راهنمای گام به گام بازی یاکوزا (ششم) و توضیحات کاملی در مورد آن

راهنمای بازی یاکوزا (ششم)

به راهنمای بازی یاکوزا (ششم) خوش آمدید. در این فصل در نقش کازوما کیریو بازی خواهید کرد. همچنین با کمک این راهنما در جهان بازی گردش کرده، غنائم بدست می آورید و با دشمنان سرسخت مبارزه خواهید کرد.

راهنمای بازی یاکوزا (ششم)
راهنمای بازی یاکوزا (ششم)

این بازی مناسب بازی های پلی استیشن می باشد. 

پایان: سیاه و سفید

پاداش: ۳۰۰ میلیون ین (ماژیما و کیریو)، مود Premium Adventure، دشواری Legend، باز شدن آیتم های مبارزه Climax

هشدار: خطر لو رفتن این بخش از بازی

طبق راهنمای بازی یاکوزا (ششم) جراحی ماکوتو با موفقیت به اتمام می رسد. سرا اصرار می کند که او را از بیمارستان منتقل کنند. ماژیما بجای حرکت با آنها قسم یاد می کند تا دسته ی دوژیما را به خاک و خون بکشد.

سپس، صحنه ی دیگری نشان داده می شود که در آن شیبوساوا نقشه کشیده تا هر کسی که با دسته ی کازاوا در ارتباط است را حذف کند تا از شورش های بعدی جلوگیری نماید.

سپس، نیشیکی و کیریو در مورد پیدا کردن ماکوتو با هم صحبت می کنند. سپس یک شماره تصادفی شما را احضار می کند.

تلفن سکه ای پیدا کنید

به سمت جنوب حرکت کرده تا نزدیکترین تلفن را بیابید. با این شماره تماس بگیرید تا با سرا صحبت کنید. او از شما می خواهد تا در آسیای صغیر با او ملاقات کنید. با رفتن به بخش جنوبی وارد این ناحیه شوید. سپس به سمت موقعیت علامت دار بروید. در اینجا سرا توضیح می دهد که چه اتفاقی برای ماکیمورا افتاده است.

با توجه به راهنمای بازی یاکوزا (ششم) سپس، شیبوساوا برای نمایش قدرت خود به جنگ با خانواده کازاوا می پردازد. اگر ماکیمورا بهوش بیاید، ائتلاف نیکیو زمین خالی را تصاحب خواهد کرد. هدف نهایی کازاوا خنثی کردن نقشه دوژیما با انتصاب سرا به عنوان جانشین دسته ی توژو است. سپس، شما متوجه می شوید که ماکوتو در شیبارو نگهداری می شود.

سپس به سمت شمال رفته تا به پارک غربی برسید. در اینجا نیشیکی از راه رسیده و به شما می گویند که خانواده دوژیما به سمت دفتر خانواده کازاوا در حرکت هستند. در آن لحظه، برخی از آدمکش های دوژیما حمله می کنند که باید انها را شکست دهید.

به سمت دفتر خانواده کازاوا حرکت کنید

سپس به سمت موقعیت علامت دار بروید. در اینجا کوزو منتظر شماست. شما باید اوضاع را مساعد کنید. سبک مبارزه اژدها پیشنهاد می شود. آیتم های زیادی برای پرتاب در خیابان وجود دارد. خون او را به یک نوار کاهش داده تا یک رویداد زمانی سریع رخ دهد.

پس از شکست او، کوزو به شما می گوید که در ائتلاف نیکیو می توانید شیبوساوا را پیدا کنید. او می گوید که لائو ژی ماکوتو را نکشسته است. سپس نیشکی از راه رسیده و از شما درخواست کمک می کند.

این نقطه بازگشتی ندارد. سکانس بعدی بسیار طولانی و دشوار است. مطمئن شوید که آیتم های خون به اندازه کافی برای کیریو و ماژیما در دست داشته باشید. می توانید در انتهای بازی برای بازگشت و انجام زیر داستان ها، بازی های کوچک، دوستی ها، کسب و کارها و … بازی را مجددا ذخیره کنید.

زمانی که آماده بودید، با نیشیکی صحبت کنید. او در ورودی خیابان تنکایچی است. سپس شما به شخصیت ماژیما در می آیید.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (ششم) سپس، دسته ی شیبوساوا می خواهد به کشتی حمله کند و در آن لحظه کیریو و نیشیکی از راه می رسند. پس از حمله چند باره دوژیما به کشتی، خانواده کازاوا برای کمک می آید. سپس شما باید مبارزه کنید تا به ماکوتو برسید. با اولین گروه دشمنان مبارزه کنید. با دشمنان تفنگ به دست مبارزه کنید. سپس، مرد بزرگی که نیمکت را حمل می کند شکست دهید. درون کشتی، با این گروه از دشمنان مبارزه کنید. تمام آنها را شکست دهید تا اتاق بعدی باز شود، درون اتاق، Toughness Infinity را بردارید. با این افراد بجنگید تا راهروی بعدی باز شود. قبل از خروج،  Staminan Royale را بردارید. سپس، نیشیکی به شما پیشنهاد کرده تا با مهاجمین مبارزه کند و شما به سمت شیبوساوا بروید. در این بخش، شما باید با یک دشمن غول پیکر مبارزه کنید. سبک مبارزه اژدها به درد شما می خورد.

ادامه توضیحات راهنمای بازی یاکوزا (ششم)

سپس، شما می فهمید که شیبوساوا می خواهد ماکوتو را بدزدد. در بخش بعد، با مردان او مبارزه کنید. در ابتدا، مرد نیمکت به دست را بکشید. سپس از پله ها بالا بروید. بلافاصله از گروه اول دشمنان عبور کنید. دو مرد پشت آنها هستند که شلیک می کنند. از قابلیت هجوم برای سرعت بخشیدن به کار استفاده کنید. با این دو مرد تفنگدار بجنگید. سپس، مابقی افراد را نابود کرده تا مسیر باز شود. در اینجا سه دشمن سرسخت تر با شما مبارزه می کنند. از صندلی ها با سبک اژدها استفاده کرده تا آنها را از بین ببرید. از پله ها بالا رفته و Toughness Emporers و Staminan Spark پیدا می کنید. به بالای پله ها بروید تا این بخش تمام شود.

سپس شما به شخصیت ماژیما منتقل می شوید و به دنبال خانواده دوژیما خواهید رفت. با اولین گروه دشمنان مبارزه کرده تا اتاق بعدی باز شود. درون اتاق سه دشمن منتظر شما هستند. با آنها مبارزه کنید، سپس به سمت راهروی بعدی بروید. با این افراد روی پله ها مبارزه کنید. سپس بالا بروید. از دری که اینجاست وارد شوید. مسیر را دنبال کرده تا به در بعدی برسید. به در ضربه بزنید تا باز شود. مراقبت باشید! بلافاصله پس از باز کردن در، مردی تفنگدار در سمت دیگر شروع به شلیک می کند. از در خارج شوید تا از شلیک های او جاخالی دهید. با سه دشمنی که بیرون هستند مبارزه کنید. سپس با سرعت به داخل رفته و مرد تفنگ به دست را بکشید. با کشتن او مسیر بعدی باز می شود. از پله ها بالا رفته تا گروه بزرگی از دشمنان را مشاهده کنید. پشت انها دویده تا مرد تفنگدار دیگر را ببینید. ابتدا او را از پا دراورید. سپس با سایر آنها بجنگید تا اتاق بعدی باز شود. در اینجا با دو مرد تفنگدار و یک دشمن سنگین مواجه می شوید. در ابتدا دو مرد تفنگدار را به سرعت بکشید. سپس، مرد بزرگ را در هم کوبیده تا مسیر بعدی باز شود. به سمت چپ نگاه کنید و Staminan Royale را بردارید. سپس از پله ها بالا رفته تا بخش بعد شروع شود.

هیروکی آوانو

طبق راهنمای بازی یاکوزا (ششم) سپس باید با آوانو مبارزه کنید. از سبک مبارزه مشت زنی استفاده کنید تا به سرعت به پیروزی برسید. از حمله طوفان برای از بین بردن گارد او استفاده کنید. زمانی که خون او به یک نوار رسید، یک رویداد زمانی سریع رخ می دهد.

کار او را تمام کنید، سپس لائوژی از راه می رسد. او آوانو را می کشد. سوهی خود را نشان می دهد.

راهنمای بازی یاکوزا (ششم)
راهنمای بازی یاکوزا (ششم)

لائو ژی

با او مانند فرد قبلی مبارزه کنید. از سبک مبارزه مشت زنی برای دفع حملات لائو ژی استفاده نمایید. می توانید دفاع او را به سادگی از بین ببرید. دو رویداد زمانی سریع در این مبارزه وجود دارد. دکمه ها را بموقع بزنید تا از وارد آمدن آسیب زیاد جلوگیری کنید.

سپس، سوهی می خواهد به شما شلیک کنید که سرا دخالت می نماید.

سپس، شما به شخصیت کیریو منتقل می شوید. در اینجا دکتر ماکوتو را بیرون می برد. شما باید با شیبوساوا مبارزه کنید.

شیبوساوا را بکشید

طبق راهنمای بازی یاکوزا (ششم) در بخش اول مبارزه، باید از حمله هجومی استفاده کنید. حملات شیبوساوا بسیار سریع بوده و جاخالی دادن از آنها دشوار است. از مهارت جاخالی در مورد هجومی استفاده کنید.

در نهایت یک رویداد زمانی سریع رخ می دهد. سپس دو نفر شما یک طبقه پایین می افتید. در اینجا چندین صندلی وجود داشته که با سبک مبارزه اژدها می توانید آنها را پرت کنید. با این کار خون زیادی از او کم می شود.

سپس، یک رویداد زمانی سریع رخ می دهد. اکنون شما باید در طبقه ی بالاتر بجنگید. این بار شیبوساوا مهلک ترین حملات خود را روانه می کند. به سبک مبارزه دعوا منتقل شوید و با او بجنگید. در نهایت زمانی که خون او تقریبا ته کشید، یک رویداد زمانی سریع رخ می دهد. دکمه ها را بموقع فشار داده تا مبارزه تمام شود.

سپس، صحنه ی نهایی پخش می شود.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =