همه چیز درمورد بن شدن در فورتنایت و جلوگیری از آن

دلایل بن شدن در فورتنایت و جلوگیری از آن

بن شدن در فورتنایت یکی از ناگوارترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای کاربران این بازی بتل رویال رخ دهد. در این مقاله ما دلایل بن شدن در Fortnite و نحوه خارج شدن از این دردسر را برایتان به طور مفصل توضیح داده‌ ایم تا همچنان بتوانید از انجام این بازی لذت ببرید. 

Fortnite یکی از محبوب‌ترین بازی‌­های ژانر بقا و بتل رویال است که هم اکنون در کنار Valorant، PUBG و  Twitch Apex Legends جزو بهترین بازی­‌های Twitch محسوب می­‌شود ! طبیعتا با وجود تعداد زیاد مخاطبین و بازیکنان، ممنوعیت حساب­ کاربری بازی­ اتفاق می‌­افتد. با این حال، طبق گفته اغلب بازیکنان، بسیاری از ممنوعیت­‌های حساب کاربری Fornite کاملا تصادفی هستند، و حتی برخی از بازیکنان بی­‌‌گناه نیز مورد هدف قرار گرفته‌­اند.

از آنجایی که اکثر اوقات تماس گرفتن با واحد پشتیبانی مشتری برای رفع یک مشکل کمی دردسر دارد، ما تصمیم­ گرفته‌­ایم، درباره نحوه تماس با بخش پشتیبانی بازی Fortnite جهت رفع ممنوعیت حساب کاربری این بازی صجبت کنیم.

بنابراین بهتر است به سراغ اصل مطلب برویم و نحوه ارائه درخواست تجدید نظر درباره ممنوعیت Fortnite را پوشش دهیم!

دلایل بن شدن در فورتنایت

البته اغلب شما درباره این موضوع اطلاعات کافی دارید، اما به هر حال ما این موارد را مستقیما از منبع بازی برایتان جمع­آوری کرده­‌ایم. موارد زیر می­‌توانند باعث ممنوعیت حساب کاربری شما از بازی شوند:

  • نفرت پراکنی: به صورت نژاد پرستی، تهدید، هرزنامه، توهین، ازار و اذیت و هر چیزی که مربوط به زندگی شخصی یا امنیت جانی بازیکن باشد.
  • تقلب:مانند استفاده از نرم­ افزار شخص ثالث، سو استفاده از باگ‌­ها، استفاده از گلیچ­‌ها، تشکیل گروه در بازی­‌های انفرادی.
  • اشتراک گذاری حساب کاربری به هر دلیلی!
  • خرید V-Bucks از منابع غیر رسمی.

حل مشکل بن شدن فورتنایت

بن شدن در Fortnite

اگرچه پاسخ کلی یا روش دقیقی برای این موقعیت وجود ندارد، اما می‌­توان گفت، بله شما می‌­توانید ممنوعیت حساب Fortnite را رفع کنید. با این حال در برخی موارد رفع ممنوعیت کار سخت­‌تری است، به ویژه در مواردی که HWIDتان نیز ممنوع شده است. 

تفاوت میان ممنوعیت HWID و ممنوعیت حساب کاربری

در واقع ممنوعیت حساب کاربری Fortnite به این معنی ا­ست که یک حساب کاربری خاص دیگر نمی­ تواند وارد بازی شود، مهم نیست که از چه کامپیوتر یا دستگاه دیگری برای ورود به آن حساب استفاده کنید، و برای ورود مجدد باید ممنوعیت آن حساب توسط کمپانی Epic Games رفع شود.

ممنوعیت HWID، در واقع ممنوعیت کل دستگاهتان(ID دستگاه) است، و این ممنوعیت باعث می­ شود که یک دستگاه خاص (موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ، کنسول) به طور دائم از انجام بازی Fortnite منع شود.

چگونه متوجه شوید که HWIDتان در Fortnite بن شده است؟

ممکن است بدون اینکه حساب کاربری‌تان منع شود، فقط HWIDتان در Fortnite ممنوع شود. این بدان معناست که می­‌توانید با استفاده از حساب کاربری‌تان در هر دستگاه یا کامپیوتر دیگری Fortnite بازی کنید، البته بجز این دستگاهی که HWIDاش منع شده است.

برای دانستن این که آیا HWIDتان در Fortnite منع شده است یا خیر، احتمالا درباره ” bus kick bug” شنیده‌­اید. خب، این یک باگ نیست، در واقع سرور برای جلوگیری از منع شدن HWIDتان شما را از بازی بیرون می­‌اندازد، و اگر این اتفاق بطور مکرر رخ می‌­دهد، بهتر است که مجددا وارد بازی نشوید، زیرا در نهایت ممکن است باعث ممنوعیت حساب Fortniteتان شود.

بن HWID در فورتنایت

بنابراین اگر طی یک اتفاق ناگوار، کامپیوترتان از انجام بازی Fortnite منع شد، فقط دو راه دارید، راه اول این است که یک کامپیوتر جدید بخرید و راه دوم این است که یک درخواست تجدیدنظر ممنوعیت HWID ارسال کنید. برای ارسال درخواست تجدیدنظر ممنوعیت HWID از روشی که پایین‌تر ذکر کرده ‌ایم، استفاده نمایید.

پس از انجام مراحل بالا، صبر کنید تا درخواست تجدیدنظر ممنوعیت شما را بررسی کنند و از طریق ایمیل به درخواستتان پاسخ دهند. اگر پاسخی دریافت نکردید، بهتر است که پوشه Spam را نیز چک کنید. 

نحوه ارسال درخواست تجدیدنظر ممنوعیت Fortnite:

ابتدا باید به بخش پشتیبانی Fortnite Support Center بروید.

در این بخش به قسمت پایین صفحه بروید و روی دکمه آبی رنگ ” Contact Us” کلیک کنید.

وارد حساب کاربری Epic Games خود شوید، پس از ورود به حساب، به صفحه ارسال تیکت که باید آن را به درستی پر کنید، هدایت خواهید شد.

در فرم درخواست تجدیدنظر ممنوعیت Fortnite، برای ادامه دادن این فرآیند، نام کاربری خود را وارد کنید.

آدرس ایمیل خود را وارد کنید، بهتر است در این بخش آدرس ایمیلی که بطور مرتب آن را چک می­کنید و یا آدرس ایمیل حساب Fortnite خود را وارد نمایید.

پلتفرمی که در آن حساب کاربریتان ممنوع شده است را انتخاب کنید، به عنوان مثال PC.

حالا در بخش Describe your problem here باید مشکلتان را بنویسید. در اینجا ما می­‌توانیم به شما کمک کنیم تا ممنوعیت حساب Fortniteتان رفع شود.

پس از تکمیل فرم درخواست تجدیدنظر ممنوعیت Fortnite، روی دکمه آبی ” Submit” که در سمت راست پایین قرار دارد، کلیک کنید. بدین ترتیب تیکت شما به بخش پشتیابی مشتری آن‌ها ارسال می‌­شود.

 

 

کوروش نیک منش
دیدگاه کاربران
۱ دیدگاه
  • فرحان ۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۵ ب٫ظ

    اگه من فقط ۱۰ تا لول آپ کنم با گلیچ اکس پی بن میشم ؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =