راهنمای گام به گام بازی یاکوزا (سوم) و توضیحات کاملی در مورد آن

راهنمای بازی یاکوزا (سوم) 

به راهنمای بازی یاکوزا (سوم) خوش آمدید. در این فصل در نقش کازوما کیریو بازی خواهید کرد. همچنین با کمک این راهنما در جهان بازی گردش کرده، غنائم بدست می آورید و با دشمنان سرسخت مبارزه خواهید کرد.

راهنمای بازی یاکوزا (سوم) 
راهنمای بازی یاکوزا (سوم)

این بازی مناسب بازی های پلی استیشن می باشد. 

فصل ۶: راه یاکوزا

  • پاداش: ۳۰ میلیون ین، آیتم های نبرد Climax

هشدار: خطر لو رفتن این فصل از بازی.

اودا پس از ملحق شدن به دیگران به تاچیبانا می رسد. او می گوید که به کریو اعتماد نداشته باشد و مخفی می شود. سپس، کیریو به دنبال اصلاح اشتباهاتش می رود.

به زمین خالی بروید

طبق راهنمای بازی یاکوزا (سوم)  با رفتن به سمت موقعیت علامت دار به زمین خالی بروید. بزودی تاچیبانا از راه می رسد. او صاحب زمین خالی را پیدا می کند.  او از شما می خواهد که ساکت بمانید تا او مالک را تعقیب کند.

سپس به اپارتمان باز گردید. قبل از اینکه دور شوید، با مردی دیدار می کنید که به شما مهارت Cash Confetti را آموزش می دهد. با این مهارت، حین اینکه در شهر قدم می زنید، پول پرتاب می کنید تا از هرگونه مبارزه در امان بمانید. این مرد به شما می گوید که می توانید در میدان تئاتر پول خوبی به جیب بزنید. به سمت موقعیت نشان دار بروید. در اینجا خرده داستان ۱۸ روایت می شود.

از پله ها پایین بروید. دربان اصرار دارد که به او پول بدهید. از مهارت Cash Confetti استفاده کرده و او به شما اجازه می دهد تا داخل شوید. در داخل، شما با کلوپ ژاپنی Catfight آشنا خواهید شد. سپس دربان ۱۰ هزار ین به شما باز می گرداند. این چنین خرده داستان ۱۸ تمام می شود.

اکنون باید به آپارتمان باز گردید. قبل از انجام این کار، چند آیتم برای افزایش خون جمع آوری کنید. پس از اینکه وارد آپارتمان شدید دیگر نمی توانید از این آیتم ها کسب کنید. برای مرحله ی بعد باید خون خود را بالا نگه دارید.

پس از رفتن به آپارتمان، فیلمی برای شما پخش می شود. کوزو کل دار و دسته ی دوژیما را به دنبال شما می فرستد. وقتی به شهر بازگشتید، مستقیم پیش بروید تا به یک تقاطع برسید. سپس به چپ بپیچید. آنقدر بروید تا به گروهی از افراد یاکوزا برسید که راه را سد کرده اند. سپس به راست بپیچید. از کوچه پایین بروید. برخی افراد یاکوزا به شما حمله می کنند. آنها را شکست دهید و سپس مسیر با علامت صورتی را دنبال کنید.

با توجع بع راهنمای بازی یاکوزا (سوم) سپس، چندین نفر از افراد یاکوزا به شما حمله می کنند. این بار، زمان محدودی برای شکست آنها دارید. در ابتدا، دو دقیقه برای شکست گروه اول دشمنان دارید. سپس به سمت نشان صورتی بروید. در اینجا گروه دیگری از دشمنان را باید در ۶۰ ثانیه شکست بدهید. سپس به سمت دشمنان حرکت کرده و ۳۰ ثانیه فرصت دارید تا آنها را از پا در آورید.

اگر در شکست آنها مشکل دارید، از سبک مبارزه هجومی استفداه نمایید. از فنون سریع و گرما برای سرعت بخشیدن به کارتان استفاده نمایید.

سپس به بخش بعدی بروید. در اینجا مجددا ۳۰ ثانیه فرصت دارید.

سبک مبارزه اژدها در اینجا خیلی خوب است. چندین شی برای استفاده وجود دارد. از حملات جاروبی گسترده برای پاکسازی دشمنان استفاده نمایید.

در نهایت، به ۱۰ نفر از افراد یاکوزا برخورد می کنید. می توانید آنها را بدون هیچ مشکلی از میان بردارید.

پس از آن، یک رقصنده به شما مسیری مخفی به کلوپ را نشان می دهد. در داخل کلوپ، مطمئن شوید که قبل از خروج Staminan X و Toughness ZZ را بردارید. سپس، می توانید از مسیر فاضلاب حرکت کنید. بزودی، کوزو با یک موتورسیکلت ظاهر می شود و از درون تونل شروع به حرکت می کند. در اینجا بار دیگر باید با کوزو مبارزه کنید.

دایساکو کوزو

طبق راهنمای بازی یاکوزا (سوم) این بار باید مراقب دو مورد از حملات اصلی او باشید. در ابتدا، کوزو حملات اپرکات قدرتمند را اجرا می کند. این حملات آسیب زیادی به شما وارد می کند. اگرچه، می توانید ضد حمله انجام دهید. مطمئن شوید که از این روزنه نهایت استفاده را ببرید. ثانیا، کوزو می تواند سه حمله جاروبی سریع را انجام دهد. اگر در این حملات گیر بیافتید، قطعا آسیب زیادی می بینید.

برای مبارزه با کوزو، از ترکیبی از مهارت های هجومی و دعوا استفاده نمایید. زمانی که گاردش را پایین می اورد سراغ حمله هجومی بروید. می توانید ضربات زیادی به پشتش وارد کنید. اگر به زمین افتاد، از گرما برای وارد آوردن اسیب زیاد استفاده نمایید. اگر کوزو حملات شما را سد کرد، از مهارت دعوا استفاده نمایید. خون او را پایین بیاورید تا فیلمی برای شما پخش شود.

سپس، اووانا به کیریو پیشنهاد داده تا به او ملحق شود یا اینکه بمیرد. کیریو اعتراض کرده و اووانا را ترک می کند. سپس، نیشیکی از راه می رسد. او کیریو را به وسط ناکجا آباد می برد. سپس او را تهدید به قتل می کند. خوشبختانه او از پس این کار بر نمی آید. کیریو نیشیکی را ترک کرده و به او می گوید که دیگر او را نخواهد دید.

فصل ۷: فرار تاریک

جایزه: ۱۰ میلیون ین، باز شدن آیتم های مبارزه Climax

ماکیمورا در انبار لی هان را می بیند. او همان ماساژور با خالکوبی رو بدنش است که قبلا با او مبارزه کردید. به دلیل اینکه ماژیما لی را در حال خونریزی ترک کرده است، برای اصلاح اوضاع اقدام می کند. همینطور که آنجا را ترک می کنید، به یاماگاتا برخورد می کنید که رقیب شماست. او توافق می کند که مراقب ماکیمورا باشید تا شما برگردید.

سپس، برای پیدا کردن لی سان حرکت کنید. در داخل، شما با دکتر لی صحبت می کنید. او به شما می گوید که می توانید او را در بیمارستانی داخل Mahjong Jambalaya parlor پیدا نمایید. به این مکان بروید. در اینجا لی از شما دعوت کرده تا بنشینید و صحبت کنید. بزودی، دکتر چینی با چند ادمکش باز می گردد. سپس، لی به مردی که خالکوبی خفاش دارد می گوید که مسئول کوری ماکیموراست. او ماکیمورا را در قفس نگه داشته و از او سو استفاده کرده و بینایی اش را برده است. پس از آن، لی ماژیما را دعوت کرده تا به نیروهایش ملحق شود. او باور دارد که آنها می توانند ماکیمورا را زنده نگه دارند.

پس از این صحنه، به سمت ماکیمورا باز گردید. برای سر حال کردن او، باید کمی برایش غذا ببرید. به سمت شمال بروید و کمی تاکویاکی پیدا کنید.

در اینجا فرصت استفاده از غنیمت Best Served Cold? را خواهید داشت. وقتی تاکویاکی خریداری کردید، ۱۵ دقیقه صبر کنید. فقط بنشینید و بازی کنید یا چند مورد از خرده داستان ها را انجام دهید. به محض گذشتن ۱۵ دقیقه، غنیمت به شما اعطا می شود.

با توجه به راهنمای بازی یاکوزا (سوم) به پیش ماکیمورا بازگردید. دو نفر شما می نشینید و صحبت می کنید. پس از مدت زمانی کوتاه، بیرون رفته تا کلوپ کاواره را بررسی کنید. به سمت موقعیت علامت دار رفته تا کلوپ سان شاین را پیدا کنید. در اینجا با میزبان ارشد کلوپ یوکی دیدار می کنید. او به شما در مورد ۵ ستاره ی Sotenbori می گوید. آنها ۵ مالک ارشد کاواره در شهر هستند. آنها تمام رقبا را پشت سر گذاشته اند. سپس، هینو، مالک کلوپ مارس و عضوی از ۵ ستاره، از راه رسیده و به اذیت و آزار مدیر می پردازد. سپس، شما و یوکی با مدیر صحبت می کنید. او می گوید که هدف ۵ ستاره ایجاد انحصار در صنعت کلوپ کاواره و حتی غلبه بر کاواره های بزرگ است. در نتیجه، ماژیما پیشنهاد داده تا به یودا کمک کند و این مکان را به شکوه سابقش بازگرداند. یودا اتاق پشتی را به شما نشان می دهد و از آن به عنوان پناهگاه می توانید استفاده کنید. او شما را به عنوان مدیر جدید کلوپ سان شاین منسوب می کند. در اینجا اصول پایه مدیریت کلوپ به شما آموزش داده می شود. سپس اولین رویداد کلوپ سان شاین را مدیریت خواهید گرد، پس از آن، هینو از راه می رسد.

پس از این صحنه، به سمت کاواره بزرگ به راه بیفتید. زمانی که رسیدید، کسی شما را به سمت میز خود احضار می کند. مستخدم را دنبال کرده تا این مهمان را ملاقات کنید. او دکتری چینی است. او پیامی از لی برای شما دارد. اکنون باید به سمت خانه ی خود حرکت کنید تا لی بفهمد کجا زندگی می کنید. همانطور که خارج می شوید، عضو یاکوزا که تلاش کرد تا ماکیمورا را غارت کند از راه می رسد. در اینجا باید با عده ی زیادی مبارزه کنید، سپس به سمت آپارتمان خود بروید. لی از راه می رسد. او به شما می گوید که این مکان در خطر است.

مخفیانه حرکت کنید

برای ادامه ی مکالمه، باید رد پای خود را از بین ببرید. به سمت کوچه حرکت کنید. سپس به راست بپیچید. به سمت جنوب حرکت کنید. سپس بخ چپ پیچیده و به جنوب Shofukucho بروید تا به مکان علامتدار برسید. در داخل این محل، قفسه کتاب را بررسی کنید تا خروجی مخفی نمایان شود. به محض خروج به راست پیچیده و به سمت معبد بروید. در تقاطع معبد به راست پیچیده و سپس به جنوب بروید تا به کوچه انبار ادیسه برسید. در اینجا متوجه می شوید که لی قصد دارد تا دختری که شبیه ماکیموراست را بکشد تا یاکوزا را علیه شما کند. اگرچه ماژیما از این نقشه خوشش نمی آید. شما باید با لی بجنگید.

در این مبارزه، سبک مبارزه مشت زن بسیار موثر است. از حملات پیوسته استفاده کنید تا گارد لی پایین بیاید. در اواسط مبارزه، یک رویداد زمانی سریع رخ می دهد. این کلید ها را فشار داده تا هیچ اسیبی به شما وارد نشود.

 طبق راهنمای بازی یاکوزا (سوم) پس از مبارزه، ماژیما لی و ماکیمورا را ترک می کند. شما باید به کاواره بزرگ بروید. وقتی وارد شدید، به بالای پله ها بروید. در اینجا لی می خواهد با شما دیدار کند. به سمت اتاق ماساژ بروید. در اینجا می فهمید که فرد شبیه ماکیمورا مرده است. بزودی تماسی از یک مرد غریبه خواهید داشت که به شما می گوید با او در کاواره بزرگ دیدار کنید.

فصل ۸: مبارزه ی سخت

پاداش: ۱۵ میلیون ین، باز شدن آیتم های مبارزه Climax

به سمت کاواره بزرگ حرکت کنید.

پس از مکالمه با لی به سمت کاواره بزرگ بروید. در اینجا با نیشیتانی ملاقات خواهید کرد. او رهبر دار و دسته ی کیجان است. او رئیس همان یاکوزایی است که در اطاق ماساژ لی مشاهده کردید. سپس او اصرار می کند تا با شما مبارزه نماید.

این مبارزه با سایر مبارزات کاملا متفاوت است. نیشیتانی به سادگی از دست شما فرار می کند. وارد آوردن ضربه کار دشواری است. بهترین راه سبک مبارزه مشت زنی است. حرکات خود را منظم کرده تا نیشیتانی از تعادل خارج شود. از حملات گرما استفاده کنید. زمانی که شروع به ضربه زدن کرد احتیاط کنید. وقتی نیشیتانی بی دلیل می افتد حمله ی خاصی علیه شما انجام می دهد. در صورت این اتفاق هوشیار باشید. به او نزدیک شوید و او موجی از حملات را علیه شما ترتیب می دهد. هوشیار باشید. به حرکات خود نظم دهید تا بتوانید او را از پا در آورید.

راهنمای بازی یاکوزا (سوم) 
راهنمای بازی یاکوزا (سوم)

سپس، به سمت دفتر خود حرکت کنید. ساگاوا به شما خوش آمد می گوید. پس از این صحنه از کاواره بزرگ خارج شوید. پس از اینکه آنجا را ترک کردید، دکتر چینی نزدیک می شود. او به شما می گوید که باید برای لی چند قرص مسکن ببرید.

به انبار اودیسه بروید

به سمت انبار حرکت کنید. در طول مسیر به آقای کیف پول برخورد می کنید. او به شما مهارت Cash Confetti را آموزش می دهد. این مکالمه شروع شده و خرده داستان ۷۶ پایان می یابد.

به سمت انبار به راه بیفتید. در اینجا با لی و ماکوتا دیدار می کنید. دکتر چینی با ادمکش های ساگاوا سر می رسد. پس از حمله به دکتر، این مردان Sotenbori با شما مبارزه می کنند. خوشبختانه خطر چندانی محسوب نیم شوند. پس از این دعوا، لی تصمیم گرفته تا پیش دکتر بماند. اکنون باید ماکوتا را به بیرون شهر هدایت کنید.

ادامه توضیحات راهنمای بازی یاکوزا (سوم) 

به Hogushi Kaiken Massage بروید.

در ابتدا این گروه از ادمکش ها را شکست دهید. مراقبت باشید چرا که ماکوتا هم یک نوار خون مختص به خود دارد. بر روی حملات خود روی دشمنانی که به ماکوتا حمله می کنند تمرکز کنید. سپس، به بخش مخفی کاری وارد می شوید.

برای عبور از این ناحیه، از پناهگاه ها استفاده کنید. به گروه نگهبانان توجه کنید. وقتی دور شدند از یک پناهگاه به پناهگاه بعدی بروید. در اکثر حالت ها، زمانی که نگهبانان روی خود را بر می گردانند باید به سرعت حرکت کنید.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (سوم) در خیابان اول، به سمت دورترین پناهگاه حرکت نمایید. سپس، به چپ بپیچید. شما دو مخفیگاه را خواهید دید. مراقب گروهی از دشمنان که در سمت راست هستند باشید. صبر کنید تا به نقطه ی دیگری نگاه کنند. سپس، در کوچه به راه بیفتید.  در آنجا یک رویداد زمانی سریع رخ می دهد. این دشمن تنها را بکشید و ادامه دهید. زمانی که به مقصد رسیدید، گروه نهایی از افراد یاکوزا سر می رسند. انها را شکست دهید. سپس لی از راه می رسد. وقتی ماشین را استارت می زند، منفجر می شود. ساگاوا از راه می رسد. او می خواهد شما را بکشد و در ان لحظه مرد مرموز از راه می رسد. این مرد به ساگاوا شلیک می کند و شما را نقش زمین کرده و ماکیمورا را می دزدد.  

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =