بهترین اسب های Red Dead Online

بهترین اسب های Red Dead Online

Red Dead Online اسب‌های مختلفی را به بازیکنان ارائه می‌دهد که می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. اما این اسب‌ها در هر موقعیت ممکنی خوب هستند. خیلی سخت است که در بازی Red Dead Online بدون حیوانتان یک یاغی یا قانون‌ شکن باشید. از مسابقه در مقابل دیگران تا حمله به مخفیگاه راهزنان، در همه این موارد، اسب، یکی از اجزای اصلی و حیاتی در این بازی جذاب آنلاین است و قیمت هریک از آن‌ها ممکن است بسیار زیاد باشد.

برخی از آن‌ها در بعضی موقعیت‌ها بهتر از دیگری هستند. Rockstar اسب‌هایی را با آمارهای مختلف به بازی اضافه کرده است: حیواناتی که میزان سلامتی بالایی دارند، مانند درنده‌ها و به‌ سختی از بین می‌روند، در حالی که برخی از اسب‌ها که Stamina بهتری دارند می‌توانند بدون قطره‌ای عرق در سراسر منطقه بدوند. به قانون‌ شکنان این اختیار داده شده تا بر اساس نوع بازیشان اسب‌ها را انتخاب کنند.

۱- اسب جنگی: Gypsy Cob

بهترین اسب های Red Dead Online

Gypsy Cob یکی از جدیدترین موارد اضافه‌ شده به بازی Red Dead Online به عنوان بخشی از خط حرفه‌ای Naturalist است. کمپانی Rockstar با معرفی این نژاد مقاوم به همه لطف کرده است؛‌ آن‌ها می‌دانستند که بازیکنان قرار است سوار اسب شوند و اسلحه خود را به سمت خرس گریزلی نشانه روند و دعا کنند که قبل از مرگ بتوانند یک نمونه بگیرند. در هر صورت این اسب‌ها از نظر Health و Stamina از رتبه بالایی برخوردارند. حتی آمار سرعتشان عدد ۵ است. به عنوان یک اسب Naturalist عدد بدی نیست!

۲- اسب جنگی: Turkoman

بهترین اسب های Red Dead Online

این اسب زیبا برای بازیکنانی که سبک حمله ضربه‌ زدن و فرارکردن دارند (بزن در رو) مناسب است. اسب‌های Turkoman از درجه سلامتی ۳ برخوردارند اما مزیت اصلی آن‌ها به ترتیب Speed و Acceleration 5 و ۶ است. متأسفانه بازیکنان برای خرید یک اسب Turkoman باید منتظر بمانند تا حداقل به سطح ۵۶ دست یابند. به علاوه، قیمت این اسب‌ها حداقل ۹۲۵ دلار یا ۳۸ شمش طلا است.

با این‌حال، لازم به ذکر است که آمار رنگ‌های Gold، Dark Bay و Silver این نژاد اسب، بدون توجه به قیمتشان تقریباً یکسان است. این حیوانات قطعاً به بازیکنان به خاطر صبوریشان (و مقدار پولی که خرج کرده‌ اند) پاداش خواهند داد. سرسختی و چابکی اسب‌های Turkoman باعث می‌شود که آن‌ها بسیار مورد توجه گاوچرانان این بازی قرار گیرند.

۳- اسب جنگی: Breton

بهترین اسب های Red Dead Online

در شرایط جنگی سخت، اسب‌های Breton بهترین گزینه هستند. آن‌ها سرسخت و شجاع بوده و به اندازه اسب‌های سنگین‌ وزن بازی Red Dead Online کم‌ سرعت نیستند. بازکردن انواع رنگ‌های Mealy Dapple Bay و Steel Gray این اسب، سخت‌ترین کار است. زیرا بازیکنان برای این کار باید به رتبه Bounty Hunter Rank 20 برسند و ۹۵۰ دلار پول پرداخت کنند. اما به هر حال این دو نوع، بهترین آمار را میان اسب‌ها دارند. این اسب وفادار برای حمل بازیکنانی که می‌خواهند در تمام طول سفرشان از میان غرب وحشی به تیراندازی بپردازند مناسب است، زیرا آن‌ها از درجه سلامتی بالایی برخوردارند و عملاً شکست‌ناپذیر هستند.

۴- اسب مسابقه: Criollo

بهترین اسب های Red Dead Online

اگرچه بازیکنان برای دسترسی به Criollo باید در حرفه Collector به رتبه ۲۰ دست یابند. اما این اسب شایسته، ارزش تلاش کردن را دارد. مخصوصاً اینکه ارتقای رتبه در بخش Collector آسان‌تر از سایر حرفه‌های موجود است. اسب Criollo بیشترین میزان سرعت یعنی عدد ۷ را دارد و درجه شتابش نیز ۵ است. البته آمار سلامتی آن‌ها نیز به عنوان یک اسب سرعتی، خیلی بد نیست.

رنگ‌های Bay Frame Overo و Marble Sabino از معروف‌ترین رنگ‌های نژاد Criollo هستند. همچنین برای دستیابی به هر یک از آن‌ها باید ۹۵۰ دلار پرداخت کنید. همچنین این اسب‌های زیبا فوق‌العاده چابک هستند و این موضوع در مسابقات یک مزیت قابل‌ توجه محسوب می‌شود.

۵- اسب مسابقه: Missouri Fox Trotter

بهترین اسب های Red Dead Online

احتمالاً Missouri Fox Trotter سریع‌ترین اسب این بازی نیست اما ترکیب سرعت بالا و استقامتش باعث می‌شود که اکثر اسب‌های سرعتی مانند اسب‌های Thoroughbreds را پشت سر بگذارد. همچنین این اسب یکی از بهترین رتبه‌های شتاب را در بازی Red Dead Online دارد. بدیهی است که بازیکنانی که از این اسب قابل اعتماد استفاده می‌کنند در بسیاری از رویدادهای رقابتی Horse Race Events پیروز خواهند شد.

بازیکنان برای خرید اسب Missouri Fox Trotter باید ۹۵۰ دلار پرداخت کنند و همچنین تا سطح ۵۸ منتظر بمانند. ممکن است پس از پیروزی در ۲۰ مسابقه بتوانند بخشی از آن پول را جبران نمایند.

۶- اسب مسابقه: Norfolk Roadster

بهترین اسب های Red Dead Online

باز کردن این نژاد اسب نیز نیازمند تلاش زیاد است، اما ارزشش را دارد. رنگ‌های Dappled Buckskin و Spotted Tricolor از این اسب، احتمالاً بهترین اسب‌ها برای موقعیت‌های مسابقه در بازی هستند. البته این اسب‌ها واقعاً زیبا هستند. اما راهزنان سخت‌ کوش به این موضوع اهمیتی نمی‌دهند.

بازیکنانی که این اسب برتر را می‌خواهند باید به رتبه Moonshiner Role Rank 20  دست یابند و همچنین ۹۵۰ دلار پول پرداخت کنند. همچنین Moonshiners (آبجوسازان) بازی Red Dead Online برای پیشی گرفتن از قانون (و دوستان تشنه‌شان) به یک اسب سریع همانند Norfolk Roadster نیاز دارند.

۷- اسب همه‌کاره: American Paint

بهترین اسب های Red Dead Online

نوع Gray Overo از نژاد اسب American Paint یک انتخاب مناسب برای بازیکنانی‌ است که به دنبال یک اسب همه‌ کاره هستند. این اسب در سطح ۵۵ و به قیمت ۱۷ شمش طلا در دسترستان قرار خواهد گرفت. همچنین این اسب در دسته ‘Work’ (اسب‌های کاری) قوی‌ترین اسب محسوب می‌شود. هیچکدام از آمارهایش عالی نیستند و هیچکدام نیز افتضاح نیستند. American Paint از سطح سلامتی ۲، استقامت ۲، سرعت ۴ و شتاب ۴ برخوردار است. می‌توان گفت که این اسب در هر شرایطی می‌تواند قدرتمند باشد.

۸- اسب همه‌کاره: Kladruber

بهترین اسب های Red Dead Online

در نگاه اول، Kladruber مخصوصاً برای تاجران مشتاق چندان جذاب به نظر نمی‌رسد. اما بازیکنانی که در این حرفه ارتقا پیدا کنند می‌توانند به رنگ‌های Silver و Dapple Rose Gray این اسب دست یابند. این در واقع بهترین “اسب کاری” و یکی از بهترین اسب های Red Dead Online است زیرا اکثر آمارهای او بالا و متعادل است: سلامتی ۳، استقامت ۳، سرعت ۴ و شتاب ۵. برای انواع برخوردها مفید است!

۹- اسب همه‌کاره: Arabian (سفید)

بهترین اسب های Red Dead Online

آه، بالاخره نوبت اسب Arabian (عربی) شد. در این نژاد اسب نسبت به سایر نژادها، رنگ‌های متنوع زیادی وجود ندارد و هر رنگ از این اسب آمار نسبتاً متفاوتی دارد. اسب Arabian سفید یکی از معروف‌ترین اسب‌ها در بازی Red Dead Online و بازی Red Dead Redemption 2 است؛ همچنین دستیابی به آن یکی از سخت‌ترین کارها است. متأسفانه بازیکنان برای دستیابی به این اسب باید تا سطح ۶۶ صبر کنند و همچنین ۸۵۰ پول پرداخت نمایند.

این اسب در دسته Superior قرار دارد و این بدان معنا است که کنترل کردن آن بسیار آسان است. اسب‌های Arabian در موقعیت‌های وحشی، ضعیف می‌شوند اما سرعت ۶ و شتاب ۶ آن‌ها به بازیکن اجازه می‌دهد که در صورت لزوم فرار کند. چه کسی دوست ندارد در غرب وحشی سوار بر یک اسب نر سفید شود؟

۱۰- اسب همه‌کاره: Arabian (سیاه)

بهترین اسب های Red Dead Online

اسب Arabian سیاه، یکی از بهترین اسب های Red Dead Online است. همچنین نادرترین اسب نیز محسوب می‌شود. البته این موضوع به این دلیل نیست که یافتن این اسب کار دشواری است؛ فقط باز کردن این اسب خیلی طول می‌کشد و بسیار گران است. بازیکنان برای دستیابی به اسب Arabian سیاه باید به سطح ۷۰ برسند و ۴۲ شمش طلا پرداخت نمایند. واقعاً کار آسانی نیست.

با این حال، آمار این اسب به گاوچران‌ها اجازه می‌دهد تا تقریباً در همه موقعیت‌های بازی پیروز شوند. این اسب از سرعت ۶، شتاب ۶، استقامت ۲.۵ و سلامتی ۲.۵ برخوردار است. اسب بزرگی نیست اما برای زنده‌ ماندن در مبارزات به اندازه کافی قوی است. می‌تواند بلافاصله شتاب بگیرد و می‌تواند بدون عرق ریختن در سرتاسر یک منطقه بدود. دستیابی به اسب Arabian سیاه، هدف نهایی یک قانون‌ شکن واقعی است.

 

منبع: Thegamer

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 2 =