بهترین سلاح های بازی اساسینز کرید والهالا

بهترین سلاح اساسینز کرید والهالا

بهترین سلاح اساسینز کرید والهالا کمی متفاوت از بازی‌های قبلی این مجموعه کار می‌کند. اما در همین قسمت می‌توانید به برخی از سلاح‌های قرون‌ وسطی انگلستان دسترسی پیدا کنید. این بار به جای دو اسلات سلاح مختلف، می‌توانید بین آن‌ها جابجا شوید و هر یک از دست‌های شخصیت را به یک سلاح مجزا تجهیز کنید. یعنی می‌توانید پشت یک سپر بزرگ پنهان شوید، یا مانند یک وایکینگ دیوانه به سمت جلو بروید و با یک سلاح در هر دست، تمامی دشمنان را از پا درآورید.

اگر حس می‌کنید خیلی تاکتیکی هستید، می‌توانید از روش‌های تهاجمی یا دفاعی آشکار بگذرید و سلاح با دو دست را انتخاب کنید. این تسلیحات طویل، به نظر کند، ولی قوی هستند و برای نبردهای طولانی که هنگام محاصره قلعه Assassin’s Creed Valhalla رخ می‌دهد عالی می‌باشند. با اینکه سلاح‌های بسیار قدرتمندی در بازی Assassin’s Creed Valhalla وجود دارد، اما با داشتن بسیاری از سلاح‌های اوایل و اواسط بازی، گزینه‌ها و انتخاب‌های کمی پیش روی شما است تا وارد جهان باز اصلی شوید.

ابتدا، باید به بررسی برخی گزینه‌های سرگرم‌ کننده بپردازید تا به دنبال اوایل و اواسط بازی بگردید و نسبت به برخی از سلاح‌ها که حس می‌کنید خوب نیستند آگاهی پیدا کنید، سپس می‌توانید حمله وایکینگی خود را شروع کنید. در نهایت، ما در ادامه لیستی از بهترین سلاح‌های افسانه که تاکنون در سراسر غارتمان از انگلستان پیدا کرده‌ ایم را برایتان ارائه داده‌ ایم. قدرتمندترین و بهترین سلاح‌هایی که می‌توانید داشته باشید و تا آخر بازی آن‌ها را ارتقاء دهید.

بهترین سلاح‌ها برای اوایل بازی

بهترین سلاح اساسینز کرید والهالا

برخلاف Assassin’s Creed Odyssey، می‌توانید مدتی سلاح‌های مورد علاقه بازی اولیه خود را داشته باشید. در بازی Assassin’s Creed Valhalla، سیستم غنائم و سطح‌ بندی بازی کاملاً تغییر یافته است. پس به جای اینکه زمانی که غنائم را پیدا کردید دائم بین آن‌ها جابجا شوید، اکنون باید بیرون بروید و به دنبال غنیمت‌ها بگردید. برخی از این غنائم ممکن است سلاح‌های جدید مفیدی باشند، که اگر از آن‌ها خوشتان بیاید می‌توانید آن‌ها را امتحان کرده و ارتقاء دهید.

در ادامه برخی از سلاح‌های مورد علاقه خودمان را برایتان شرح داده‌ ایم:

۱- سلاح پدرتان- Varin’s Axe- علی‌رغم اینکه در داستان اصلی بازی یک سلاح پایه بود، اکنون سلاحی بسیار عالی برای اوایل بازی است.

شما آن را به عنوان بخشی از بازی آموزشی ارتقاء خواهید داد، پس قدرتمندتر از بسیاری از چیزهایی است که انتخاب می‌کنید. وزن یک دست آن به این معنی است که می‌توانید آن را با یک سپر مناسب یا یک سلاح دیگر که در اسلات دوم قرار دارد استفاده کنید.

۲- صحبت از سلاح‌هایی شد که می‌توانید در اسلات دوم قرار دهید، ما استفاده از شلاق Iron-Star را در دست چپ Eivor را واقعاً دوست داریم. اگر زمانبندی فرار شما مناسب است، پس نباید خود را در حالت دفاعی باز بگذارید.

بهترین سلاح اساسینز کرید والهالا

اما بهترین بخش این است که اگر دکمه L1 را نگه دارید، Evior بارها شلاق را دور سر آن‌ها می‌اندازد و آنقدر به هرچیزی ضربه می‌زند تا گیر بیافتد.

Iron-Star را می‌توانید به عنوان یکی از نمادهای غنیمتی در قلعه Kjotve که به عنوان بخشی از داستان اصلی از آن بازدید می‌کنید، پیدا کنید.

بهترین سلاح اساسینز کرید والهالا

راحت‌ترین راه برای دستیابی به کمان سبک عالی بازدید از فروشگاه Ubisoft CONNECT از منوی اصلی است. این یک فروشگاه Animus ریز معاملاتی نیست، بلکه سرویس اختصاصی Ubisoft است که در آن می‌توانید برای باز کردن جام‌هایتان سکه به دست بیاورید. با خرج ۱۰۰ سکه می‌توانید Assassin’s Creed Odyssey Spartan Bow را بخرید که خیلی عالی است.

بهترین سلاح اساسینز کرید والهالا

به طور کلی، ما دریافتیم که سلاح‌هایی که با هر دو دست از آن‌ها استفاده می‌کنید مانند Dane Axe در بهترین موارد بسیار آزاردهنده و در نبرد رئیسان تقریباً بی‌فایده هستند.

با این حال، نیزه Fafnir’s Fang که با شکست Lost Drengr و Erik Loyalskull به عنوان پاداش دریافت می‌کنید را بسیار دوست داریم.

فقدان بازی در کاربردهای کوتاه برد، در قسمت‌های طولانی‌تر جبران شده و خسارت‌هایی را ایجاد می‌کند. به نظر می‌رسد بسیاری از دشمنان نمی‌توانند کاری در برابر اصابت نیزه کنند. حمله R2 می‌تواند به چندین دشمن ضربه بزند و این حمله برای کنترل جمعیت عالی است، در حالی که حمله L1 ضربه سریعی ایجاد می‌کند و به دنبال آن پرش به عقب اتفاق می‌افتد که برای استفاده از توانایی‌های خاص یک منطقه عالی است.این مورد را می‌توانید در غاری در شمال Fornburg پیدا کنید.

بهترین سلاح اساسینز کرید والهالا

سپس زمانی که به انگلستان رسیدید، می‌توانید سلاح‌های جدیدی را از مغازه‌ای در Ravensthorpe بخرید. از بین این سلاح‌ها، من شمشیرهای عالی دو دست را خیلی دوست دارم.

مناطق سلاح‌های افسانه‌ای

می‌توانیم برخی از سلاح‌های افسانه‌ای جذاب را از فروشگاه درون بازی Helix Store به دست آوریم. در بازی Assassin’s Creed Odyssey، سلاح‌هایی که به موقعیت‌ها ضربه می‌زدند، بسیار قدرتمند بودند و ما اطلاعاتی از دو سلاح که به دشمنان سمی تزریق شود، داریم.

Mournful Cry

بهترین سلاح اساسینز کرید والهالا

این چکش افسانه‌ای ضربات مهم شما را تقویت می‌کند، هر بار که سراغ این سلاح می‌روید آن را با سم پر کنید. زمانی که این اتفاق افتاد، حمله و ضربه به دشمنان جدید باعث می‌شود سمی به آن‌ها تزریق شود و در نهایت سلامتی آن‌ها از بین می‌رود.

Hag’s Bite

Hag’s Bite مستقیم‌تر است. زمانی که دشمنی را از پا در می‌آورید، فرقی نمی‌کند این کار را با مهارت یا در طول نبرد انجام داده باشید، یک ضربه سنگین با این شلاق آن‌ها را به سرعت مسموم می‌کند. با این کار می‌توانید حین ضعیف کردن دشمن و در نهایت نابودی‌اش به سمت هدف جدید بروید.

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هفت =