معرفی بازی اسپایدرمن – SpiderMan

معرفی بازی اسپایدرمن

بازی Spider-Man یا مرد عنکبوتی یک بازی ترکیبی در سبک های اکشن و ماجراجویی می باشد که در سال ۲۰۱۸ توسط کمپانی اینسامنیاک گیمز ساخته و توسط کمپانی سونی اینتراکتیو به طور انحصاری برای کنسول بازی پلی استیشن ۴ به بازار های جهانی عرضه شد. 

بررسی بازی اسپایدرمن

شخصیت اصلی این بازی ابر قهرمان مرد عنکبوتی می باشد که همه ی ما حداقل یک بار با این کارکتر ارتباط برقرار کردیم. بازی اسپایدرمن (Spider-Man) نقش اصلی در شروع‌ دوره جدید بازی‌ های ابر قهرمانی در صنعت گیم را دارد. در داستان اصلی، افراد متعددی وجود دارند که برای به دست گرفتن کنترل زمین تلاش می کنند. این افراد امنیت شهر را به خطر می اندازند و مرد عنکبوتی برای محافظت از شهر اقدام به جلوگیری این افراد می کند. به جز داستان اصلی این بازی چندیدن مرحله فرعی دیگر نیز وجود دارد.

گیم پلی بازی Spider-Man

گیم پلی این بازی بر حول یک دنیای باز متمرکز است که طراحی داخلی آن از شهر نیویورک الگوبرداری شده است. این بازی از نگاه سوم شخص قابل اجراست که اجازه چرخش دوربین به صورت آزادانه را می دهد. مرد عنکبوتی می تواند با پرش بر روی ساختمان ها در میان شهر بچرخد، در کناره های دیوار حرکت کند و به صورت خودکار از موانع عبور کند.

کمپانی اینسامنیاک گیمز تلاش بسیاری برای افزایش مراحل فرعی بازی داشته است. او مراحل را به گونه ای طراحی کرده است که بازیکنان در تمامی دقایق بازی هیجان انگیز خواهند بود. رمز موفقیت این بازی سرعت بالای گیم‌ پلی آن است. از ویژگی های مجذوب کننده این بازی می توان به مبارزه محیطی، مخفی‌ کاری ها و رویداد های فوری اشاره کرد. به طور کلی با اجرای بازی می توانید از گرافیک و گیم پلی فوق العاده آن نهایت لذت را ببرید.

جزئیات بازی اسپایدرمن

این بازی از لحاظ گرافیک، فنی و یا صداگذاری‌ ها بدون عیب و نقص می باشد. مکان‌ های درون بازی متفاوت و پر از جزئیات هستند. کات‌ سین‌ های بازی، کیفیت بی نظیری دارند و طراحی چهره‌ ی کارکتر های اصلی با بالا ترین کیفیت قابل پخش هستند. واکنش‌ کارکتر ها در لحظات مختلف بسیار دقیق است. این بازی توسط کمپانی سونی اینتراکتیو خریداری شده است و به صورت انحصاری فقط برای کنسول های بازی پلی استیشن ساخته می شود.

پلتفرم های بازی اسپایدرمن

به دلیل انحصاری بودن این بازی به کمپانی سونی فقط از کنسول های بازی پلی استیشن پشتیبانی می کند. به طور کلی این بازی با دستگاه های زیر سازگاری دارد:

  •  پلی استیشن ۳ / PlayStation 3
  • پلی استیشن ۴ / PlayStation 4
  • پلی استیشن ۵ / PlayStation 5

نسخه های بازی SpiderMan

با گذشت زمان، افزایش طرفداران و عرضه کنسول های جدید به بازار های جهانی، کمپانی سازنده این بازی تلاش به ساخت و توسعه نسخه های جدیدتر با گیم پلی قوی تر کرد. از جمله نسخه های ساخته شده اسپایدرمن عبارتند از:

    • بازی Spider-Man 2000
    • بازی Spider-Man 2: Enter Electro 2001
    • بازی ۲۰۰۲ Spider-Man The Movie
  • بازی ۲۰۱۰ Spider-Man: Shattered Dimensions
  • بازی ۲۰۰۸ Spider-Man: Web of Shadows
  • بازی Marvel’s Spider-Man 2018
  •  بازی ۲۰۲۰ Spider-Man: Miles Morales

 

اخبار بازی اسپایدرمن

آپدیت جدید Silver Lining بازى Marvel’s Spider-Man

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales با کیفیت تصویر ۴K/ 60 روی پلی استیشن ۵

مقالات بازی اسپایدرمن

بررسی آماده سازی نیو گیم پلاس بازی Marvel’s Spider-Man

جزئیات و بررسی بسته های الحاقی The City That Never Sleeps بازی Spider-Man PS4

حالت نیو گیم پلاس به بازی Marvel’s Spider-Man

بررسی تجربه VR بازی Spider-Man Homecoming

همه‌چیزهایی که از بازی Spider-Man: Miles Morals می‌دانیم

داستان بازی Spider-Man: Miles Morales

۱۰ نکته درباره Marvel’s Spider-Man: Miles Morales که باید بدانید

 

راهنمای بازی اسپایدرمن

بهترین لباس‌ها در بازی Spider-Man: Miles Morals و نحوه بدست آوردن آن‌ها

صبا آهنگریان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هجده =