بهترین اسکین های رایگان فورتنایت

معرفی بهترین اسکین های رایگان فورتنایت

اسکین‌ها از ارزشمندترین آیتم‌های فروشگاه بازی فورتنایت محسوب می‌شوند که قیمت نسبتا بالایی نیز دارند. برای خرید هر اسکین باید چند صد تا چند هزار V-Bucks که ارز رایج بازی فورتنایت محسوب می‌شود بپردازید. با تمام این تفاسیر، پوسته‌ها ممکن است گاهی خیلی گران باشند. خوشبختانه Epic Games برخی از پوسته‌های رایگان را در اختیار ما قرار داده است. از همین رو ما قصد داریم بهترین اسکین های رایگان فورتنایت که اپیک گیمز در طول سال‌های اخیر عرضه کرده است را به شما معرفی کنیم. 

لیست بهترین اسکین های رایگان فورتنایت: 

اسکین Wooly Warrior – Winterfest

بهترین اسکین های رایگان بازی فورتنایت

به یاد دارید که در طول رویداد Winterfest، هدیه‌ای وجود داشت که آماده باز شدن نبود؟ حتی با اینکه هرروز روی آن کلیک می‌کردیم باز هم نمی‌توانستیم کاغذ کادوی آن را باز کنیم.

سرانجام، کاربران Fortnite توانستند آن را تکان داده و باز کنند و آن هدیه Wooly Warrior بود! اگرچه این اسکین، جذاب‌ترین و پرزرق و برق‌ترین اسکین بازی نیست، اما می‌تواند اهدافی را دنبال کرده و به آن‌ها برسد.

Wooly Warrior اسکین ضخیم و بزرگی نیست، یعنی زمانی که می‌خواهید هدفتان را از بین ببرید، قسمت زیادی از صفحه‌نمایش را نمی‌پوشاند. به طور کلی، Wooly Warrior یکی از بهترین پوسته‌های Fortnite است که در اختیار ما قرار داده شده است.

اسکین Lt. Evergreen – Winterfest 

اسکین Lt. Evergreen فورتنایت 

یکی دیگر از اسکین های رایگان فورتنایت که در Winterfest نشان داده شد، Lt. Evergreen بود که با تکان دادن درخت کریسمس در طول فصل تعطیلات در دسترس قرار می‌گرفت.

Jonesy با پوسته پیش‌فرض و همچنین با بسیاری از پوسته‌های دیگر ظاهر می‌شد. این بار، می‌توانید شخصیت Jonesy را به عنوان درخت کریسمس تزئین کنید. این هدیه بسیار جذاب است و زمانی که برای اولین توسط Epic عرضه شد، بسیار محبوب شد.

متأسفانه، Lt. Evergreen و Wooly Warrior تنها پوسته‌های واقعاً رایگانی بودند که توسط Epic Games عرضه شدند. اگرچه، پوسته‌های رایگان دیگری هم وجود داشت اما هر یک باید به نحوی خریداری می‌شدند. پس اگرچه پوسته‌هایی که در ادامه آماده‌اند رایگان هستند، اما قبلاً خریداری شده‌اند.

اسکین Galaxy Skin – Samsung

اسکین Galaxy Skin فورتنایت

The Galaxy Skin احتمالاً یکی از جالب‌ترین اسکین‌های بازی Fortnite است، اما این اسکین دارای قیمت بالایی است. برای باز کردن پوسته Galaxy، فرد باید گلکسی Note 9 یا Tab S4 داشته باشد. زمانی که یکی از این‌ها را سفارش دادید، می‌توانید به عنوان پیشنهادات تبلیغاتی، درباره ۱۵۰۰۰ VBucks و پوسته Galaxy یا Headphones فکر کنید.

اگر قصد دارید گوشی یا تبلت بخرید، این‌ها ممکن است یکی از گزینه‌های خرید شما باشند. بااین‌حال، این پوسته در پیش سفارش یک دستگاه گران پنهان شده است.

اسکین Eon Skin – Xbox One S Bundle

بهترین اسکین های رایگان Fortnite

اگر به دنبال خرید Xbox هستید، یا می‌خواهید کنسول خود را ارتقاء دهید، بسته نرم‌افزاری One S شما را مجذوب خواهد کرد.

کمپانی‌های مایکروسافت و Epic Games با هم همکاری کرده و بسته One S را ایجاد کردند. در این بسته، به کاربران V-bucks، یک پوسته، کلنگ و گلایدر داده می‌شود.

ظاهر پوسته Eon بسیار جذاب و پیشرو است. پوسته رباتیک مورد توجه کاربران Xbox قرار گرفت، اما متأسفانه برای کنسول‌های جدید باید خریداری شود.

اسکین Double Helix Bundle – Nintendo Switch 

اسکین Double Helix Bundle

Switch یکی از بحث‌برانگیزترین دستگاه‌های بازی در سال‌های اخیر بوده است. البته، کاربران این کنسول بسته پوسته‌های Fortnite را دریافت خواهند کرد.

هنگام خرید کنسول Nintendo Switch، Double Helix Bundle دارای ۱۰۰۰ VBucks،لباس Double Helix  و کلنگ و Back Bling را دریافت خواهید کرد.

بازیکنان Fortnite که به دنبال خرید Switch هستند می‌دانند این کار نیازی به فکر ندارد، زیرا بسیاری از بازیکنان این پوسته را ندارند.

اسکین Carbon Pack – PlayStation Plus

اسکین Carbon Pack PlayStation Plus

جدیدترین اسکین موجود از Sony برای کاربران Fortnite، پوسته Carbon Pack بوده که یک پوسته و Back Bling را برای مشترکین PS+ به همراه آورده است. یعنی اگر امسال برای اشتراک PS+ هزینه‌ای پرداخت کردید، پس واجد شرایط خرید این پوسته هستید.

 

اسکین Blue Striker and Blue Team Leader – Playstation Plus

اسکین Blue Striker and Blue Team Leader Playstation Plus فورتنایت

اولین اسکینی که توسط Sony و Playstation عرضه شد، Blue Striker و Blue Team Leader بود که اولین پوسته برخی از بازیکنان است. این اسکین ساده است و به تغییر زیبایی بازی کمک می‌کند.

زمانی که در لابی‌ها هستید، می‌توانید بر اساس اینکه چه کسی این پوسته را پوشیده متوجه شوید چه کسی PS+ دارد. این پوسته سورپرایزی بود که توسط Sony و برای مشترکین Playstation Plus عرضه شد. کاربران پلی‌استیشن همیشه در جستجوی جدیدترین موارد منتشر شده از سونی هستند.

اسکین Trailblazer – Twitch Prime

اسکین Trailblazer Twitch Prime

Amazon و Twitch دو کمپانی هستند که به Fortnite در مسیر موفقیت کمک زیادی کردند. Twitch به کاربران Twitch Prime اجازه داد تا مشترک استریمرهای مورد علاقه خود شوند، تنها چیزی که لازم دارید حساب کاربری Amazon Prime است. Twitch پوسته Trailblazer را عرضه کرد، که با یک Back Bling و emotes همراه است. این اسکین برای یک اسکین اصلی دیگر است اما برای کاربرانی که PS+ ندارند تا اولین پوسته خود را دریافت کنند بسیار جذاب است.

اسکین Havoc and Sub Commander – Twitch Prime 

اسکین Havoc and Sub Commander Twitch Prime 

اولین بسته Twitch Prime شامل ۲ پوسته است، آن هم Havoc  و  Sub Commanderاست. این پوسته شامل یک گلایدر و emotes است. Fortnite یک زمین بازی است و مشخص است که Twitch سعی دارد این پوسته را جایگزین اولین پوسته‌های عرضه شده کند.

این پوسته برای تمام کاربران Twitch Prime رایگان است و زمانی که توسط Amazon/Twitch عرضه شد، مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گرفت.

همان‌طور که مشخص است، Epic Games درباره Back Blings، گلایدرها، کلنگ‌ها و emote ها بسیار سخاوتمندانه عمل کرده است، اما درباره پوسته‌ها این‌گونه نبوده است.

کاملاً منطقی است که پوسته‌ها یکی از درآمدزاترین موارد برای این کمپانی است و آن‌ها قصد ندارند وسایلی که تا این حد درآمد بالایی برایشان دارد را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند. بیایید منصف باشیم، اگر Battle Pass را بخرید و مأموریت‌های کافی را کامل کنید، در فصل بعد Battle Pass را به طور رایگان به دست می‌آورید. یک بار خرید می‌توانند به بازیکنان کمک کند چندین لوازم آرایش لباس را در روزهای بعدی بازی Fortnite به دست آورند.

آیا پوسته‌های رایگانی که در بازی Fortnite عرضه شده است را دوست دارید؟ فکر می‌کنم Winterfest اوج سخاوت Epic Games بوده و احتمالاً رویدادهای دیگری هم در راه است تا پوسته‌های رایگان دیگری هم عرضه شود.

 

منبع: Gamer One

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =