سیستم مورد نیاز بازی دیترویت بیکام هیومن مشخص شد

دیترویت بیکام هیومن

البته یک پردازنده Core i5 8400 یا Ryzen 5 1600 در کنار رم داخلی ۱۶ گیگابایتی و گرافیک ۱۰۶۰ یا Radeon RX 580 به همراه VRAM 8 گیگی نیز می تواند شما را به درون بازی دیترویت بیکام هیومن انتقال دهد.

دیترویت بیکام هیومن
دیترویت بیکام هیومن

بازی جذاب و هیجان انگیز دیترویت بیکام هیومن که از سال ۲۰۱۵ روانه بازار شده و گیمرهای زیادی در سطح جان از این بازی استقبال کرده اند، یک بازی هیجانی و البته با کمی ادراک تخیلی می باشد. محیط این بازی را می توان در آینده ای دور که شاید هم این تخیل هیچ گاه به واقعیت تبدیل نشود، تصور نمود.

واقعیت بازی دیترویت بیکام هیومن مربوط به سه ربات است که در سال هایی دور از حیات اکنون انسان ها نقش کمک کننده را برای آنها به عهده گرفته اند. سازمانی کاملاً حرفه ای مسئول هدایت و تولید ربات های هوشمند است که آنها را برای کارهای سخت و طاقت فرسا و رسیدگی به امورات زندگی انسان ها با استفاده از هوش مصنوعی تولید می کند.

ربات ها در این بازی که قرار است نقش یکی از آنها را شما به عهده بگیرید، در عین داشتن وظیفه خدمت رسانی به انسان ها، دارای احساسات و عواطف درونی نیز بوده و در کنار ذهن کاملاً پیشرفته ای که دارند، شباهت های زیادی نیز به انسان ها در آنها تعبیه شده است.

دلیل محبوبیت دیترویت بیکام هیومن

در جریان بازی Detroit: Become Human یک ربات خدمتکار که وظیفه کمک رسانی و انجام کارهای روزانه و معمولی یک خانواده نسبتاً بد اخلاق را به عهده دارد، درگیر مسائل عاطفی زیادی می شود. بدرفتاری های یک طرفه مالک این ربات چاره ای جز فرار از خانه را برای او باقی نمی گذارد و این تازه شروع داستان است. شما در جریان این بازی نقش یک پلیس ربات را دارید که باید ربات های فراری و آنهایی که از دستورات سرپیچی می نمایند را اعمال قانون کنید.

اما تمایز دادن بین ربات های خوب و ربات های بد چالش بزرگی است که شما باید در جریان بازی دیترویت بیکام هیومن آن را بپذیرید. برخلاف تصور بازی آنقدرها هم ساده دنبال نمی شود. هر چند ادب کردن یک ربات اندرویدی برای یک پلیس نباید کار خیلی سختی باشد.

سازنده بازی سعی کرده است که در آن واحد و به صورت همزمان نیمکره چپ و نیمکره راست مغز گیمر را با هم به چالش بکشاند. در جایی میان تصمیمات منطقی و احساسی شما باید روند خود را در جریان این بازی پیش ببرید. تصمیم های لحظه ای شما است که جریان فکری آینده بازی را تشکیل می دهد.

سیستم مورد نیاز بازی دیترویت بیکام هیومن

دیترویت بیکام هیومن بعد از سال ۲۰۱۵ طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد و شرکت های گیم پلی زیادی نیز در دنیا برای ارائه این بازی هیجان انگیز و پرطرفدار داوطلب شدند. استودیو کوانتیک دریم که مالک اصلی بازی دیترویت بیکام هیومن بود بعد از مدت ها در اواخر سال ۲۰۱۹ بالاخره تصمیم نهایی خود را برای آینده این بازی اتخاذ نمود.

آنها بالاخره تصمیم گرفتند که در پایان سال ۲۰۱۹ بازی دیترویت بیکام هیومن را برای PC های شخصی ارائه نمایند. اتفاقی که هرچند شگفتی زیادی را برای کاربران و طرفداران کنسول های بازی در برداشت، اما تصمیمی بوده که انتظار آن را نیز می توانستیم داشته باشیم.

حالا کاربران این بازی می بایست خود را در پلتفرم سیستم های شخصی خود به چالش بکشند. اتفاقی که می تواند هیجانات این بازی را در آینده تحت تأثیر قرار دهد. البته برای حضور در فضای بازی Detroit: Become Human  نیاز به حداقل هایی در سیستم کامپیوتری خود خواهید داشت.

حداقل ها برای حضور در فضای بازی دیترویت بیکام هیومن شامل یک پردازنده Core i7 3770 یا FX-8350 oaured با ۸ گیگابایت رم داخلی و گرافیک GTX 780 یا Radeon HD 7950 با ۲ گیگ VRAM است.

البته یک پردازنده Core i5 8400 یا Ryzen 5 1600 در کنار رم داخلی ۱۶ گیگابایتی و گرافیک ۱۰۶۰ یا Radeon RX 580 به همراه VRAM 8 گیگی نیز می تواند شما را به درون بازی دیترویت بیکام هیومن انتقال دهد. به نسبت سیستم قدرتمندی برای حضور در فضای این بازی لازم خواهید داشت که اکثریت بازی های ویدئو گیم را می توانید با آن به اجرا درآورید.

در نهایت سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی دیترویت بیکام هیومن و برای نسخه های مختلف آن به صورت خلاصه موارد زیر می باشند:

DETROIT: BECOME HUMAN MINIMUM REQUIREMENTS

سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی

پردازنده یا CPU لازم:  Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350, 4.2 GHz

که حداقل پردازنده ۶ تا ۸ هسته ای برای آن توصیه می گرد.

رم مورد نیاز: ۸ گیگابایت

گرافیک مورد نیاز: Nvidia GeForce GTX 780 or AMD Radeon HD 7950

VRAM: 3 گیگابایت یا بیشتر

DETROIT: BECOME HUMAN RECOMMENDED SPECS

سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی

پردازنده یا CPU لازم: i5-8400 @ 2.8GHz or Ryzen 5 1600

رم مورد نیاز: ۱۶ گیگابایت

گرافیک مورد نیاز: Nvidia GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580

VRAM: 4 گیگابایت یا بیشتر

با کامپیوتر شخصی خود از دیترویت بیکام هیومن لذت ببرید.

مشخصات درج شده برای حضور در فضای بازی دیترویت بیکام هیومن برای کامپیوترهای شخصی هرچند معمول و رایج بوده و همه جا می توان نمونه های آن را پیدا کرد، اما هزینه کمی هم نداشته و شما برای تهیه چنین سیستمی می بایست هزینه هنگفتی را در دنیای تجهیزات الکترونیکی امروز متقبل شوید. از این رو توصیه می کنیم که بازی های رایج و مورد علاقه خود را جمع کرده و مطابق با مجموع نیازهای خود اقدام به تهیه یک سیستم معقول نمایید.

لذت حضور در فضای بازی دیترویت بیکام هیومن به قدری زیاد است که طرفداران این بازی تا زمان ارائه آن لحظه شماری می نمایند. شرکت سازنده بازی مسئولیت فروش و پخش آن را نیز به شرکت معروف Epic Games سپرده است تا در صورت نیاز شما از طریق فروشگاه این مرکز بتوانید بازی را تهیه نمایید.

دیترویت بیکام هیومن
دیترویت بیکام هیومن

در سال هایی که بازی های کامپیوتری تبدیل به یکی از اصلی ترین سرگرمی هایی جوانان و نوجوانان شده است، هیچ رقیبی برای آنها تعریف نشده و درصد بالایی از ساعات اوقات فراغت آنها با همین بازی ها سپری می شود. از این رو حضور بازی های هیجانی و علمی تخیلی مانند دیترویت بیکام هیومن می تواند ذهن آنها را بازتر نماید.

رشد ذهنی نوجوانان در همین سنین از دل مشغولی های آنها ناشی می شود. ورود به بازی هایی که خشونت و کارهای ناشایست را ترویج می نمایند، می تواند خطرات تربیتی زیادی برای آنها به دنبال داشته باشد. اما ویژگی های و مزیت های مثبت این بازی ها بیشتر از بدی های آنها است.

انتخاب یک بازی درست علاوه بر تزریق هیجان به اوقات فراغت نوجوانان در سنین پایین می تواند آینده فکری و شغلی آنها را نیز تبیین نماید. بهترین و موفق ترین ایده ها در همین سنین در بچه ها رشد کرده و جوانه می زند. از این رو است که فراهم نمودن استانداردهای لازم برای بازی هایی کامپیوتری نظیر دیترویت بیکام هیومن یک سرمایه گذاری برای آینده بچه های با استعداد خواهد بود.

بازی دیترویت بیکام هیومن نیز به گونه ای طراحی و ساخت و پرداخته شده است که جذابیت های آن هیچ وقت تمامی ندارد. درباره حضور در فضای این بازی تصمیم نهایی با شما است اما خروج از آن به این سادگی ها امکان پذیر نخواهد بود. گیمرهایی که لذت ورود به فضای بازی دیترویت بیکام هیومن را تجربه کرده باشند، به خوبی می توانند این جذابیت را درک کرده و آن را برای شما بازگو کنند.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 14 =