راهنمای گام به گام بازی brotherhood (شانزدهم) و توضیحات کامل آن

راهنمای brotherhood (شانزدهم)

به راهنمای brotherhood (شانزدهم) خوش آمدید! با راهنما قادر خواهید بود ماجراجویی brotherhood را بدون هیچگونه اضطرابی دنبال کنید، امیدواریم لذت ببرید!

راهنمای brotherhood (شانزدهم)
راهنمای brotherhood (شانزدهم)

این بازی مناسب پلتفرم های پلی استیشن می باشد.

  • Courtesean Assignments

طبق راهنمای brotherhood (شانزدهم) بسیاری از عملیات های Courtesean Assignments بر روی نقشه نمایش داده می شود. باید به سمت گوشه جنوبی نقشه در کنار Fiore بروی تا به Rose  برسی. سپس با مادر Ezio صحبت کن تا عملیات های بیشتری به نقشه اضافه شود.

  • Property Dispute
  • Old Habits Die Hard
  • The Morning After
  • Running Scared
  • Live Bait
  • Malpractice
  • Closing in
  • Bad politics
  • Troublemakers
  • Ghostwriting

 

Property Dispute

موارد مورد نیاز برای Full-Sync: قبل از اینکه Santino با فاحشه بجنگد، جلوی او را بگیر.

به سمت هدف برو و با مشت فردی که با فاحشه مبارزه می کند را بزن. او را بکش و سپس جسدش را بردار و تا علامت بعدی روی نقشه حمل کن. جسد را رها کن و عملیات تمام می شود.

Old Habits Die Hard

با توجه به راهنمای brotherhood (شانزدهم)  موارد مورد نیاز برای Full-Sync: هدف را در حالی که مخفی شده ای بکش.

از Eagle Vision استفاده کن تا Giuletta را شناسایی کنی. به دنبال او برو و فاصله ات را حفظ کن تا دختر جوان نترسد. او گاهی اوقات می ایستد و به پشتش نگاه می کند، پس همیشه جایی را برای مخفی شدن در ذهن داشته باش. وقتی که به هدف مورد نظر رسیدی، به آرامی پشت سر او برو و در چاهی که کنار او قرار دارد بپر. از داخل چاه می توانی او را بکشی. سپس با Giuletta صحبت کن و مرحله به پایان می رساند.

The Morning After

موارد مورد نیاز برای Full-Sync: عملیات را در کمتر از ۴۰۰ ثانیه تمام کن.

مدت زمان جالب؟ نگران نباش، کار سختی نیست. تنها به آرامی از میان شهر فاحشه را دنبال کن. همان طور که افراد را نشان می دهد، با مشت هایت آن ها را نابود کن. می توانی از پشت بروی و به کمک KO های سریع او را بی هوش کنی. زمانی که آخرین نفر را کشتی، با فاحشه صحبت کن تا عملیات تمام شود.

Running Scared

طبق راهنمای brotherhood (شانزدهم) موارد مورد نیاز برای Full-Sync: تنها سفیر را بکش.

در حیاطی باز Giuletta را پیدا کن. (Eagle Vision کمک می کند). همان طور که تو را به سمت هدف هدایت می کند، به دنبال او برو. او از هر محافظی که در مسیر می بیند کمک می خواهد. پس اگر Full-Sync را می خواهی، با آن ها مبارزه نکن. تنها از محافظان عبور کن و دکمه Sprint را دوبار فشار بده تا از محافظانی که قصد حمله به تو دارند عبور کنی. زمانی که سفیر را پیدا کردی، او را بکش و قبل از اینکه با Giuletta صحبت کنی جسد او را به پشت بام ببر.

Live Bait  

موارد مورد نیاز برای Full-Sync: با کمک Ledge Grab هدف را بکش.

فاحشه را به سمت اولین هدف دنبال کن. او در گوشه ساختمان ایستاده است که با بهترین حالت می توانی Full-Sync را به دست آوری. از قسمت راست ساختمان بالا برو، به گوشه برو و از گوشه ساختمان او را بکش. زمانی که دنبال کردن فاحشه را تمام کردی، مراقب باش محافظانی که جسد را بررسی می کنند، تو را شناسایی نکنند. ۲ محافظ در خیابان قرار دارند. می توانی به آن ها از پشت خنجر بزنی یا از نیروهای Assassin استفاده کن تا دیده نشوی.

Malpractice

موارد مورد نیاز برای Full-Sync: دکتر را نکش.

طبق راهنمای brotherhood (شانزدهم) در این عملیات محدودیت زمانی وجود ندارد. بهتر است از نقشه برای رفتن به سمت دکتر استفاده کنی تا راه اضافی نروی. یا می توانی اسبت را بخوانی و سریع تر بروی. با هر روشی که به آنجا رسیدی، در حالی که دکمه Walk را نگه داشته ای به سمت دکتر برو و پادزهر را بدزد. سپس با سرعت پیش فاحشه برگرد تا عملیات را با Full-Sync تمام کنی.

Closing in

موارد مورد نیاز برای Full-Sync: هدف را با استفاده از Hidden Blade بکش.

به طرف علامت روی نقشه حرکت کن و از Eagle Vision استفاده کن تا هدف را شناسایی کنی. در پشت او حرکت کن و در هر جایی که رویش را برگرداند، مخفی شو. هدف در نهایت به سمت باغ گردی می رود و فاحشه را به عنوان گروگان می گیرد. در اصلی را نادیده بگیر. در عوض، از بالای ساختمان استوانه ای بالا برو. از سقفی که باز است به داخل آن بپر و در پشت سر هدف قرار بگیر و  با Hidden Blade  او را بکش تا عملیات کامل شود.

Bad politics

با توجه به راهنمای brotherhood (شانزدهم) موارد مورد نیاز برای Full-Sync: همه هدف ها را در کمتر از ۶۰ ثانیه بکش.

فاحشه را در حالی که پشت اسب نشسته ای در میان حیاط دنبال کن. او تو را در ساختمانی که به زودی با محافظان پر می شود پیاده می کند. برای گرفتن Full-Sync باید همه آن ها را در کمتر از ۱ دقیقه بکشی که البته کار آسانی نیست. می توانی Smoke Bomb پرتاب کنی و آن ها را یکی یکی بکشی. یا از نیروهایت کمک بگیر و طوفان تیر راه بینداز تا همه آن ها را یکجا بکشی. با فاحشه صحبت کن تا عملیات کامل شود.

ادامه توضیحات راهنمای brotherhood (شانزدهم)

Troublemakers

موارد مورد نیاز برای Full-Sync: عملیات را در حالی که هر دو سرباز اجیری بیش از نیمی از سلامتیشان را حفظ کرده اند، تمام کن.

برای رسیدن به منطقه ای که روی نقشه نشان داده شده است از پشت بام ها استفاده کن و در میان راه گروهی از دزدان یا سربازان اجیری را استخدام کن. از بالای پشت بامی که در مقابل ۲ سرباز اجیری را باید نجات دهی، نیروهایت را فرابخوان تا طوفان تیر راه بیندازند و همه ۸ محافظ را از بین بروند. به طرف خیابان بپر تا سربازانی که اجیر کرده ای را نجات دهی. این کار را تا زمانی که ساعت روی صفحه در حال شمارش است، انجام بده.

     دزدان/سربازان اجیری حواس محافظان را پرت می کنند و تو می توانی از سربازان اجیری که در بالای سرشان ۲ قسمت آبی قرار دارد دفاع کنی.

Smoke Bomb را پرتاب کن تا دشمنان متوقف شوند و در حالی که درجه ها در حال پر شدن هستند از نیروهای Assassin استفاده کن. به محض به پایان رسیدن زمان، سربازان اجیری فرار می کنند. حالا زمان داری که محافظان را خودت نابود کنی. اگر افرادی که اجیر کردی بیش از نیمی از سلامتیشان را حفظ کردند و سپس فرار کردند، Full-Sync را می گیری.

Ghostwriting

طبق راهنمای brotherhood (شانزدهم) موارد مورد نیاز برای Full-Sync: مرحله را در کمتر از ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه تمام کن.

۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه زمان زیادی نیست اما زمان این مرحله از ۳:۲۰ آغاز می شود. پس باید عملیات را در ۱:۰۰ تمام کنی. با اسب به سمت قاصد حرکت کن. از اسب پیاده شو و در حالی که دکمه Fast-walk را نگه میداری به سمت قاصدی که علامت زرد رنگ بالای سر او قرار دارد حرکت کن. نامه را بدزد و با سرعت به سمت فاحشه نزدیکت برو و نامه را به او بده. او قبل از اینکه نامه را به تو بدهد تغییراتی در آن ایجاد می کند. دوباره سوار اسب شو و به سمت قاصد حرکت کن. به همان روشی که نامه را دزدیدی، نامه را به او بده تا عملیات را تمام کنی.

  • Guild Challenges

این گروه از عملیات ها، کوتاه و پر از جایزه هستند. اگر دوست داری که تمام آن ها را کامل کنی، توجه داشته باش که بعضی از عملیات های Guild Challenges را باید قبل از ماجراجویی های دیگر در بازی انجام دهی.

به عملیات های پایین توجه کن:

  • Assassins Guild
  • Mercenaries Guild
  • Courtesean Guild
  • Thieves Guild

طبق راهنمای brotherhood (شانزدهم)

راهنمای brotherhood (شانزدهم)
راهنمای brotherhood (شانزدهم)

Assassins Guild

این بسیار آسان است و اصولاً باید حین بازی انجام شود.به نیروهای Assassin حین مبارزه علامت داده می شود.۲۵
همه ۳ درجه نیروها باید پر باشند. زمانی که به دشمنان نزدیک شدی، دکمه Recruit را فشار بده و نگه دار تا تیرها پرتاب شوند.طوفان تیر۱۵
چون به هدف احتیاج داری به این معنی است که باید در عملیات باشی. حواست باشد که این کار را قبل از تمام شدن تمام عملیات ها انجام دهی.به نیروهای Assassin علامت داده می شود که هدف را بکشند.۲۰
این کار را قبل از تمام کردن تمام عملیات های Core Memory انجام دهی. به صورت طبیعی اتفاق می افتد.به نیروهای Assassin حین Core Memoryعلامت داده می شود.۵
به نکاتی که در قسمت راهنمای بازی آمده است توجه کن تا نکات را برای ارتقاء نیروهایت یاد بگیری.نیروها به رتبه Assassin می رسند.۵

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 4 =