ترفند های بازی Call of Duty Black Ops

کمتر کسی را می توان در دنیا سراغ گرفت که اهل بازی های کامپیوتری و یا کنسولی باشد و از بازی محبوب call of duty اطلاعی نداشته باشد و یا بازی نکرده باشد. بازی PlayStation 4 Game call of duty black ops 4 در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد و به عنوان یکی از بهترین بازی های تیمی یا چند نفره در بین کاربران شناخته شد.
این بازی در فضاها و موقعیت های متفاوت طراحی شده است و به خوبی ذهن و خلاقیت گیمر را به چالش می کشد و عبور از مراحل مختلف این بازی واقعا نیاز به مهارت دارد. دو بخش بسیار پر طرفدار و البته پر چالش این بازی بدون تردید بخش بتل رویال و بخش زامبی ها است که نوع فضا سازی و سناریوهای به کار گرفته شده در این بازی بسیار جذاب است و نیاز به استفاده از تاکتیک ها و تمرکز زیاد دارد وگرنه باید در همین مرحله قید بازی را بزنید و ادامه ندهید چون این مراحل واقعا سنگین و دشوار است.

در واقع شاید بتوان گفت چالش اصلی بازی Call of Duty Black Ops 4 استفاده از تاکتیک های تیمی است چرا که باید به صورت چند نفره و تیمی برخی از فعالیت ها را انجام دهید. بازی Call of Duty Black Ops 4 دارای مپ ها و داستان های متفاوتی است که می تواند سرانجام فعالیت و برنامه ریزی شما را مشخص کند. بصورت کلی در قسما زامبی ها شما می توانید از سه نوع مپ و دو نوع داستان متفاوت برای اجرای بازی استفاده کنید.
دو مپ به عنوان IX در این مرحله وجود دارد که خط داستانی Voyage of Despair را دنبال می کند و مپ دیگر به نام Blood of the Dead دارای خط داستانی مجزایی است. نکته قابل توجهی که در این مپ ها و داستان ها وجود دارد این است که شما نمی توانید پرک ها، الکسیرها و یا تنظیمات دیگر شخصی خودتان را از یک نقشه به نقشه دیگر انتقال دهید و قابل اشتراک نیستند و نیاز به تنظیمات مجزا دارند.

نقش الکسیرها

الکسیرها (Elixirs) آیتم های آپشن دار شما در طول بازی هستند و به شما توانایی های متفاوتی می دهند. شما در طول بازی از این الکسیرها دارید اما می توانید با مراجعه به منو سمت چپ پایین بازی اقدام به خرید سه الکسیر دیگر بکنید و جایگزین الکسیرهای موجود خود بکنید. اما باید در نظر داشته باشید که شما از هویت این الکسیرها اطلاع ندارید تا زمانی که بخرید و از آن اطمینان پیدا کنید.

البته این امکان را خواهید داشت که الکسیر را ابتدا امتحان کنید و ببینید که کدام یک از الکسیرها برای نقشه شما مناسب تر هستند اما با این وجود مراقب انتخاب الکسیر Anywhere But Here باشید، در این این به مفهوم هر کجا غیر از اینجا می باشد و می تواند به صورت کلی شما را در جای دیگری از بازی پیاده کند که اگر بازی سه نفره باشد خیلی برای شما جالب نخواهد بود.

به نقاط جدید مپ سر بزنید

هر چند شروع هر مپ در مکان نسبتا محدودی است اما با این حال به خصوص در قسمت زامبی ها توصیه می شود که به نقاط مختلف گشت و گذار کنید زیرا توقف در این قسمت به معنی خورده شدن توسط زامبی ها است و هیچ شانسی نخواهید داشت پس باید سریعا موقعیت را عوض کنید.
بنابراین بهتر است همه امتیاز خود را برای ارتقا اسلحه استفاده نکنید و نقشه های جدید را باز کنید و راه فرار انتخاب کنید. در این حالت به خواسته خود که اسلحه بهتر است هم خواهید رسید زیرا در برخی از موقعیت ها و فضاها برای شما اسلحه قرار داده شده است. به یاد داشته باشید که درب هایی که نشانه قرمز دارند نیاز به حل برخی از فرمول ها را دارند.

اگر کسی را ندارید از بات استفاده کنید

برخی از قسمت های بازی Call of Duty Black Ops 4 را می توانید بصورت تک نفره هم بازی کنید و برای این کار باید از بات استفاده کنید. این بات ها توانایی بالایی دارند و در ضمن برای پشتیبانی و احیا شما نیز به خوبی تجهیز شده اند. برخی از زمان ها بات ها از دوست بهتر هستند زیرا دستور العمل بازی شما را دنبال می کنند تا اینکه کار خودشان را بکنند.

خرید گلوله

معمولا جا هایی که برای خرید اسلحه است می توانید گلوله هم بخرید. در زمانی که تک نفره بازی می مکنید خرید گلوله خیلی هم بد نیست اما وقتی چند نفره بازی می کنید بهتر است از آیتم Max Ammo که در برخی از مراحل بازی پدیدار می شود استفاده کنید. این آیتم تمامی گلوله های مصرف شده شما را بازیابی می کند. معمولا زمان زیادی برای پدیدار شدن این آیتم نیاز نیست و با کمی مقاومت با اسلحه دوم می توانید این آیتم را مشاهده و گلوله های خود را پس بگیرید.

از شاتگان ها و مسلسل ها استفاده کنید

با ورود به هر مپ شما با گزینه رایفل یا نرخ شلیک پایین مواجه می شوید که هر چند بهتر از هفت تیر شما عمل می کند اما با تعداد زیاد زامبی ها نمی توانید با این اسلحه کاری از پیش ببرید .در این زمان بهترین انتخاب داشتن یک مسلسل است زیرا می توانید به راحتی با نرخ شلیک بالا هر تعداد زامبی هم که باشند از پای در بیاورید.
یا با انتخاب یک شاتگان و دقت در تیر اندازی می توانید در هر شلیک چند زامبی را از پا در بیاورید. راستی در نظر داشته باشید که اگر تعداد زیادی زامبی را بکشید سلاح ویژه شما خود به خود شارژ می شود. در واقع این سلاح ویژه که هر شخصیت یکی از آن را دارد بهترین راهکار برای خلاصی از مخمصه ها است زیرا می توانید با آن لشکری از زامبی را بکشید.

پشت سرتان را مراقب باشید

بخصوص در زمانی که در حال بازی قسمت زامبی ها هستید مراقب پشت سرتان باشید زیرا بازی به شکلی پیش می رود که زامبی از هر مکانی به شما هجوم می اورد. برای در امان بودن از زامبی ها در این مرحله بهتر است در مکانی بمانید که پشتتان دیوار و یا ساختمانی باشد که امکان ورود زامبی از ان نباشد تا ایمن باشید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + یازده =