جزئیات و بررسی حذف قفل Denuvo در آپدیت بازی Hitman PS4

جزئیات و بررسی حذف قفل Denuvo در آپدیت بازی Hitman PS4

جزئیات و بررسی حذف قفل Denuvo در آپدیت بازی Hitman PS4

طی آخرین اخبار مرتبط به بازی ها، اعلام شده که استودیوی آی او اینتراکتیو، بروزرسانی تازه ای را از بازی Hitman ارائه داده است. گفته می شود که در این بروزرسانی اخیر، قفل Denuvo به طور کلی از بازی حذف شده. البته این جریان با توجه به جدایی اخیر این استودیو از کمپانی Square Enix، خیلی دور از انتظار نبود و البته استودیوی آی او اینتراکتیو حق امتیاز این بازی Playstation را نیز برای خود نگه داشته است. اکنون این استودیو به طور رسمی کار خود را به طور مستقل شروع کرده و بیان داشته که در آینده با همکاران خود فرصت های بسیاری را پیش رو خواهند داشت.
در کنار برخی تغییرات انجام شده در این آپدیت جدید، قابل ذکر است که اولین قسمت فصل ۱ بازی هیتمن نیز به صورت رایگان ارائه شده است. از طرفی دیگر امکانات تازه ای همچون ماموریت های جدید، چالش های متنوع و جذاب و همچنین تعدادی اچیومنت به بازی اضافه می شود. از طرفی موارد جزئی دیگری نیز در بازی تغییر پیدا کره که می توان در این جا به برخی از آن ها، از جمله برطرف شدن مشکلات ذخیره سازی، بهبود منو، بومی سازی اچیومنت ها و مواردی مشابه اشاره کرد.

جزئیات و بررسی حذف قفل Denuvo در آپدیت بازی Hitman PS4
جزئیات و بررسی حذف قفل Denuvo در آپدیت بازی Hitman PS4

گفته می شود کسانی که پیش تر نسخه ی رایگان را دریافت کرده اند می توانند با خرید نسخه ی کامل که هم اکنون ۶۰ درصد تخفیف خورده، پیشرفت خود را در بازی انتقال دهند. بازی هیتمن از آن دسته آثاری است که با ارائه ی نسخه های مختلف در طول سالیان و با انتشار آپدیت های جدید و جذاب توانسته به خوبی برای خودش در بین گیمرها، جا باز کند. یک بازی با سبک مخفی کاری که شخصیت اصلی آن مامور ۴۷ می باشد. البته نمی توان منکر شد که این بازی نیز فراز و نشیب های خود را طی نکرده و روزهای پر پیچ و خم که از انتقادات کاربران پر شده بود را پشت سر نگذاشته است اما در نهایت توانسته با رفع مشکلات و نقص ها، به موفقیت های بزرگی دست یابد.
این بازی همچنین قابلیت های بسیاری را برای کاربران خود در نظر گرفته که بتوانند آزادی عمل و تصمیم گیری داشته باشند، روش هایی متفاوت را برای پیش بردن اهداف خود در نظر داشته و مراحل را به سبک مورد نظرشان طی کنند. شما در پیش بردن مراحل نیازی به سرعت عمل ندارید بلکه در این بازی پلی استیشن باید کمی از فکر و خلاقیت خود استفاده کنید. به طور کلی روایت بازی، بر مبنای شناسایی هدف های معین و سپس ترور این شخصیت ها می باشد. در هر مرحله یک فرد مشخص خواهد شد و سپس شما وارد عمل می شوید و باید راه های مختلف را امتحان کنید تا زمانی که به هر نحوی شده او را ترور کنید.
البته در بعضی مراحل ممکن است که یک شخصیت فرعی به عنوان فرد دوم نیز مشخص شود که البته ترور او به خلاقیت شما برمی گردد و کاملا اختیاری است و در صورت عدم موفقیت در کشتن این هدف دوم، مشکلی در اصل ماموریت شما پیش نمی آید اما با کشتن او می توانید به جوایز خوبی دست پیدا کنید که شما را ترغیب خواهد کرد. در کشتن هدف های موردنظر دو روش وجود دارد که به انتخاب بازیکن برمی گردد؛ اولین راه که بیشتر توصیه می شود این است که بدون سر و صدا و در خفا، شخصیت تعیین شده را ترور کنید.

جزئیات و بررسی حذف قفل Denuvo در آپدیت بازی Hitman PS4
جزئیات و بررسی حذف قفل Denuvo در آپدیت بازی Hitman PS4

اما روش دوم این بود که ابتدا محافظین و افراد اطراف را از بین ببرید و سپس سراغ هدف اصلی بروید که معمولا در این روش احتمال لو رفتن کاراکتر شما و در نتیجه شکست ماموریت وجود دارد و به همین علت این روش اصلا توصیه نمی شود. پس از این که موفق بشوید طبق قرارداد هدف مورد نظر را از بین ببرید، اسلحه هایی جدید و مخصوص به شما تعلق می گیرد که در مراحل بعد می توانید از آنان استفاده کنید. البته گاهی نیز به شما پول نقد داده می شود و با این پول نیز می توانید سلاح و یا ابزار مورد نیاز خود را خریداری کنید.
باید توجه داشته باشید که شما با اینکه به عنوان یک مامور مخفی برای ترور انتخاب شده اید اما با این حال به عنوان یک قاتل بی رحم شناخته نمی شوید؛ چرا که هدف های موردنظر، افرادی شرور و بد ذات هستند و کشتن آن ها لطفی در حق جامعه و مردم می باشد. اما با این وجود باید سعی کنید که کار خود را همچون یک آدم حرفه ای پیش ببرید به گونه ای که نامحسوس در قلب دشمن نفوذ کرده و طوری کنار آنان حرکت کنید که حتی لحظه ای به فکرشان نرسد ممکن است روزی قصد جان آن ها را داشته باشید و سپس در یک فرصت مناسب بدون سر و صدا آنان را غافلگیر کرده و شخص مورد نظر را از بین ببرید.

مرکزخرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سیزده =