راهنمای گام به گام بازی Battlefield V (قسمت ششم)

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V

نکات و ترفندهای بازی Battlefield V

فرانشیز بازی Battlefield بازگشته است و همان موفقیتی را به همراه داشته که در بازی اول این مجموعه دیدیم، آخرین نسخه این بازی زمینه تاریخی را با موقعیت هایی از جنگ جهانی دوم به همراه دارد. در نتیجه، شما گیم پلی بازی چند نفره کلاسیک و گیج کننده ای را خواهید دید، گیم پلی ای که با آن آشنایی دارید و احتمالا به آن علاقه دارید، و با ویژگی های بهبود یافته و جدیدی ترکیب شده است.
کار گروهی، استفاده از قدرت ها و بیشترین استفاده از سلاح های مخصوص مهمتر از قبل می باشند، پس برای اینکه بتوانیم به شما کمک کنیم تا وارد این آتش شوید و در آن نبرد پیروز شوید، برخی تاکتیک ها را در این مقاله ارائه کرده ایم که به دست آوردن پیروزی در بازی Battlefield V برای شما آسان شود.

  • همیشه سفارشات و وظایف فعالی داشته باشید
    مانند سیستم دستوراتی در بازی Call Of Duty: WW2، بازی BFV نیز به طور مرتب از مجموعه ای از دستورات و سفارشات به روز رسانی شده استفاده می کند. این سفارشات شامل چالش هایی هستند که در آن ها باید در طول مدت انجام حالت های مختلف بازی وظایفی را تکمیل کنید، به مرحله مشخصی برسید.
    سفارشات و دستورات ممکن است تخصصی یا کلی باشند، و زمانی که تکمیل شوند، به بازیکنان سکه پاداش خواهند داد. سپس می توانید از این سکه های خاص برای خرید اقلام سفارشی استفاده کنید. سفارشات به طور روزانه به روز رسانی می شوند و در صفحه نمایش اصلی بازی ظاهر می شوند. وظایف خاص نیز باید به طو دستی فعال شوند. شما می توانید در یک زمان تا چهار مورد از وظایف را فعال و در حال اجرا داشته باشید، و آن ها را به اقدامات مشخصی مرتبط سازید.
راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V
راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V
  • طبقات و وظایف را در گروه متعادل سازی کنید
    هر مسابقه در بازی Battlefield V با رتبه بندی فردی بازیکنان پایان نمی یابد، بلکه این رتبه بندی مربوط به گروه ها و امتیاز جمع آوری شده آن ها می باشد. به منظور ایجاد گروهی موثر و پیشرو، باید مطمئن شوید که هرکس وظیفه مناسب و دقیقی دارد.
    اگر در نقشه ای با فضاهای بسیار زیاد باز و کانال های طولانی بازی می کنید، از Recon برای پیدا کردن دشمن و ارائه پشتیبانی تک تیرانداز استفاده کنید. حداقل یک Medic را به همراه داشته باشید تا بهبودی و احیا سریع را به شما ارائه دهد. تعادل مناسب و درست را برای مهارت ها و نقشه های بازی پیدا کنید.
  • با بازی به عنوان گروه، امتیازات درخواست شده را به دست آورید
    هر گروه یک رهبر گروه دارد که در طول مسابقه دارای اختیارات بیشتری می باشد. تکمیل اهداف، اجرای اقدامات خاص و کشتن بازیکنان دشمن باعث افزایش امتیازات مورد نیاز گروه می شوند. می توانید مقدار امتیازات را در کنار نام رهبر گروه در سمت چپ و پایین صفحه نمایش، درست در کنار نقشه کوچک ببینید.
    رهبر گروه می تواند از این امتیازات برای اجرای اقداماتی استفاده کند که جریان نبرد را تغییر می دهد، این اقدامات شامل درخواست تقویت بیشتر یا منابع می باشد. هفت اقدام مختلف وجود دارد که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید، این اقدامات از تهدید Sturmtiger تا ضربه به موشک V-1 می باشند. پس با اهداف بازی کنید و هر زمان که لازم بود بیشترین امتیاز را به دست آورید.
راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V
راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V
  • از تخصص ها برای افزایش ماهرانه سلاح هایتان استفاده کنید
    به دنبال مشکلاتی که EA و DICE با افت منابع داشتند، و نحوه پرداخت Star Cards باعث شد مزایای تصویری به برخی بازیکنان داده شود، توسعه دهنده سوئدی بازی مطمئن شده است که تنها مهارت بازیکن و مهارت های گروهی بر نتیجه مسابقه در بازی BFV تاثیر دارد. با این حال، شما باز هم می توانید عملکرد سلاح هایتان را با بهره گیری از تخصص ها بهبود دهید.
    این مورد به شما اجازه می دهد تا سلاح های خود را سفارشی سازی کنید تا یک جنبه خاص از عملکرد منجر به افزایش جانبی عملکردها شود. پس ممکن است بخواهید واکنش ها را کاهش دهید، یا دقت گلوله ها را بهبود دهید. هر ضربه به قسمت دیگری از سلاح ها ضربه می زند، پس در حالی که می توانید سلاح خاصی را طراحی کنید تا با سبک بازی شما مطابقت داشته باشد، باید با برخی امتیازات نیز رقابت داشته باشید.
  • تیم خود را به طور مداوم پشتیبانی کنید و به آن ها کمک های پزشکی برسانید
    از لحاظ نحوه بارگیری، کمک های پزشکی تقریباً شبیه به حملات است، زیرا کمک های پزشکی در بهترین حالتشان می توانند هنگام هجوم به سمت دشمنان، در کنار هم تیمی ها باشند و آن ها را احیا کنند. اگرچه افراد می توانند جعبه کمک ها را با فشردن دکمه چپ روی D-pad پرتاب کنند.
    این کار باعث می شود نیروهای چندگانه در زمان سریع تری نسبت به بازیابی طبیعی، بهبود پیدا کنند. گروه پشتیبانی نیز می توانند کمک رسانی کنند، و این کمک رسانی نه تنها در فرو نشاندن آتش با LMG و استفاده از معادن در برابر افراد زره پوش است، بلکه در پرتاب بسته های مهمات نیز کمک خواهند کرد. این گروه ها بهترین استفاده ها در بین آتش سوزی ها و یا هنگامی که بازیکنان مهاجم یا تیم پزشکی کم هستند، می باشند.
  • هم تیمی هایتان را احیا کنید و بهبود بخشید تا بتوانید تکثیر شوید
    برخلاف بازی Call Of Duty، که از چرخه سنتی نقاط اکتشافی استفاده می کرد، بازی Battlefield V از نقاط تکثیری استاتیک و نقاط حرکتی اکتشافی استفاده می کند. در تئوری، این بدان معنا است که شما می توانید هر یک از اعضای فعال گروه خود را تکثیر کنید، فرقی نمی کند که آن ها در کجای زمین جنگ باشند، البته آن ها نباید مستقیماً در جنگ حضور داشته باشند.
    با این حال، این بلیط های تکثیر تا زمانی فعال باقی می مانند که هر بازیکن زنده بماند، و این بدان معنا است که پزشک نیز باید در نقطه مورد نظر باشد. زمانی که گروه شما کم شده باشد، آن ها به یک دایره سبز رنگ بزرگ بالای سرشان نیاز دارند که نماد ضربان قلب نیز به همراه داشته باشد. مطمئن شوید که “مربع X / E” را فشار دهید تا آن ها را احیا کنید.
    از سنگر بندی برای دفاع و حفظ اهداف کلیدی استفاده کنیدسنگر بندی به تازگی به بازی Battlefield اضافه شده است، اما مطمئناً به ابزاری حیاتی در دفاع سربازان تبدیل شده است. این مورد را می توان در مکان های خاصی مورد استفاده قرار داد، پس نمی توانید به راحتی هر جایی که دوست داشتید سنگر بسازید. این موارد اغلب در اطراف اهداف و یا سازه های خاص یافت می شوند، پس در نقشه کوچک خود به دنبال نشانگرهای خاکستری رنگ باشید تا از آن مطمئن شوید.برای شروع ساخت، نماد ابزار را با فشردن کلید “پایین” روی D-pad انتخاب کرده و فرایند سنگر سازی را با نگه داشتن کلیدهای “RT””R2″ آغاز کنید. می توانید از هر گروهی برای سنگر سازی استفاده کنید، اما استفاده از گروه پشتیبان شما را قادر می سازد تا از دیوارها هر چیزی را بسازید و مخفی گاه تفنگی را ایجاد کرده تا سریع تر تیراندازی کنید.
  • دوست دارید با وسایل نقلیه بازی کنید؟ آن ها را با تخصص های مختلف به دست آورید
    مشابه سلاح ها، تمامی وسایل نقلیه در بازی Battlefield V را می توان با تخصص های مختلف به دست آورد. این وسایل نقلیه را همچنین می توان با سکه خریداری کرد، ارزی که با تکمیل وظایف و چالش های بازی به دست می آیند، پس احتمالا مدت زیادی طول نمی کشد تا حوضچه ای را بسازید.
    هر وسیله نقلیه فرایند ساخت منحصر به فردی دارد، که شما را قادر می سازد یکی از جنبه های اجرایی را یاد بگیرید و با ضربات کوچک آن را ارائه دهید. با این حال، درست مانند به دست آوردن وسایل نقلیه، این ضربات ممکن است چیز دیگری را غیر فعال کند، پس توجه کنید که کدام یک از تخصص ها با سبک بازی شما سازگاری دارد و بهترین حالت را در پیش بگیرید.
  • گروه Recon تنها برای تیراندازی نیستند
    این بازی Battlefield می باشد، پس قطعا گروهی وجود دارد که مخصوص افرادی است که دوست دارند با فاصله بازی کنند و ضربات به سر را با ایمنی کامل جمع آوری کرده و دور کنند. با این حال، گروه Recon چیزی بیشتر از یک محدوده مقابله با مرگ را ارائه می دهند.
    این گروه دو نوع متغیر وظایف مبارزاتی (Combat Role) دارند: تک تیرانداز (برای بهبود حبس نفس ها) و مسیر یاب. این ویژگی ها شما را قادر می سازد تا به رهبر گروه کمک کنید و جایگیری های کلیدی دشمن، زره پوش ها را تعیین کنید، و محدوده دید دیده بان ها را گسترش دهید. همچنین می توانید زمانی که سربازان دشمن را در محدوده خود دیدید، آن ها را برای تمام گروه نشان گذاری کنید.
  • از ایستگاه منابع برای حفظ و داشتن مهمات استفاده کنید
    بازی Battlefield V سیستم جدیدی را ایجاد کرده و آن را Attrition نام گذاری کرده است، این سیستم برای محدود کردن منابع شما تا زمانی که هدفی را به طور کامل و با موفقیت تصاحب کنید و یا از هدفی دفاع کنید، طراحی شده است. این سیستم طراحی شده تا شما به عنوان یک تیم بازی کنید، از بتا پیروی کنید، بازی BFV طوری تنظیم شده تا مطمئن شوید معانی چندگانه تکمیل وجود دارد.
  • ابتدا، همیشه مهمات سربازان افتاده و مرده را بررسی کنید.
    هر مسابقه در بازی BFV دارای بازده بالای مرگ و میر است، پس همیشه جسدی با نشانگر سفید گلوله ای وجود دارد. به سمت اجساد بدوید تا مهمات را به دست آورید. منبع مهم دیگر استفاده از ایستگاه های تأمینی است که زمانی که یک هدف را تصاحب کردید ظاهر می شود. گروه های پشتیبان و هجومی می توانند به هم تیمی های خود منبع رسانی کنند.
  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =