنیم؟

راهنمای بازی FIFA 21 Ultimate Team

کیت‌های بازی FIFA 21: بهترین پیراهن‌ها برای Ultimate Team

آموزش اجرای تمامی شادی های بعد از گل FIFA 21

Chemistry Style های FIFA 21

آموزش پنالتی زدن در FIFA 21

آموزش تمام حرکات تکنیکی FIFA 21 به زبان ساده

۷ نکته مهم درباره ی فیفا ۲۲

راهنمای حالت کریر فیفا ۲۲

راهنمای کمپین Numbers up فیفا ۲۲

نحوه تکمیل Icon Swaps در فیفا ۲۲

صبا آهنگریان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 15 =