جزئیات و بررسی قسمت های داستانی بازی Star Wars Battlefront 2 PS4

جزئیات و بررسی قسمت های داستانی بازی Star Wars Battlefront 2 PS4

کمپانی Electronic Arts اخیرا اعلام کرده که قرار است به زود برای بازی Star War Battlefront 2 بخش تک نفره را در داستان اضافه کنند. این اثر به عنوان یکی از بازی هایی شناخته شده که هواداران زیادی را در این سال چشم انتظار خود نگه داشته، مخصوصا در بین علاقه مندان به بازی های شوتر و اول شخص. این محصول نسبت به نسخه ی اول خود بسیار گسترده تر شده و اکنون تنها به قسمت چند نفره محدود نمی شود. اینطور که گفته شده، بازی Playstation قسمت داستانی تک نفره را نیز شامل شده که انتظارات زیادی را به همراه دارد.
طی مصاحبه ی جدیدی با یکی از اعضای استودیو Motive، به نام Mark Thompson، به توضیحاتی در رابطه با این بخش تک نفره اشاره کرده است که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.
آقای تامپسون در طی صحبت های خود به این موضوع اشاره داشته که، امپراطوری می تواند به عنوان گزینه ی تازه ای برای بازیکنان و دنیای داستانی جنگ ستارگان محسوب شود. با ورود به این امپراطوری شما می توانید افراد جدید و بسیاری را ملاقات کنید. از تفاوت های بزرگ بتل فرانت ۲ می توان به این مورد اشاره داشت که در این مرحله، کاراکتر شما در بیشتر اوقات به عنوان پیاده نظام و یا یک خلبان حضور خواهد داشت.

جزئیات و بررسی قسمت های داستانی بازی Star Wars Battlefront 2 PS4
جزئیات و بررسی قسمت های داستانی بازی Star Wars Battlefront 2 PS4

البته گاهی اوقات نیز ممکن است پیش بیاید که در نقش یکی از قهرمانان بازی جنگ ستارگان وارد صحنه شوید که جذابیت های منحصر به فرد خود را دارد. باید این نکته را در نظر داشت که استودیو Electronic Arts، از تیم های با استعداد و خلاق زیادی برای ساخت این بازی کمک گرفته و هر کدام از آن ها به عنوان مسئول پردازش و طراحی قسمت مخصوصی از بازی انتخاب شده اند. برای مثال استودیو Dice مسئول طراحی بخش چند نفره بود و استودیو Criterion Games نیز برای طراحی مبارزات فضایی انتخاب شده، از طرفی دیگر خود استودیو Motive به بخش روایت بازی می پردازد.
داستان بازی در این جا به یک سرباز از امپراطوری به نام Iden Versio بر می گردد. این شخصیت در تلاش است که پس از فروپاشی Death Star، دوباره این امپراطوری را نجات دهد. اما از همینجا شاهد مشکلاتی در خط داستانی بازی هستیم که بدون هدف مشخصی جلو می رود و اتفاقات متعدد را پشت سر می گذارد. متاسفانه شخصیت ها به خوبی پرداخته نشده اند و هدف و انگیزه ی آنان به سختی قابل تشخیص است. با اضافه شدن بخش تک نفره، مشکلات زیادی را نیز پیش رو داریم چرا که برای مثال نقشه ها و فضاهای جدید برای این قسمت طراحی نشده و بازی با تعدادی هوش مصنوعی در کنار شخصیت اصلی پیش می رود.
ماموریت ها نیز جذابیت قابل توجهی ندارند و اتفاقات خاصی را به دنبال نخواهند داشت. البته اگر بخواهیم کمی منصفانه تر به بازی نگاه کنیم بخش هایی نیز وجود دارد که پیشرفت قابل تقدیری داشته است؛ برای مثال سازندگان سعی کرده اند که تنوع زیادی را در بازی ایجاد کنند، به گونه ای که بخش هایی از بازی به نبرد های فضایی اختصاص داده شده و این قسمت ها را می توان به عنوان هیجان انگیز ترین بخش بازی معرفی کرد؛ اما با این وجود بحث طولانی شدن صحنه ها به تکرار و پایین آمدن شور و اشتیاق بازیکنان می انجامد.

جزئیات و بررسی قسمت های داستانی بازی Star Wars Battlefront 2 PS4
جزئیات و بررسی قسمت های داستانی بازی Star Wars Battlefront 2 PS4

از طرفی دیگر با این که روایت داستانی بازی بسیار کوتاه می باشد، بسیاری از مراحل با یکدیگر ارتباط برقرار نکرده و در بیشتر این قسمت ها اصلا به شخصیت اصلی که Iden می باشد، نپرداخته اند و به طور کلی این شخصیت و خط اصلی داستان را در حاشیه قرار داده اند به صورتی که بازیکنان ممکن است گیج شوند. رابطه ی کاراکتر Iden با دیگر شخصیت ها بسیار ضعیف می باشد و در ادامه نیز شاهد پیشرفتی در آن نخواهیم بود.
با این که شخصیت موردنظر به ظاهر قدرت و توانایی های زیادی دارد اما در حقیقت نمی تواند قدرت قابل توجهی را از خود به نمایش بگذارد که باعث رضایت بازیکنان شود. البته باید اشاره کرد که بازی از لحاظ بصری و صداگذاری، بسیار موفق عمل کرده. کیفیت نورپردازی و نمایش تصاویر زیبا و برای مدتی بازیکنان را جذب خود خواهد کرد. این بازی هم اکنون بر روی کنسول پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه های شخصی قابل دسترس می باشد.

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =