راهنمای گام به گام بازی یاکوزا (پنجم) و توضیحات کاملی در مورد آن

راهنمای بازی یاکوزا (پنجم)

به راهنمای بازی یاکوزا (پنجم) خوش آمدید. در این فصل در نقش کازوما کیریو بازی خواهید کرد. همچنین با کمک این راهنما در جهان بازی گردش کرده، غنائم بدست می آورید و با دشمنان سرسخت مبارزه خواهید کرد.

راهنمای بازی یاکوزا (پنجم)
راهنمای بازی یاکوزا (پنجم)

این بازی مناسب بازی های پلی استیشن می باشد.

فصل ۱۳: جرم و مجازات

پاداش: ۱۰۰ میلیون ین، باز شدن آیتم های مبارزه Climax

هشدار: خطر لو رفتن این بخش از بازی

به فروشگاه فیلم بروید.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (پنجم) به سمت فروشگاه فیلم در غرب Shofukucho رفته و منتظر تماس سرا باشید. متصدی اتاقی مخفی را برای شما باز کرده تا در آنجا منتظر بمانید. دو نفر شما در مورد تاچیبانا صحبت می کنید. او می گوید که تاچیبانا نیمه ژاپنی نیمه چینی است. به این دلیل، او مطرود شده است. بزودی اودا از راه می رسد. او به شما می گوید که کمی غذا بردارید.

به فروشگاه فیلم باز گردید. می فهمید که سرا می خواهد که شما ماکیمورا را در مهمانسرای ملاقات کنید. در اینجا کیریو خودش را به سرا معرفی می کند. سپس ماکیمورا وارد می شود. سپس شما و اودا با او در یک تاکسی خواهید بود. بزودی شیبوساوا به شما حمله می کند.

در اینجا یک سکانس تعقیب و گریز پخش می شود. شما باید دشمنان را قبل از شلیک به شما هدف قرار دهید. به حلقه های دور این دشمنان دقت کنید. زمانی که نزدیک شدند و رنگشان قرمز شد، انها به شما شلیک خواهند کرد.

در اینجا شانس به دست آوردن غنیمت Big Hair in the Crosshairs در اختیار شما قرار می گیرد. در حدود یک دقیقه پس از مبارزه، می توانید به موتور سیکلت سمت راست شلیک کنید. سپس ماشینی از راه می رسد. در اینجا به مرد آفریقایی شلیک کنید. برای این شخص حرارت نگه دارید. به او شلیک کنید تا غنیمت Big Hair in the Crosshair در اختیار شما قرار بگیرد.

با توجه به راهنمای بازی یاکوزا (پنجم) پس از اینکه ماشین ها را از بین بردید، یک هلیکوپتر از راه می رسد که لانچر موشک روی آن نصب است. ضمن شلیک به این دشمنان باید موشک های موجود در آسمان را هدف قرار دهید. این افراد را شکست داده و سپس سه نفر شما یک پناهگاه پیدا خواهید کرد.

در اینجا اودا ظاهر می شود. ماکیمورا به شما می گوید که او کسی است که ماکیمورا را سال ها پیش ربوده است. او همان کسی است که ماکیمورا از او به عنوان مردی با خالکوبی خفاش نام برد. سپس، اودا به شما می گوید که ماکیمورا خواهر تاچیبانا است. پس از اندک زمانی مردان شیبوساوا از راه می رسند. اودا و شما با موجی از دشمنان خواهید جنگید.

سپس، دو نفر شما به یکدیگر ملحق خواهید شد. ماکیمورا می پذیرد تا با برادرش تاچیبانا ملاقات کند.

فصل ۱۴: پیوندهای ناگسستنی

  • پاداش: ۱۰۰ میلیون ین

کیریو ماکیمورا به همراه دوست آواره و ریشوی خود را پیاده می کند.

به آسیای صغیر بروید

طبق راهنمای بازی یاکوزا (پنجم) از آنجاییکه تاچیبانا به کسی پاسخ نمی دهد، شما باید برای جستجوی او به آسیای صغیر بروید. در شهر به سراغ موقعیت علامت دار بروید. به کوچه وارد شوید. سپس تاچیبانا را در حالی پیدا می کنید که مریض شده است. پس از اینکه به او همه چیز را توضیح می دهید، به شما می گوید که تمام این مسائل ایده ی کازاوا است. برای جلوگیری از به قدرت رسیدن دوژیما در دسته توژو، کازاوا املاک تاچیبانا را پیرامون خود تاچیبانا ساخت. قبل از اینکه به سراغ ماکیمورا بروید، دسته دوژیما از راه می رسد. با سبک مبارزه اژدها با آنها مقابله کنید و سپس دو نفر شما آن محل را ترک خواهید کرد.

در بیرون از آن محل، یک قاتل حرفه ای به شما حمله می کند. مشخص می شود که این مرد مسئول قتل مرد در زمین خالی بوده است. تاچیبانا به پیش آمده و فرصت آزادی را در اختیار شما قرار می دهد. شما تحت نظر چن بزرگ بیدار می شوید. او به شما می گوید که از ماکیمورا مراقبت کنید تا او بفهمد تاچیبانا کجا نگهداری می شود.

از پلکان آسیای صغیر به سمت waypoint حرکت کنید. در اینجا دوژیما با نیشیکی از راه می رسد. او یاکوزا را برای کمک در جنگ با دوژیما رها می کند. پس از این مبارزه، به سمت شمال رفته و وارد پارک غربی شوید و با ماکیمورا دیدار کنید. در اینجا کیریو دو نفر شما را از شرایط با خبر می کند. سپس ریش سفیدی از آسیای صغیر شما را فرا می خواند. به سمت دکه ی تلفن رفته تا با او تماس حاصل کنید. او به شما می گوید که تاچیبانا را در ساختمان Crescendo در خیابان Shichifuku پیدا کنید.

به ساختمان Crescendo بروید

پارک غربی را ترک کنید. سپس به سمت ساختمان Crescendo حرکت نمایید. در اینجا شما کوزو و مردانش تاچیبانا را شکنجه می دهند تا مکان ماکیمورا را لو دهد. زمانی که شما می رسید، باید با کوزو و مردانش مبارزه کنید. نیشیکی اینجا به شما کمک می کند.

قبل از مرگ تاچیبانا، او به شما می گوید که سوهی دوژیما پشت ماجراست. او کسی است که شما را متهم جلوه داده است و قاتلی را برای قتل شما مامور کرده است. سپس، کوزو به شما می گوید که کسی در دسته در تلاش است تا زمین خالی را بفروش برساند. این شخص شریک اتحادیه اومی است. سپس، نیشیکی و ماکیمورا از راه می رسند و می فهمند که تاچیبانا مرده است.

فصل ۱۵: نور پراکنده

  • پاداش: ۱۰۰ میلیون ین، باز شدن آیتم های نبرد Climax

طبق راهنمای بازی یاکوزا (پنجم) ساگاوا به شما می گوید که شیمانو به دسته ی توژو خیانت کرده است. او پس از قطع رابطه با اتحادیه ی اومی، در قبال زمین خالی خود را به ریاست دسته ی توژو منصوب کرده است.

به ناحیه چمپیون بروید.

پس از این مرحله به سمت ناحیه چمپیون بروید. وقتی به آنجا رسیدید، به گوشه چپ و پشتی ناحیه بروید. با مردی که آنجاست صحبت کنید. سپس از همان جایی که وارد شدید، خارج شوید. برخی از ادمکش های خانواده ی شیمانو به شما حمله می کنند. با آنها مبارزه کنید. سپس سربازان خانواده شیمانو از راه می رسند. آنها به شما می گویند که شیمانو خود قصد دیدار با شما را دارد. ساگاوا و شما به انتظار شیمانو می نشینید. شما متوجه می شوید که او پشت تمام اتفاقات بوده است. او می داند که ماژیما ماکیمورا را نمی کشد. او این کار را برای این کرد تا ماکوتو به ماژیما اطمینان پیدا کند. سپس، او متوجه می شود که می تواند از ماکیمورا سو استفاده کند و از امضای او برای مالکیت زمین خالی بهره ببرد. اکنون دیگر نیازی نیست تا ماکیمورا را بکشید. باید او را پیش شیمانو بیاورید تا امضا کند.

به اتاق خانواده کازاما بروید

ادامه توضیحات راهنمای بازی یاکوزا (پنجم) 

برای پیدا کردن ماکوتو در ابتدا باید کیریو را پیدا نمایید. برای پیدا کردن موقعیت او در اتاق خانواده کازما نیشیکیاما را پیدا کنید. متاسفانه هیچ کدام از آنها اینجا نیستند. در عوض، باید با کاشیگاوی بجنگید تا موقعیت نیشیکی را به شما لو دهد.

کاشیواگی

پس از این مبارزه، فردی از خانواده کازاما به شما می گوید که می توانید در سرنا نیشیکی را پیدا کنید.

به سرنا بروید.

در اینجا نیشیکی را پیدا می کنید و باید با او مبارزه کنید.

در اینجا فرصت به دست آوردن غنیمت Hitting the Bottle در اختیار شما قرار می گیرد. پس از کاهش خون نیشیکی به یک نوار خون، یک رویداد زمانی سریع رخ می دهد. رینا در تلاش است تا با بطری به شما ضربه بزند. این دکمه را فشار ندهید. سپس او به سر شما ضربه می زند و غنیمت در اختیار شما قرار می گیرد.

پس از مبارزه نیشیکی می گوید که ماکیمورا گم شده است. آخرین مکان او پارک غربی بوده است.

ماکوتو را پیدا کنید.

با توجه به راهنمای بازی یاکوزا (پنجم) برای پیدا کردن ماکوتو از کوچه باریک در ناحیه فروشگاه کامورو به زمین خالی بروید. وقتی به انجا رسیدید، متوجه می شوید که ماکوتو روی ساختمان است. اکنون او بینایی خود را به دست آورده است.

فصل ۱۶: اثبات عشق

  • پاداش: ۱۰۰ میلیون ین

ماکوتو به شما می گوید که وقتی تاچیبانا را لمس کرده بینایی خود را به دست آورده است. اکنون او به دنبال انتقام بوده و از شما درخواست می کند تا سه وکیل و سردسته دوژیما را بکشید. ماژیما از کمک به شما سر باز می زند اما پیشنهاد می کند که بروید و کمی غذا بخورید.

به سمت waypoint حرکت کنید. سپس به انتهای خط بروید. دو نفر شما تصمیم می گیرید که در جایی متفاوت غذا بخورید. به سمت waypoint بعدی بروید. در اینجا دو نفر شما کمی تاکویاکی می خورید. سپس ماکوتو از شما درخواست می کند تا غذای بیشتری بیاورید. وقتی باز می گردید او رفته است. یک مرد آواره با پیامی از او به سمت شما می آید. او می گوید که ماکوتو می خواهد با شما روی پشت بامی بر فراز زمین خالی فردا ساعت ۵ دیدار کند.

شب تمام می شود. سپس به سمت زمین خالی حرکت کنید. بجای پیدا کردن ماکوتو، برخی از ادمکش های خانواده شیبوساوا از راه می رسند. آنها ادعا می کنند که مسئول قتل نیشیتانی هستند. همچنین می گویند که ماکوتو پیش انها آمده و زمین خالی را به آنها پیشنهاد کرده است. ماژیما متوجه می شود که این نقشه ماکوتو است تا او را علیه دسته دوژیما کند. این افراد را شکست دهید تا مبارزه ادامه یابد.

به ساختمان سباستین بروید

راهنمای بازی یاکوزا (پنجم)
راهنمای بازی یاکوزا (پنجم)

این زمان خوبی برای بدست آوردن آیتم های افزایش خون است. آنها را از نزدیکترین فروشگاه تهیه نمایید.

برای اینکه بفهمید ماکوتو چه قصدی دارد به سمت نزدیکترین تاکسی بروید که در شمال شرقی واقع شده است. برای رفتن به ساختمان سباستین تاکسی بگیرید.

در اینجا، ماکوتو زمین خالی را به سوهی پیشنهاد می کند به این شرط که سه وکیلش کشته شوند. شما برای نجات او سر می رسید. این مردان را در لابی شکست دهید. سپس روی پشت بام قاتل حرفه ای به ماکوتو شلیک می کند. سپس شما باید با تعداد زیادی از دشمنان بجنگید.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (پنجم) در اینجا ماکوتو به شما می گوید که قبلا چه اتفاقی افتاده است. دوژیما به زنده ی او احتیاجی ندارد. تنها اگر مالک زمین خالی پیش بیاید و بگوید که آنها مالک بخشی از زمین هستند، پروژه ی تجدید حیات آنها متوقف می شود. بنابراین انها تصمیم می گیرند که بجای خرید زمین او را ساکت کنند.

ماکوتو بیهوش می شود و سرا از راه می رسد. او کمک می کند تا ماکوتو را به بیمارستان برسانید. سپس ماژیما قسم می خورد که از جان ماکوتو محافظت کند.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سه =