جزئیات و بررسی آپدیت ۲۵۵ بازی ARK Survival Evolved PS4 توسط کمپانی Wildcard

جزئیات و بررسی آپدیت 255 بازی ARK Survival Evolved PS4 توسط کمپانی Wildcard

جزئیات و بررسی آپدیت ۲۵۵ بازی ARK Survival Evolved PS4 توسط کمپانی Wildcard

استودیو وایلر کار که سازنده بازی Ark : Survival Evolved می باشد جدیدا ۲۵۵ بازی Ark Survival Evolved را که آپدیت می باشد بر روی پلتفرم Ps4 انتشار داده است. همان طور که می دانید در بازی Ark Survival Evolved شاهد وجود موجودات ماقبل تاریخ، عناصر هیجان انگیز و ماجراجویی و زندگی هستید که در بخش های یک نفره و چند نفره مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته است از این رو مبلغ فروش آن برای پلتفرم های گوناگون بالا بوده که شامل ۵/۵ نسخه بازی بوده است. از این رو در اخبار این بازی می بینیم که ۲۵۵ بازی آن به روز رسانی و برای پلی استیشن ۴ پخش گردیده است که قرار است بعدا برای کنسول ایکس باکس عرضه شود.

بسته الحاقی بازی Ask Survival Evolved
جدیدا محتوای الحاقی بازی Ark Survival Evolved انتشار یافته که به اسم Extinction شناخته می شود که در آینده برای کنسول ها نیز منتشر می گردد. استودیو وایلر کار که ساخت و نشر این بازی را برعهده داشته است از محتوای جدید اضافه شده در بسته الحاقی خبر داده که فعلا برای کامپیوترهای شخصی در دسترس می باشد.شما در نسخه Extinctionادامه داستان اصلی البته جنگ با نایتان را دنبال می کنید.

جزئیات و بررسی آپدیت 255 بازی ARK Survival Evolved PS4 توسط کمپانی Wildcard
جزئیات و بررسی آپدیت ۲۵۵ بازی ARK Survival Evolved PS4 توسط کمپانی Wildcard

جنگ و نبردی با این دایناسور عظیم الجثه جزء محتوای اصلی Extiction می باشد که به جزء آن چند موجود دیگرهم وجود دارند که از تکنولوژی گرفته شده اند. جالب اینجاست که شما می توانید کاراکتر قبلی خودتان را به نسخه Extinction بیاورید و هر آنچه را که کسب می کنید انتقال دهید.بسته الحاقی این بازی درماه های بعدی به XBox one و Ps4 عرضه می شود که می بایست آن را به صورت جداگانه خریداری نمود.
نسخه ویژه کامپیوترهای شخصی این بسته به صورت رایگان و با تخفیف در دسترس گیمران قرار گرفته است. نسخه اصلی بازی Ark Survival Evoloved پارسال عرضه گردید و شما را به دنیای پر از موجودات ماقبل تاریخ از جمله دایناسورها می برد که باید زنده بمانید. این بازی از بازی های اول شخص و سوم شخص می باشد که برای نقاط دور باید وسایل نقلیه را به کار گرفت شما می توانید با سلاح های گوناگون دشمنان و دایناسورها را از بین ببرید والبته به شکل یک نفره یا چند نفره آن را بازی کنید.

دانلود بازی Ark Survival Evolved برای پلی استین ۴
بازی Ark Survival Evolved از بازی های ساخته شده استودیو Wildcard بوده که در سال ۲۰۱۷ عرضه گردید. علت محبوبیت این بازی ارتباط موجودات بازی، کنترل و گیم پلی آن بود که توانست جای خود را در دل گیمران باز کند. بازی Ark Survival Evolved از بازی های بود که برای پلی استیشن ۴ عرضه شد که شخص اول بوده و شما به عنوان یک کاراکتر انسان در جزیره دایناسورها حضور دارید که باید برای بقا با سایر انسان های دیگر در بازی برای زنده ماندن تلاش کنید.
این بازی با توجه به سبکی که دارد برای پلی استیشن ۴ تحسین شده می باشد. شما در این بازی می بایست دایناسورها را رام کنید، بکشید و حتی بر آن ها سوار شوید. در این بازی سلاح های گوناگونی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که باید در نقش کاراکتری که در بازی حضور دارید بجنگید و امتیاز کسب کنید. نسخه این بازی برای دانلود کردن در دسترس می باشد و شما می توانید به روزترین آن را از طریق اینترنت دانلود و دریافت کنید.

درباره بازی Ask Survival Evolved
از بازی های زیبا و منحصر به فردی که سبکی هیجانی به همراه بقا به صورت ماجراجویی دارد بازی Ask Survival Evolved می باشد. این بازی که بازی چند نفره و البته در مورد عصر دایناسورها می باشد که برای Ps4، PC و ایکس باکس وان در دسترس همگان قرار گرفت و شما می توانید بیشتر از ۸۰ دایناسور را دراین بازی رام کنید و به بازی مشغول شوید.
در بازی Ark Survival Evolved شما امکان ساختن سلاح ها، لباس و مکان ها را دارید و هدف شما در بازی زنده ماندن می باشد که در دنیای بازی سبک زیبای بقا را تجربه خواهید کرد. این بازی تا کنون بسیار مورد استقبال گیمران قرار گرفته و نسخه های جدید به روز رسانی شده اش برای بازیکنان عرضه شده است. شما می توانید تصاویر و ویدیویی این بازی را که روی سایت ها گذاشته شده ببینید و لذت ببرید.

بازی Ark Survival Evolved ، PS4
همان طور که گفتیم از بازی های اکشن و بقا که از دید شخص اول و سوم شخص بازی را بیان می کند بازی Ark Survival Evolved بوده است. شما در این بازی برای شروع باید یک سرپناه را جای خود قرار دهید و با ساخت سلاح ها با خطرات روبرو شوید علت کلمه Ark در نام این بازی مساحت ۴۸ کیلومتر مربعی آن بوده که ۳۶ کیلومتر از آن را خشکی و ۱۲ کیلومتر مربع دیگر آن آب می باشد.برای یافتن مکانی امن و ساخت آن شما باید مراحل ابتدایی را تمام کنید که آسان نیست.
با پایان مراحل شما به سطح های جدیدی از بازی دست می یابید که می توانید هر طور که مایلید آن را بسازید و در دسترس خود قرار دهید. این بازی خیلی زیاد نیست که مورد پشتیبانی کنسول های پلی استیشن ۴ قرار گرفته و در بازار موجود می باشد. شما می توانید با تکنولوژی که در بازی وجود دارد سلاح های گوناگونی بسازید تا در مواقع لازم از آن ها استفاده کنید. در بازی شما با ۶۰ نوع دایناسور مواجه می شوید که هر کدام جان شما را به خطر می اندازد و این شما هستید که باید با توانایی خود هر کدام را رام و مورد استفاده تان قرار دهید. وقتی سوار بر این دایناسورها می شوید می توانید سلاح های خودتان را نیز به کار بگیرید.

انتشار بازی Ark Survival Evolved برای پلی استیشن ۴
با منتشر شدن یک ویدیویی تبلیغاتی از بازی Ark Survival Evolved متوجه می شوید که این بازی برای پلی استیشن ۴ منتشر شده است. استودیو سازنده این بازی همچنین بازی های دیگرش را که مربوط به عصر دایناسورهاست از جمله Ark Survival Pack برای پلتفرم PS4 انتشار داده است. مجموعه بازی های آرک دو دسته می باشند. Ark Survivor’s Pack و بسته الحاقی اش و بازی Ark Survival Evolved و بسته الحاقی اش برای پلی استیشن ۴ با قیمت مناسب عرضه شده است. در کشورهای اروپایی این بسته با قیمت ۳۵ یورو به فروش می رسد و قیمت بسته الحاقی آن فقط ۲۰دلار می باشد.این بسته که Sarvivor نام دارد به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ منتشر شده است.

جزئیات و بررسی آپدیت 255 بازی ARK Survival Evolved PS4 توسط کمپانی Wildcard
جزئیات و بررسی آپدیت ۲۵۵ بازی ARK Survival Evolved PS4 توسط کمپانی Wildcard

از محتوای انحصاری این بسته باید به کاراکتر زن و مرد آن اشاره کرد و البته فراموش نکنید که این نسخه آخرین نسخه بازی نیست. قرار است که این بازی تا سال ۲۰۱۷ در دسترس پلتفرم های گوناگون قرار بگیرد و با به روز رسانی جدیدترین نسخه های این بازی از سلاح ها و موجودات بازی لذت ببرید. در این بازی گیمر در یک جزیره بیدار می شود که باید به تلاش برای زنده ماندن بپردازد. این بازی همچنین برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر شده که فعلا تریلر انتشار یافته پلی استیشن ۴ این بازی انتشار یافته است.

ویژگی های ۲۵۵ بازی به روزرسانی شده Ark Survival Evolved
از ویژگی های منحصربه فرد ۲۵۵ بازی آپدیت شده بازی Ark Survival Evolved، موجودات جدید آن می باشد که جزئیات آن را برایتان آورده ایم.
• Electorphorus Beluadomito این موجودات گونه ای از Knifefish می باشند. توانایی ایجاد نیروی برق را برای شکار خود دارند آن ها می توانند ماهیان و مارماهیان کوچک را نابود کنند و می توانند از آن برای از بین بردن حیوانات آبزی استفاده نمایند.
• Microraptor Gnarilongus ظاهر آن ها ترکیبی از پرندگان و خزندگان است. این موجودات شکارچیان خطرناکیند که قادرند حتی انسان را نیز نابود کنند.
• Ammonitina Multiamicus از موجودات دریایی می باشند که شباهت زیادی را به تاتیلوس ها دارند اما در اندازه بزرگتر. برای از بین بردن یک آمونیتینا باید خیلی سخت مبارزه کرد و در این صورت پاداش کسب می کنید. این موجودات صدفی کمیاب دارند که می توان از آن استفاده کنید.
• Thylacoleco Furtiorsus نام این موجودات شیر کیسه دار بوده و از شکارچیان قوی جنگل جزیره هستند. تایلاکولیوها مخفیانه حمله می کنند و دندان های تیزی دارند که موجودات را پاره می کنند. می توانید با شکار آن ها از دندان هایشان برای سلاح استفاده نمایید.
به جزء موجودات عملکرد بازی بهبود یافته و فناوری های جدیدی به بازی اضافه شده که می توانید از آن ها استفاده کنید. به روزرسانی ۲۵۵ بازی Ark Survival Evoolved برای پلی استیشن ۴ با هدف در دسترس قرار گرفتن ساختار جدید برای گیمران می باشد.

مرکزخرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 7 =