بازی چند نفره Marvel’s Avengers

آموزش بخش چند نفره بازی مارول اونجرز

همانطور که می‌دانید بازی Marvel’s Avengers یک عنوان داستانی با ماموریت‌های مختلف است. اما مارول اونجرز از چندین بخش چند نفره یا به اصطلاح مولتی پلیر نیز برخوردار می‌باشد. حالت‌هایی که امکان انجام ماموریت‌ها را به صورت آنلاین و با دوستانتان امکان پذیر می‌سازد. اگر شما هم برای تجربه حالت مولتی پلیر Marvel’s Avengers مشتاق هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

بخش چند نفره بازی Marvel’s Avengers

Marvel’s Avengers Multiplayer

راه‌های زیادی برای انجام بازی چندنفره در Marvel’s Avengers وجود دارد. شما می‌توانید تنها با یکی از دوستانتان بازی کنید و بقیه همراهان تیم را روی هوش مصنوعی تنظیم کنید. همچنین می‌توانیم کل گروه را با دوستانتان پر کنید. حتی می‌توانید گروهتان را با بازیکن‌های تصادفی که تا کنون آن‌ها را ندیده‌اید هم پر کنید.

نحوه اتصال به حساب Square Enix در Marvel’s Avengers

اولین کاری که باید هنگام شروع بازی انجام دهید، ورود یا ایجاد حساب Square Enix است. باید یک حساب Square Enix را به بازی متصل کنید تا بتوانید به‌صورت چندنفره بازی کنید. زمانی که اولین بار بازی را راه‌اندازی کردید، بازی از شما می‌خواهید که وارد حساب Square Enix خود شوید. اگر یک حساب دارید می‌توانید از طریق ایمیل، فیس‌بوک، استیم یا حساب‌های Final Fantasy XI یا Final Fantasy XIV، وارد آن حساب شوید.

نحوه اتصال به حساب Square Enix در Marvel’s Avengers

این کار را باید روی دستگاه جداگانه‌ای مانند گوشی هوشمند انجام دهید. احتمالاً باید به sqex.me/link بروید، وارد شوید و کدی که به شما داده می‌شود (روی صفحه ظاهر می‌شود) را وارد کنید. تصویر زیر از کد ارائه شده را مشاهده کنید.

نحوه باز کردن قفل چند نفره آنلاین بازی مارول اونجرز

iron man

بازی چندنفره یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی Marvel’s Avengers است اما فقط چند نوع مأموریت وجود دارد که می‌توان با دیگران بازی کرد. مأموریت‌های داستانی در این بازی تنها تک‌نفره هستند- و در طول این مأموریت‌ها نمی‌توانید با دیگران بازی کنید.

با این حال، چند مأموریت چندنفره از War Table در دسترس قرار گرفته است. بخش زیر نمونه‌ای از ظاهر یکی از آن مأموریت‌ها است (توجه کنید که مربوط به بازی چندنفره است):

حالت چند نفره بازی Marvels Avengers

شخصیت‌های قابل دانلود به طور رایگان پس از راه‌اندازی به بازی اضافه شده و با مأموریت‌های داستانی می‌آیند که می‌توان به‌صورت مشارکتی آن‌ها را بازی کرد.

تمام مأموریت‌های مولتی پلیر بازی مارول اونجرز

در ادامه، لیستی از مأموریت‌های چندنفره در بازی ارائه شده است. این مأموریت‌ها به عنوان مأموریت‌های جانبی در طول کمپین ظاهر خواهند شد. هر موقع بخواهید می‌توانید این مأموریت‌ها را انجام دهید اما توجه داشته باشید که زمانی که War Table تغییر کرد، برخی از آن‌ها ممکن است ناپدید شوند. ناراحت نشوید، زیرا احتمالاً با چند بار تغییر War Table دوباره بازمی‌گردند (این تغییر هرچند دقیقه یک‌بار اتفاق می‌افتد).

کامالا خان و هالک

با کلیک روی لینک زیر به راهنمای گام‌به‌گام رسمی IGN برای هر مأموریتی که در زیر لیست شده منتقل خواهید شد. اولین مورد، Condition: Green، پس از تکمیل مأموریت کمپینی Missing Links در دسترس قرار خواهد گرفت. پس از تکمیل این مأموریت، War Table باز می‌شود و ازآنجایی‌که Hulk اکنون یک شخصیت قابل بازی است، می‌توانید The Incredible Hulk Iconic Mission Chain را شروع کنید که با Condition: Green آغاز می‌شود.

در منوی اصلی، Avengers Initiative را مشاهده خواهید کرد. این، بخشی از بازی است که می‌توانید به‌صورت چندنفره بازی کنید. مأموریت‌هایی مانند War Zones و Drop Zones را می‌توانید در بخش Avengers Initiative بازی با حداکثر سه بازیکن، بازی کنید.

مولتی پلیر بازی Marvel’s Avengers

همچنین می‌توانید تنها با یک یا دو بازیکن بازی را ادامه داده و اجازه دهید هوش مصنوعی بقیه جاهای خالی گروهتان را پر کند.

نحوه دعوت دوستان در بازی چند نفره آنلاین Marvel’s Avengers

دو روش مختلف برای بازی با دیگران وجود دارد: با دعوت و یا از طریق Matchmaking.

حالت چند نفره بازی Marvel’s Avengers

  • اگر می‌خواهید با دوستتان بازی کنید، باید به منوی بازی رفته و وارد منوی Social شوید.
  • در اینجا، یکی از سه قسمت باز گروهتان انتخاب کنید و روی دکمه Invite Friends کلیک کنید.

Avengers Game Matchmaking

  • دوستتان را انتخاب کنید، آن‌ها را دعوت کنید، و زمانی که آن‌ها پذیرفتند، به گروهتان اضافه خواهند شد.

نحوه پر کردن گروهتان با استفاده از طریق Matchmaking

اگر می‌خواهید گروهتان را با بازیکنان دیگر پر کنید اما دوستی ندارید که دعوتش کنید، می‌توانید از Matchmaking استفاده کنید.

Matchmaking به بازیکنان تصادفی که دوست دارند بازی کنند اجازه می‌دهد ب عنوان شخصیتی غیر از شما بازی کنند –به یاد داشته باشید، هیچ تیمی نمی‌تواند دو قهرمان یکسان داشته باشد – تا به تیم شما ملحق شوند.

Matchmaking در بازی اونجرز

  • برای باز کردن Matchmaking، یک مأموریت که در آن امکان بازی چندنفره وجود دارد را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب مأموریت، وارد تیم جدیدی می‌شوید – دو مورد وجود خواهد داشت: Start Mission و Hero Roster.
  • در منوی Hero Roster، قهرمانی که می‌خواهید به جای او بازی کنید را انتخاب کنید.
  • اگر همراهانی از هوش مصنوعی می‌خواهید، نشانگر خود را روی یک قهرمان در منوی Hero Roster قرار دهید و Square/X را فشار دهید تا قهرمان را به عنوان همراه هوش مصنوعی تنظیم کنید.

آموزش بخش چند نفره Marvel’s Avengers

خارج از لیست قهرمانان، قهرمان انتخابی، همراهان هوش مصنوعی، و هرگونه اسلاتی که در تیم باز کرده باشید را مشاهده خواهید کرد. باید زیر اسلات­‌ها اعلانی را مشاهده کنید که بیان می‌کند Square/X را فشار دهید تا Matchmaking روشن یا خاموش شود. اگر می‌خواهید Matchmake انجام شود، مطمئن شوید که آن گزینه روشن است. مأموریت را آغاز کنید و بازی برای شما افرادی را پیدا می‌کند.

آیا در بازی Marvel’s Avengers، Couch Co-Op Local Multiplayer وجود دارد؟

کامالا خان

هیچ‌گونه Couch Co-Op Local Multiplayer در این بازی وجود ندارد. تنها می‌توانید از طریق سرویس‌های شبکه‌های آنلاین مانند PSN و Xbox Live با دیگران بازی کنید.

آیا بازی Marvel’s Avengers دارای قابلیت Crossplay است؟

استفاده از قابلیت Crossplay فعلاً برای بازی کردن Marvel’s Avengers در پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و یا رایانه شخصی ممکن نیست. کمپانی Square Enix هنوز درباره اینکه این ویژگی ممکن است در آینده برای بازی ایجاد شود یا خیر حرفی نزده است.

 

منبع: IGN

کوروش نیک منش
دیدگاه کاربران
۲ دیدگاه
  • محمد ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱:۰۳ ب٫ظ

    سلام . من این بازی رو از استیم خریداری کردم موقع باز کردن بازی از من هیچ اطلاعات حسابی نمیخواد مستقیم وارد بازی میشه و وقتی میخوام وارد بخش مولتی بشم ارور
    currently unable to connect to square enix server
    رو میده . کلا نمیتونم وارد هیچ بخش انلاینی بشم
    لطفا اگ میشه راهنمایی کنید

    • نیره قلعه نوی ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۳:۵۸ ب٫ظ

      سلام روزتون بخیر
      چک کنید که اکانت دستگاه و بازی یکی باشن.
      اگر هم نمیدونید باید چجوری چک کنید با پشتیبانی تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
      ۰۲۱-۴۴۲۲۰۰۰۰

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =