جزئیات و بررسی عدم حضور باشگاه دورتموند بصورت لایسنس شده در بازی PES 2019 PS4

جزئیات و بررسی عدم حضور باشگاه دورتموند بصورت لایسنس شده در بازی PES 2019 PS4

نام فوتبال به خودی خود سرشار از هیجان و شور است چه رسد به اینکه خودتان با تیم مورد علاقه تان فوتبال کنید. از جمله بازی های مورد علاقه فوتبال دوستان، سری Pro Evolution Soccer است. سازنده ی این بازی، نسخه ی جدید آن را به نام PES 2019 ارائه کرد. از ویژگی های این سری از بازی فوتبال، وجود لیگ های اروپایی لایسنس دار است که بازی را جذاب تر کرده است. البته شرکت ژاپنی کونامی در این راه با مشگلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند.
با تمام شدن لایسنس لیگ قهرمانان اروپا، چالش جدیدی گریبان گیر شرکت کونامی شده است که برای رفع این مشگل باید لایسنس لیگ های دیگر را بدست آورد. کیفیت نسخه ی PES 2019 نسبت به سری های قبل بسیار بهتر بوده و بعضی از مشگلات فنی آن رفع شده است. گیم پلی عالی این بازی Playstation، فوتبالی جذاب و پر هیجانی به کاربران خود هدیه داده است. البته غیر قابل پیش بینی بودن بازی فوتبال هم به این هیجانات دامن می زند. حرکات بازیکنان، شوت زدن ها، پاس دادن و… بسیار طبیعی و واقعی طراحی شده است.
جنبه های زیبایی بازی هم در نظر گرفته شده است. انجام حرکت های نمایشی، کنترل توپ رد شده یا دریبل بازیکنان حریف از موارد جدیدی است که به این نسخه اضافه شده است. با حضور بازیکنانی مانند رونالدو و مسی، شما هم دوست دارید همان ویژگی ها را حفظ کرده و مانند شخصیت های واقعی رفتار کنید. وجود هوش مصنوعی پیشرفته در این بازی، چنین امکانی را برای بازیکنان فراهم کرده است. تاکتیک های چیدمان بازیکنان در این نسخه آسان تر شده و تاکتیک دفاعی با کمک دگمه های کنترلر به راحتی انجام می شود.

شما می توانید در لیگ انگلستان شرکت کنید و با انتخاب تیم مورد علاقه ی خود مسابقه ی جذابی را شروع کنید. برای این کار باید شرایطی مهیا شود تا این امکان این انتخاب ها از سوی کاربران میسر شود.شرکت کونامی در انجام این کار، با مشگل دریافت لایسنس روبرو بود. تمام تیم های این بازی PS4 به شکل واقعی لایسنس نشده اند. برای همین شما ممکن است بعضی از تیم ها را در لباس واقعی خود نبینید یا اسامی بازکنان برخی از تیم ها به اشتباه ثبت شده است.البته شرکت کونامی به این سری از بازی، لیگ های جدیدی مانند لیگ ترکیه و روسیه را اضافه کرده است.
با این وجود مشگلات این شرکت سازنده تمامی نداشته و اکنون با موضوع دیگری روبرو شده اند. طبق اخبار رسیده، قرارداد و لایسنس رسمی لیگ اروپای کونامی به اتمام رسیده است و کنامی باید به فکر تمدید قرارداد یا راه حل های دیگری باشد. در این میان گرفتاری جدید کونامی چیزی فراتر از لیگ اروپاست. این شرکت ژاپنی به تازه اعلام کرده است که باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند قرارداد خود را لغو کرده است. در حالی که طراحان و سازندگان بازی PES 2019 با توجه به قرارداد خود با این باشگاه، از تمام آیتم های این باشگاه در بازی خود استفاده کرده اند.

کونامی اعلام کرد با اینکه این شرکت تا تاریخ ۲۰۲۰ با باشگاه دورتموند قرار داشته است، نمی داند علت فسخ یک طرفه ی این قرارداد چیست. این قرارداد ۴ ساله بسته شده بود که باشگاه دورتموند پیش از اتمام تاریخ قرارداد، آن را فسخ کرده است. در این قرارداد ذکر شده بود که کونامی اجازه ی استفاده از لوگو، بازیکنان و تمام المان های مختص باشگاه دورتموند را داشته و کونامی مصمم بوده در نسخه ی PES 2019 هم از آنها استفاده کند. هنوز این باشگاه آلمانی اطلاعاتی در خصوص علت فسخ قرارداد منتشر نکرده است.در نتیجه حضور این تیم در بازی PES 2019 منتفی است.
گفته می شود امکان حضور این باشگاه در بازی FIFA 19 وجود دارد. گروهی بر این باورند علت فسخ قرارداد، تصمیمات تجاری این باشگاه در باره ی ستاره ی امریکایی اش یعنی “کریستین پولیسیک” است.
با این رخدادها معلوم نیست شرکت کونامی چه تدابیری را بکار خواهد گرفت. گرچه وجود ۹ لایسنس رسمی برای باشگاه، شخصیت ها و لیگ گزارش شده است که در میان آنها لایسنس لیگ اسکاتلند و دیوید بکهام هم به چشم می خورد.کاربران می توانند تا انتشار رسمی این بازی صبر کرده تا ببینند گزینه های جذابی که کونامی برای طرفداران خود در نظر گرفته است چه خواهد بود و تجربه ی بازی این نسخه چقدر لذت بخش است.

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + شش =