مکان و راهنمای باز کردن تمامی سلاح های The Last of Us 2

راهنمای مکان و پیدا کردن سلاح‌ The Last of Us 2

پیدا کردن تمام سلاح های The Last of Us 2 ممکن است برایتان چالش برانگیز باشد. از همین رو ما مکان و نحوه باز کردن تمامی سلاح‌ها و تفنگ‌های لست آف آس ۲ را برایتان مهیا کرده‌ایم تا قادر به کسب تروفی‌ها و تمام جوایز موجود در این بازی باشید. 

در این مقاله مکان پیدا کردن سلاح‌های بازی The Last of Us 2 را مشخص کرده‌ایم، تا مطمئن شویم به همه مزایای بازی دست پیدا می‌کنید (و High Caliber Trophy را به دست می‌آورید). اگرچه می‌خواهیم مشخص کنیم که در چه مکان‌هایی می‌توانیم سلاح‌ها را پیدا کنیم، اما بازی The Last of Us 2 بسیار پویا است، یعنی اگر یکی از سلاح‌ها را از دست بدهید، احتمالاً نسخه دیگری از آن را در جای دیگری پیدا خواهید کرد. راهنمای ما را دنبال کنید و به شما تضمین می‌کنیم که همه سلاح‌ها را پیدا خواهید کرد، با این حال، مطمئن شوید که هنگامی که در نبردی اجباری قرار گرفتید مهمات و گزینه‌های کافی برای استفاده دارید.

راهنمای پیدا کردن سلاح The Last of Us 2

شات گان – Seattle Day 1: Downtown

شات گان لست آف آس 2
شات گان – Seattle Day 1: Downtown

اولین سلاحی که در دنیای این بازی پیدا می‌کنید Pump Action Shotgun است. این سلاح در مسیر مبارزه است، اما ابتدا در منطقه جهان باز شهر سیاتل در دسترس قرار می‌گیرد. زمانی که به منطقه مورد نظر رسیدید و در مسیر نقشه و منطقه را بررسی کردید، به سمت Westlake Bank در خیابان پنجم و James بروید. مسیرتان را به سمت گاو صندوق بانک ادامه دهید؛ کد را می‌توانید روی یادداشتی که در نزدیکی یک اسکلت است پیدا کنید. (اگر ترجیح می‌دهید از این مرحله بگذرید، کد ۰۶-۲۳-۶۰ است.)

زمانی که گاو صندوق را باز کردید، اسکلتی از دزد بانک را پیدا خواهید کرد که در آنجا حبس شده و متوجه می‌شوید که Pump Action Shotgun هنوز در دستش است.

بمب تله‌ای – Seattle Day 1: Capitol Hill

بمب مین بازی لست آف آس 2
بمب تله‌ای – Seattle Day 1: Capitol Hill

Trap Mine Bomb یک سلاح آتشین دیگر نیست، بلکه ماده منفجره‌ای است که زمانی که نمونه اول خود را پیدا کردید می‌توانید آن را بسازید. می‌توانید آن را در روز ۱ سیاتل و پس از منطقه Eastbrook Elementary پیدا کنید. زمانی که مدرسه را ترک کردید، وارد یک مجتمع مسکونی می‌شوید، سپس به سوی متل بروید. قبل از اینکه از متل بگذرید به سمت راست بروید و به دنبال آپارتمانی با کرکره‌های قرمز بگردید. برای رفتن به طبقه دوم و وارد شدن، از سطل زباله استفاده کنید. به سمت اتاق خواب بروید. در آنجا می‌توانید Trap Mine را در گوشه اتاق ببینید.

تیر و کمان – Seattle Day 2: Hillcrest

یافتن این سلاح بسیار ساده است. مسیر شما از Hellicrest شما را به خانه Boris می‌رساند، مردی محلی که نامش در اکثر یادداشت‌ها و آثار باستانی موجود در شهر ذکر شده است. مسیرتان را ادامه دهید تا به تیر و کمان برسید، این سلاح برای قتل آهسته و بی­صدای دشمنان از فاصله دور بسیار مناسب است.

تیر و کمان Last of us 2
تیر و کمان – Seattle Day 2: Hillcrest

تپانچه شکاری – Seattle Day 1: On Foot

تفنگ Last of Us 2
تپانچه شکاری – Seattle Day 1: On Foot

مانند Shotgun، گذشتن و پیدا نردن سلاح Hunting Pistol نیز بسیار ساده است. برای پیدا کردن این سلاح باید گاو صندوقی را در منطقه‌ای اختیاری باز کنید. پس از اینکه از مغازه ابزارآلات گذشتید، وارد مغازه تعمیر قایق می‌شوید، مسیرتان را به سمت پشت بام ادامه دهید تا از آنجا بیرون بروید. از آنجا، برای ورود به یک حیاط راه آهن در سمت چپتان به پایین بپرید. قبل از اینکه پایین بپرید، با پیدا کردن سوراخی که در دیوار نزدیکتان است وارد ساختمان سمت راست شوید تا گاو صندوق را پیدا کنید. روی یک یادداشتی که در نزدیکی یدک کش وجود دارد رمز نوشته شده است (رمز ۰۷-۳۸-۱۷ است) سلاح Hunting Pistol اینجاست.

شات گان دوقلو – Seattle Day 1: Hostile Territory

شات گان Last of Us 2
شات گان دوقلو – Seattle Day 1: Hostile Territory

زمانیکه روز به غروب نزدیک شد، مسیرتان را ادامه دهید تا مجموعه فروشگاه‌های متصل بهم را پیدا کنید، فروشگاه‌هایی مانند داروخانه، شیرینی پزی Jasmine، و بار  Red Dragon. به سمت بار رفته و به طبقه دوم بروید، از آنجا می‌توانید به سمت فروشگاه در سمت دیگر بپرید. سوراخی روی کف زمین وجود دارد که از آن می‌توانید برای رفتن به طبقه پایین استفاده کنید. سلاح Double Barrel Shotgun را پشت پیشخوان مغازه پیدا خواهید کرد.

کمان کراس – Seattle Day 1: The Coast

تفنگ Last of Us 2
کمان کراس – Seattle Day 1: The Coast

پس از اینکه هوا تاریک شد، ابتدا از یک جنگل، و سپس از یک سایت ساخت وساز عبور خواهید کرد تا به ساحل برسید. مسیرتان به سمت آکواریوم شما را به کشتی آسیب دیده‌ای می‌رساند. امکان ندارد سلاح Crossbow را از دست بدهید، این سلاح در دستان جسدی است که جلوی در افتاده و باید آن را کنار بزنید.

 آتش افکن – Seattle Day 2: The Descent

اسلحه Last of Us 2
 آتش افکن – Seattle Day 2: The Descent

زمانی که از پل هوایی عبور کردید، باید برای بازگشت به خیابان از یک هتل مخروبه بگذرید. باید از شیلنگ آتش نشانی برای پایین آمدن از طبقه اولی که می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید استفاده کنید. به راهتان ادامه دهید تا به جایی برسید که می‌توانید با پریدن از روی لبه به طبقه بعدی بپرید. به جای پریدن، به دنبال در حمام بگردید که بتوانید از آن بگذرید. در طرف دیگر، می‌توانید اسکلتی از یک افسر FEDRAL را پیدا کنید که Flamethrower یا همان آتش افکن را نگه داشته است.

تفنگ اتوماتیک – Santa Barbara: Pushing Inland

خوشبختانه، امکان ندارد سلاح آخر را پیدا نکنید. زمانی که راهتان را به سمت Pushing Inland در بخش Santa Barbara ادامه می‌دهید و بعد از ترک قایق و رفتن به سمت شهر، پس از بخش یک کات­سین این سلاح را پیدا خواهید کرد.

زمانی که سلاح Silenced Submachine Gun, را پیدا کردید، باید تمام سلاح‌های بازی را داشته باشید تا بتوانید High Caliber Trophy را به دست آورید. اگر برای بازی The Last of Us 2 به دنبال Platinum Trophy هستید، باید تمامی سلاح‌های خود را را ارتقاء دهید، اما برای دریافت مواد لازم، باید بازی را تمام کرده و حالت New Game Plus را اجرا کنید.

منبع: Gamespot

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =