آموزش تغییر نام کاربری در فورتنایت به صورت تصویری

تغییر اسم فورتنایت

اینکه در بازی Fortnite بتوانید نام مورد علاقه خود را انتخاب و از به اشتراک گذاری آن به صورت آنلاین احساس راحتی کنید، بسیار مهم است. مادامی که زمان می‌گذرد، سلایق و علایق ما تغییر می‌کند و به همین دلیل می‌باشد که ممکن است اسمی که چند سال قبل در بازی Fortinte انتخاب کردید، شخصیت امروزی شما را نشان ندهد. در این آموزش ما نحوه تغییر اسم در فورتنایت را آماده کردیم تا بتوانید به راحتی نام دلخواه خود را در بازی Fortnite انتخاب نمایید. 

اسم در فورتنایت 

برخلاف روند پیچیده تغییر نام PDN، تغییر نام مستعار بازیکنان حین شلیک به آن‌ها اصلاً سخت نیست. در این بخش نحوه تغییر نام در بازی Fortnite به آسانی ارائه شده است. برای شروع این کار، باید ابتدا به وب‌سایت Epic Games بروید و به اطلاعات حسابتان دسترسی پیدا کنید. برای این کار، به یک حساب Epic Games نیاز خواهید داشت. البته اگر مدتی است که بازی می‌کنید، احتمالاً یک حساب دارید، اما اگر اینطور نیست، حتماً حساب را به پلتفرمی که با آن بازی می‌کنید یعنی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و غیره متصل کنید.

تغییر اسم فورتنایت
آموزش تغییر اسم فورتنایت

زمانی که حسابتان را ایجاد کردید، با استفاده از لینک فوق وارد اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود شوید. باید صفحه را به پایین بکشید تا به بخش تنظیمات عمومی برسید. در اینجا، نامتان برای مسابقات بتل رویال و دیگر اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل وجود دارد. روی علامت مداد آبی رنگ کنار اسمتان کلیک کنید تا بتوانید آن را تغییر دهید.

با این کار صفحه جدیدی باز می‌شود که در آن می‌توانید نام دقیق بازی Fortnite خود را بنویسید. نام کنونی شما در بازی، دو بخش خالی و یک هشدار درباره تغییر نام به شما نشان داده می‌شود. باید بخش خالی اول را با نام جدیدی که می‌خواهید پر کنید.

تغییر اسم Fortnite

هر بار که آنلاین باشید و در مسابقات کاری انجام دهید، این نام در لیست دوستانتان نشان داده می‌شود، پس مطمئن شوید چیزی را که واقعاً دوست دارید انتخاب می‌کنید. پس از وارد کردن نام جدید در بخش اول، باید آن را دوباره در بخش دوم وارد نمایید تا نام نمایشی خود را تأیید کنید.

کمی پایین‌تر با زدن یک تیک، موظف می‌شوید که تنها هر دو هفته یکبار امکان تغییر نام کاربری فورتنایت را دارید. با زدن این تیک می‌توانید نام خود را تغییر دهید. حالا تنها کافی است که یک بار از حساب خود خارج و دوباره وارد شوید تا نام جدید خود را مشاهده نمایید. 

محدودیت‌های انتخاب اسم در Fortnite

البته به خاطر داشته باشید که محدودیت‌هایی در تغییر نام شما وجود دارد. محدودیت اصلی این است که هر دو هفته یک بار می‌توانید نامتان را تغییر دهید. در حالی که اساساً تغییرات نامحدودی در دسترس قرار گرفته است، اما اگر نامتان را تغییر دادید باید دو هفته همان نام را داشته باشید. در واقع Epic Games این گزینه را به دلایل امنیتی در این بخش گنجانده تا از سودجویی هکرها و کاربران متقلب جلوگیری شود. 

خوشبختانه، این تغییر نام کاملاً رایگان است، پس قرار نیست پول یا C-Bucks برای این کار خرج کنید. اگر از شناسه فعلی خود راضی نیستید، می‌توانید به راحتی آن را تغییر دهید.

 

 

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =