راهنمای جامع تمامی تروفی‌های Ghost of Tsushima

راهنمای جامع تمامی تروفی های Ghost of Tsushima

هنگامی­ که دنیای Ghost of Tsushima را کاوش می‌­کنید، تعداد زیادی تروفی بدست می­‌آورید و اگر شما جزو دسته افرادی هستید که تمام محیط بازی را کنج و کاو می‌کنید، در این بازی برایتان چیزهای زیادی برای پیدا کردن، وجود دارد. اما علاوه بر تروفی­‌هایی که در طول بازی جهت تکمیل ماموریت­‌ها پیدا می­‌کنید و اکتشاف مکان­‌هایی که باعث ارتقای توانایی­‌هایتان می­‌شوند، چندین تروفی مخفی وجود دارد که دستیابی به آن­‌ها بسیار سخت‌­تر است و نیاز به تلاش بیشتری دارد. خبر خوب این است که ما همه آن‌ها را باز کرده‌ا‌‌یم و جایزه Platinum بازی Ghost of Tsushima را بدست آورده‌­ایم، در راهنمای تروفی بازی گوست آف سوشیما (Ghost of Tsushima) ما تمامی تروفی‌ها و نحوه بدست آوردن آن‌ها را با جزئیات ذکر کرده ایم تا بدون دردسر بتوانید جایزه پلتینیوم را بدست آورید. 

لیست راهنمای تروفی های Ghost of Tsushima :

مجموع ۵۲ مدال، شامل ۴۰ برنز، ۹ نقره، ۲ طلا و ۱ پلاتین در بازی وجود دارد که اطلاعات مربوط به هر یک در راهنمای تروفی گوست آف سوشیما آمده است، فقط اطلاع داشته باشید که احتمالاً بازی اسپویل می‌شود!

Living Legend:

به دست آوردن تمام تروفی‌ها

Gathering Storm:

بازیابی کاتانا قبیله Sakai

Point of No Return:

کد خود را برای کمک به دوست جدید بشکنید

Company of Wolves:

سرباز Straw Hat را استخدام کنید

Stoking the Flame: 

Taka را از اسارت مغولان نجات دهید

Family Reunion: 

Lord Shimura را از چنگال Khan آزاد کنید

Leader of the People:

از روستای Yarikawa پشتیبانی کنید

Birthright:

زره پدرتان را بازیابی کنید

Dying Embers:

خیانتکاران را به نام دوستان از بین رفته حذف کنید

The Ghost:

هویت جدیدتان را قبول کنید

The Exiled Alliance:

در شمال یخ‌زده با دوستانتان خود مجدداً متحد شوید

Sovereign End:

با Khan مقابله کنید

Mono No Aware:

گذشته را رها کنید و پوشش جدید خود را بپذیرید

The Warrior Monk:

برای به دست آوردن این تروفی، تمام داستان‌­های Norio’s Tales را کامل کنید. شما در اوایل Act 2 با او ملاقات خواهید کرد، اما مانند سایر شخصیت‌­ها، برای به پایان رساندن داستان‌­های این شخصیت نیز باید به Act 3 برسید.

The Vengeful Warrior:

اگر می­‌خواهید این تروفی را بدست آورید باید تمام ماموریت­‌های داستان Lady Masako’s Tales را کامل کنید. در کل ۹ ماموریت وجود دارد، اما برخی از آن‌ها را فقط زمانی­ که در مسابقه اصلی به Act 3 برسید، می‌توانید بدست آورید.

The Unbending Archer:

برای باز کردن این تروفی باید هر نه ماموریت داستان Sensei Ishikawa’s Tales را تکمیل کنید. برای باز کردن همه آن‌ها باید به Act 3 برسید، اما به شما توصیه می‌­کنیم که هرگاه که ماموریت‌­ها در دسترستان قرار گرفتند آن‌ها را تکمیل کنید، بدین ترتیب شخصیت­‌ها به درستی وارد داستان بازی می‌­شوند.

The Headstrong Thief: 

این تروفی مخفی زمانی باز می‌­شود که شما تمام ماموریت­‌های Yuna’s Tales را تکمیل کرده باشید. مجموعه داستان­‌های Yuna کوتاه هستند، بنابراین می‌­توان گفت که باز کردن این تروفی ساده‌­تر از سایر تروفی‌هاست.

Teller of Tales:

تمام داستان‌های Mythic را کامل کنید

Helping Sword Hand:

تمام داستان‌های Tsushima را کامل کنید

Flash of Steel:

راهنمای تروفی گوست آف سوشیما

۲۰ دشمن را با ضد حمله پس از دفع حمله عالی شکست دهید

 

Witness Protection: 

این تروفی نیز در اواسط بازی باز خواهد شد. هنگامی ­که در حال ساخت افسانه Ghost of Tsushima هستید، به ترکیب سبک­‌ها و تاکتیک‌­های جنگی خواهید پرداخت و ممکن است یک دشمن را به حالت وحشت زده درآورید. اساسا وقتی یک سرباز دشمن می­‌بیند که شما یکی از هم­تیمی­‌هایش را کشته‌­اید، احتمال دارد که وحشت زده شود، به زمین بیفتد، عقب نشینی کند و یا حتی از میدان نبرد فرار کند. برای به دست آوردن این تروفی، به دنبال یک دشمن وحشت زده بگردید که در حال فرار است، سپس قبل از اینکه بتواند فرار کند با یک تیر به او شلیک کنید. ارتقای سطح تمرکز در درخت Ghost skill این کار را آسان می­‌کند.

All in the Wrist:

حداکثر تعداد دشمنان را در حالت Standoff واحد شکست دهید

Open for Business:

با موفقیت ۵۰ با به دشمنان Stagger بزنید

There Can Be Only One:

هر دوئل را با موفقیت کامل کنید

Have a Nice Fall: 

این تروفی جنگی زمانی باز می‌­شود که یک دشمن را از جایی پرت کنید و او کشته شود، که این موضوع بدین معناست که باید او را از روی صخره به پایین پرت کنید. با این حال، در اوایل بازی مشخص نیست که چگونه باید دشمنان را از روی صخره به پایین پرت کنید. ترفند انجام این کار این است که ابتدا باید چند به روز رسانی کلیدی برای شخصیت Jin انجام دهید. شما یا باید به روزرسانی Shoulder Charge در درخت Evasion زیر توانایی‌های Samurai و یا به روزرسانی Strengthened Typhoon Kick در درخت Wind Stance را انجام دهید. هر دو به روز رسانی به شما اجازه می‌­دهند تا دشمنتان را پرتاب کنید و هنگامی که یکی از به روز رسانی­‌ها را انجام دادید، دیگر فقط کافیست که یک مغول را از یک مکان مرتفع به پایین پرت کنید تا تروفی باز شود.

Haunting Precision: 

۲۰ دشمن را با ضربات موضع Ghost بکشید

The Ghost of Legend:

برای کسب عنوان Ghost of Tushima، افسانه خودتان را بسازید

Quick Study:

مواضع نبرد Stone، Water، Mind و Moon را یاد بگیرید

Every Trick in the Book:

تمام روش‌های سلاح شبح پرتاب شونده را به دست آورید

The Perfect Storm:

شمشیرتان را به طور کامل ارتقاء دهید

A Charming Man:

در هر ۶ بخش با طلسم مجهز شوید

Gifted: 

۱۰ هدیه جمع‌آوری کنید

Slay: 

۳۰ قطعه Vanity Gear به دست آورید

Light the Way:

تمام فانوس‌های دریای Tushima را دوباره روشن کنید

Den of Thieves: Umugi Cove:

هنگامی­ که شهر Umugi Cove را پیدا کنید، تروفی Den of Thieves را به عنوان بخشی از داستان در Act 2 باز خواهید کرد. با این حال باز هم باید برای کشف شهر تلاش کنید، این شهر در گوشه جنوب غربی Toyotama قرار دارد. شهر Umugi در یک دره پنهان شده و مسیر ورود به این شهر همانند یک هزارتو است. زمانی­ که از سمت شمال به شهر نزدیک می­‌شوید، وارد یک مسیر پر پیچ و خم درون دره خواهید شد. در طول مسیر حواستان به گل‌های قرمز باشد: اگر گل‌­ها در دو طرف مسیر باشند، یعنی در مسیر درست قرار دارید. اگر گل­‌ها مسیر را مانند یک دیوار قطع کنند، به شما می‌­گویند که راه را اشتباه آمده­‌اید. 

Favor of the Kami:

تمام Shinto Shrines را در بازی پیدا کرده و به آن‌ها احترام بگذارید

Honor the Unseen: 

علاوه بر معبدهای Shinto  وInari  که در جزیره Tsushima پراکنده شده­اند، چندین “محراب مخفی” نیز در طول بازی وجود دارد. این مکان‌ها اغلب با نماد سایه در حال تعظیم نشان داده می­‌شوند و باید در مقابل آن‌ها تعظیم کنید و اگر واقعا یک محراب مخفی باشد، تعظیم کردن تاثیر جالبی خواهد داشت. تعظیم در مقابل ۱۰ محراب مخفی، تروفی Honor the Unseen را باز خواهد کرد. این محراب­‌ها را در مجسمه­‌ها، در گورستان­‌ها، در معبدهای Shinto، در ستون­‌های افتخار (Pillars of Honor) و در مکان­‌های تصادفی در مزارع و در زمین­‌های اطراف رودخانه­‌ها پیدا خواهید کرد.

Lost and Found: 

PlayStation Trophies

برای بدست آوردن این تروفی باید یکی از ستون­‌های افتخار را پیدا کنید، این ستون­‌های افتخار در واقع مکان­هایی برای جمع­آوری آیتم­‌های مختلف هستند که در سراسر بازی پراکنده شده‌­اند. هر ستون شامل یک کیت شمشیر است که به شما امکان شخصی سازی غلاف شمشیرهای Katana و Tanto را می­دهد. ستون‌­های زیادی در این جزیره وجود دارد و پیدا کردن آن‌ها سخت نیست، اما اگر می­‌خواهید برای دست یابی به تروفی، به سرعت و به آسانی یک ستون پیدا کنید، به انتهای شمالی Izuhara به Kaneda Inlet بروید تا یک ستون افتخار را در ساحل پیدا نمایید.

Monochrome Masters:

راهنمای تروفی Ghost of Tsushima

برای دستیابی به تروفی Monochrome Masters، باید دو بازرگان خاص را پیدا کنید: White Dye Merchant و Black Dye Merchant. این سازندگان لباس تنها افرادی هستند که با رنگ‌­ها سر و کار دارند، و فقط می‌توانید آن‌ها را در یک مکان در جزیره پیدا کنید. در Izuhara به دنبال White Dye Merchant بگردید، در بخش غربی Wanderer’s Pass روی قله کوه او را خواهید یافت. Black Dye Merchant در Toyotama است، او را درون غاری در جنوب غربی روستای Urashima’s Village پیدا خواهید کرد. برای بدست آوردن تروفی، از گل­‌ها برای خرید رنگ از هر بازرگان استفاده کنید، فرقی ندارد چه رنگی را می‌­خرید.

Cooper Clan Cosplayer:

باز کردن این تروفی سخت‌­ترین کار در این بازی است، مخصوصا اگر دقیقا ندانید که برای باز کردنش باید چه کاری انجام دهید. انگار کمپانی Sucker Punch در حال تبلیغ فرنچایز Sly Cooper است. برای دستیابی به این تروفی باید مانند Sly Cooper و اجدادش لباس بپوشید، و این بدان معناست که باید سه آیتم کلیدی را در جهان پیدا کنید و آنها را بطور همزمان مجهز نمایید.

تغییر لباس جین

برای باز کردن این تروفی باید سه چیز را تجهیز کنید: زره Gosaku، که با تکمیل داستان Unbreakable Gosaku Mythic Tale (باید رنگ زره Ocean’s Guardian را از یک بازرگان خریداری کنید) می­‌توانید آنرا بدست بیاورید. هدبند Crooked Kama، آیتمی که در بالای معبد Jogaku در Kamiagata پنهان شده است. و کیت شمشیر Sly Tanuki، که می‌­توانید آن را در یک ستون افتخار در Kin، در صخره­‌ه‌ای شرقی Kamiagata بیابید.

Dirge of the Fallen Forge: 

این تروفی داستان بازی را لو می‌­دهد، پس اگر در Act 2 به داستان Fate of Tsushima نرسیده‌­اید، ادامه مقاله را نخوانید. برای باز کردن این تروفی باید تعداد کافی Singing Crickets پیدا کنید تا بتوانید آهنگ Lament of the Storm را برای فلوتتان باز کنید. بعد از این کار، داستان اصلی A Reckoning in Blood را کامل کنید. سپس به گور Taka بروید، می­‌توانید آن را در بخش شرقی Yarikawa در Toyotama، درست در شرق دژ Yarikawa Stronghold، بیابید. برای باز کردن این تروفی، در آنجا فلوت بنوازید.

A Moment in Time:

یک صحنه در Photo Mode را شخصی‌سازی کنید

Avid Reader:

۲۰ رکورد به دست آورید

Know Your Enemy:

۲۰ محصول مصنوع مغولان را جمع‌آوری کنید

Body, Mind, and Spirit:

تمامی چشمه‌های آب داغ، Haiku، Inari Shrines و ضربات بامبو را تکمیل کنید

Hero of the People:

۱۲ منطقه اشغالی در Izuhara را آزاد کنید

A Fight For The Isle:

تمام مناطق اشغالی در Izuhara را آزاد کنید

Good Riddance:

منطقه اشغالی در Toyotama را آزاد کنید

Securing Sanctuary:

راهنمای تروفی گوست آف سوشیما

تمام مناطق اشغالی در Toyotama را آزاد کنید

Mass Eviction:

منطقه اشغالی در Kamiagata را آزاد کنید

A New Safe Haven:

تمام مناطق اشغالی در Kamiagata را آزاد کنید

Master Liberator:

تمام مناطق اشغالی در جزیره Tushima را آزاد کنید

 

منبع: IGN

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + سیزده =