راهنمای گام به گام بازی یاکوزا (دوم) و توضیحات کاملی در مورد آن

راهنمای بازی یاکوزا (دوم)

به راهنمای بازی یاکوزا (دوم) خوش آمدید. در این فصل در نقش کازوما کیریو بازی خواهید کرد. همچنین با کمک این راهنما در جهان بازی گردش کرده، غنائم بدست می آورید و با دشمنان سرسخت مبارزه خواهید کرد.

راهنمای بازی یاکوزا (دوم)
راهنمای بازی یاکوزا (دوم)

این بازی مناسب بازی های پلی استیشن می باشد. 

فصل ۳: قفس طلایی

جایزه: ۲ میلیون ین

پس از پخش فیلم در ابتدای فصل، ماجیما به دنبال مشتری متخاصم می رود.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (دوم) بخش مبارزه واقعا ساده است. در ابتدا، سه بار از حملات مرد جاخالی دهید. سپس، مرد را سه بار مسخره کنید. فیلمی پخش شده که در آن ماجیما برای همه شادی به ارمغان می آورد.

پس از آن، مدیر در مورد وضعیت جاری کلوپ به ماجیما اطلاعات می دهد. او در مورد یک نوع اختلاف توضیح می دهد. از اتاق خارج شوید. سپس از پله ها پایین بیایید. با مستخدم به دردسر افتاده در طبقه همکف صحبت کنید. در اینجا دو کار می توانید انجام دهید: سر راست بودن، و یا تلاش برای چاپلوسی. نائه کمی سرحال می شود. پس از این کار، با مستخدم مضطرب صحبت کنید. او می گوید که پدرش در بیمارستان بستری است و باید برای درمان او ۵۰۰ هزار ین بپردازد. ماجیما تصمیم می گیرد تا به مستخدم پول بدهد و چند روز او را مرخص کند.

درست همان لحظه مستخدم دیگری در تلاش است تا با مراجعی که می خواهد نوشیدنی رایگان بگیرد مقابله کند. ماجیما مداخله کرده و مرد را به گوشه ای می کشاند. اکنون در اتاق استراحت، مشخص می شود که ماجیما به آرزوهایش نرسیده است و مدیریت این کاواره در واقع مجازات اوست. آرزوی واقعی او بازگشت به یاکوزاست. مردی که به دفترش آورده، توکاسا ساگاوا است و رئیس خانواده ساگاوا بوده و بلیت بازگشت ماجیما به یاکوزا در دستان اوست. برای اینکه به خانواده دوباره ملحق شود، باید ۵۰۰ میلیون ین پول جمع کند. ساگاوا به ماجیما می گوید که زن مهماندار ارشد او به کلوپ دیگری نقل مکان کرده است. برای مقابله با این ضرر، ماجیما برای صحبت با نازومی، جذاب ترین دختری که می تواند داشته باشد، راهی می شود. سپس، از پله ها پایین رفته و از ساختمان خارج شوید.

به ادیسه بروید

با توجه به راهنمای بازی یاکوزا (دوم) در اینجا فرصت به دست آوردن غنیمت  Smooth Criminal را خواهید داشت. قبل از رفتن به ادیسه، به سه مکان رفته تا با مردم در مورد کلوپ صحبت کنید. در ابتدا، به مال Bunzaemon بروید. با دختری که انجاست صحبت کنید.

سپس به جنوب Shofukucho رفته و با دو مردی که آنجا هستند صحبت نمایید.

در نهایت به پل Bishamon رفته و با آن مرد صحبت کنید.

سپس، زمانی که به کاواره بزرگ بازگشتید و با مدیر صحبت کردید، غنیمت در اختیار شما قرار می گیرد.

اکنون، به سمت ادیسه بروید، جایی که نازومی در انجا کار می کند. یک مرد مرموز خودش را به شما معرفی می کند. او می خواهد مبارزه کند. در اینجا می توانید سبک مبارزه آدم کشی ماجیما را امتحان کنید. این سبک خصوصیت حرارتی بالایی دارد که مشابه سبک مبارزه دعوای کیریو است. راهنما را دنبال کرده تا کومکی را شکست دهید.

سپس، به ادیسه بروید. وقتی وارد شدید، میزبان جایی به شما اختصاص می دهد. سپس، می توانید به اطراف نگاهی بیندازید. روی نقاط موجود تمرکز کنید. سپس، زن میزبان به شما ملحق می شوید. سه موضوع برای صحبت کردن ظاهر می شود. هر کدام از انها را برای ادامه ی داستان تکمیل کنید. سپس مدیر خودش را معرفی می کند. ماجیما برای گرفتن نازومی معامله ای را به وی پیشنهاد می نماید. مدیر می پذیرد.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (دوم) پس از این مکالمه، به سمت دکه ی تلفن رفته تا به مدیر صحنه اطلاع دهید. سپس برای خوردن غذا راهی شوید. شما با  Fei Hu، مشتری سرکش ملاقات می کنید. در اینجا سبک مبارزه مشت زن معرفی می شود. سپس Slugger شما را به فروشگاهش که اژدها و ببر نام دارد، می برد. پس از آن، ماجیما تصمیم می گیرد تا شب را استراحت کند. به آپارتمان او باز گردید. وقتی وارد کوچه باریک می شوید، چند نفر از آدمکش های Sotenbori نزدیک می شوند. آنها ازینکه ماجیما نازومی را دزدیده عصبانی شده اند و می خواهند مبارزه کنند. آنها را شکست داده و سپس وارد آپارتمان شوید.

فصل ۴: حل و فصل

جایزه: ۳ میلیون ین

به سمت کاواره بزرگ حرکت کنید. اندکی پس از اینکه به آنجا رسیدید، ساگاوا درخواست صرف نوشدنی در پارک آشیتابا را دارد. به این مکان بروید. در اینجا ساگاوا به ماجیما فشار می آورد. او می گوید که اگر ماکوتا ماکیمورا را نکشد، به دردسر بزرگی خواهد افتاد. ماجیما مضطرب شده و تصمیم می گیرد به آپارتمانش برود. به سمت آنجا حرکت کنید.

وقتی صبح شد، باید به دنبال ماکیمورا بروید. در ابتدا، به کلوپ Teltel Telephone بروید تا از دختران حاضر در آنجا سئوال بپرسید. وقتی به موقعیت نشاندار رسیدید، وارد ساختمان شوید. ماجیما از چند نفر از دختران ماکیمورا سئوال کرده تا در مورد او اطلاعات جمع آوری کند. خوشبختانه او پس از صحبت با دختری به نام آکو اطلاعات خوبی کسب می کند. او می گوید که باید جایی قرار بگذارند. سپس به پل ایوائو بروید. در طول مسیر مردی عجیب و غریب از ادیسه نزدیک می شود. پس از این صحنه، به سمت موقعیت نشان داده شده رفته تا با آکو دیدار کنید.

ماجیما برای اینکه مخفیانه وارد عمل شده باشد، تظاهر می کند که این یک قرار واقعی است. پس از ملاقات اولیه، به سمت رستوران سوشی حرکت کنید. در اینجا متوجه می شوید که ماکیمورا آنقدرها هم که به نظر می رسید آدم بدی نیست. پس از خوردن غذا، آکو انجا را ترک می کند. در اینجا باید یک حیوان را با دستگاهی که چنگک دارد بگیرید. سپس آکا قصد رفتن به دیسکو را دارد. در طول مسیر، با چند بچه روی پل و در وسط یک مسابقه رقص بریک دیدار می کنید. در اینجا با سبک مبارزه بریکر آشنا می شوید. پس از این صحنه، به سمت کلوپ دیسکو حرکت کنید. در آنجا، مردی به آکو نزدیک شده تا از او انتقام بگیرد. در اینجا از قابلیت بریکر می توانید استفاده کنید. پس از مبارزه با این آدم کش ها، آکو مکان ماکیمورا را افشا می کند و آنجا را ترک می کند. پس از آن می توانید به محل کسب و کار ماکیمورا، Hogushi Kaikan بروید.

به سمت Hogushi Kaikan حرکت کنید.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (دوم) به سمت موقعیت علامت دار بروید. وقتی به انجا رسیدید، هیچ ردی از ماکیمورا پیدا نمی کنید. در عوض، یک ماساژور کور متوجه حضور شما می شود. برای آرام کردن او، ماجیما تظاهر می کند که یک مشتری است. در اینجا می توانید از هرکدام از گزینه ها برای مکالمه استفاده کنید. هیچ گزینه ای خط سیر داستان را عوض نمی کند. پس از مکالمه رئیس ظاهر می شود. او با دیدن شمشیر ماجیما مبارزه را شروع می کند. شکست دادن او کار سختی نیست. پس از اینکه خونش را نصف کردید، یک رویداد زمانی سریع اتفاق می افتد. پس از آن، خون او را تمام کنید تا مبارزه به اتمام برسد. پس از آن، می فهمید که این مرد با خالکوبی روی بدنش، ماکیمورا نیست. در حقیقت، ماساژور کور همان ماکیمورا است. سپس، چند نفر از یاکوزا سر می رسند. با آنها مبارزه کرده و به دنبال آدم ربایان حرکت کنید.

دختر ربوده شده را پیدا کنید.

مسیر خیابان را طی کرده و در آنجا متوجه خواهید شد که یاکوزا ماکیمورا را به درون یک ماشین هدایت می کند. با این افراد مبارزه کنید و سپس ماموریت اسکورت شروع می شود.

دختر را برداشته و فرار کنید.

در اینجا باید در این ماموریت اسکورت هدایت یابی را انجام دهید. اگر دیده شوید، باید با یاکوزایی که شما را دیده است مبارزه کنید. در این نبرد ها باید دشمنان را شکست دهید و در همان حال از ماکیمورا دفاع کنید. او نوار خون مختص به خود را دارد که اگر تمام شود، در ماموریت خواهید باخت. خوشبختانه می توانید این ماموریت را بدون مبارزه با دشمنان هم کامل کنید. برای انجام این کار از گروهی از مردم که اطراف انجا هستند استفاده کرده و پنهان شوید. به نقشه ی کوچک توجه کنید. در اینجا مسیرهای تحت مراقبت یاکوزا به نمایش در می آید. از یک پناهگاه به سمت پناهگاه بعدی حرکت کنید. از پناهگاه و پس از اینکه افراد یاکوزا پشتشان را به شما کردند خارج شوید. دوبار رویداد زمانی سریع برای شما پخش می شود. در اینجا یاکوزا ناگهان وارد خیابان می شود. سپس، باید آنها را از پشت بکشید. دو واکنش سریع باعث می شود که این مردان را از پای در آورید.

با توجه به راهنمای بازی یاکوزا (دوم) پس از بخش اسکورت، افرادی از اطاق ماساژ به شما حمله می کنند. این افراد را شکست داده تا فیلم نهایی برای شما پخش شود.

فصل ۵: زندگی درست

پاداش: ۲۰ میلیون ین

از کیریو درخواست شده است تا با شرکت املاک همکاری کند. قبل از این کار، باید لباس جدیدی بخرد که مشخص نشود از یاکوزاست. خوشبختانه نیشیکی به او کمک خواهد کرد.

لباس شخصی خریداری کنید

ادامه توضیحات راهنمای بازی یاکوزا (دوم)

به سمت موقعیت علامت دار در کوچه ناکامیچی بروید. در اینجا نیشیکی یک لباس مناسب انتخاب کرده که در واقع شما را بیشتر شبیه یاکوزا می کند. نیشیکی به زودی از شما جدا شده و باید با اودا دیدار کنید.

به سمت کافه آلپ در خیابان ناکامیچی بروید. در اینجا اودا مختصری در رابطه با دیدار با یک مشتری توضیح می دهد. این مرد برای پاکسازی املاکش به کمک احتیاج دارد. اودا به نیریو یاداوری می کند که این جلسه یک آزمون خواهد بود تا ببیند که او شایستگی حضور در کسب و کار املاک را دارد یا خیر.

در اینجا فرصت بدست آوردن غنیمت Business Etiquette 101 را خواهید دشات. زمانی که وارد ساختمان شدید، گزینه “Table near the Back” را انتخاب کنید و سپس روی “Take the Nearest Seat” بزنید. زمانی که مستخدم از شما سفارش گرفت، گزینه “Nothing” را بزنید. بزودی یکی از مراجعین وارد می شود. همانطور که خودش را معرفی می کند یک رویداد زمانی سریع رخ می دهد. کارت تجاری خود را به او بدهید. سپس غنیمت به دست شما خواهد رسید.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (دوم) در مرحله بعد، اودا به مکان مفت نشین ها می رود. از شما درخواست می کند تا جعبه کادو در امتداد مسیر بردارید. برای پیدا کردن این آیتم، به فروشگاه M Store Kamurocho بروید که در انتهای شامل غربی شهر واقع شده است.

جعبه کادوی شیرینی را انتخاب نمایید. سپس به اودا در ساختمان سوگیتا در خیابان تنکایچی ملحق شوید. در اینجا اودا به مستاجر می گوید که می خواهد با شرکا صحبت نماید. پس از اینکه آن دو نفر خارج می شوند، برخی از افراد یاکوزا سر رسیده و روی پرداخت مبلغی سنگین اصرار می ورزند. اودا در عوض به شما دو نفر پیشنهاد می کند که با زور با آنها مقابله کنید. نقشه او عملی می شود، اگرچه روش مذاکره ممکن است یاکوزا را عصبانی کند. در نهایت اودا از شما می خواهد تا با گزارش به یامانوئی کار را تمام کنید. به سمت Mach Bowl رفته تا با او دیدار نمایید.

در طول مسیر، متوجه Leisure King می شوید که به یکی از نوچه هایش می گوید که می خواهد یامانوئی را بیکار کند. به سمت کوچه بولینگ رفته تا یامانوئی را روی زمین پیدا کنید. او از شما درخواست می کند تا او را به ساختمان سوگیتا ببرید. در اینجا، او با شما می گوید که Leisure King عضوی از گروه ۵ میلیاردر است، گروهی متشکل از ۵ مرد ثروتمند که برای کنترل املاک در کاموروچو فعالیت می کنند. یامانوئی می خواهد تا این گروه از هم بپاشد. اما به کمک کیریو احتیاج دارد. شما متوجه می شوید که او به خوبی کازاما را می شناسد و از قبل با تاچیبانا در مورد کمک شما صحبت کرده است. پس از این مکالمه، فضا را سروسامان دهد. در حین انجام این کار، آزادانه در محوطه چرخ بزنید یا به فروشگاه بروید.

راهنمای بازی یاکوزا (دوم)
راهنمای بازی یاکوزا (دوم)

پس از یک زمان کوتاه، یامانوئی شما را صدا می زند. او به شما می گوید که دفتر آماده است. سپس، به موقعیت علامت دار بروید. در اینجا به یک دفتر با تجهیزات کامل خواهید رسید. همچنین با ماریانا منشی جدید دفتر دیدار خواهید کرد. این فضا ستاد کسب و کار جدید شماست. در اینجا شما تمام کارهای تجاری خود در مورد املاک را انجام خواهید داد. یامانوئی به شما ۱۵ میلیون ین داده تا کسب و کار را ایجاد کنید. از این بودجه برای خرید Sukiyaki Muranaka در خیابان تنکایچی استفاده نمایید. برای انجام این کار از ساختمان خارج شده و سپس چرخ بزنید تا املاک بالقوه را شناسایی نمایید. قیمت ساختمان ۱۴ میلیون ین است. خوشبختانه پول کافی دارید. این ملک را بخرید. سپس به دفتر خود باز گردید. در اینجا متوجه اولین درامد خود می شوید.

به سرنا بروید

طبق راهنمای بازی یاکوزا (دوم) پس از این کار، عازم شوید تا با اودا دیدار کنید. بجای او نیشیکی را در داخل ساختمان می بینید. برای مرور زمان، دو نفر با دستگاه کارائوکه آهنگ می خوانند. اودا به همراه آوانو و آدم کش ها وارد می شود. او از نوچه هایش می خواهد تا شما را بیرون ببرند. در اینجا باید با گروهی از دشمنان مبارزه کنید. سپس آوانو جلو می آید. او به شما می گوید که جلسه ای بین او و تاچیبانا ترتیب دهید و یا بی رحمانه در تعقیب شما و نیشیکی خواهد بود.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =