گزارش نادرستی مشخصات

دیسک بازی Hitman World Of Assassination مخصوص PS5Hitman World Of Assassination Game Disc For PS5

برند no-brand
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: GD-159925
  • دیسک بازی مخصوص PS5
  • حاوی 3 نسخه Hitman 2، Hitman 1 و Hitman 3
  • به همراه سه کارت از بازی
  • ژانر: ماجراجویی، مخفی کاری
2,650,000 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

سری بازی های هیتمن یکی از محبوب ترین سری بازی های تک نفره به شمار می رود. کمپانی سازنده این سری، هدیه ای دوست داشتنی و جذاب برای علاقه مندان آن در نظر گرفته است. Hitman World Of Assassination یک مجموعه متشکل از ۳ نسخه اخیر این سری (Hitman 2، Hitman 1 و Hitman 3) است. با تهیه این نسخه می توانید هر ۳ قسمت این عنوان را در کنار هم داشته باشید.

دیسک بازی Hitman World Of Assassination مخصوص PS5

 

دیسک بازی Hitman World Of Assassination مخصوص PS5
دیسک بازی Hitman World Of Assassination مخصوص PS5

سری بازی های هیتمن (Hitman) از با ارزش ترین و محبوب ترین عناوین سبک مخفی کاری به شمار می آیند. این بازی ps5 توسط کمپانی IO Interactive طراحی و توسعه یافته است.

همان طور که می دانید؛ این بازی همواره از محبوبیت بی پایان و حمایت های همیشگی طرفداران خود برخوردار است. از این رو کمپانی سازنده آن تصمیم گرفت نام نسخه آخر را به وورد آو اساسینیشن (HITMAN: World of Assassination) تغییر دهد. در این عنوان محتوای دو بازی پیشین یعنی هیتمن ۱ و هیتمن ۲ به همراه نسخه جدید در یک مجموعه قرار گرفته اند. این مجموعه در قالب یک باندل پر از محتوای مختلف در دسترس بازیکنان قرار گرفت تا تجربه ای فراگیر و همه جانبه از این سری برای گیمرها رقم بخورد.

وورد آو اساسینیشن با ترکیبی از مخفی کاری، استراتژی و ماجراجویی برای ساعت ها شما را سرگرم می کنند. کمپانی IO با بکارگیری موتور اختصاصی خود یعنی Glacier، گرافیکی مجذوب کننده و پر از جزئیات را برای دنیای مرموز مامور ۴۷ به وجود آورده است.

مشخصات بازی

ژانرماجراجویی مخفی کاری
رده سنیبالای ۱۸ سال
تعداد بازیکنبازی تک نفره آفلاین
حجم۶۰ GB
سازندهIO Interactive
پلتفرمکنسول پلی استیشن ۴

گیم پلی بازی هیتمن وورد آو اساسینیشن

دیسک بازی Hitman World Of Assassination مخصوص PS5
گیم پلی بازی هیتمن وورد آو اساسینیشن

هر سه بازی موجود در این مجموعه از دیدگاه سوم شخص اجرا می شوند. در این گیم پلی بازیکن باید کنترل مامور ۴۷ (که همه ما او را می شناسیم) را در جریان ماموریت های مختلفی که بر عهده دارد، در دست بگیرد.

دنیای وورد آو اساسینیشن به قسمت های مختلفی تقسیم شده است. در هر یک از آن ها شما به عنوان بازیکن باید با پشت سر گذاشتن مراحل، برنامه ریزی و انتخاب سلاح مناسب به مکان های مختلف در سراسر جهان بروید و افراد مورد نظر را به قتل برسانید.

مخفی کاری در این عنوان از اهمیت بالایی برخوردار است. بازیکن بعد از گذراندن مراحلی از گیم پلی بازی با تمام آیتم هایی که می تواند در روند پیشرفت او تاثیرگذار باشد، آشنا می شود. روش های مختلفی برای نزدیک شدن به فرد هدف وجود دارد که می توانید آن ها را بکار بگیرید.

برای مثال مامور ۴۷ می تواند با تغییر چهره، کشتن شخصیت های بازی و یا پیدا کردن نقشه یک مکان ممنوعه، وارد آن مکان شده و به هدفش نزدیک شود. او همچنین می تواند با شنود صدای مکالمات بین NPCها اطلاعات جدیدی را برای نحوه انجام ماموریت هایش کسب کند.

شما در این بازی پلی استیشن به طیف وسیعی از سلاح های گرم و سرد دسترسی خواهید داشت. هر یک از این سلاح ها در موقعیت های مختلف به شما کمک می کنند. اگر به هر طریقی افراد غیر هدف را به قتل برسانید و یا در دیدرس شخصیت ها و دوربین های بازی قرار بگیرید، بازی شما را جریمه می کند. برای پاداش گرفتن؛ باید کاری کنید که قتل هایی که به دست شما انجام می شوند، شبیه به یک اتفاق تصادفی به نظر برسند. مامور ۴۷ همچنین می تواند به قاچاق اسلحه و تجهیزات نیز بپردازد. البته این قابلیت در اواسط گیم پلی بازی و با به دست آوردن امتیازهای بیشتر، در دسترس شما خواهد بود.

با کنار هم قرار گرفتن سه عنوان هیتمن ۱، ۲ و ۳،  مراحل، مکان ها، مکانیزم ها و محتواهای بسیاری در گیم پلی این بازی در انتظار شما هستند.

داستان بازی هیتمن

دیسک بازی Hitman World Of Assassination مخصوص PS5
داستان بازی هیتمن

هم اکنون خلاصه کوتاهی از بخش داستانی هر یک از ۳ بازی را شرح می دهیم.

هیتمن ۱

عنوان هیتمن ۱ به اپیزودهای مختلفی تقسیم شده که هر کدام در یک مکان متفاوت رخ می دهند. هر یک از آن ها داستان مستقل خود را دارند. شخصیت اصلی این بازی مامور ۴۷ است که برای آژانس قراردادهای بین المللی یا همان ICA کار می کند. او در ازای پول افراد مورد نظر آژانس را به قتل می رساند. او در مسیر رسیدن به اهداف ماموریت ها، درگیر توطئه بزرگ تری می شود که یک سازمان جاسوسی به نام آیاگو (IAGO) در آن دخیل است.

در طول این اتفاقات، شما به عنوان بازیکن با گذشته مامور ۴۷ و سازمان مخفی که با آن همکاری دارد، آشنا می شوید. باید با هوش و ذکاوت خود به انجام ماموریت های ترور در سراسر جهان مانند بانکوک، پاریس و مراکش بپردازید تا به رازهای سازمان آیاگو پی ببرید.

هیتمن ۲

داستان بازی دوم این سه گانه نیز ماجراجویی مامور ۴۷ به عنوان یک آدمکش و ماموریت های او را ادامه می دهد. او در این قسمت به دنبال فرد مرموزی به نام شدو کلاینت (Shadow Client) می گردد. شدو کلاینت قصد دارد سازمان مخفی کنترل کننده امور جهانی یعنی پراویدنس (Providence) را نابود کند.

مامور ۴۷ که همه خاطرات کودکی اش را به دلایل آزمایشات انجام شده بر روی بدنش از دست داده، در این بازی اغلب به دنبال گذشته خود می گردد. این در حالی است که او باید به همکاری خود با ICA ادامه داده و افراد مورد نظر سازمان را به قتل برساند.

هیتمن ۳

در قسمت سوم و آخر سه گانه نیز ما با مامور ۴۷ و متحدان او از جمله دایانا برن وود (Diana Burnwood) روبرو می شویم. اکنون طی اتفاقاتی که برای آن ها افتاده، قصد دارند تا رئیس های (Providence) را که افراد بسیار قدرتمند و ثروتمندی هستند، پیدا کرده و به قتل برسانند.

مامور ۴۷ که حالا دیگر اهداف دیگری پیدا کرده باید در مسیر خود برای از بین بردن افراد شروری که در مقابلش قرار می گیرند بجنگد. او باید دسیسه های آن ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد.

با مجموعه Hitman World Of Assassination مامور ۴۷ را در شرایط مختلف همراهی کرده و اتفاقات هیجان انگیزی را تجربه کنید.

مشخصات کلی - General Specifications
سازنده - Manufacturer

IO Interactive

خانواده محصول - Product Family

لوازم جانبی

نوع - Type

دیسک بازی

سایر قابلیت ها - Other Features
قابلیت های دیگر - Other Features

امکان خرید آنلاین در بازی
بازی تک نفره
حجم 60 GB
رده سنی: بالای 18 سال
ژانر: مخفی کاری
کیفیت تصویر Ultra HD Blu-ray

سایر مشخصات
گارانتی

پلمپ و آکبند

وزن100 گرم
نظرات کاربرانHitman World Of Assassination Game Disc For PS5

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیسک بازی Hitman World Of Assassination مخصوص PS5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =