جزئیات و بررسی زندان جدید بازی The Escapists 2 PS4 در ویدیوی آن

جزئیات و بررسی زندان جدید بازی The Escapists 2 PS4 در ویدیوی آن

جزئیات و بررسی زندان جدید بازی The Escapists 2 PS4 در ویدیوی آن

استودیوی Mouldy Toof با منتشر نمودن تریلری از بازی The Escapists 2 از یک زندان جدید در این بازی به نام Rattlesnake Springs رو نمایی نموده است. اکنون در تازه ترین اخبار منتشر شده از بازی، شرکت Team 17 همراه با استودیوی Mouldy Toof تریلر تازه ای را از بازی The Escapists 2 انتشار داده اند که زندان Rattlesnake Springs را مورد معرفی قرار می دهد. تریلر جدید این بازی دارای مدت زمانی برابر با یک دقیقه می باشد و گیم پلی آن را در یک زندان جدید به همراه محتوا و جزئیات آن به نمایش می گذارد.
بنابراین از این نسخه جدید به بعد گیمرها می توانند این زندان را نیز در بازی تجربه کنند. استودیوی Mouldy Toof در رابطه با زندان جدید بازی تحت عنوان Rattlesnake Springs این گونه نوشته است: خیلی آرام و یواشکی از کنار پلیس ‌ها عبور نمایید و با اسب ‌های حاضر در این زندان دوست شوید، سپس به سمت معدن زیرزمینی موجود در این زندان رفته و در آنجا به گشت و گذار خود ادامه بدهید.

جزئیات و بررسی زندان جدید بازی The Escapists 2 PS4 در ویدیوی آن
جزئیات و بررسی زندان جدید بازی The Escapists 2 PS4 در ویدیوی آن

بازی Escapists 2 در حال حاضر برای کنسول ایکس‌ باکس وان، کامپیوترهای شخصی و همچنین کنسول های نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۴ در حال طراحی می باشد. این بازی طبق قرار قبلی در سال میلادی جاری عرضه می گردد. در ادامه قصد داریم به نقد و بررسی این بازی بپردازیم .The Escapists 2 یک بازی در سبک استراتژی همراه با عناصر نقش ‌آفرینی محسوب می شود.
گیمر در این بازی ویدیویی نقش زندانی را دارد که باید سعی نماید تا از زندان های گوناگون فرار نماید. اولین نسخه‌ بازی در سال ۲۰۱۵ میلادی برای کامپیوترهای شخصی و همچنین کنسول ایکس‌ باکس وان عرضه گشت و پس از گذشت مدت زمانی برای کنسول پلی ‌استیشن ۴ و همچنین ایکس ‌باکس وان و البته چندین پلتفرم دیگر هم انتشار یافت؛ ولی دومین نسخه‌ بازی که قصد بررسی آن را داریم، در سال ۲۰۱۷ میلادی به وسیله شرکت Team 17 برای کامپیوترهای شخصی و همچنین کنسول‌های نسل هشتم همچون نینتندو سوییچ انتشار پیدا کرد.
در ادامه همراه ما باشید تا بازی The Escapists 2 را مورد بررسی قرار دهیم. این بازی حالت های چند نفره آفلاین و آنلاین دارد. در وضعیت آنلاین، تا چهار نفر قادر هستند که همراه یکدیگر مرحله های اصلی بازی را به‌ شکل همکارانه دنبال نموده و در وضعیت دیگری این امکان را دارند که بر ضد هم به رقابت بپردازند. در وضعیت چند نفره آفلاین، بازی دو نفره خواهد شد و صفحه نمایش به ۲ قسمت تقسیم می گردد.
قابل ذکر می باشد که این بازی بر روی کنسول نینتندوسوییچ ویژگی HD Rumble را نیز ساپورت می نماید. فرار کردن از زندان های گوناگون هدف اصلی این بازی می شود که هر یک از آنها در حقیقت ۱ مرحله از بازی محسوب می شوند. در این بازی در واقع ۱۰ زندان مختلف طراحی شده و روش های گوناگونی به منظور فرار از زندان ها وجود دارد که همین موضوع موجب افزایش آزادی عمل گیمرها می گردد.
در این بازی گزینه های متفاوتی وجود دارد، گزینه هایی نظیر چوب، چسب، بیل، باتون و قیچی که البته کلیه آنها به شکل آماده در دسترس نیستند و به منظور تعبیه بیشتر آنها می بایست گزینه ها را با یکدیگر ترکیب نمود. در حقیقت، این سیستم Craft بازی می باشد که با استفاده از آن این امکان وجود دارد تا به عنوان مثال قیچی‌ هایی را تولید نمود که با استفاده از آن بتوان فنس ‌های زندان را برید.
از جمله نکات مثبت این بازی مربوط به قابلیت شخصی سازی آن می شود که دارای تنوع زیادی هم می باشد. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که مدل موی کاراکتر را تغییر داد عوض کرد یا اینکه برای او عینک در نظر گرفت. هر چه که بیشتر بازی کنید، میزان تنوع شخصی ‌سازی نیز بیشتر خواهد شد. بازی دارای یک مرحله آموزشی می باشد که به هیچ وجه بازی‌ها خسته‌ کننده نمی باشد و دلیل این موضوع هم روایت داستانی روان می باشد که خیلی خوب گیمر را با بازی آشنا می کند.
مراحل مختلف بازی از لحاظ تنوع ظاهری نیز وضعیت مناسبی را دارند، از زندان هایی که در محیط های بیابانی قرار دارند تا زندان هایی داخل قطار و هواپیما. به‌ طور کلی، تعدادی از مراحل بازی محدودیت زمانی معینی داشته و در صورتی که زمان به اتمام برسد، گیمر بازی را می بازد. به عنوان مثال از جمله مراحل بازی درون یک قطار اتفاق می افتد که در واقع نوعی زندان می باشد و گیمر باید سعی نماید تا پیش از تمام شدن زمان بازی از این قطار فرار نماید.
برخی دیگر از مرحله های این بازی در اصل دارای محدودیت زمانی نمی باشند. با توجه به این موضوع که روش های گوناگونی به منظور فرار از زندان‌ ها وجود دارد و این موضوع موجب بالا رفتن ارزش تکرار مراحل می گردد؛ ولی با این حال، پس از مدتی روند کلی گیم ‌پلی بازی تا حدودی به تکرار می افتد. رابط کاربری این بازی دارای اطلاعات با ارزشی بوده و همچنین نقشه‌ بازی را به شکل اختصاری نمایش می دهد.

جزئیات و بررسی زندان جدید بازی The Escapists 2 PS4 در ویدیوی آن
جزئیات و بررسی زندان جدید بازی The Escapists 2 PS4 در ویدیوی آن

اطلاعاتی همچون انرژی، میزان سلامتی و همچنین میزان احتمال حمله نگهبان ها از جمله اطلاعات مهمی محسوب می شوند که رابط کاربری این بازی ارائه می کند. با وجود اینکه شاید ظاهر این بازی ساده به نظر برسد اما در آن به جزئیات گوناگون توجه بسیار زیادی شده است. بازی یک بخش چند نفره‌ آنلاین نیز دارد که به ۲ شکل انجام می گیرد. اولی روند مرحله های اصلی بازی می باشد و به منظور همکاری کردن میان زندانی ‌ها و حالت دیگر آن وضعیتی می باشد که گیمرها علیه هم رقابت می نمایند.
نسخه‌ مربوط به کامپیوترهای شخصی بازی بخشی ویژه ویرایش مراحل بازی هستند که چنین بخشی در نسخه نینتندو سوییچ بازی موجود نیست. گرافیک هنری بازی نیز وضعیت مناسبی را دارد و از طرف دیگر توجه به جزئیات در این بازی زیاد است. از جمله این موارد می‌ توان به حرکت کردن موی کاراکترها در هنگام راه رفتن اشاره داشت و یا وجود حشرات پیکسلی مختلف در مراحل گوناگون این بازی.

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شش =