راهنمای گام به گام بازی Battlefield V (قسمت دوم)

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V

به ادامه مقاله راهنمای گام به گام بازی Battlefield V خوش آمدید. با ما همراه باشید: 

این ماموریت، آخرین ماموریت Nordlys می باشد. این ماموریت نیز مشابه ماموریت های قبلی آغاز ی شود، شما روی چوب های اسکی هستید، اما این بار شما سه هدف دارید که باید در پیش بگیرید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که به دنبال نزدیک ترین هدف بروید، که دقیقا در سمت غرب شما و پایین تپه قرار دارد.

زمانی که به آن جا رسیدید، سربازهایی را خواهید دید، بنابراین همانطور کارتان را ادامه دهید. هدف شما منفجر کردن کامیونی است که در آن جا قرار دارد، که البته بسیار سخت می باشد. اگر چندین بار به سمت موتور تیراندازی کنید، گلوله هایتان کارشان را خواهند کرد، در این قسمت نارنجک ها به شما کمک خواهند کرد، و همچنین دینامیت های چسبنده ای وجود دارند که می توانید آن ها را در ایستگاه های مهمات پیدا کنید.

زمانی که آن را منفجر کردید، به سمت پایین کوه و لنگرگاه بروید. در لنگرگاه نیروی بسیار زیادی وجود دارند، که تعداد آن ها حدودا ۱۲ نفر است. با احتیاط به کارتان ادامه دهید، زیرا تک تیرانداز و حتی نیروها با ضد تانک هایشان در همان اطراف حضور دارند. برخورد و درگیر شدن با دو هدف دیگر، کمی آسان تر خواهد بود، و کافی است به سمت بشکه های قرمز رنگی که در کنار هر هدف وجود دارند شلیک کنید. با این حال، به دلیل زوایای عجیبی که وجود دارد، نیاز دارید درست در کنار آن ها بایستید تا به بشکه ها ضربه بزنید.

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V
راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V

استفاده از تک تیرانداز برای پاک کردن منطقه کاری عاقلانه است، اما همچنان به یاد داشته باشید که ظرفیت گلوله ها محدود است. زمانی که با بشکه ها درگیر شدید و به آن ها ضربه زدید به سمت آخرین هدف در شهر بروید. این منطقه نیز مشابه قسمت های دیگر نگهبانی می شود، اما این محافظت کمتر و سبک تر است.

البته، زمانی که زنگ هشدار به صدا درآید دشمنان بیشتری ظاهر می شوند، پس سعی کنید تمامی سربازانی که به سمت برجک هشدار می روند را از پا در آورید و نابود کنید. زمانی که با سربازان مقابله کردید، وارد زیرزمین خانه شوید و پایگاه اطلاعات را بسوزانید. پس از اینکه این کار را انجام دادید، یک زنگ هشدار به صدا در خواهد آمد، حتی اگر تمامی آن زنگ های هشدار را غیر فعال کرده باشید، شروع به دویدن و خروج از شهر کنید و به سمت هدف آخر بروید.

آخرین هدف در قسمت جنوب غربی است، اما سعی کنید از جاده عبور نکنید، تنها از لبه های زمین و دریاچه بروید تا از نیروهای دشمن دوری کنید. زمانی که به پناهگاه رسیدید، با افراد کمی که در قسمت ورودی حضور دارند مبارزه کنید و سپس به سمت داخل بروید. پس از اینکه بخش نمایشی اجرا شد، کامیون هایی که در حال حرکت هستند را تعقیب کنید.

اصلا نیازی نیست که تیراندازی کنید، تنها آن ها را دنبال کنید و در نهایت به پاسگاه خواهید رسید. از وسیله نقلیه خود خارج شوید، هر کسی که در آن جا است را نابود کنید و این ماموریت نیز به اتمام خواهد رسید. مراقب باشید، یک مرد شعله افکن در آن جا وجود دارد و بشکه های انفجاری بسیاری وجود دارند که اگر در کنار آن ها بایستید منفجر خواهند شد و احتمالا شما را می کشند.

Tirailleur – 1944: Provence

Tirailleur سومین بخش از چهار داستان جنگی است که در بازی Battlefield V وجود دارد. این قسمت، بخشی از کمپین بازی تک نفره است و زمانی که تکمیل شود، سلاح سرد منحصر به فرد به عنوان پاداش به بازیکن داده می شود که می توان از آن در بازی چند نفره استفاده کرد.

Liberté

این قسمت با یک انفجار آغاز می شود، کاروان شما در کمین نشسته اند و شما مجبور هستید وارد عمل شوید. تمام این ماموریت، نبردی سنگین خواهد بود، پس به آهستگی و با احتیاط حرکت کنید زیرا نیروهای دشمن در همه جا پراکنده شده اند. به سمت جلو حرکت کنید و به آرامی به قسمتی بروید که سربازان در حال نگهبانی از آن هستند.

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V
راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V

سنگرها، پناهگاه ها و تفنگ هایی در جای جای این منطقه پخش شده اند، پس به دنبال همه افرادی باشید که پناه گرفته و پنهان شده اند یا در حال حمل یک اسلحه سنگین هستند. پس از اینکه به بخش مرکزی اردوگاه آن ها رسیدید، می توانید آن را تصاحب کنید و تمامی سربازان باقی مانده را از پا درآورید.

از اینجا به بعد، نشانه ها را دنبال کنید، زیرا این نشانه ها شما را به بالای تپه می برند و به سمت منطقه ای هدایت می کنند که پر از دفاع های سنگی، پناهگاه ها و سربازان بی شماری می باشد. هدف شما این است که به آرامی به بالای تپه برسید و انبار تفنگ ها را که در بالا قرار دارد منفجر کنید. این کار سخت است، به آهستگی بالا بروید، و عجله نکنید.
مطمئن شوید که تمامی افرادی که در پناهگاه هستند را بیرون می کشانید و به دنبال نیروهای شعله افکنی باشید که سعی می کنند به شما حمله کنند.

زمانی که به انبار تفنگ ها رسیدید می توانید با منفجر کردن دستگاه ها، تمامی آن ها را نابود کنید. نارنجک ها، دینامیت ها و حتی ضد تانک ها. اگر هیچ یک از این سلاح ها را به همراه ندارید، می توانید به سادگی در اطراف پناهگاه ها و سنگرها بگردید. همه نوع نارنجک و دینامیت در اطراف وجود دارد.

Tirailleur – ۱۹۴۴: Provence

Liberté

پس از اینکه سلاح ها را نابود کردید، احتمالا باید از پس یک سنگر بزرگ بر بیایید که سربازان از آن محافظت می کنند. سربازانی که در این قسمت هستند را نابود کنید، سپس خود را برای ضد حمله آماده کنید. ده ها تن از سربازان و همچنین نیروها نظامی و تانک ها شروع به حمله به پناهگاه می کنند.

به همین دلیل، دویدن به سمت های مختلف و پیدا کردن مواد منفجره اهمیت بالایی دارد، و همچنین موقعیت آنها را به خاطر بسپارید. در اینجا شما پشتیبانی هایی دارید، پس نگران سربازان نباشید، آن ها مشکلی ایجاد نخواهند کرد، اما باید مواظب وسایل نقلیه و تانک ها باشید زیرا آن ها دردسر ایجاد می کنند. با احتیاط بازی کنید، از لوازمی که در بالای پناهگاه وجود دارد استفاده کنید و موقعیت خود را حفظ کنید. در نهایت، پشتیبانی هوایی را دریافت خواهید کرد که منطقه را بمب ریزی می کند، نیروهای دشمن را از بین می برد و ماموریت را با پیروزی به اتمام می رساند.

Egalité

این ماموریت زمانی شروع می شود که شما در جاده حضور دارید. هدف اصلی شما راحت می باشد، به راحتی پیشرفت می کنید، البته اگر تمامی افرادی که در مسیرتان هستند را نابود کنید. در ابتدا از یک منطقه چک پوینت خواهید گذشت، که محل های پر از اسلحه و حدود نیم دوجین از سربازان در آن جا وجود دارند.

مهم ترین چیزی که در اینجا باید مراقب آن باشید محل قرارگیری اسلحه ها می باشد.آن ها شما را نابود خواهند کرد، پس زمانی که یکی از آن ها را مشاهده کردید، آن را نابود کنید و یا پنهان شوید تا فرصتی به وجود بیاید که بتوانید آن سرباز را بکشید. زمانی که به چک پوینت رسیدید، و هنگامی که از برجک نگهبانی عبور کنید با مقاومت کمی روبرو خواهید شد، سپس به قسمتی که یک هواپیمای شکسته قرار دارد بروید.

این هواپیما حاوی ده ها سرباز هستند و یا سربازانی در اطراف آن می چرخند، پس زمانی که به آن جا رسیدید آماده مبارزه باشید. محدوده ای از سلاح های مناسب در اینجا به کار می آیند، زیرا نشانه های بسیاری وجود دارند که باید پوشیده شوند و افراد بسیار زیادی وجود دارند که باید از بین بروند.
بعد از اینکه آن منطقه را پاک کردید، از هواپیمای خراب شده بالا بروید و ناگهان صفحه نمایش فلش خواهد زد. پس از اینکه دوباره کنترل را به دست گرفتید، وظیفه دیگری به شما محول می شود و آن منفجر کردن سلاح های ضد هوایی می باشد. درست مانند قبل، از نارنجک یا دیگر مواد منفجره برای تخریب سلاح ها استفاده کنید.

تفاوت اصلی این مرحله این است که تا زمانی که نزدیک ترین نارنجک را نابود کنید، دشمنان متوقف نخواهند شد. با به خاطر سپردن این مورد، مطمئنا نخواهید توانست به راحتی عقب نشینی کنید و دشمنان را نابود کنید. منطقه را به اندازه کافی پاک کنید و سپس می توانید نزدیک شده و یک نارنجک یا دینامیت را به سمت سلاح پرت کنید تا آن را تخریب کنید. این کار از پخش شدن دشمن جلوگیری کرده و به شما اجازه حرکت را می دهد. این کار را چند بار تکرار کنید تا هیچ سلاحی باقی نماند. پس از چند ثانیه، این ماموریت پایان می یابد.

Fraternite Ou La Morte

این مرحله با چندین ساختمان آغاز می شود، و سربازانی بین شما و هدف شما قرار گرفته اند. روش های بسیاری وجود دارند که می توانید از طریق آن ها این ماموریت را پیش ببرید، اما روش “شلیک به سمت همه” بسیار خوب عمل خواهد کرد. این ماموریت را با حرکت به سمت روستا و درگیر شدن با چندین سرباز که در آن جا وجود دارند شروع کنید، سپس توپ های محافظت نشده را نابود کنید. نارنجک ها، دینامیت ها و دیگر سلاح های انفجاری به خوبی در مقابل آن ها عمل خواهند کرد.

پس از تخریب سه دستگاه پرتاب توپ، باید از روستا خارج شوید و از صخره ها به سمت شرق بالا بروید، تا در نهایت بتوانید به منطقه بعدی برسید. یک دامنه وسیع از سلاح ها در اینجا مناسب خواهد بود، زیرا شما باید سربازانی که از خمپاره انداز و سلاح ها استفاده می کنند تا سعی کنند شما را بکشند را نابود کنید.

برای صعود راحت تر، به شما پیشنهاد می کنیم دیوار سمت چپ را در پیش بگیرید، زیرا شما را به سمت پناهگاه هدایت می کند و سپس از آن به عنوان پوشش و پاک کردن منطقه استفاده کنید، این کار به شما اجازه می دهد منطقه را به راحتی تصاحب کنید. زمانی که هدف را به دست آوردید از تپه بالا بروید و با دشمنان بیشتری روبرو خواهید شد، همچنین دستگاه های پرتاب کننده بیشتری را خواهید دید و باید آن ها را تخریب کنید.

این بار آن ها در موقعیت بالا قرار گرفته اند، اما روش معمول برای مقابله و مبارزه تغییر نکرده است. به سمت چپ منطقه بروید، و از سلاح های مختلف برای نابود کردن تعداد بی شمار سربازانی که می خواهند شما را متوقف کنند استفاده کنید. اگر مواد منفجره شما تمام شد نگران نباشید، مواد منفجره بسیاری را در کامیون هایی که در محوطه هستند پیدا خواهید کرد. زمانی که آخرین سلاح ها تخریب شدند، از شیب بالا رفته و به سمت دروازه بزرگ بروید. از آن وارد شوید و موفق باشید! این پایان ماموریت شما است.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =