جالب ترین ایستراگ های Red Dead Redemption 2

ایستراگ رد دد 2

بیش از یک ماه از انتشار بازی Red Dead Redemption 2 گذشته است و مقیاس بزرگ بازی و ایستراگ رد دد ۲ واقعا حیرت‌انگیز است. این گسترده‌ترین و فراواقعی‌ترین بازی جهان باز کمپانی Rockstar تا به امروز است. در این بازی مو و ریش شخصیت بازیکن در زمان واقعی رشد می‌کند. شما می‌توانید با هر یک از شخصیت‌های غیرقابل بازی‌ای که با آن‌ها روبرو می‌شوید تعامل داشته باشید. تمام سلاح‌های شما به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند و نقشه بازی آنقدر بزرگ است که بهتر است برای پیمایش درون بازی از برنامه صفحه ‌‌نمایش دوم استفاده کنید.

چیزی که باعث شده این بازی برایمان سرگرم‌ کننده باشد صرفا مقیاس بزرگش نیست، بلکه جزئیات ریز درون بازی نیز بسیار شگفت‌انگیز هستند. علاوه بر اینکه باید مدت زمان زیادی را صرف گیم‌ پلی مبارزات اصلی کنید، ماموریت‌های جانبی و خط داستانی بازی نیز بسیار زیاد و زمان‌بر است. برای بارگذاری این بازی و پایبند بودن به مسیر اصلی آن، تمرکز و عزم زیادی لازم است. اما نترسید. وقتی که از داستان آرتور مورگان دست بکشید، پاداش خواهید گرفت. همانطور که همیشه از بازی‌های کمپانی Rockstar انتظار می‌رود، ده‌ها ایستراگ نیز درون این بازی قرار دارند و منتظرند تا شما کشفشان کنید.

ایستراگ‌های موجود در دنیای Red Dead Redemption در هر شکل و اندازه‌ای هستند. این ایستراگ‌ها براساس فیلم‌ها، سایر بازی‌های کمپانی Rockstar، تجربیات جذاب ماورالطبیعی و … ساخته می‌شوند. ایستراگ‌های کلاسیکی نیز وجود دارند که احتمالا در بازی‌های دیگر نیز آن‌ها را پیدا کرده ‌اید (مانند Bigfoot و UFOها، که هر دو بیشتر در سری بازی‌های GTA ظاهر می‌شوند و همچنین ایستراگ‌های جدید/ قدیمی مخصوص دنیای Red Dead Redemption (مانند The Nite Folk و Donkey Lady جذاب!). هزاران ایستراگ برای شکار وجود دارد و بعید به نظر می‌رسد که جامعه هواداران بازی موفق شده باشد همه آن‌ها را پیدا کند. هنگامی که برای اولین بار این بازی را امتحان می‌کنید، پیدا کردن برخی از ایستراگ‌های موجود در لیست کمی غیر ممکن است.

۱- ایستراگ BIGFOOT SPEAKS

یکی از ایستراگ‌های اصلی‌ای که در تمام بازی‌های کمپانی Rockstar پیدا می‌شود، بیگ ‌فوت نام دارد. احتمالا قبلا با اسکلت عظیم موجود در کوه شن واقع در شمال منطقه استراوبری روبرو شده‌ اید. این اسکلت متعلق به یک موجود غول ‌پیکر است. آنچه که احتمالا نتوانسته ‌اید پیدایش کنید و پاداش بیشتری دارد و پنهان شده است، یک بیگ ‌فوت سخنگو است.

ایستراگ رد دد 2

برای پیدا کردن و صحبت ‌کردن با این رفیق غول ‌پیکر، ابتدا باید ۳۰ حیوان را مطالعه کنید. پس از آن به رودخانه‌ای که در غرب اردوگاه Wapiti Indian Reservation قرار دارد بروید و دسته‌ای از پرندگان که وارد یک غار صعب‌العبور می‌شوند را دنبال کنید. یک موجود عظیم‌الجثه درون غار پنهان شده است و اگر پیدایش کنید می‌توانید با او صحبت نمایید، او می‌گوید برای دوست شدن با دیگران «خیلی بزرگ» است.

۲- ایستراگ THE NITE FOLK

اگر اولین بازی Red Dead Redemption و اکسپنش‌ Undead Nightmare را امتحان کرده باشید، نایت فولک را به یاد می‌آورید. آن‌ها زامبی‌های کمپانی Rockstar هستند. اگرچه فعلا درباره اکسپنشن حالت انفرادی صحبت نمی‌کنیم،  اما درون بازی RDR2 ایستراگی وجود دارد که به این مردگان متحرک اشاره می‌کند.

ایستراگ رد دد 2

اواخر شب به سوی Bluewater Marsh بروید و به کاوش بپردازید تا یکی از این دو چیز ترسناک را بیابید. تعدادی افراد قربانی که از درخت آویزان شده ‌اند یا یک زن گریان. اما حواستان باشد! اگر مستقیما به یکی از این قربانیان نگون ‌بخت نگاه کنید و یا با آن زن گریان تعامل داشته باشید، نایت فولک‌ها از میان درختان بیرون می‌آیند و سعی می‌کنند که شما را به قربانی بعدی خود تبدیل کنند. آن‌ها را شکست داده و اجساد روی درختان را غارت کنید تا «یادداشت قربانیان نایت فولک» را بیابید.

۳- ایستراگ UNDEAD MASK

یک اشاره مستقیم‌تر نسبت به اکسپنشن Undead Nightmare بازی اول وجود دارد و پیدا کردن این ایستراگ نسبت به نایت‌ فولک کمی پیچیده‌تر است. وقایع اکسپنشن Undead Nightmare با کشف و به دنبال آن پوشیدن یک ماسک سبز‌ رنگ عجیب آغاز شد. به نظر می‌رسد که سازندگان بازی همان ماسک را در دنیای Red Dead 2 نیز پنهان کرده‌ اند.

ایستراگ رد دد 2

از بالای شانه مغازه‌دار فروشگاه St. Denis نگاه کنید و این ماسک سبز رنگ را در قفسه‌ی بالایی پشت پیشخوان خواهید دید. آیا این پیشگویی اتفاقات آینده است؟ بدون شک چنین است، زیرا وقایع این بازی دنباله وقایع بازی اول هستند، اما آیا این مردگان متحرک از پناهگاه خود در Bluewater Marsh خارج می‌شوند یا نه، هنوز مشخص نیست.

۴- ایستراگ GHOST TRAIN

آیا بدون وجود قطار می‌توان گفت که این بازی در ژانر وسترن است؟ قطعا نه. بدون وجود ارواح چطور؟ ما اینطور فکر نمی‌کنیم. اولین راه ‌آهن میان قاره‌ای در سال ۱۸۶۹ یعنی سی سال قبل از وقایع Red Dead 2 ساخته شد و مطمئنا این راه ‌آهن نقش بزرگی در داستان اصلی بازی دارد. ایجاد «غرب وحشی». کمپانی Rockstar قطارهایی دارد که در سرتاسر نقشه بازی در حال حرکت هستند و بنا به فلسفه «بیایید همه چیز را قابل تعامل کنیم» نیز شما می‌توانید با این قطارها تعامل داشته باشید، سوار همه آن‌ها شوید و یا از آن‌ها سرقت کنید. البته تقریبا همه آن‌ها.

ایستراگ رد دد 2

یکی از ایستراگ‌های سخت این بازی، دنبال کردن قطار ارواح Lemoyne است. ساعت ۳:۰۰ بامداد به نزدیکی راه ‌آهن خارج از شهر بروید و برای ردیابی این قطار در آنجا کمپ بزنید. ممکن است چند شب طول بکشد، اما سرانجام این قطار در مسیر رفتن به جایی شبح‌ وارانه شناور خواهد شد. اگر در نزدیکی تابلوی Lemoyne کمپ کنید، راحت‌تر آن را پیدا خواهید کرد.

۵- ایستراگ A DEADLY FAMILY

احتمالا قبلا به مزرعه خوک آبردین رسیده‌ اید و با با خواهر و برادر نا آرامی که در آنجا ساکن هستند روبرو شده ‌اید. وقتی که به ملک آن‌ها می‌رسید، آبردین شما را برای صرف شام و نوشیدنی دعوت می‌کند. پس از صرف غذا، در یک گور دسته ‌جمعی بیدار خواهید شد. باید تایید کنیم که این یک ایستراگ وحشتناک اما بسیار آسان است.

ایستراگ رد دد 2

آنچه که باعث می‌شود این ایستراگ جذاب باشد و احتمالا شما هم درباره آن اطلاعی ندارید این است که خانواده آبردین براساس یک خانواده واقعی آمریکایی به نام Bender ساخته شده ‌اند. در دهه ۱۸۷۰ خانواده بندر در کانزاس زندگی می‌کردند تا اینکه یک روز، در حیاط خانه‌شان یک گور دسته جمعی پیدا شد. داستانشان آشنا به ‌نظر می‌رسد نه؟ پس از کشف این گور، خانواده بندر از چنگ عدالت فرار کردند و دیگر هرگز دیده نشدند. گور دسته جمعی موجود در مزرعه آبردین به این داستان ترسناک تاریخی اشاره دارد.

۶- ایستراگ THE GIRL IN THE OUTHOUSE

در بازی Red Dead 2 بیش از یک خانواده، رازی تاریک و عمیق را پنهان کرده ‌اند. به عنوان بخشی از ماموریت داستان اصلی، شما باید با خانواده بریس ‌ویت تعامل داشته باشید. پس از برخورد با آن‌ها، حتما املاک آن‌ها را با دقت بگردید. با فاصله کمی از خانه اصلی می‌توانید یک توالت بیابید که زنجیر شده است. درون این توالت دختر خانواده بریس‌ ویت پنهان شده است و به طور ناپیوسته جیغ می‌زند.

ایستراگ رد دد 2

این یکی دیگر از اسرار خانوادگی‌ای است که باید کشف‌اش کنید و البته یکی از آزار دهنده‌ترین آن‌ها است. برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این است که او می‌تواند یک نایت فولک باشد یا توسط طاعون آلوده شده است. البته ژورنال آرتور نشان می‌دهد که او هیچ یک از این موارد نیست و صرفا بیماری روانی دارد.

۷- ایستراگ MANBEARPIG

Al Gore (معاون رئیس جمهور سابق آمریکا) حق داشت. البته تقریبا. یک ایستراگ بسیار عجیب و غریب درون کلبه‌ای خارج از مرکز پست Van Horn Trading Post وجود دارد. طرفداران South Park احتمالا آن را با نام ManBearPig بشناسند. فاجعه قریب‌الوقوعی که معاون رئیس جمهور، یعنی گور، سال‌ها به ما هشدار می‌داد. چه کسی می‌دانست که در غرب وحشی ریشه دارد؟

ایستراگ رد دد 2

ما می‌دانیم که در واقع منظورش گرم ‌شدن کره زمین است. برای کسانی که این را نمی‌دانند باید بگوییم که یکبار ال گور در برنامه تلویزیونی South Park شرکت می‌کند و در آن برنامه سعی دارد تا به بازیگران هشدار دهد که یک موجود خطرناک به نام ManBearPig که ترکیبی از انسان و حیوان است، قصد تخریب زمین را دارد. آن‌ها معتقد بودند که این موجود افسانه‌ای است و ال گور صرفا برای جلب توجه دیگران آن را پیش کشیده اما او در واقع منظورش تغییرات آب و هوا و گرم شدن کره زمین که باعث تخریب این سیاره خواهند شد. البته آقای گور متاسفانه ما وقت نداریم که به سیاره‌مان رسیدگی کنیم، زیرا هم‌اکنون سرگرم بازی Red Dead هستیم!

۸- ایستراگ THE INCREDIBLE DONKEY LADY

صحبت از خلاقیت‌های عجیب و غریب شد. آیا اسکلت الاغی که در Two Crows به یک آسیاب بسته شده است را یادتان است؟ برای کسانی که اولین بازی Red Dead Redemption را امتحان کرده‌ اند، پیدا کردن این ایستراگ عجیب اما با ارزش است. اگر او را یادتان نیست، در ادامه کمی درباره آن توضیح خواهیم داد.

ایستراگ رد دد 2

« The Incredible Donkey Lady/ بانوی الاغ جذاب» که توسط گیمری که آن را کشف کرد نام گذاری شده است، یک باگ در بازی اول بود که منجر به تولید یک شخصیت غیر قابل بازی دورگه زن- الاغ شد. دنبال چیز وحشتناک‌تری هستید؟ می‌توانید در سرتاسر شهر سوار او شوید. این یک تجربه منحصر به فرد است. شکل ظاهری او نشانه‌ای رضایت ‌بخش از یک باگ خنده‌دار است.

۹- ایستراگ THE ASSASSINATION OF JESSE JAMES BY THE COWARD ROBERT FORD

سرقت از قطارها اصلی‌ترین بخش داستان‌های وسترن است و کمپانی Rockstar این را نمی‌داند. شما فرصت زیادی دارید تا در طول ماموریت‌های اصلی و فرعی از قطارها سرقت کنید. اما ممکن است این ایستراگ که اشاره مستقیمی به یک فیلم وسترن است را از دست دهید.

ایستراگ رد دد 2

طرفداران فیلم «قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل» احتمالا ادای احترام Rockstar به این فیلم را تشخیص خواهند داد. صحنه کوتاه منتهی به این ماموریت، بازسازی شات به شات سرقت قطار آن فیلم است و یک ادای احترام زیبا به یکی از فیلم‌های وسترنی ا‌ست که قبلا به بازار آمده است.

۱۰- ایستراگ UFOS

حقیقت آن بیرون است و ما می‌دانیم کجا می‌توانید آن را پیدا کنید. UFOها در اکثر بازی‌های Rockstar ظاهر می‌شوند و بازی Red Dead Redemption 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست. به دلیل مراحل خاصی که باید طی کنید، یافتن این ایستراگ کمی سخت است. درون کلبه‌ای متروکه در نیو هانوفر به دنبال دستورالعمل‌های باقی مانده از رهبر یک فرقه بگردید.

ایستراگ رد دد 2

این دستورالعمل‌ها به شما می‌گویند که برای دیدن یک UFO (بشقاب پرنده) به اینجا برگردید. اما باید در ساعت ۲ بامداد شبی که ماه نیمه کامل است به آنجا بروید. برای فعال سازی و رویارویی آسان‌تر با این ایستراگ هر شب حدود ساعت ۱ بامداد به سوی کوه شن بروید.

۱۱- ایستراگ GTA CAMEOS

چه چیزی باعث شده است که این ایستراگ آنقدر جذاب شود که تاکنون (در زمان نوشتن مقاله) کسی نتواند آن را پیدا کند. با توجه به نوشته‌های تیتراژ پایانی بازی می‌دانیم که استیون اوگ، شان فونتنو و ند لوک (صدا‌پیشه‌های شخصیت‌های ترور، فرانکلین و مایکل در بازی GTA V) در این بازی ظاهر می‌شوند. اما تاکنون فقط ترور پیدا شده است. (درست مانند شخصیتش در آن بازی، در این بازی نیز در حال سرقت از یک خانواده است).

ایستراگ رد دد 2

ند لوک در توییت خود تایید کرده است که در این بازی ظاهر شده است، اما همچنین اظهار داشت که از صدای وی استفاده نشده است و بنابراین این موضوع تایید می‌کند که اوضاع پیچیده‌تر از این حرف‌ها است. اما فرانکلین هنوز دیده نشده است.

۱۲- ایستراگ ROANOKE GHOSTS

ایستراگ شبحی این لیست قطعا برنده است. اواخر شب به جنگل‌های درون دره  Roanoke Valley بروید و ممکن است صدای یک مرد، یک زن و یک بچه را بشنوید که در حال صدا زدن شما هستند. آنچه باعث جذابیت این ایستراگ شده این است که دره Roanoke به کلونی گمشده Roanoke اشاره دارد، یک کلونی واقعی انگلیسی که در سال ۱۵۸۵ در کارولینای شمالی تاسیس شده بود.

ایستراگ رد دد 2

دو سال پس از تاسیس آن، تمام ساکنان این کلونی ناپدید شدند و از آن‌ها فقط یک اسکلت و کلمه‌ای که بر روی درخت حک شده بود باقی ماند: «کروات/ Croatoan». تاکنون هیچکس این درخت یا اسکلت را پیدا نکرده است، اما ممکن است آن‌ها در هر جایی از جنگل باشند.

۱۳- ایستراگ THE WOMAN IN THE WINDOW

کمپانی Rockstar این ایستراگ را به همراه یک تراژدی خانوادگی دیگر در مزرعه Emerald Ranch پنهان کرده است. برای پیدا کردن این زن اسرارآمیز باید یک زن دیگر را از شهر تا مزرعه برسانید. او داستان پیرمرد دامدار و دخترش را بازگو می‌کند که به جز از طریق پنجره هیچکس تا به حال آن‌ها را ندیده است.

ایستراگ رد دد 2

هنگامی که به Emerald Ranch رسیدید، با دوربین شکاری خود به پنجره‌های خانه اصلی نگاه کنید تا آن‌ها را ببینید. به کاوش ادامه دهید تا نامه‌ای بیابید که در آن شخصی از عموی خود یوجین خواهش می‌کند که دخترش را حبس نکند.

۱۴- ایستراگ HERSHEL’S FARM

ده‌ها مزرعه در سراسر دنیای بازی RDR2 وجود دارد اما طرفداران سریال The Walking Dead یکی از این مزارع را به خوبی می‌شناسند. زیرا از روی فصل‌های دوم و سوم این سریال ساخته شده است و Hershel’s Farm (مزرعه هرشل) نام دارد. این مزرعه به انبار موجود در ملک اشاره دارد.

ایستراگ رد دد 2

در بازی RDR2، عبارت «بلا دور بمان/ STAY OUT PLAGUE» روی درب‌ها نوشته شده است. اگرچه روی انبار مزرعه Hershel این پیام دیده نمی‌شود، اما ساختمان‌ها به طرز چشمگیری شبیه به هم هستند و پیام یادآور همان چیزی است که ریک گریمز در قسمت پایلت سریال The Walking Dead پیدا می‌کند.

۱۵- ایستراگ NOSFERATU

ایستراگ رد دد 2

پیدا کردن برخی از ایستراگ‌های بازی Red Dead سخت‌تر است و برای یافتنشان باید برخی از ماموریت‌ها را تکمیل کنید. با اینکه پیدا کردن این ایستراگ‌ها زمان‌بر است اما ارزش شکار را دارند و نه ‌تنها شما را به سوی شخصیت‌ها و برخوردهای جالبی سوق می‌دهند بلکه گاهی اوقات به تجهیزات نادری دست خواهید یافت که جای دیگری نمی‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

یکی از این ایستراگ‌های پاداش دهنده را می‌توانید در St. Denis بیابید. به دنبال پنج پیام دلهره‌آور باشید که روی دیوار کنده شده ‌اند و با نام Nosferatu شناخته می‌شوند (اشاره به یک فیلم دیگر!). وقتی که هر پنج پیام را پیدا کردید، خود خون ‌آشام را نیز خواهید دید که آخر شب درون یک کوچه تاریک در نزدیکی مرکز شهر می‌خواهد جان قربانی بعدی‌اش را بگیرد. پس از رویارویی با او، می‌توانید بدن او را غارت کنید و یک خنجر نادر پیدا نمایید.

۱۶- ایستراگ ARTIFICIAL INTELLIGENCE

ایستراگ رد دد 2

دنیای Red Dead 2 که در اواخر قرن بیستم شکل گرفته است، در حال عادت کردن به یکی از نوآوری‌ها تکنولوژیک اخیر است: یعنی برق. در بازی می‌توانید یک ایستراگ برقی را به شکل دانشمندی به نام مارکو دراگیک پیدا کنید، مردی که شباهت زیادی به نیکولا تسلا دارد.

پیچیده‌ترین قسمت ردیابی این ایستراگ، فعال ‌کردن ماموریت دوم است، که فقط در هنگام رعد و برق در دسترس خواهد بود. پس از پایان کار، برای بازگشتن به آزمایشگاه مارکو باید چند روز صبر کنید. خواهید فهمید که او پایان ناخوشایندی داشته است و با استفاده از فانوس برقی‌ای که از او باقی مانده است می‌توانید پسر رباتی‌اش را در پناهگاهی درون کوه ردیابی کنید. او در آنجا تنها نشسته و با خودش صحبت می‌کند.

۱۷- ایستراگ WOLFMAN

ایستراگ رد دد 2

آیا او موگلی است؟ آیا این ایستراگ به یک گرگینه اشاره دارد؟ یا فقط یک روح گمشده گمنام است که توسط والدینش رها شده و از زمان تولد توسط گرگ‌ها بزرگ شده است؟ این ایستراگ را می‌توان درون جنگل دره Roanoke Valley یافت (مراقب اشباح باشید!).

اگر نمی‌خواهید این یکی را از دست بدهید، باید شبی که ماه کامل است به آنجا برسید. زمانی که به آنجا رسیدید صدای زوزه کشیدن یک مرد را خواهید شنید. وقتی او را دیدید او فرار می‌کند، بنابراین اگر می‌خواهید او را تا لانه‌اش ردیابی کنید، به سریع‌ترین شکل ممکن بدوید. بخش ناراحت ‌کننده این ایستراگ این است که شما مجبور خواهید شد خانواده گرگی‌اش را از بین ببرید تا بتوانید به اندازه کافی به او نزدیک شوید و تحقیقاتتان را کامل کنید. بعد از آن او با گریه و ناله سر شما داد می‌زند و از شما می‌خواهد که آنجا را ترک کنید.

۱۸- ایستراگ O BROTHER, WHERE ART THOU?

ایستراگ رد دد 2

قطعا کمپانی Rockstar عاشق فیلم‌ها است. اگر به اندازه کافی در جهان باز این بازی وقت بگذرانید، در نهایت با یک باند سه نفره زنجیر شده روبرو خواهید شد که کمی دورتر از ریل قطار قرار دارند. به اندازه کافی در بازی وقت بگذرانید و می‌توانید ببینید که آن‌ها نگهبانان خود را از پای در می‌آورند و فرار خواهند کرد. البته هنوز هم به یکدیگر زنجیر شده ‌اند و به سمت نزدیک‌ترین ریل قطار می‌روند.

این ایستراگ ادای احترامی ا‌ست به فیلم O Brother, Where Art Thou? از برادران کوئن، آن فیلم داستان رستگاری بوده و اقتباسی از حماسه هومر «ادیسه» است. اما باز هم یک داستان رستگاری! آیا می‌دانید با این ایستراگ به چه چیزی خواهیم رسید؟ مشاهده ادای احترام به قصه دیگری که درباره رستگاری است، بسیار زیبا است.

۱۹- ایستراگ THE DEVIL

ایستراگ رد دد 2

یک خون ‌آشام، یک گرگینه و یک شیطان وارد سالن می‌شوند. در بازی Red Dead موارد ماورالطبیعی کمی وجود ندارد، اما این لوسیفر احتمالا یک فریبکار است. درست در غرب رودخانه Little Creek River، غاری را خواهید دید که فقط یک نفر در آن ساکن است. مردی که ادعا می‌کند خود شیطان است. گفتگو با او جالب است و اگر چند روز بعد باز هم به آنجا برگردید او حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت. بگذارید تجربه خودمان را بگوییم- او قطعا نامیرا نیست.

۲۰- ایستراگ WITCH’S CAULDRON

ایستراگ رد دد 2

پیدا کردن این ایستراگ رد دد ۲ نسبتا آسان است، اما آن را درون لیست قرار دادیم زیرا اسرارآمیز است. اگر به سمت شرق اردوگاه Wapiti Indian Reservation بروید و از مسیر خارج شوید، یک دیگ جوشان و کلبه‌ای پر از چیزهایی که برای جادوگر بودن ضروری است پیدا خواهید کرد.

اتفاق اصلی زمانی رخ می‌دهد که یک جرعه از آن مایع جوشان را بنوشید. پس از این کار، غش خواهید کرد و سپس چند فوت دورتر بیدار خواهید شد. هنوز مشخص نیست که این مایع جوشان بر شخصیت‌تان تاثیر دیگری دارد یا نه و اینکه آیا آن جادوگر مخفی شما را تکان داده است یا نه، اما قطعا ارزشش را دارد که آن را امتحان کنید.

۲۱- ایستراگ WITCH

ایستراگ رد دد 2

در نگاه اول درون یک کابین در غرب دریاچه Lake Isabella زنی را خواهید یافت که کمی دیوانه به نظر می‌رسد (احتمالا به دلیل تنهایی دیوانه شده است). به هر حال، وقتی محتویات درون کابین او را بازرسی می‌کنید، تمام وسایل لازم برای جادوگر شدن را در آنجا خواهید یافت . شمع، پنتاگرام و غیره.

این یک مواجهه نسبتا ساده است، اما ردیابی آن درون طبیعت وحشی دشوار است. از همه مهم‌تر و بخشی که ممکن است از دست بدهید، در کشوی کمد او نیمی از یک نقشه وجود دارد که شما را به سمت اسلحه اوتیس میلر هدایت می‌کند. برای یافتن نیمه دوم نقشه باید به سراغ زاهدی در Manito Glade بروید (توجه داشته باشید: او همان زاهد ایستراگ بعدی نیست).

۲۲- ایستراگ KING OF HERMITS

ایستراگ رد دد 2

با اینکه ایالات متحده آمریکا برای فرار از استبداد پادشاهان تاسیس شده است، اما در Red Dead Redemption 2 حداقل یک پادشاه وجود دارد که حاکمیت خود را حفظ کرده است.

در شمال Brandywine Drop شما یک زاهد را پیدا خواهید کرد، البته او خودش را پادشاه ارمیت می‌نامد. درباره اینکه این ایستراگ به فیلم Monty Python اشاره دارد یا نه، بحث‌هایی وجود دارد. فرقی نمی‌کند که اینگونه باشد یا نه، به هر حال این خیلی احمقانه است.

۲۳- ایستراگ HOBBIT HOUSE

ایستراگ رد دد 2

به نظر می‌رسد که این بار کمپانی Rockstar به یک موضوع خیلی معروف ادای احترام کرده است. این ایستراگ به داستان ارباب حلقه‌ها از تالکین اشاره دارد. یک سفر طولانی دیگر برای رسیدن به رستگاری ( هرگز فراموش نکنید که مردم سرزمین میانه قبلا برای تخریب حلقه وقت داشته ‌اند!).

اگرچه حوادث بازی حدود سه دهه قبل از آنکه Bilbo Baggins محل زندگی‌اش را ترک کند و به ماجراجویی بپردازد، رخ می‌دهند اما شما می‌توانید خانه‌ بی‌نظیری بیابید که شباهت زیادی به Bag-End دارد و درون تپه‌ای در شرق Donner Falls ساخته شده است. با اینکه این خانه از شایر خیلی دور است و فاقد آن درب سبز دایره‌ای معروف است، اما قطعا ادای احترامی به داستان حماسی جی آر.آر تالکین است.

۲۴- ایستراگ TIME TRAVEL

ایستراگ رد دد 2

این ایستراگ رد دد ۲ را در شمال غربی منطقه Strawberry یک کابین کوچک پیدا خواهید کرد که فرانسیس سینکلر در آن ساکن است. ماموریتی که او به شما می‌دهد را تکمیل کنید و سپس به کابین‌اش بازگردید و یکی از جذاب‌ترین ایستراگ‌های بازی را دریافت نمایید. فرانسیس رفته است و به جای او با یک مادر و یک پسر بچه روبرو خواهید شد. پسر بچه همان ماه گرفتگی و همان موهای قرمز فرانسیس را دارد و مادرش به شما می‌گوید که او دقیقا کیست. روی دیوار کابین یک کلاژ بزرگ نقاشی را مشاهده خواهید کرد که نشان می‌دهد که فرانسیس در دوره‌های زمانی مختلف از درون پورتال‌ها عبور کرده است.

(پاداش اضافی: ماه گرفتگی و موهای قرمز رنگش به داستان Epsilon Cult دنیای Rockstar اشاره دارد، او در بازی GTA V ظاهر می‌شود.)

۲۵- ایستراگ THE STRANGE MAN

ایستراگ رد دد 2

پیدا کردن این ایستراگ رد دد ۲ از سایر موارد سخت‌تر بوده، اما از بقیه رضایت ‌بخش‌تر است. اگر اولین بازی Red Dead Redemption را امتحان کرده باشید، The Strange Man (مرد عجیب) را به یاد می‌آورید، شخصیتی جاودان و مرموز. او چیزهایی را می‌داند که نباید بداند و گلوله از درون بدنش عبور می‌کند.

در Red Dead 2، کابین او در شرق تالاب Mattock Pond، آن سوی رودخانه Kamassa River قرار دارد. در داخل آن کابین انواع وسایل ترسناک وجود دارد. شمع زیاد، مبلمان وحشتناک، نقاشی‌های عجیب و از همه مهم‌تر- کلاه مرد عجیب. در وسط کابین یک پرتره ناقص قرار دارد. آن را ۱۰۰٪ درصد به پایان برسانید و آن مرد عجیب ظاهر می‌شود، البته این تمام ماجرا نیست. به آینه‌ای که سمت چپ پرتره قرار دارد نگاه کنید و نفس نفس خواهید زد. او پشت سرتان است. به عقب برگردید و او غیب می‌شود، گویی که هرگز آنجا نبوده است.

 

منبع: CBR

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهار =