گزارش نادرستی مشخصات

دیسک بازی Mortal Kombat 11: Ultimate – Steel Book مخصوص PS5Mortal Kombat 11: Ultimate - Steel Book Game Disc For PS5

برند no-brand
موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: GD-159967
  • نسخه Ultimate ویژه سالگرد 30 سالگی سری بازی مورتال کمبت
  • به همراه فیلم مورتال کمبت 2021
  • رده سنی: بالای 18 سال
  • 1 – 2 نفر بازیکن آفلاین / 2 – 8 نفر بازیکن آنلاین

 

2,300,000 تومان

ناموجود

مقایسه

سری بازی مورتال کمبت از عناوینی است که سال های طولانی را در کنار گیمرها گذرانده است. اکنون یکی از نسخه های جدید آن تحت عنوان مورتال کمبت ۱۱ به بازار عرضه شده است. محصول دیسک بازی Mortal Kombat 11: Ultimate – Steel Book مخصوص PS5 به عبارتی یک باندل و یا یک مجموعه محسوب می شود. بازی مورتال کمبت ۱۱ به همراه فیلم ساخته شده هم نام با این عنوان، در کنار هم در یک بسته بندی قرار گرفته اند. 

در واقع دیسک بازی Mortal Kombat 11: Ultimate – Steel Book مخصوص PS5 یک نسخه ویژه به شمار می رود. این نسخه به مناسبت سالگرد ۳۰ سالگی سری مورتال کمبت عرضه شده است. به همین مناسبت محتوای ویژه ای برای این مجموعه در نظر گرفته اند. همان طور که پیش تر گفته شد؛ همراه دیسک بازی مورتال کمبت ۱۱ فیلم مورتال کمبت ۲۰۲۱ نیز در این مجموعه قرار دارد. البته کمپانی سازنده محتوای ویژه ای برای نسخه بازی نیز در نظر گرفته است.

در این نسخه از سری بازی مورتال کمبت ۱۱ این عناوین وجود دارند:

۱- بازی اصلی

۲- استیل بوک اختصاصی مورتال کمبت

۳- دو داستان سینماتیک و فهرست کاملی از ۳۷ مبارز سری ( کامبت پک ۱ و ۲)

۴-  بسته الحاقی Mortal Kombat 11: Aftermath

۵- همه ۱۳ شخصیت DLC

۶- ۹ پک اسکین

۷- ۷ اسکین اختصاصی

دیسک بازی Mortal Kombat 11: Ultimate – Steel Book مخصوص PS5

دیسک بازی Mortal Kombat 11: Ultimate - Steel Book مخصوص PS5
دیسک بازی Mortal Kombat 11: Ultimate – Steel Book مخصوص PS5

بازی مورتال کمبت ۱۱، یکی از محبوب ترین و بهترین عناوین سری مورتال کمبت می باشد. این عنوان توسط استودیو NetherRealm طراحی و ساخته شده است. کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment در سال ۲۰۱۹ این بازی را معرفی و به بازار جهانی عرضه کرده است. این بازی ps5 از همان زمان عرضه تا به اکنون، همواره مورد تمجید و تحسین اهالی دنیای بازی های ویدیویی قرار گرفته است.

استودیو سازنده مورتال کمبت ۱۱ یعنی ندررلم (NetherRealm) برای توسعه آن از موتور بازی سازی بی نظیر Unreal Engine 3 استفاده کرده است. داستان متفاوت، مکانیزم های جدید، گرافیک جذاب و فهرست گسترده شخصیت ها باعث شده تا این بازی به یکی از بهترین عناوین ژانر مبارزه ای تبدیل شود.

مشخصات بازی

ژانرمبارزه ای
رده سنیبالای ۱۸ سال
تعداد بازیکن۱ – ۲ نفر بازیکن آفلاین / ۲ – ۸ نفر بازیکن آنلاین
حجم۸۰ GB
سازندهNetherRealm
پلتفرمکنسول پلی استیشن ۵

گیم پلی بازی مورتال کمبت ۱۱

دیسک بازی Mortal Kombat 11: Ultimate - Steel Book مخصوص PS5
گیم پلی بازی مورتال کمبت ۱۱

ژانر این بازی پلی استیشن مبارزه ای بوده و همان طور که می دانید از نگاه سوم شخص اجرا می شود. مورتال کمبت ۱۱ درست مانند سه بازی پیش از خود، یک عنوان مبارزه ای ۲.۵ بعدی است. این عنوان علاوه بر ویژگی های قبلی سری، دو قابلیت Fatal Blows و Krushing Blows را نیز معرفی می کند.

حرکت Fatal Blow یا ضربه مهلک چیزی شبیه به حرکت “اشعه ایکس” از بازی مورتال کمبت X است. با به کارگیری آن در هنگام مبارزه می توانید آسیب شدیدی به حریفتان وارد کنید. البته گفتنی است که برای استفاده از ضربه مهلک باید میزان سلامت شخصیت کم تر از ۳۰ درصد باشد. همچنین در هر مبارزه شما تنها یک بار می توانید از این حرکت استفاده کنید.

حرکت Krushing Blow یا ضربه سخت هم یکی از مهم ترین و مفیدترین حرکاتی است که می توانید در مبارزه ها به کار بگیرید. این نوع ضربه می تواند در هر بار تا ۳۰ درصد از سطح سلامتی حریفتان را کاهش دهد و جراحات زیادی را بر روی بدن او باقی بگذارد.

ویژگی Mercy یا رحم که به شما اجازه می دهد هنگام شکست کامل حریف کمی جان به او ببخشید نیز از مورتال کمبت ۳ بازگشته تا مبارزاتتان را هیجان انگیزتر کند.

همه ۳۷ شخصیت سری مورتال کمبت در این بازی حضور دارند و بازیکن می تواند اسکین، تجهیزات و حرکات تک به تک آن ها را مطابق میل خود شخصی سازی کند و تجربه ای منحصر بفرد را برای خود رقم بزند.

داستان بازی مورتال کمبت ۱۱

دیسک بازی Mortal Kombat 11: Ultimate - Steel Book مخصوص PS5
داستان بازی مورتال کمبت ۱۱

داستان بازی مورتال کمبت ۱۱، مدتی پس از شکست شینوک (Shinnok) توسط کیسی کیج (Cassie Cage) اتفاق می افتد. دارک ریدن (Dark Raiden) هنگام شکنجه شینوک در بالای معبد آسمان، پلیدی های او را به خود جذب کرده و حالا افکار تاریک و خطرناکی را در سر می پروراند.

شینوک به او می گوید که هیچکس توانایی نابودی خدایان بزرگ را ندارد و این روند نمی تواند خیلی ادامه دار باشد. اما ریدن که فقط می خواهد دشمنان ارث رلم (Earthrealm) را نابود کند، سر شینوک را قطع کرده و در پاسخ می گوید سرنوشت هایی بدتر از مرگ نیز وجود دارند. او پس از انجام این کار سر شینوک را با خود می برد تا به عنوان درس عبرت، آن را برای لیوکانگ (Liu Kang) بفرستد.

مدتی پس از رفتن ریدن، نگهبان زمان و مادر شینوک یعنی کرونیکا (Kronika) خودش را به آن مکان رسانده و تصمیم می گیرد تا با استفاده از قدرت اصلی خود یعنی کنترل زمان، تاریخ جهان ارث رلم را دوباره از نو بنویسد. او قصد دارد با از بین بردن آن از ریدن و متحدانش انتقام بگیرد.

به همین ترتیب داستان بازی حول محور وقایعی که به دلیل دستکاری زمان توسط کرونیکا رخ می دهند، می چرخد. بازیکنان باید قدم به قدم همه اتفاقات را دنبال کنند تا از پایان این اتفاقات مطلع شوند.

مشخصات کلی - General Specifications
خانواده محصول - Product Family

لوازم جانبی

نوع - Type

دیسک بازی

سایر قابلیت ها - Other Features
قابلیت های دیگر - Other Features

1 – 2 نفر بازیکن آفلاین
2 – 8 نفر بازیکن آنلاین
امکان خرید آنلاین در بازی
حجم 80 GB
رده سنی: بالای 18 سال
ژانر: مبارزه ای
کیفیت تصویر Ultra HD Blu-ray
به همراه فیلم مورتال کمبت 2021

سایر مشخصات
گارانتی

پلمپ و آکبند

وزن200 گرم
نظرات کاربرانMortal Kombat 11: Ultimate - Steel Book Game Disc For PS5

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیسک بازی Mortal Kombat 11: Ultimate – Steel Book مخصوص PS5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =