حذف مستر ایکس از بازی Resident Evil 2 Remake

حذف مستر ایکس از بازی در ماد جدید بازی Resident Evil 2 Remake PS4

بدون تردید شخصیت مستر ایکس یکی از وحشتناک ترین و چالش برانگیزترین دشمنانی است که در بازی Resident Evil 2 حضور دارد. در نسخه اصلی این بازی مهیج، نبرد با مستر ایکس حتی مشکل تر از نسخه Remake شده در کنسول های قدیمی نسل هشتم بوده ولی با این حال یک سری از افراد در طول بازی به دلیل شکست های پی در پی و کشته شدن در زمان مواجه شدن با این شخصیت ترسناک، خسته شده اند.

هم اکنون برای نسخه پی سی بازی Resident Evil 2 Remake، ماد جدیدی منتشر شده که بازیکنان با استفاده از آن می توانند شخصیت مستر ایکس را از گیم پلی این بازی جذاب حذف کنند و به غیر از صحنه های داستانی و سینمایی، در قسمت های دیگر با او مواجه نخواهند شد.

حذف مستر ایکس از بازی در ماد جدید بازی Resident Evil 2 Remake PS4
حذف مستر ایکس از بازی در ماد جدید بازی Resident Evil 2 Remake PS4

باید به این نکته هم توجه داشت که هر چند شخصیت مستر ایکس یک کاراکتر مهم از بازی جذاب Resident Evil 2 است اما بیشترین قسمت ترس و هیجان این اثر از کپکام به علت حضور همین شخصیت می باشد. در بازی Resident Evil 2، شخصیت مستر ایکس به شدت مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت تا جایی که حتی سازندگان و کارگردان این اثر انتظار این استقبال را نداشتند.

عنوان ریمیک بازی Resident Evil 2 باعث شد تا بسیاری از بازیکنان و طرفداران این بازی پس از عرضه آن دوباره به سمت سری Resident Evil بازگردند و مانند نسخه اورجینال، موفقیت بزرگی به دست آورد. در صورتی که شما هم تجربه این عنوان را داشته باشید، به احتمال زیاد با شخصیتی که لباس سیاه به تن داشته و کلاهی بر سر دارد مواجه شده که توجهش به سمت شما و کارهایی که انجام می دهید، بوده است.
اعضای شرکت Capcom ( کپکام ) و همینطور سازندگان بازی پلی استیشن ۴ Resident Evil 2 Remake سعی داشتند تا با استفاده از این کاراکتر در بازی، توجه یک عده کمی از بازیکنان را سمت او جلب کنند اما به هیچ عنوان انتظار این استقبال زیاد را نداشتند.

در اوایل ماه اسفند، شرکت کپکام در توییتر پیامی را منتشر کرد که خبر از ارسال بیش از ۴ میلیون نسخه از بازی پر طرفدار Resident Evil 2 Remake توسط این شرکت به خرده فروشی ها را میداد. بر اساس گزارشات اعلام شد که در بهمن ماه بیشتر از ۳ میلیون نسخه از این بازی برای فروشگاه ها ارسال شده است.

بازی Resident Evil 2 Remake موفق شد در کمتر از یک ماه، بیش از ۴ میلیون نسخه به فروش برساند که نشان دهنده موفقیت بزرگ این بازی در جلب توجه مخاطبان و کسب رضایت آن ها داشته است. هم اکنون بازی Resident Evil 2 Remake بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی در دسترس کاربران قرار گرفته است که می توان جهت خرید به فروشگاه های مایکروسافت، پلی استیشن، آمازون و استیم مراجعه نمود.

در مقایسه با نسخه های قبلی این بازی، در نسخه جدید تغییراتی در جهت دوربین نیز اعمال شده است. یکی از سازندگان این اثر طی مصاحبه ای اعلام کرده است که در نسخه جدید بازی، دوربین از بالای سر کاراکترها قرار می گیرد که بر عکس دید شخص اول و شخص سوم، دید مناسب تری از مبارزه بین بازیکنان و دشمنان فراهم می کند. همچنین بعضی از دشمنان مهم بازی از جمله Mr. X، William Birkin و Licker به دلیل تغییرات جهت دوربین به روز رسانی شده اند.

حذف مستر ایکس از بازی در ماد جدید بازی Resident Evil 2 Remake PS4
حذف مستر ایکس از بازی در ماد جدید بازی Resident Evil 2 Remake PS4

در این نسخه بازسازی شده، بسیاری از خصوصیت های منحصر بفرد بازی Playstation ۴ وجود خواهند داشت. از جمله کمپین های دونفره شخصیت های کلیر (Claire) و لئون (Leon) نیز در نسخه جدید حضور دارند. در ابتدای بازی دو انتخاب به بازیکنان داده می شود که باید از بین دو شخصیت کلیر و لئون یکی را برای بازی انتخاب کنند.

پس از به پایان رسیدن هر کمپین، برای بازیکنان مودی به اسم nd Run mode 2 باز خواهد شد که از این طریق می توان تمام وقایع را از نگاه شخصیتی دیگر دنبال کرد. یکی دیگر از نکته های قابل بررسی بازی، طراحی دشمنان در این نسخه جدید است. نحوه حمله کردن و سخت جان بودن آن ها بسیار استاندارد بوده و با سبک و فضای بازی کاملا مطابقت دارد.

بر روی بازی Resident Evil 2 Remake نه تنها بازسازی دقیق و کامل صورت گرفته بلکه برای تجسم یک اثر کلاسیک، به عنوان یک طرح کامل عمل می کند. به همین دلیل یک بازی بسیار عالی و جذاب است.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =