بهترین زره های بازی اساسینز کرید والهالا

بهترین زره های اساسینز کرید والهالا

در نسخه جدید اساسینز کرید والهالا، زره و لباس های گوناگونی وجود دارد که هر کدام علاوه بر ویژگی های ظاهری، در میزان مقاومت شما در برابر ضربات مختلف و در طول مبارزات سنگین، تاثیر قابل توجهی دارند. امروز قصد داریم بهترین زره های بازی اساسینز کرید والهالا ( Assassins Creed Valhalla ) و نحوه یافتن آن ها را برای شما توضیح دهیم تا بدون معطلی از پوشیدن بهترین لباس و زره های این بازی لذت ببرید. 

بهترین زره های بازی اساسینز کرید و نحوه پیدا کردن آن‌ها 

زره Raven Clan اساسینز کرید والهالا

بیشتر این مجموعه‌ها را در طول بخش اولیه داستان اصلی به دست خواهید آورد. این کلاه از مأموریت‌های جانبی در شهر نروژ به دست می‌آید.

زره Huntsman 

این مجموعه در انگلستان پیدا می‌شود و میزان آسیب‌های دوربرد شما را افزایش می‌دهد. اگر هدف شما بیشتر از ۲۰ متر با شما فاصله دارد آسیب‌هایی که به او می‌زنید افزایش پیدا خواهد کرد و به مجموعه کاملی از ارتقاء سرعت دسترسی خواهید یافت. هر قطعاً این زره را باید به صورت مجزا پیدا کنید.

چکمه های Huntsman

Huntsman Armor Set
Huntsman Armor Set

چکمه‌ها در اینجا پیدا می‌شوند و بسیار ساده هستند. به مکان مورد نظر بروید ، فردی که کلید دارد را بکشید، از کلید برای باز کردن صندوقچه‌ای که در ساختمان است استفاده کرده و چکمه‌ها را به دست آورید.

تونیک Huntsman

بهترین زره های Assassins Creed Valhalla

Tunic در اینجا روی نقشه پیدا می‌شود و باید در طول مسیر مبارزه کنید تا به کمپ برسید و آن را بگیرید. آن را درون صندوقچه‌ای با دید Odin پیدا خواهید کرد. چندین شیشه منفجر شونده از بالا تا پایین وجود دارند که می‌توانند دیوارها را فرو بریزند.

دستکش Huntsman

زره Assassins Creed Valhalla

این دستکش‌ها کمی بهتر از دو دستکش قبلی هستند. باید به غار آبشار بروید و سپس در استخر آب شیرجه بزنید. در آن شنا کنید و در نهایت صندوقچه‌ای را پیدا می‌کنید که دستکش درون آن است.

کلاه Huntsman

AC Valhalla Armor Sets

این کلاه ایمنی را در شهر روی نقشه پیدا خواهید کرد. باید کلید را پیدا کنید، تونل شهر را باز کنید و به دنبال صندوقچه بگردید.

هودی Huntsman

 

Huntsman Armor Set
Huntsman Armor Set

آخرین لباس است و در اینجا روی نقشه پیدا می‌شود، در لبه شمالی Ledexestrescire.

از نردبان استفاده کنید و وارد برج شوید و نگهبان‌ها را بکشید. از دید Odin  برای ضعیف کردن دو دستگاه استفاده کنید. به سمت آن‌ها شلیک کنید و به سمت پایین بروید تا لباس را پیدا کنید.

 

رزه مخفی Assassins Creed Valhalla

این مجموعه را می‌توانید به طور کامل از ادارات مخفی اطراف انگلستان به دست آورید.

دستکش مخفی

می‌توانید اداره مخفی روی نقشه پیدا کنید.

زره Hidden Ones
Hidden Ones’ Gloves

به بالای ستون‌های نزدیک نماد Assassin بروید و از دید Odin استفاده کنید تا سنگ‌های آویزان اطراف را پیدا کنید. به نقطه اتصال دستگاه ضربه بزنید تا سنگ‌ها بیافتند و محل ورودی باز شود. داخل شوید و صندوقچه و کالاهای دیگر را پیدا کنید.

ماسک مخفی

این مورد در Londinium Bureau در لندن پیدا می‌شود. توضیح آن کمی دشوار است، پس در ادامه ویدیویی از نحوه ورود به این Bureau را برایتان ارائه کرده‌ایم.

 

زره Magister

Magister Set را می‌توانید در East Agnlia و Oxenfordscire پیدا کنید.

Magister Cloak

Hidden Ones’ Gloves
Hidden Ones’ Gloves

این لباس را می‌توانید از اینجا روی نقشه پیدا کنید. کمپ را پاک‌سازی کنید. از دید Odin برای پیدا کردن کلید استفاده کنید، صندوقچه را باز کنید و لباس را به دست آورید.

Magister Helm

Magister set

باید به مکان حمله کنید و درب را باز کنید تا این کلاه را پیدا کنید.

Magister Pants

پیدا کردن این مورد کمی سخت است، از اینجا روی نقشه می‌توانید آن را پیدا کنید.

نگهبانان را بکشید و سپس به پنجره شیشه‌ای در وسط کلیسا شلیک کنید، این راه شما برای رسیدن به این زره است. سنگ را به سمت داخل حرکت دهید و سپس به سمت پایین هل دهید تا کلید و یک گنج کوچک را به دست آورید. از اینجا، به سمت پنجره شیشه برگردید و به بالا نگاه کنید. دریچه را بشکنید و بالاتر بروید تا صندوقچه را ببینید/ از دید Odin برای دیدن داخل نقطه اتصال استفاده کنید و به آن شلیک کنید تا بلوک‌ها را حرکت دهید.

Magister Bracers

این مورد را می‌توانید در Buckingham، اینجا در نقشه پیدا کنید.

از دید Odin برای پیدا کردن کلید نزدیک کلیسا استفاده کنید. از این کلید برای ورود به کلیسا استفاده کنید و به دنبال نقطه اتصال نردبانی بگردید و به آن شلیک کنید. آن را پایین بیاورید، از آن بالا بروید و غنائم خود را به دست آورید.

Magister Tunic

آخرین قطعه در Oxenford در اینجا روی نقشه پیدا می‌شود. این قطعه در ویلا است.

باید به اتاقی با گلدان‌های آتشین نزدیک آنجا دسترسی پیدا کنید تا وارد شوید. یک گلدان آتش را بردارید، دیوار را منفجر کنید، و لباس‌ها را جمع کنید تا این مجموعه کامل شود.

 

لباس Brigandine در Assassins Creed Valhalla

این لباس اولین قطعه‌ای است که به آن نیاز دارید.

Brigandine Cape

این مورد را می‌توانید از اینجا روی نقشه پیدا کنید. باید به خارج از شهر بروید تا سوراخی نزدیک دیوار ضعیف باز کنید. به بشکه‌ای روی قایق شلیک کنید، این بشکه باعث می‌شود سنگ‌ها به اطراف پرتاب شوند.

Brigandine Helmet

یک مأموریت داستانی در نهایت شما را به این بخش می‌رساند، اما خودتان هم می‌توانید به این قسمت برسید.

از دید Odin برای پیدا کردن صندوقچه استفاده کنید و بلوک را حرکت دهید تا به آن دسترسی پیدا کنید.

 

 

منبع: gamersheroes

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =