انحصار موقت محتویات بازی Batman Arkham Knight PS4 قسمت دوم

انحصار موقت محتویات بازی Batman Arkham Knight PS4

انحصار موقت محتویات بازی Batman Arkham Knight PS4 قسمت دوم

بطور مثال یکی از این ابزارها قابلیت این را دارد که صدای افراد دیگر را شبیه سازی نماید و با استفاده از آنها به سربازانی که از دستورات آن فرد اطاعت میکردند دستورات صوتی دهید. همچنین شما قادر خواهید بود محیط مربوط به مبارزه را آنطور که میخواهید تغییر دهید. به طور مثال شما مجاز هستید تا به سربازان خود دستوری مبتنی بر حرکت به طرف مکان خود را دهید وسپس از پا درشان بیاورید و یا از سربازانی که پشت در قرار گرفته اند درخواست کنید تا در را بروی شما باز کنند.
گاها حتی آن ها ممکن است از این دستورها متعجب شوند اما راهی به جز اطاعت کردن از آن ها نخواهند داشت. از قابلیت های دیگری که بازی اضافه شده است، کسانی که نسخه قبل را دنبال کرده اند به خوبی میدانند نبردهایی که بتمن با شخصیت های که به سلاح گرم مجهز هستند انجام میداد از قسمت های چالش برانگیز بازی محسوب می شد.

انحصار موقت محتویات بازی Batman Arkham Knight PS4
انحصار موقت محتویات بازی Batman Arkham Knight PS4 قسمت دوم

به خصوص هنگامی که باید با افراد بالایی از ان ها مواجه می شد. در نسخه های قبلی بازی Batman Arkham Knight PS4 پیش آمدن همچین شرایطی، باید با استفاده از  روش مخفی وارد عمل میشدیم. اما در این نسخه شما با استفاده از قابلیت جدیدی که در اختیارتان قرار داده شده است قادر هستید که سلاح سه نفر دشمنان را از کار بیاندازید.
همچنین شما با ارتقا دادن این قابلیت مجاز هستید چهار سلاح یا حتی پاره ای از سایر امکاناتی که دشمنان در اختیار دارند را نیز از کار بیاندازید. به طور مثال در اواخر بازی قادر خواهید بود که تانک بزرگی را تنها با یک شلیک از میان بردارید. در برخی از مواقع نیز شما با پنج مسلسل اتوماتیک و هشت سرباز اسلحه روبرو خواهید شد و اگر شما تمامی ارتقاها را باهم نیز به ثمر رسانده باشید، باز هم حداقل یک مسلسل و چند سرباز به جا خواهند ماند و شما برای از پا درآوردن آن ها به دقت بیشتری نیاز دارید. در این بازی ابزار دیگری برخورد خواهیم کرد که در نسخه قبلی نیز با آن آشنایی پیدا کرده بودیم. اما در اینجا کمی پیشرفته شده است و شما گاها مجاز هستید
به هک نمودن ابزارهای دشمنان بپردازید و از آن ها بر علیه خودشان استفاده نمایید. در برخی دیگر از مواقع مجازهستید که برای مدتی مشخص باعث از کار افتادن آن ها شوید. البته باید خاطر نشان کرد که درست است که وجود این ابزار موجب ساده تر شدن بخش هایی از بازی شده است اما هنوزهم بخش های دشوار بازی پا برجا هستند و با در نظر گرفتن شناختی که ارخام کنایت از بتمن دارد شما در این نسخه دیگر قادر نخواهید بود مبارزاتی که بتمن در نسخه های قبلی انجام میداد
را به کار بگیرید. سیستم مبارزه بازی تمامی قوانین نسخه های قبل را دارا می باشد. البته موارد جدیدی نیز به آن افزوده شده است. زمانی که شما با دشمنان خود روبرو می شوید مجاز هستید تا با بهره گیری از مشت و لگد آن ها را نابود کنید و با فشار دادن یک دکمه اجازه ندهید که به شما حمله کنند و با ادامه دادن این شیوه در انجام دادن مبارزه از کمبوهای منحصر به فرد نیز بهره بگیرید. تنوع دشمنان نیز بالاتر رفته است.
اگر شما در یک نبرد با دشمنان گوناگونی برخورد کنید، کار شما بسیار دشوارتر خواهد شد. این موضوع به این علت خواهد بود که شما برای مبارزه با هریک از دشمنان نیازمند این هستید که از دکمه ای خاص استفاده کنید. این موضوع شما را به شدت گیج خواهد کرد. از دیگر قابلیت های جدید بازی این است که با غافلگیر کردن دشمنان قادر خواهید بود که سه تا پنج تای آن ها را در کمترین زمان نابود کنید. این قابلیت در مقابله کردن با شخصیت هایی  سلاح دار به کار شما خواهد آمد.
همچنین بازی Batman Arkham Knight پی اس ۴ خودرو با قابلیت های زیاد و قدرت بالا نیز برای اولین بار به بازی اضافه شده است که دارای اهمیت بالایی در پیش بردن بازی می باشد. وارد شدن بات موبایل به دنیای بازی نیز به عاملی تبدیل شده است  که سازنده بازی دوباره گاتهام را طراحی کند. شهری که در این نسخه از بازی با ان مواجه خواهیم شد تفاوت های زیادی با شهری که نسخه قبلی بازی مشاهده کردیم دارد. خیابان های  ان برای عبور و مرور بات  موبایل پهن ترطراحی شده اند.همچنین اگر شما به ستون و دیوارها اصابت نمایید.
حرکت شما به مشکلی برنخواهد خورد.در بات موبایل ها اولین موضوعی که حائز اهمیت است مدت زمانی می باشد که در بازی از ان ها استفاده خواهید نمود. طرفداران بازی Batman Arkham Knight نگران بودند که مبادا وجود بات موبایل در بازی تبدیل به عاملی شود که بتمن کمتر در اسمان شهر به رفت و آمد بپردازد. اما سازنده بازی  در تمامی مرحله های بازی امکان استفاده از هر دو قابلیت را فراهم کرده است. پرواز بر اسمان های گاتهام بهتر و لذت بخش تر از قبل طراحی شده است شما با ساختمان هایی با ارتفاعی بیشتر مواجه خواهید شد که پریدن بر روی ان ها هیجان بیشتری را برای شما رقم خواهد زد و شما قادر هستید به سمت زمین شیرجه بزنید و  دوباره قبل از اینکه به زمین اصابت کنید به سمت بالا حرکت نمایید. همچنین  راندن بات موبایل بیش از انچه توقع داشتیم جذاب می باشد.  البته شما در بخش هایی از بازی با بسته بودن پل های ارتباطی بین سه جزیره اصلی برخورد خواهید کرد که مانع از همراه داشتن بات موبایل خواهند شد و امکان بازشدن پل ها نیاز به پیش روی کردن در مرحله های اصلی بازی را دارد.در کل میشود گفت که هر دو قابلیت بازی بسیار سرگرم کننده در نظر گرفته شده اند و بازیکن باید متناسب با ان چه بیشتر مورد پسندش است تصمیم بگیرد که از کدام قابلیت بهره ببرد. شما حتی قادر هستید که در حین استفاده از بات موبایل از ان خارج شوید و شروع به اوج گرفتن بر فراز اسمان های شهر کنید.

انحصار موقت محتویات بازی Batman Arkham Knight PS4
انحصار موقت محتویات بازی Batman Arkham Knight PS4 قسمت دوم


البته همانطور که گفتیم  در قسمت هایی از بازی Batman Arkham Knight شما تنها مجاز به استفاده از روش خاص آن مرحله خواهید بود. گاها بعضی از ماموریت ها نیز به گونه ای طراحی پیدا کرده اند که تنها با استفاده از بات موبایل قادر به انجام ان خواهید بود. در مراحلی نیز شما باید کنترل  بات موبایل را از راه دور انجام دهید. در بعضی مواقع نیزطراحی مرحله ها به نحوی انجام شده است که شما را مجبور می سازند تا از بات موبایل بهره بگیرید.
به عنوان مثال  شما برای به نتیجه رساندن یک ماموریت وارد ساختمانی شده اید و سپس پس از به نتیجه رساندن ان حالا قصد دارید که از ساختمان خارج شوید. تنها راهی که به شما این امکان را خواهد داد خارج شدن از راه پشت بام می باشد. شما ناگهان با انبوهی از سربازان مواجه خواهید شد که منتظر هستند شما دیده شوید و با شلیک کردن گلوله به سمتتان شما را از پا در بیاورند. در اینجا شما هیچ راهی برای پشت سر گذاشتن سربازان پیش رو نخواهید داشت .
مگراینکه از بات موبایل بهره بگیرید. سوال پیش آمده این است که بات موبایل چگونه قادر خواهد بود خود را به پشت بام برساند. شما پس از اینکه در اطراف ساختمان به جستجو کردن پرداختید با یک پارکینگ طبقاتی در روبروی ساختمان برخورد خواهید کرد. بات موبایل را به پشت سربازهایی که منتظر شما نشسته اند راهنمایی میکنید.
حالا بتمن با خیال راحت می تواند از پشت بام پا به فرار بگذارد. همچنین گاتهام مملو از تانک ها شده است و شما برای مقابله کردن با آن ها باید از طریق بات موبایل اقدام نمایید. گاها نیز میتوانید به هک کردن تانک های دشمن با استفاده از بات موبایل بپردازید. تانک ها؛ بمب گذاری کردن در خیابان های شهر؛ تصاحب کردن برج های شهر و برخی از خیابان های شهر از اقدامات دشمن در شهر گاتهام می باشد. هر کدام از مواردی که از آن ها نام برده ایم ماموریت های منحصر به فردی را می خواهد.
همچنین در فراز شهر موجودی را در حال گذشتن خواهیم داد که باید آن را پیدا کنیم و از داستان بازی حذفش کنیم. تمامی ماموریت های فرعی نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند و برای تماشای اصل بازی باید تمامی این ماموریت ها را نیز به سرانجام برسانید.

گرافیک بازی
گرافیک بازی  به بهترین نحو ممکن انجام شده است. جزئیات بازی با دقت زیادی طراحی شده اند. به طور مثال قطره های باران بر رو هر سطح اثر گوناگون از خود نشان خواهند داد. همچنین شنل بتمن به قدری خوب طراحی شده است که اگر در نور به آن توجه نشان دهید باعث حیرت شما خواهد شد. همچنین گرافیک فنی بازی نیز بسیار خوب به کیفیت بافت ها پرداخته است.

مرکزخرید دات کام
امیرمحمد ترابی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 3 =