بهترین ماموریت‌های فرعی بازی ویچر ۳

بهترین ماموریت های فرعی ویچر 3

از آموزش شمشیر بازی گرفته تا مشت زدن به غول‌های سنگی و یافتن علاقه مندی های جدید عاشقانه، چیزهایی فراتر از داستان اصلی در Witcher 3 وجود دارد. در کنار داستان خیره کننده این بازی، ماموریت های فرعی بسیار جذابی نیز در ویچر ۳ وجود دارند که هر یک به اندازه داستان اصلی عمیق هستند. از همین رو در این مقاله ما بهترین ماموریت های فرعی یا جانبی بازی Witcher 3 را به شما معرفی خواهیم کرد. 

اقتباس کمپانی CD Projekt Red از مجموعه درخشان Andrzej Sapkowski، نویسنده رمان Witcher، سنت قصه گویی را زنده نگه می‌دارد. پیش از شروع سری کامل رمان‌های Sapkowski، حماسه Witcher از طریق داستان‌های کوتاه نقل شد؛ داستان های کوتاه و مکتوبی که شخصیت ها و رویدادهای بسیار سرگرم کننده‌ای را به نمایش می‌گذارند که درست مانند اکثر مأموریت های موجود در Witcher 3 مضحک اند. بسیاری از شخصیت‌های برجسته موجود در Witcher 3 در مأموریت‌های مختلف نشان داده می‌شوند. دلیل اصلی دشوار بودن این مأموریت‌ها، می‌تواند مربوط به تعداد شخصیت هایی باشد که به صورت استادانه نوشته شده‌اند.

انتخاب ۱۰ مورد از میان مأموریت‌های Witcher 3 کار آسانی نبود، اما با استفاده از جادوی Yrden توانستیم ۱۰ مورد از بهترین مأموریت‌های این بازی را گرد هم آوریم: مأموریت‌هایی که برای پشت سر گذاشتن آنها باید فراتر از توان خود تلاش کنید.

لیست بهترین ماموریت و مراحل جانبی ویچر ۳ ( The Witcher 3 ):

مأموریت Fencing Lessons

مأموریت Fencing Lessons

مأموریت جانبی Fencing Lessons، پس از اتمام مأموریت اصلی Broken Flowers در دسترس قرار خواهد گرفت. این مأموریت شامل بازگشت Geralt به ویلای Var Attre و صحبت با Rosa می‌شود. در این مکالمه، Rosa از آرزوی خود در مورد یادگیری مهارت شمشیر بازی از Geralt صحبت می‌کند، اما می‌خواهد آن را بر روی پلی در نزدیکی آن محل بیاموزد. این موضوع در نهایت منجر به درگیری میان آن دو شده و Geralt فریب می‌خورد.

Fencing Lessons یکی از مأموریت های جانبی کوتاه اما برجسته Witcher 3 است – بیشتر به خاطر Rosa. او از شخصیت کلیشه‌ای زنان آن زمان بسیار دور بوده و همچنین تمایل به فریب Geralt دارد. در این مأموریت، سؤالات سختی از بازیکنان پرسیده می‌شود که یکی از جنبه های اصلی رشد شخصیت Geralt را تشکیل می‌دهد. یک مأموریت سبک ولی در عین حال تجربه ای که ارزشش را دارد.

مأموریت Fists of Fury

مأموریت Fists of Fury

Fists of Fury یکی از مأموریت های جانبی طولانی است که Geralt را به مکان‌ها و مناطق جدیدی می‌برد. این مأموریت در مسافرخانه Lindenvale آغاز می‌شود. از آنجا، Geralt سفری را شروع می‌کند تا قهرمان مشت زنی Velen شده و بر بسیاری از چالش‌ها و رقیبان فائق آید.

این مبارزه آغازین، یک معضل اخلاقی بزرگ را برای Geralt به وجود می آورد. Stan Fishgulper شخصیت بسیار بد اقبالی است که برای تأمین هزینه‌های خانواده‌اش واقعاً به این جایزه احتیاج دارد. به بازیکن این حق داده می‌شود که به انتخاب خود، مسابقه را عمداً ببازد و یا Stan را شکست دهد (همچنین می‌توانید بعد از مسابقه، مبلغی به Stan بدهید). مأموریت Fists of Fury نه تنها به خاطر هیجان انگیز بودن، بلکه به خاطر تصمیمات اخلاقی که در آن باید گرفته شود، در لیست مأموریت های برجسته این بازی قرار گرفته است.

مأموریت Reason of State

مأموریت Reason of State

Reason of State یکی از مهمترین مأموریت‌های جانبی موجود در Witcher 3 می‌باشد. این مأموریت حول محور نقشه‌ای برای ترور Radovid V (معروف به Radovid the Stern) می‌گردد. همچنین شامل شخصیت های فرعی جذابی مانند Thaler و Dijkstra می‌شود. در این نقشه، Philippa Eilhart، یکی از برجسته ترین جادوگران کل بازی نیز حضور دارد. مأموریت Reason of State، نه تنها روایتگر یک داستان بسیار مهم، بلکه مأموریتی پر از نبرد است – به خصوص هنگامی که Randovid به محافظان خود دستور قتل Geralt را می دهد. به هر حال آگاه باشید: این مأموریت تنها در صورتی در دسترس شما قرار می‌گیرد که  هرچه زودتر در مورد Dijkstra به یقین رسیده و قاطع باشید، اما اگر شرایط فراهم بود، ارزش جستجو را دارد.

مأموریت Now or Never

مأموریت Now or Never ویچر

مأموریت Now or Never مسلماً مهمترین مأموریت جانبی برای دستیابی به Triss می‌باشد. جادوگران در Novigrad در معرض خطر هستند و Triss مسئولیت کمک به آنها برای فرار از آنجا را به عهده گرفته است. Witcher تصمیم می‌گیرد که آنها را در این راه همراهی کند و در رساندن جادوگران به Reuven (Dijkstra در لباس مبدل) کمک کند تا از دست شکارچیان فرار کنند.

این مأموریت شامل یک نبرد حماسی با یک Katakan (نوعی خون آشام) می‌شود. نبرد سختی پیش رو خواهید داشت، چرا که سلامتی Katakan به سرعت تقویت می‌شود و Geralt برای شکست آن باید خیلی سریع از خود واکنش نشان داده و حمله کند. هیولاهای دیگری وجود دارند که در حین فرار از طریق فاضلاب با آنها درگیر خواهید شد. این مأموریت، یک پایان فوق احساسی نیز دارد که در آن Geralt باید تصمیم بگیرد که آیا از Triss می‌خواهد که بماند یا اینکه او را با دیگر جادوگران تنها بگذارد. این یک مأموریت بسیار سخت است و نشان می‌دهد که Triss چه شخصیت بزرگی دارد.

مأموریت A Towerful of Mice

مأموریت A Towerful of Mice

A Towerful of Mice یکی از بهترین ماموریت های فرعی در Witcher 3 است که شامل برداشتن نفرین از جزیره Fyke می‌شود. این مأموریت را جادوگر Keira به Geralt می‌دهد، و همچنین یک چراغ جادویی برای کمک به او در انجام این مأموریت اهدا می‌کند. این چراغ به Geralt در تشخیص مناطق تسخیر شده و خالی از سکنه کمک می‌کند. در طول این مأموریت، Geralt به بالای یک برج تسخیر شده رفته و با ارواح ارتباط برقرار می‌کند، او همچنین مکالمات میان آنها را نیز می‌شنود.

این نه تنها یک مأموریت جانبی بسیار ترسناک، بلکه یکی از بهترین داستان‌های مستقل است. ظاهراً در این قسمت، بقایای بانویی به نام Anabelle وجود دارد که معشوق خود یعنی Graham را از دست داده است. Geralt هم می‌تواند با Anabelle وارد جنگ شود و هم می‌تواند بقایای او را نزد Graham برگردانده و به داستان عاشقانه میان آن دو خاتمه دهد. صحبت از داستان های عاشقانه شد، این مأموریت داستان را به سمت مأموریت A Favour for a Friend سوق می‌دهد، جایی که Keira در آن نقش بزرگی را ایفا می‌کند.

مأموریت A Matter of Life and Death

بهترین مراحل جانبی بازی ویچر 3

A Matter of Life and Death، فرصتی است برای Triss تا در لباسی مبدل به همراه Geralt در یک مجلس شیک و زیبا حضور یابد. بانو Ingrid Vegelbud در پیامی به Triss اطلاع داد که Albert Vegelbud به دلیل علاقه‌اش به کیمیاگری نیاز به ترک Novigrad دارد. این دو می‌خواهند تا با فراری دادن Albert در طول یکی از جشن‌های بزرگ Novigrad، به این هدف برسند: جشنی که در آن Geralt لباس راحتی به تن کرده و یک ماسک بر روی صورت دارد.

Triss از این ایده بسیار استقبال کرد، چرا که می‌توانست اوقات خوشی را در آنجا داشته باشد. Geralt نیز می‌توانست نقش Gwent را بازی کرده و با تمام زنان حاضر در آن مهمانی صحبت کند و یا فقط کنار Triss بنشیند و به داستان هایش گوش دهد. مأموریت A Matter of Life and Death بسیار متفاوت از مبارزه با هیولاهاست و یکی از بهترین ماموریت های فرعی ویچر ۳ به حساب می‌آید. به علاوه، این مأموریتی است که در آن Geralt  می‌تواند عشق خود را به Triss نشان دهد.

مأموریت High Stakes

مأموریت High Stakes

High Stakes یکی دیگر از مأموریت هایی است که از هدف اصلی Witcher دور می‌شود. در این مأموریت، Geralt در یکی از مسابقات قماربازی با شرط بندی های سنگین Gwent شرکت می‌کند، جایی که حریفان نه تنها در آن به چالش کشیده می‌شوند، بلکه برای شرکت در آن مجبور به پرداخت ۱۰۰۰ کراون هستند. این مسابقه همچنین شامل نبرد با شخصیتی به نام Finneas (که با شکست خوردن میانه خوبی ندارد) می‌شود.

Gwent یکی از بهترین تفریحات و به نوعی حواس پرتی از مأموریت اصلی Witcher 3 است و High Stakes نیز یکی از بهترین های Gwent در کل بازی می‌باشد. این رقابت بسیار چالش برانگیز بوده و همین امر باعث به یاد ماندنی تر شدن مسابقه می‌شود. در اینجا با شخصیتی به نام Sasha آشنا خواهید شد که از Geralt می‌خواهد تا پول جایزه را بدزدند، پیش از آنکه توسط شخص دیگری دزدیده شود. این مأموریت، نه تنها بخاطر رقابت عالی که شامل می‌شود، بلکه بخاطر رمز و رازی که باید گشوده شود، در دسته مأموریت های مهم و برجسته این بازی قرار می‌گیرد.

مأموریت Return to Crookback Bog

بهترین مراحل فرعی بازی Witcher 3

Return to Crookback Bog شامل بازگشت Bloody Baron، و بازگشت به یکی از نمادین ترین مکان‌های بازی می‌شود. Bloody Baron دخترش، Tamara، را پیدا کرده و اکنون برای پیدا کردن همسرش، Anna، به کمک Geralt نیاز دارد. Anna به اسارت Crones – یکی از بزرگترین دشمنان در کل بازی – در آمده است.

مأموریت Return to Crookback Bog، پر از صحنه های احساسی است و در طول راه درگیر تصمیم‌گیری های دشواری خواهید شد. اگرچه Baron از شخصیت های محبوب بازی محسوب نمی‌شود، اما به دنبال درستکاری است و بهترین‌ها را برای خانواده‌اش می‌خواهد. این امر، مأموریت Return to Crookback Bog را به یکی از به یاد ماندنی ترین مأموریت های بازی تبدیل می‌کند. بعلاوه، وجود Johnny جذابیت آن را چند برابر کرده است.

مأموریت The Play’s the Thing

بهترین مراحل فرعی بازی ویچر 3

The Play’s the Thing یکی از بی نظیرترین مأموریت های جانبی موجود در Witcher 3 است و شاید بتواند یکی از بی نظیرترین مأموریت ها در تمام بازی های این سبک باشد. این مأموریت، Geralt را دنبال می‌کند که در تلاش برای کمک به Dandelion و یافتن Whoreson Junior است، تمام اینها منتهی به یک لحظه خارق العاده می‌شود که در آن بازیکن فرصت بازی در یکی دیگر از فلش بک های Ciri را به دست می‌آورد. این مأموریت، نه تنها یک بخش حیاتی از مأموریت اصلی محسوب می‌شود، که شخصیت های مهم زیادی در آن جای میگیرند، بلکه اولین حضور Geralt در صحنه است.

Geralt برای نجات Dandelion به کمک Dudu نیاز دارد. در این نمایشنامه، Dudu با اندکی مساعدت از جانب Priscilla از میان انبوه جمعیت بیرون کشیده می‌شود. تلاش برای جلب Geralt به بازی در یک نمایش، لحظه ای بسیار فراموش نشدنی و ارزشمند را در این مأموریت به ارمغان می آورد. انتهای این مأموریت منجر به یک رویداد عالی می‌شود که کمتر کسی می‌تواند آن را فراموش کند.

مأموریت The Last Wish

بهترین ماموریت فرعی Witcher 3

The Last Wish از جمله مأموریت های جانبی نیست که شامل نبردهای حماسی با دشمنان شود. در واقع یک مأموریت کاملا عادی و متوسط است. همه به غیر از یک نفر: Yennefer. چه در کتاب و چه در بازی ها روابطی که Geralt ایجاد می‌کرد همیشه قوی بود، اما هیچ داستانی مثل The Last Wish آنها را اسیر عشق نمی‌کند.

مشخص شد که Geralt و Yennefer به واسطه قدرتی به نام Djinn به هم وابسته شده‌اند و به همین خاطر Yennefer تصمیم گرفت که این طلسم را از بین ببرد تا ببیند آیا عشق آنها پس از این نیز ادامه خواهد یافت یا خیر. چه بازیکن بخواهد که Geralt با این نقشه موافقت کند یا نه، باز هم یک نتیجه حاصل خواهد شد. ثابت شد که پیوند میان این دو را هیچ جادویی نمی‌تواند تولید یا حفظ کند: این عشق درست، واقعی و به همان اندازه روز اول قدرتمند است.

 

منبع: GameSpew

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شش =