در Red Dead Redemption 2 حرفه‌ای شکار کنید

شکار در Red Dead Redemption 2

راه­‌های مختلفی برای پشتیبانی از خود و جامعه­‌تان در بازی Red Dead Redemption 2 وجود دارد. که شامل سرقت از فروشگاه‌­ها، تکمیل کارهای عجیب و غریب و جمع آوری وسایل برای کلانتری محلی است. بهترین و مطمئن‌­ترین راه برای خوشحال کردن همه، شکار حیوانات در حیات وحش است. در این بازی از راکون­‌های کوچک گرفته تا خرس‌­های بزرگ برای شکار وجود دارند، اما صرفا کشتن آن‌ها مدنظر نیست. باید برای شکار هر کدامشان از روش صحیح استفاده کرده و پس از اتمام شکار، از جسد به درستی استفاده نمایید. در ادامه با نکات شکار بازی Red Dead Redemption 2 آشنا خواهید شد.

ردیابی هدف

قبل از آنکه بتوانید یک حیوان را بکشید، بدیهی است که ابتدا باید یک حیوان پیدا کنید. اگر هدف خاصی در ذهن ندارید، ساده‌­ترین راه برای پیدا کردن شکار این است که از شهر دور شوید و در محیط روبرویتان شروع به کاوش کنید، اما اگر به دنبال حیوان خاصی می‌گردید، نقشه‌­تان را باز کنید. بر روی نقشه، نمادهایی را مشاهده خواهید‌ کرد که حیوانات مختلف را نشان می‌دهند. اگر یک نماد روی نقشه ظاهر شد، آن حیوان را بیشتر در آن منطقه خواهید یافت.

به محل مورد نظر خود بروید و جستجو را شروع کنید. اگر حیوان بلافاصله ظاهر نشد، چند گزینه دارید. ابتدا می­‌توانید با کلیک بر روی دکمه­‌ها‌ی آنالوگ قابلیت Eagle Eye (چشم عقاب) را فعال کنید، در اینصورت مسیر حرکت حیوانات اطراف را خواهید دید.

همچنین می‌­توانید طعمه بسازید. برای اینکار می‌­توانید یک اردوگاه ایجاد کنید و سپس منوی ساخت و ساز را باز کرده و گیاهان و گوشت­‌های مخصوصی را برای انجام اینکار داشته باشید. انواع مختلف طعمه وجود دارد، نوعی برای حیوانات گوشتخوار و نوعی برای گیاهخواران، شما می‌توانید نسخه­‌های قوی‌تری از آن‌ها را باز کنید. اگر می­‌خواهید این مسیر را طی کنید، بهتر است به فروشگاه بروید و وسایل شکار را تهیه کنید.

هنگامی که حیوانات در معرض دیدتان قرار می‌­گیرند، وقت آن است که آن‌ها را مطالعه کنید. به حیوانات نگاه کنید و اگر از شما دور هستند می‌­توانید از دوربین شکاری استفاده نمایید، سپس به گوشه‌ی سمت راست در پایین صفحه نگاه کنید تا رتبه­‌شان را ببینید. یک نقطه، نشان‌دهنده‌ی یک حیوان با کیفیت پایین است، در حالیکه سه نقطه نشاندهنده‌ی حیوانی با کیفیت بالا است. از این اطلاعات برای تعیین گزینه مناسب جهت شکار، استفاده کنید. هرچه رتبه حیوان بالاتر باشد، ارزشمندتر است.

شکار در Red Dead Redemption 2

انتخاب اسلحه مناسب، بدست آوردن پوست مناسب

بسته به اندازه‌ی حیوانی که قصد دارید در Red Dead Redemption 2 آن‌را شکار کنید، باید از اسلحه‌ی مناسب جهت شلیک استفاده کنید. اگر سلاح مناسبی انتخاب نکنید، شکار حیوان سخت‌­تر خواهد شد و پوستش آسیب بیشتری می­‌بیند و فروشش سخت خواهد بود، اما به محض شکار می­‌توانید آن‌را بفروشید.

برای حیوانات کوچک‌تر مانند روباه، بهتر است که از کمان استفاده کنید. یک تیر باید برای شکار چنین حیواناتی کافی باشد، اما قبل از پرتاب تیر، دقت کنید که حتما به اندازه‌ی کافی به آن‌ها نزدیک شوید. به خصوص در اوایل بازی، میزان استقامت شما کم خواهد بود و این بدان معناست که تیری که شلیک می­‌کنید بعد از چندثانیه دچار لرزش خواهد شد. در عوض، برای کشتن برخی حیوانات کوچک‌تر همچون راکون­‌ها، باید از سلاح گرم استفاده کنید. برای کوچک‌ترین حیوانات، بهتر است از تیرهای کوچکی که می‌­توان با تراشیدن تیرهای استاندارد ساخت، استفاده نمایید.

برای حیوانات بزرگ‌تری مانند گوزن، بهتر است که از تفنگ­‌هایی مانند Springfield و یا Rolling Block استفاده کنید. با یکبار شلیک به سر پستانداران می‌­توانید آن‌ها را از پای در آورید و اگر بتوانید تیر را از سرشان خارج کنید، به یک پوست بی­‌نظیر دست خواهید یافت. همچنین می­‌توانید از Repeaterها استفاده نمایید، اما استفاده از آن‌ها از فواصل دورتر توصیه نمی­‌شود و به هر حال شما باید فقط یکبار شلیک کنید.

حتی می­‌توانید حیوانات بزرگ‌تر که به آن‌ها “حیوانات عظیم‌­الجثه” گفته می­‌شود را با یک شلیک دقیق به وسیله‌ی اسلحه‌ی تک تیرانداز و حتی شاتگان، از پای در آورید.

تنها یک استثنا در این قانون وجود دارد و آن برای حیوانات “افسانه‌­ای” است. آن‌ها در سراسر نقشه هستند و گاهی اوقات هدف ماموریت قرار می­‌گیرند و لازم نیست که نگران آسیب رساندن به پوستشان باشید. با اسلحه‌ی موردنظرتان به سمت آن‌ها شلیک کنید، از جمله شاتگان‌هایی با مهمات معمولی. تفنگ­‌های بولت استاندارد نیز برای اینکار مناسب‌اند، اما در اینصورت حتما باید به یکی از اعضای مهم بدنش شلیک کنید. استفاده از قابلیت Dead Eye در هنگام این شلیک‌­ها، می‌­تواند مفید باشد.

اگر درباره‌ی انتخاب اسلحه جهت شکار شک دارید، بخش Compendium را بررسی کنید. اگر حیوانات را از قبل مطالعه کرده باشید، سلاح‌­های مناسب شکارش، لیست خواهد شد. برای رسیدن به بخش Compendium ابتدا به منوی مکث بروید و سپس مسیر Progress > Compendium را دنبال کنید. در زیر برگه‌ی حیوانات، لیست حیواناتی که مطالعه کرده‌­اید را خواهید یافت و در اینجا می‌­توانید ببینید که استفاده از چه مهمات و سلاح‌­هایی برای شکارشان، بهتر است.

شکار در Red Dead Redemption 2

امنیت قتل

در دنیای بازی Red Dead Redemption 2 نیز مانند دنیای واقعی، اگر موجودی ببیند که شما با سرعت به سمتش می­‌دوید او به سرعت فرار خواهد کرد و دوستانش را با خودش همراه می­‌کند. شما باید به‌طور یواشکی و مخفیانه به حیوان مدنظرتان نزدیک شوید. ما در ادامه راه­‌هایی برای انجام آسان‌تر این کار ارائه داده‌­ایم.

اولا وقتی وارد منطقه­‌ای می‌­شوید که فکر می­‌کنید حیواناتی در آنجا زندگی می­‌کنند، اسب خود را چند متر دورتر رها کنید. ردپای اسب می‌­تواند حیوانات را بترساند، البته شما نیاز دارید که اسب به اندازه‌‌ی کافی به شما نزدیک باشد تا برای جابه جایی لاشه حیوان و یا تعقیب حیوان مدنظرتان، از آن استفاده کنید.

هنگامی ­که از اسب پیاده شدید، روی دکمه‌ی آنالوگ سمت چپ کلیک کنید تا Arthur خم شود. با اینکار او به‌طور مخفیانه و ساکت‌­تر حرکت خواهد کرد و می­‌توانید قبل از آنکه سلاحتان را بیرون آورید، به هدفتان نزدیک‌تر شوید.

بعد از اینکه در موقعیت مناسب قرار گرفتید، وقت آن است که شلیک کنید. هدفتان را مشخص کنید و سپس سلاحتان را بیرون بیاورید. به سمت سر هدفتان نشانه‌­گیری کنید و تلاش کنید تا به درستی شلیک نمایید. اگر نمی‌­توانید به درستی سر حیوان را نشانه‌­گیری کنید، دکمه‌ی مربع روی دسته PS4 یا دکمه X روی دسته Xbox One را فشار دهید تا آن‌ها سرشان را بلند کنند. با اینکار یک فرصت کوتاه ایجاد می­‌شود تا بتوانید به سمت سرشان شلیک کنید. قابلیت Dead Eye نیز در اینجا شگفتی می­‌آفریند.

شکار در Red Dead Redemption 2

اگر نتوانستید به حیوان شلیک کنید، جهان به پایان نخواهد رسید، اما بهتر است چند نکته را بدانید. اگر نتوانید حیوان را بکشید احتمالا منجر به فرار او خواهد شد، پس باید برای شکارش تصمیم دیگری بگیرید. بسته به میزان فاصله‌ی شما از هدف، می‌­توانید دوباره شلیک کنید، اما حالا که حیوان در حال فرار است شلیک دوباره سخت خواهد بود. هر کاری که می­‌کنید فقط به‌طور مکرر به سمتش شلیک نکنید، زیرا با این کار پوستش آسیب خواهد دید.

صبور باشید و روی هدف‌­گیری دقیق تمرکز کنید تا بتوانید به درستی شلیک نمایید. اگر حیوان به سرعت فرار کرد، باید سوار اسبتان شوید و آن‌را تعقیب کنید، البته این کار چالش برانگیز است. اگر مجبور هستید که دوباره تلاش کنید، چه با پای پیاده و چه سوار بر اسب، بهتر است از قابلیت Dead Eye برای آسان‌تر کردن کارها، استفاده کنید.

حمل لاشه

پس از مرگ حیوان، وقت آن رسیده است که از لاشه‌­اش استفاده کنید. راه­‌های زیادی برای انجام اینکار وجود دارد، البته بستگی دارد که بخواهید از آن چگونه استفاده کنید. اگر قصد دارید که حیوان را به اردوگاهتان اهدا کنید، می­‌توانید اکثر حیوانات را به راحتی روی اسبتان قرار دهید و به سوی اردوگاه بروید. چند حیوان کوچک را می‌­توانید روی اسب قرار دهید و اگر حیوان بزرگی مانند گوزن شکار کرده باشید، اسبتان می‌­تواند فقط یک عدد از آن‌را حمل کند. اما اسبتان می‌­تواند به‌طور همزمان چند حیوان کوچک‌تر مانند راکون را حمل کند.

اگر می­‌خواهید از پوست یا گوشت حیوان استفاده کنید، می‌­توانید بلافاصله پوستش را بکنید. به سمتش بروید و دکمه مثلث روی دسته PS4 یا دکمه Y روی دسته Xbox One را فشار دهید تا آن‌را پوست بکنید و چند تکه از گوشتش را بردارید. ابتدا باید پوست را روی اسبتان قرار دهید، سپس می‌­توانید لاشه بدون پوست را برداشته و آن‌را را روی پوست قرار دهید تا به اردوگاه برگردید.

برخی از حیوانات بزرگ‌تر مانند تمساح‌­ها را نمی‌­توانید از نقطه‌­ای که شکارشان کرده­‌اید حمل کنید. اگر Arthur پوست حیوان را بکند و به جای آنکه آن‌را روی اسب بگذارد، آن‌را کنارش قرار دهد، به این معنی است که حیوان شکار شده برای حمل، بسیار بزرگ بوده است.

شکار در Red Dead Redemption 2

در حالی‌که لاشه را به سوی مقصدتان حمل می‌­کنید، یادتان باشد که به اسبتان نچسبیده است. اگر اتفاقی بیفتد که باعث شود Arthur از روی اسب بیفتد، هر چیز دیگری که روی اسب قرار دارد نیز به زمین خواهد افتاد و شما مجبورید دوباره آن‌را بلند کنید و بر روی اسب قرار دهید. حواستان باشد که حتما این‌کار را بکنید، وگرنه کارتان بیهوده خواهد بود. علاوه بر این، باران می­‌تواند بر کیفیت پوستتان تاثیر بگذارد، بنابراین سعی کنید که مسیر خود را براساس آب و هوا برنامه ریزی کنید.

برای بردن لاشه به مقصد تعلل نکنید. لاشه به سرعت فاسد می‌­شود و اگر آن‌را به موقع به مقصد نرسانید، یک جسد فاسد بی­‌فایده برایتان باقی خواهد ماند. فرقی نمی­‌کند که پوست جسد را کنده باشید یا نه، اگر عجله نکنید به هر حال این اتفاق خواهد افتاد.

استفاده از حیوان

اگر به جای اینکه حیوان را به اردوگاه اهدا کنید، پوستش را بکنید، می­‌توانید با اجزای بدنش چند کار مختلف انجام دهید. اولین کاری که بعد از پوست کندن حیوان باید انجام دهید، پختن گوشتش است. یک آتش روشن کنید، گزینه crafting option برای گوشت مربوطه را انتخاب کرده و تمام تکه­‌های موجود درون inventory را بپزید. نگه داشتن دکمه‌­های X یا A باعث تسریع این فرآیند می­‌شود، سپس می‌­توانید انتخاب کنید که بلافاصله گوشت را بخورید و یا آن‌را ذخیره نمایید.

علاوه بر خوردن گوشت، چند گزینه‌ی دیگر برای کار با لاشه دارید. می­‌توانید لاشه­‌های پوست­دار و گوشت را پیش Pearson درون اردوگاه ببرید و تمام یا بخشی از آن‌را اهدا کنید. اگر پوست­‌ها را در اینجا اهدا کنید، می‌توانید بعدا برای ارتقا وسایلتان از آن‌ها استفاده نمایید.

شکار در Red Dead Redemption 2

همچنین می‌­توانید پوست­‌ها را به دلالانی که روی نقشه هستند، بفروشید. آن‌ها روی نقشه با نماد پنجه بزرگ مشخص شده‌­اند و در ازای پوست به شما پول پرداخت می­‌کنند. البته این روش خوبی برای کسب درآمد نیست، زیرا برخی از حیوانات فقط چند دلار به فروش می­‌روند.

اگر یک پاداش حیوانی مانند پنجه یک حیوان خاص، کسب کردید، می­‌توانید آن‌را به یک قاچاقچی بفروشید. این فروشندگان کالاهای غیرقانونی را خریداری می­‌کنند، اگر نمی­‌خواهید که آن کالا را ببینید، می­‌توانید آن‌را به یک چیز کوچک تبدیل کنید.

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − ده =