بهترین اسکین ‌های مورتال کمبت ۱۱

بهترین اسکین های مورتال کمبت 11

مورتال کمبت ۱۱ بدون شک یکی از بهترین بازی‌های فایتینگ تاریخ است که با داشتن سیستم مبارزه فوق پیشرفته و اسکین های فوق العاده جذاب توانسته به بهترین بازی مبارزه ای چند سال اخیر تبدیل شود. Mortal Kombat 11 از اسکین های متنوع و بسیار جذابی برخوردار است که انتخاب از بین آن‌ها کار نسبتا دشواری محسوب می‌شود. در این بخش ما بهترین اسکین های مورتال کمبت ۱۱ را به شما معرفی می‌کنیم تا از بین ده‌ها طرح مختلف، بتوانید جذاب ترین اسکین را انتخاب و با آن استفاده از آن در مسابقات آنلاین بدرخشید. 

 

– لیست بهترین اسکین های مورتال کمبت ۱۱

  1. BarakaWasteland Demon

اسکین باراکا
اسکین باراکا

“من ترجیح می‌دهم آن را Wasteland Impaler بنامم!!”

Baraka کارش را با Tarkatan وحشتناک شروع می‌کند، و در این پوسته وحشی مانند هیولایی از Lord of the Rings به نظر می‌رسد. که البته مناسب است، زیرا این شخصیت چیزی کاملاً خارج از Mordor است.

چه چیزی باعث می‌شود Wasteland Demon بسیار جذاب باشد؟

بهترین اسکین های Mortal Kombat 11

علاوه بر این که باعث می‌شود بازوهای این شخصیت به رنگ بنفش درخشان باشند، Baraka خال‌کوبی‌های معمولی Tarkatan را در اکثر مکان‌های شرورانه به همراه رنگ جنگی کلاه ایمنی‌اش نشان می‌دهد. Tarkatans به‌اندازه‌ای که نگران ترساندن هستند، نگران حفاظت نیستند. من همچنین پارچه کمری که باعث می‌شود Baraka ظاهر پیچیده‌ای داشته باشد را هم دوست دارم.

  1. Sonya BladeWargames

اسکین سونیا بلید
اسکین سونیا بلید

“وقت Kombat است!”

Wargames فقط یک فیلم به‌یادماندنی از دهه ۸۰ نیست، بلکه نام یکی از لباس‌های Sonya Blade در MK3 است که اخیراً به همراه Nightwolf منتشر شده است.

چه چیزی باعث می‌شود Wargames  بسیار جذاب باشد؟

اسکین سونیا بلید مورتال کمبت 11

دیدن دوباره Sonya خوب است، او در چند بازی اخیر خیلی بد و منفی بوده است. بین لباس‌هایی از این دست و Ronda Rousey که کارهای صدا پیشگی را انجام می‌دهد، به نظر می‌رسد Sonya دهه ۹۰ برگشته است.

  1. SkarletBlood Tick

اسکین اسکارلت
اسکین اسکارلت

“آه… اهداکننده خون عالی!)

این پوسته حشره ای بسیار خاص و جذاب است و با آن می‌توانید حسابی در مسابقات آنلاین بدرخشید. 

چه چیزی باعث می‌شود Blood Tick بسیار جذاب باشد؟

اسکین اسکارلت مورتال کمبت

زیبایی روسی در MKX جالب بود و این جذابیت و جالبی در بازی MK11 هم وجود دارد. Skarlet یک بمب خونین است، اما این سبک لباس به او ظاهر چیره گر را می‌دهد! او مطمئناً با مهارت‌های Soviet و جادوی خونین مجازاتی را وارد خواهد کرد!

  1. RaidenGod of Thunder

اسکین ریدن

” Thunder شما را می‌برد!”

Raiden عنوان محافظ Earthrealm را دارد و با این وجود بر رعدوبرق‌ها تسلط دارد. این پوسته برخلاف پوسته‌های Dark Raiden، نشانگر نسخه کلاسیک Raiden است.

چه چیزی باعث می‌شود God of Thunder بسیار جذاب باشد؟

این نسخه شاهواره و بدتری از ظاهر کلاسیک Raiden است، که باعث می‌شود ظاهر کسی را داشته باشد که نیروهای طبیعت را در خود مجسم می‌کند. مهم‌تر این که، حملات صاعقه‌ای او با رنگ‌های کلاسیکی که انتظارش را دارید ظاهر خواهند شد، پس این احتمالاً نزدیک‌ترین چیزی است که از پوسته فیلم Christopher Lambert به دست خواهید آورد!

  1. Cassie CageSouthland Vice

اسکین کسی کیج

“چشمانی پاک، مشت‌های محکم، از دستش ندهید.”

لباس Cassie Cage واقعاً خارق‌العاده بود و این رنگ جایگزین به دلیل نیاز به باز شدن قفل، جذابیت تازه‌ای به آن می‌دهد.

چه چیزی باعث می‌شود Southland Vice بسیار جذاب باشد؟

بهترین اسکین های مورتال کمبت 11

Cassie Cage یک سرباز Special Forces با سبک روزانه است و چیزی که اکنون در جهان Mortal Kombat در آن قرار دارد زره کمبت است! این لباس با وزن سبک و محافظت در برابر سلاح‌های معمولی و غیرمتعارف قرار است به Cassie کمک کند تا همه‌چیز را نابود کرده و پیروزی‌های زیادی به دست آورد.

  1. KanoClean Sneak

اسکین کینو

“سلام عزیزم، دلتنگم شدی؟”

Kano با تی‌شرتی با آستین پاره “Vengeance” و آن سبیل جذاب که در برنامه‌های مختلف دوست‌یابی باعث شگفتی می‌شود، دهه ۹۰ را وارد بازی کرده است. Kano یک آدم پست است!

چه چیزی باعث می‌شود Clean Sneak بسیار جذاب باشد؟

منظورتان علاوه بر آن سبیل شگفت‌انگیز مذکور است؟ Kano آن پیرمردی است که هنوز روزهای شکوه خود را از دو دهه قبل زنده می‌کند. این رهبر از Black Dragon با آستین‌های کوتاه و زبان عامیانه‌اش دردی را وارد می‌کند.

  1. JaxOutworld Investigator

اسکین جکس

“من روحیه آسیب رساندن را دارم”

Jaxson Briggs در حال تحقیق درباره برخی از عاملان Outworld در این لباس سبک کلاسیک است. متأسفانه، بازوهای کلاسیک Jax قطعه‌های تجهیزاتی جدایی هستند، پس مطمئن باشید که در مغازه یا در Towers of Time حواستان به آن‌ها باشد.

چه چیزی باعث می‌شود Outworld Investigator بسیار جذاب باشد؟

Jax قرار است با تقویت بازوهای واقعی و صورت تراشیده و تمیزش کاری کند، چندین روز او را حس کنید. تا زمانی که Jax شروع به سیگار کشیدن کرد و اجازه داد ریشش رشد کند این‌طور نبود و البته دیدن OG در جسم و گوشت چیز جالبی است.

  1. Kabal All Business

اسکین کابال

Kaballin!!”

با بازگشت Kabal به Mortal Kombat 11، اژدهای سیاه نیز بر خواسته است، این بر هدفش شغل‌ها است! Kabal لباس متناقض با این لباس ساده و خالکبوبی های بنفش درخشان، یک گردنبند دندان کوسه و کتی خزدار، اما حدس می‌زنم این نوعی از خود واقعی‌اش باشد.

چه چیزی باعث می‌شود All Business بسیار جذاب باشد؟

اسکین کابال
اسکین کابال

لباس رادیواکتیوی با طرح رنگی‌اش که به‌خصوص با برخی کلاه‌های ایمنی خاص ظاهری زیبا دارند به Kabal می‌آیند. این لباس را به شمشیرهای قلاب‌دار کلاسیک ترکیب کنید و Kabal را با ظاهری خواهید دید که می‌تواند جایگزین لباس‌های قبلی شود.

  1. KollectorBull Run

اسکین کالکتور

“در این، هیچ سودی نیست.”

این آنالوگ وحشتناک Smeagle او را با زره نقره‌ای تزئین می‌کند که با یاقوت‌های کبود در این لباس که برای اصطلاحات بازاری نام گرفته شده، حکاکی شده است. مراقب باشید که او چندین کشته را دور شما جمع نکند.

چه چیزی باعث می‌شود Bull Run بسیار جذاب باشد؟

Kollector یک گوبلین جمع کننده غنیمت در Mortal Kombat 11 است و این لباس با این سبک بازی خیلی جالب است. این نشانگر ثروتی است که Kollector در کار برای Shao Kahn به دست می‌آورد و در عین حال ظاهر وحشیانه و عصبانی را به او می‌دهد.

  1. Jade Atotoztli

اسکین جید

“شک من جلویم را نمی‌گیرد”

Jade با این لباس تغییر رنگ از حالت داستانی لباسش باید به Azure تغییر نام دهد. این برنده اسبق Maxim’s Hottest Video Game Vixens سبک‌های مختلفی دارد که به او در کشت و کشتار کمک می‌کند.

چه چیزی باعث می‌شود Atotoztli بسیار جذاب باشد؟

بهترین اسکین های Mortal Kombat 11

مدل انسانی Jade خیلی زیباست و نمی‌توان آن را با لباس پیش‌فرضش مقایسه کرد. این لباس که از مصریان باستان برگرفته شده با رنگ‌های قرمز و زرد او را دوست‌داشتنی کرده و با حرکت خاص پوشش او گاهی به رنگ بنفش در می‌آید.

  1. GerasCurious Antiquarian

اسکین Geras

“من برای اینکه برای این نبرد آمده شوم هزاران بار مرده‌ام. شکست من غیرممکن است.”

Geras همان‌طور که از اسم لباسش پیداست، یک جمع کننده عتیقه نیست، اما خودش باستانی است. این همان لباسی است که در نیمه پایانه حالت داستانی آن را پوشیده است، جایی که Jax و Raiden نمی‌توانند او را بکشند اما با موفقیت او را در اعماق Sea of Blood غرق می‌کنند.

چه چیزی باعث می‌شود Curious Antiquarian بسیار جذاب باشد؟

Geras بارها مرده و دوباره زنده شده تا خود را برای این مبارزه آماده کند، به همین دلیل است که زره‌های زیادی دارد. او به همه مکان‌های قبلی که آسیب‌دیده سر زده است! فکر کنید اکنون چقدر زره دارد، به نظر می‌رسد او آدم درد و رنج است!

  1. Nightwolf Spiritwalker

اسکین نایت ولف

“روح بزرگ راهنمای من است.”

Nightwolf مانند چیزی است که در این مبارزه از Dark Souls خارج شده و به نظر می‌رسد این لباس کلاسیک خیلی ساده و در عین حال وحشتناک است.

چه چیزی باعث می‌شود Spiritwalker  بسیار جذاب باشد؟

Classic Nightwolf همان چیزی است که در طول زندگی به آن نیاز داشتم. خجالت‌آور است که هرگز لباس Thunder را از مجموعه Killer Instinct دریافت نکردیم، اما دیدن این همه عشق به Mortal Kombat 3 در این بازی جالب است.

  1. Jacqui BriggsRainbow Power

اسکین جکی بریگز

“آیا چیزی مانند ویکی یا چیز دیگری وجود دارد؟”

Jacqui با این لباس رنگارنگ بخشی از Rainbow Division را در اختیار دارد. پوشیدن تمام زره‌های قدرتمند او را خسته کرده و اکنون با مدل مو و ژاکت جدید ظاهر شده است. فقط درباره اتفاقاتی که در Fiji افتاد از او چیزی نپرسید!

چه چیزی باعث می‌شود Rainbow Power بسیار جذاب باشد؟

اسکین جکی بریگز

بخشی از طراحی‌های Jacqui در گذشته کمی عمومی بود و حس می‌کنم این لباس شخصیت دختر جوانی را از خانواده Brigg نشان می‌دهد. و این یکی از معدود لباس‌هایی است که هرگونه افتخار LGBT را در خود به نمایش می‌گذارد!

  1. Kung LaoEgo Driven

“خیلی راحت بود…”

بهترین اسکین های مورتال کمبت 11
بهترین اسکین های مورتال کمبت ۱۱

Kung Lao این بار لباس با شکوه Ego Driven را با لبه های تیز و درخشان را با خود همراه کرده است. به نظر می‌رسد بالاخره غرور Kung Lao در این لباسی که سبک انتقام­جویانه او را با ظاهری خدایی‌تر ترکیب می‌کند، تضمین شده است.

چه چیزی باعث می‌شود Ego Driven بسیار جذاب باشد؟

اسکین کونگ لائو
اسکین کونگ لائو

انیمیشن‌های Kung Lao جلوه‌های جالب زیادی از کلاه او دارد و این تنوع باعث می‌شود او جذاب‌تر به نظر برسد، و ظاهر پر زرق و برق برای مردی با این چنین اعتمادبه‌نفسی مهم است. هایلایت­های سبز درخشان روی کلاه باعث می‌شود چشمگیرتر شود، و ایمنی برای هر جنگجوی Shaolin بسیار مهم است.

  1. Kotal KahnBlood God

اسکین کوتال کان
اسکین کوتال کان

“زانو بزنید!!!”

این بازگشت به نسخه مورد علاقه کاربران از Mortal Kombat X است، جایی که Kotal از جادوی خونی برای شکوفایی توانایی‌هایش استفاده می‌کند. احتمالا نمی‌خواهید آن حجم از قدرت را حس کنید!

چه چیزی باعث می‌شود Blood God بسیار جذاب باشد؟

حتی اگر فقط از سال ۲۰۱۵ باشد، این یک لباس کلاسیک Kotal Khan با خال‌کوبی‌های قرمز درخشان است. این موضوع به نشان دادن توانایی‌هایش با جادوی خون کمک کرده و با انواع Totemic با Blood Totem جالب می‌شود.

  1. CetrionSpirit World

اسکین ستریان مورتال کمبت

“این رحمت است!!!!”

Cetrion رنگی‌ترین مجموعه لباس‌ها را در بازی دارد و به سختی می‌توان گروه‌های که برای مبارزه از Freya الهام گرفته‌اند را محدود کرد. من با انتخاب این جایگزین رنگی به عنوان لباس پیش‌فرض، کار را تمام می‌کنم.

چه چیزی باعث می‌شود Spirit World بسیار جذاب باشد؟

سایه‌های بنفش و صورتی Cetrion به ویژگی‌های دنیوی او می‌آید. این لباس هم با تجهیزات گل‌دار و هم با قطعات هیولایی خوب به نظر می‌رسند، پس ترکیب خوبی از این قطعات ایجاد کنید و بهترین طراحی را انجام دهید.

  1. Shao KhanDressed to Kill

اسکین شائو کان

“تو افتضاحی!!! هاهاهاها!!!!”

Shao Khan با این زره پوشیده هالکی که مانند چیزی در Sekiro: Shadows Die Twice است به معنای واقعی Dressed to Kill شده است (یعنی آماده کشتن هرکسی است). او به یک شخصیت از نوع اسکلتی به یک شخصیت آشناتر تبدیل شده است.

چه چیزی باعث می‌شود Dressed to Kill بسیار جذاب باشد؟

Mortal Kombat به‌شدت از فرهنگ شرقی الهام گرفته و اکنون که آن را دیده‌ام، مایه تأسف است که قبلاً سبک سامورایی Shao Khan را وارد بازی نکرده‌اند. اشتباه نکنید، این مرد برای مراسم آماده نشده است، این فقط تجهیزات مطلوب برای Kahn فاتح قلمرو است.

  1. ScorpionDeadly Hybrid

اسکین اسکورپیون مورتال کمبت
اسکین اسکورپیون مورتال کمبت

” اسم من Hanzo Hasashi است!!!”

Deadly Hybrid پالت رنگی کاملاً جدیدی را برای جنگجوی کشنده‌اش یعنی Shirai Ryu به ارمغان آورده است. این لباس جنبه انسانی Scorpion را با سبک طبیعی و روستایی برای Hanzo Hasashi مشخص می‌کند.

چه چیزی باعث می‌شود Deadly Hybrid بسیار جذاب باشد؟

اسکین اسکورپیون مورتال کمبت
اسکین اسکورپیون مورتال کمبت

لباس‌های مختلف Scorpion شامل رنگ‌های نارنجی، زرد و قرمز هستند و ظاهر معمولاً تری دارند، این لباس از بقیه لباس‌ها بهتر است. آن را با یک ماسک درخشان و شمشیر همراه کنید یا به دنبال ظاهر آرام تری باشید.

  1. Erron BlackCaptain Blood

اسکین ارون بلک

“فقط برایم مهم است که چقدر می‌پردازد.”

Erron Black’s Captain Blood لباسی با ظاهر زیبا است که رنگ سیاه و قرمز کمدش را مشخص می‌کند، همچنین رنگ زیبای متالیکی هم به قرمز داده است. و این رنگ برای زمانی که خون بخشی از کارش است، خیلی خوب است.

چه چیزی باعث می‌شود Captain Blood بسیار جذاب باشد؟

این لباس قرمز خونی دیگر به صورت طبیعی قابل باز شدن نیست، زیرا قبلاً جایزه برای رتبه‌بندی در طول فصل MK11 Kombat League بود. این انحصار باعث می‌شود هرکسی که این لباس را در انبار خود داشته باشد، به خود مغرور شود.

  1. KitanaTwisted Sister

اسکین کیتانا

“باید خسارت Edenia را بدهید.”

به نظر می‌رسد این نسخه از Kitana برای خدمت‌رسانی به Kronika در لحظات پایانی داستان Mortal Kombat 11 ارائه شده و یکی از زیباترین لباس‌های بازی است. این لباس توسط Kronika متبرک شده، این شکل بازمانده از Kitana با ارتفاع بلندتری برخاسته و سپس برای خدمت به ارباب Netherrealm گماشته شده است.

چه چیزی باعث می‌شود Twisted Sister بسیار جذاب باشد؟

اسکین کیتانا مورتال کمبت
اسکین کیتانا مورتال کمبت

علاوه بر چشم‌های سبز 

درخشان، و نشان‌های سفید، این لباس با برداشت منحصربه‌فردی از چهره Kitana ارائه شده که باندپیچی شده است. زمانی که با یکی از ماسک‌های سفید جفت شود، ظاهر باشکوهی به او می‌دهد که خیلی متفاوت‌تر از هر ظاهری است که این شاهزاده خانم باستانی قبلاً داشته است.

  1. D’vorah – Orderrealm Renegade

اسکین دیوورا

“این یکی مخالف است!”

این یک لباسی است که به راحتی پیدا نمی‌شود و باید برای بدست آوردن آن زحمت بکشید. هیچ دلیل ندارم که آن را تغییر دهم، زیرا یکی از جذاب‌ترین لباس‌های بازی است.

چه چیزی باعث می‌شود Water Strider بسیار جذاب باشد؟

اسکین D`vorah

این لباس با پوسته لاک‌پشتی زره­اش به او حس قدرت داده و پوشش چشمانش باعث می‌شود  حس غیرانسانی‌تری داشته باشد. این ظاهر زره ای دارای کنتراست رنگی خوبی از رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی است که به نشان دادن جزئیات در مدل شخصیت او کمک می‌کند.

  1. Noob SaibotEternal Hangen

اسکین نوب سایبات مورتال کمبت
اسکین نوب سایبات مورتال کمبت

“تاریکی پایدار نیست.”

 Noob تنها نینجایی در بازی نیست که ظاهری تاریک دارد، اما شاید رضایت‌بخش‌ترین آن‌ها باشد. حتماً این لباس با راه راه‌های طلایی و ردای سفید یکی از بهترین اسکین‌های مورتال کمبت ۱۱ باشد. 

چه چیزی جالبی درباره Eternal Hangen وجود دارد؟

اسکین نوب سایبات مورتال کمبت 11

طراحی جدید شبح مانند Noob عالی است اما Noob که همه عاشقش شده بودیم یک نینجای ساده بود. نینجا با شخصیت رئیس پنهانی که پسر دیگری دارد که شما را با او کتک می‌زند، نه یک نینجا. بازگشت به آن ظاهر به یک ظاهر طلایی و سفید. سایه‌های مختلف لباس را امتحان کنید، مانند سایه مشکی! یا هر چیز دیگری، هما آن‌ها خوب هستند.

  1. Liu KangHeart of Fire

اسکین لو کنگ

” Earthrealm’s Jinsei درون شما جریان دارد. اجازه دهید آتش شما را شعله‌ور کند!”

Liu Kang در حالت داستانی با Raiden ادغام شده و یک فرم آتشین و الکتریکی به نام Fire God دارد. اگرچه در بازی چند نفره از نورهای دیوانه کننده‌ای که حرکات ویژه را تقویت می‌کنند استفاده نکرده‌ایم، اما به این لباس جالب و دیوانه کننده دسترسی داریم.

چه چیزی جالبی درباره Heart of Fire وجود دارد؟

خال‌کوبی‌های درخشان اژدهای Liu Kang و چشمان درخشانش فریاد می‌زنند که “یکی را انتخاب کن”! و پس از دوازده بار همراهی با Mortal Kombat، او بالاخره ظاهری به دست آورده است. آن را با سربند و دستکش‌های سلطنتی ترکیب کنید تا ظاهری جالب داشته باشد.

  1. Johnny Cage Freaky Like Friday

اسکین جانی کیج مورتال کمبت
اسکین جانی کیج مورتال کمبت

“تو زندانی شدی!!!”

تصمیم‌گیری درباره بهترین ژاکت‌های چند رنگ برای Johnny، لباس Ninja-Mime و خال‌کوبی‌های ساده ‌روی سینه‌اش سخت است، اما من Freaky Like Friday را انتخاب می‌کنم. Johnny یک تاپ باحال دارد که با عینک‌های ۵۰۰ دلاری‌اش همراه می‌شوند.

چه چیزی جالبی درباره Freaky Like Friday وجود دارد؟

بهترین اسکین های مورتال کمبت 11

علاوه بر اینکه ظاهر لباس برای مبارزه عالی است، ظاهر بسیار جذابی دارد. Johnny شلوارهای کلاسیک Mortal Kombat 2 را دارد، اما لوگوی Dragon جلوی آن است، شخصیت‌ها کمی در MK یک نمونه از آن را به زیبایی نمونه‌ای که Cage دارد، دارند.

  1. Frost Sidereal

اسکین فراست

“پاک‌شده از تاریخ…”

این لباس طراحی زیباتری از لباس اصلی Frost است. Cyber Lin Keui در اصل چند طراح بصری بااستعداد دارد!

چه چیزی جالبی درباره Sidereal وجود دارد؟

این دختر سایپربانکی با Sidereal متحرک می‌شود. این سایه خاص با رنگ‌های سبز و زردی همراه هستند که باعث برجسته شدن لباس می‌شود، به‌خصوص با قطعات سبز و آبی‌اش. Frost کمی خودخواه است، پس عزت‌نفس برایش مهم است، زیرا از مجموعه پیشرفت‌های سایبرنتیکی خود برای حذف رقابت‌ها استفاده می‌کند.

  1. Sub-ZeroGolden Vice

اسکین ساب زیرو مورتال کمبت
اسکین ساب زیرو مورتال کمبت

” توانایی انجماد” –

این لباس یکی از متفاوت‌ترین اسکین‌های ساب زیرو است که با رنگ طلایی درخشان همراه شده است. رنگی که در سایر اسکین‌های ساب زیرو پیدا نخواهید کرد. 

چه چیزی جالبی درباره Golden Vice وجود دارد؟

اسکین ساب زیرو مورتال کمبت

رنگ‌های درخشان برای چهره Sub Zero بسیار منحصربه‌فرد هستند و او کاملا است. اگرچه نباید او را وارد فیلم آینده کنند، زیرا رفتار او واقعاً مسخره است! اما این صداقت جالب‌ترین قسمت لباس است، مانند یک کارتون قدیمی صبح شنبه به نظر می‌رسد.

  1. Shang TsungSpirit Stealer 

اسکین شنگ سونگ

“روح تو مال من است! تو بعدی هستی!!!”

Cary Tagawa که با Shang Tsung به عنوان بازگشتی به فیلم قدیمی Mortal Kombat بازی می‌کند، بسیار خارق‌العاده است و او لباسی دارد که از فیلم الهام گرفته است. از ژست برنده “روح بردارت اکنون مال من است” حس نوستالژیکی خواهید داشت!

چه چیزی جالبی درباره Spirit Stealer وجود دارد؟

این کت مشکی جالب با اژدهایی که در پشتش قرار دارد ظاهر هرکسی را شیطانی و با ابهت‌تر می‌کند، و به نظر می‌رسد او آماده زندگی شبانه‌اش است. این لباس قطعاً بی‌نظیرترین لباس Shang است و به‌سرعت طرفداران زیادی پیدا می‌کند.

 

 منبع: Gamers Decide

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یک =