روش‌های پول درآوردن سریع در Red Dead Online

پول درآوردن سریع در Red Dead Online

اینکه بدانید پول درآوردن سریع در Red Dead Online چگونه ممکن است، یک مهارت بسیار مهم است، زیرا جمع‌آوری چند دلار مجازی با توجه به زمان سختی که در Old West دارید، کاری بسیار طاقت‌فرسا است. جمع‌کردن سرمایه در بازی اصلی به اندازه کافی سخت است، اما انجام این کار به صورت آنلاین سخت‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید، پس چند روش برای جمع‌کردن پول در Red Dead Online می‌تواند به شما به حرکت در مسیری درست کمک کند.

کارهای معمولی برای به دست آوردن پول مانند بلند کردن اجسام با ارزش از اجساد دشمنان مرده دیگر تأثیر زیادی در بازی Red Dead Online ندارند، در نتیجه به روش‌های دیگری برای به دست آوردن پول نیاز دارید. می‌توانید حین انجام خط داستانی با راهنمای نحوه به دست آوردن سریع پول در بازی Red Dead Online گزینه‌هایی را برای خرید آیتم‌ها و ارتقاءهای گران‌تر باز کنید.

صرفه‌جویی کنید

اقتصاد در Old West افتضاح است، اما با وجود قیمت‌های تورم یافته و باز پرداخت‌های بسیار سنگین می‌توان گفت که سیستم درون بازی Red Dead Online وحشیانه‌تر شده است. برای بهره‌ مندی از این نکات، احتمالاً شما بخواهید بخشی از بودجه را صرف کنید تا مطمئن شوید گردش مالی شما تا حد ممکن کارآمد و پربازده می‌باشد.

اول از همه، اگر هدف شما ثبات اقتصادی و متوقف کردن زندگی بخور و نمیر است، پیشنهاد می‌دهیم از تمام تجملات دست بکشید، مگر اینکه واقعاً به آن‌ها نیاز داشته باشید. جامعه این بازی از خوب بودن دور است و مردم فقط به خاطر اینکه سر راهشان هستید شما را له می‌کنند و می‌کشند. مسلماً، زمانی که بازی شما را مجبور می‌کند سخت کار کنید، روش سرگرم‌ کننده‌ای برای خالی کردن خودتان و آرام شدن است، اما زمانی که مجبور باشید هزینه زیادی برای بهداشت و درمان بدهید، این کارها زیاد هم خوشایند نیستند.

پول درآوردن سریع در Red Dead Online

اگر در مأموریتی گیر نکرده‌ اید به‌ هیچ‌ وجه تجهیزات و مواد نیروبخش نخرید و آن زمان هم تا حد ممکن صرفه‌ جویی کنید. می‌توانید بیشتر چیزهایی که می‌خرید را ذخیره کنید، پس کمی به اکتشاف بپردازید. تا زمانی که به ارتقاء لباس یا اردوگاه نیاز نداشتید، آن‌ها را خریداری نکنید. احتمالاً می‌خواهید فقط چیزهایی را بخرید که درآمدی برایتان داشته باشند مانند مهمات و طعمه‌ها. اگر کاربر پلی‌استیشن ۴ هستید، دندان‌های اسب پیشکشی را نشمارید و Arabain را از حالت ثابت انتخاب کنید.

همچنین، اگر یک پخش‌کننده Ultimate Edition هستید، هر سلاح رایگان و هر چیزی که می‌بینید را سریع جمع کنید. شما برای زنده ماندن به تمام این موارد نیاز دارید، پس صرفه‌ جو باشید و به درستی از پولتان استفاده کنید. اول پول را برای سلاح‌هایی ذخیره کنید که برای شکار درست به آن‌ها نیاز دارید و مقداری هم برای طعمه ماهی‌ها و حفظ ثباتتان ذخیره کنید. هر هزینه دیگری را باید زیر سؤال ببرید و سعی کنید خرج اضافه‌ای نداشته باشید.

ورود به مأموریت‌های داستانی

این روش، ساده‌ترین روش برای پولدار شدن است، اگرچه با گرفتن همراه است. یکی از مأموریت‌های داستانی که در حال حاضر در بازی Red Dead Online وجود دارد ” Kill Them, Each And Every One” نام دارد و شما و گروهتان را در Fort Mercer با کلاه‌هایی روی سرتان درگیر می‌کند. این مأموریت یکی از سخت‌ترین مأموریت‌ها است؛ اما پس‌ از اینکه اولین بار آن را تکمیل کردید مبلغی معادل ۲۰۰-۲۵۰ دلار به دست خواهید آورد، درست مانند مبالغی که از دزدی در GTA Online به دست می‌آید. این مبلغ بسیار زیاد است و در ابتدای بازی کمک شایانی به شما خواهد کرد، به خصوص اگر بخواهید اسلحه خوبی برای شکار بگیرید و یا اردوگاهتان را ارتقاء دهید.

متأسفانه این روش استمرار تکمیل داستان را خراب می‌کند، اما اگر مشکلی با این کنار کشیدن و حرکت گام‌ به‌ گام ندارید، روی کلید Left روی D-Pad ضربه بزنید، سپس به Quick Join رفته و در نهایت روی “Story Mission On-Call” کلیک کنید تا وارد این موقعیت شوید. اصلاً تضمینی وجود ندارد که بتوانید این مأموریت را کامل کنید، پس تا می‌توانید تلاش کنید، اما بدانید که به‌ طور کلی مأموریت‌های داستانی پول بیشتری نسبت به فعالیت‌های چند نفره سبک به همراه دارند، پس ابزار خوبی برای کسب دلار خواهند بود.

درست مانند GTA Online، برای تکمیل کارهای خاص در مأموریت جایزه می‌گیرید، پس به دنبال آن‌ها باشید و برای رسیدن به حداکثر گردش مالی، تمام آن‌ها را تکمیل کنید.

شکار گنج

پول درآوردن سریع در Red Dead Online

یک ابزار سریع اما بدون تضمین برای به دست آوردن دلار، جمع‌کردن نقشه‌های گنج است. احتمالاً اگر آموزش را کامل کرده باشید با این مفهوم آشنایی دارید. این اسناد را می‌توانید به طور متناوب با رتبه‌ بندی در Red Dead Online به دست آورید. در سطح ۱۰ یک نقشه به دست می‌آورید، سپس پس از هر ۵ سطح یک نقشه جدید به دست خواهید آورد، اما باید اطلاع داشته باشید که می‌توانید به طور تصادفی آن‌ها را از  رهبران راهزنی که در مخفیگاه‌ها زندگی می‌کنند هم به دست آورید.

به عنوان بخشی از سیستم افتخاری داخلی، زمانی که با این رهبران روبرو می‌شوید دو انتخاب دارید، می‌توانید پس از پاک‌سازی پایگاه مرزی، او را نادیده بگیرید یا بکشید. این مخفیگاه‌ها به طور تصادفی ظاهر می‌شوند و قبل از هر کاری باید ابتدا افراد مستقر در آن را نابود کنید (مطمئن شوید که همه‌ی تجهیزاتشان را غارت کنید). فرقی نمی‌کند کدام گزینه را انتخاب کنید، در هر صورت این شانس را دارید که از جسد او و  یا از طریق جعبه مخفی در همان منطقه یک نقشه گنج پیدا کنید.

اگر می‌دانید که مخفیگاه‌ها در بازی تک نفره کجا قرار دارند، این مناطق هم مشابه همان بازی است و می‌توانید از این مورد به نفع خودتان استفاده کرده و بین آن‌ها بچرخید. زمانی که یک نقشه را به دست آوردید، از دستورالعمل‌های مربوط به مکان مشخص استفاده کنید و در این صورت پیدا کردن آن نقشه با Eagle Eye آسان است. باز هم باید بدانید که این پول تضمین شده نیست، اما در مقایسه با مأموریت‌های عادی پول خوبی به دست می‌آید.

شکار مؤثر

یکی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن پول در حالت داستانی Red Dead Redemption 2 شکار است. این مورد همچنین برای Red Dead Online نیز کاربرد دارد، جایی که پرتاب‌های عالی ۵ دلار را به بازیکن جایزه می‌دهند. اگر پرسه زدن آزادانه و مأموریت‌های چند نفره دیگر را هم بین ۴ تا ۱۰ دلار در نظر بگیریم، متوجه می‌شوید که اگر می‌خواهید مغول شوید بهتر است از زمانتان برای شکار استفاده کنید.

در مرحله اول، به ابزارهایی برای این کار نیاز دارید. در لیست خرید شما باید Arrows، یک Varmint Rifle و یک Bolt-Action Rifle (در رتبه ۷ باز می‌شود) وجود داشته باشد. این سلاح‌ها به شما اجازه می‌دهند بازی‌های کوچک و بزرگ را شکار کنید. Bolt-Action حدود ۳۶۰ دلار را برای شما به ارمغان می‌آورد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم از ابتدای بازی پولتان را جمع کنید و سعی کنید این سلاح را بخرید. با این سلاح مطمئن خواهید بود که هرگاه مجبور شوید در سرما بیرون بمانید، درآمد ثابتی خواهید داشت.

پول درآوردن سریع در Red Dead Online

گاو میش‌ها و گوزن‌ها بهترین هستند. فقط حواستان باشد که به اندام‌های اصلی شلیک کنید و به دنبال حیواناتی باشید که سه ستاره دارند و یک قتل تمیز و سودمند داشته باشید. همچنین، اگر می‌خواهید بیشترین کارآیی را داشته باشید، از یک اسب دیگر کمک بگیرید و به جای یک حیوان دوتا بگیرید و آن‌ها را به قصابی‌هایی که در نقشه بازی وجود دارند بفروشید. Red Dead Online به دلایلی هیچ Trappers ندارد.

تا زمانی که Bolt-Action را انتخاب کنید، بهترین کار این است که در Valentine پوست گوسفندان را به دست آورید. اگر شبانه به آنجا بروید نگران از دست دادن افتخاراتتان نباشید، می‌توانید با این کار ۲ دلار به دست بیاورید. قصاب محلی هم در همان گوشه و کنارها حضور دارد.

سیستم را به بازی بگیرید

با وجود وضعیت اقتصادی سخت درون بازی، سر و کله زدن با سیستم‌های مختلف برای سرپا ماندن درون بازی آن‌قدر دشوار نیست، اما درون بازی دو مشکل اصلی وجود دارد که بازیکنان جهت دستیابی سریع به پول، با آن مواجه خواهند شد. یکی از این مشکلات، پیدا کردن خانه‌های خاص در مسیر مبارزه است که به طرز جالبی با کابینت‌های مملو از  وسایل جهت غارت، پر شده‌ اند.

به عنوان مثال، یک کلبه در غرب ایستگاه Wallace Station وجود دارد که درونش یک کابینت طلایی خواهید یافت و معمولاً بازیکنان با یافتن آن کابینت وسایلی مانند ساعت جیبی و جواهرات پاداش می‌گیرند و هر یک از این موارد را می‌توانند به قیمت ۳-۶ دلار به یک دلال بفروشند.

می‌توانید به سادگی از بازی خارج شوید و پس از وصل شدن به یک سرور جدید دوباره وارد شوید و کابینت را باز کنید. هر بار که این کار را انجام دهید، جیبتان پر از پول خواهد شد. البته این موضوع دیگر یک راز محسوب نمی‌شود، بنابراین اگر می‌خواهید در هنگام غارت از وسایل به‌ درد نخور دوری کنید، بهتر است که کابینت شخصی خودتان را برای غارت پیدا کنید.

گزینه مؤثر دیگری نیز وجود دارد اما کمی زمانبر است. همانند بازی GTA Online، اگر شخصیت خود را حذف کنید و با یک شخصیت جدید وارد بازی شوید، پولی که از قبل به دست آورده‌ اید برایتان باقی می‌ماند. اگر به دنبال زیبایی و تجملات نیستید، کافی است به سادگی اولین مجموعه مأموریت‌های داستان را تکمیل کنید، نقشه گنج سطح ۱۰ را به دست آورید و دوباره بازی را از اول شروع کنید و بدین ترتیب می‌توانید در طول مدت ۳ ساعت، ۵۰۰ دلار کسب کنید. اگر واقعاً XP یا حس دوام بازی برایتان اهمیتی ندارد و فقط به دنبال پول جمع‌کردن هستید، احتمالاً این روش بهترین گزینه است.

ماهیگیری کنید

پول درآوردن سریع در Red Dead Online

بنا به دلایلی، ماهیگیری در بازی Red Dead Online تا رسیدن به سطح ۱۴ قفل است، اما هنگامی‌ که به این سطح رسیدید بهتر است که سریعاً یک چوب ماهیگیری خریداری کنید تا بتوانید از یک راه جدید درآمد کسب کنید. از Lagras یک تن طعمه ماهیگیری بخرید و در کنار آب کمپ بزنید، یادتان باشد که پرچم سفیدتان را برافراشته کنید تا گورکن‌ها هنگام ماهیگیری شما را نکشند.

این جنبه بسیار مهم است و تأمین امنیت محلی در نزدیکی آب و اردوگاه می‌تواند کمی دردناک باشد، زیرا ممکن است هنگام ترک سرور، Crippsها وسایلتان را جمع کرده و با خود ببرند. در حال حاضر دریاچه Flat Iron Lake برای ماهیگیری مکان مناسبی است.

احتمالاً دلتان می‌خواهد که ماهی قزل‌آالای Steelhead Trout شکار کنید زیرا هرکدامشان ۴.۲۵ دلار می‌ارزند. ماهی‌های دیگر نیز مفید هستند، اما این ماهی از بقیه پول‌سازتر است. کافی است به راحتی تا جایی که می‌توانید ماهی صید کنید و سپس برای فروش ماهی‌ها پیش یک قصاب بروید.

همچنین می‌توانید در Grizzlies ماهی Sockeye Salmon را شکار کنید، زیرا قیمت این ماهی نیز مشابه ماهی قبلی است، اما حتماً باید آن را روی اسبتان قرار دهید. این ماهی عالی را می‌توانید روی زین اسبتان قرار دهید و پیش Butcher بروید و آن را به قیمت بالا بفروشید. بنابراین به دنبال این ماهی‌ها بگردید و سپس آن‌ها را صید کنید و آن‌قدر این کار را تکرار کنید تا به اندازه کافی پول جمع نمایید.

Showdown Series را بازی کنید

اگر تمام وظایف کمپین بازی Red Dead Redemption 2 را انجام داده باشید، احتمالاً به اندازه کافی با اسلحه آشنا هستید و می‌توانید با استفاده از آن در مسابقات چندنفره عملکرد خوبی داشته باشید. لیست بازی‌های Showdown Series می‌تواند راه مؤثری برای کسب درآمد و XP باشد. بسیاری از مأموریت‌ها به تلاش زیادی نیاز ندارند و این بدان معنا است که لازم نیست برای انجام بازی خیلی فکر کنید، فقط کافی است که اجازه دهید تا زمان بگذرد و به‌ صورت تضمینی پول خوبی به دست می‌آورید.

هیچ خطری برای بیرون انداختنان از بازی وجود ندارد، مگر اینکه بیکار باشید و هیچ عامل یا “پارامتر شکست” وجود ندارد که نگذارد شما پاداش دریافت کنید، حتی اگر در پایان مسابقه پول کمی کسب کرده باشید.

انتخاب لیست بازی‌های Showdown Series به جای Showdown Series Large، بدان معنا است که با بازیکنان کمتری رقابت خواهید کرد و این موضوع در هنگامی‌ که در حالت Battle Royale بازی می‌کنید، بسیار مهم است. ما توانستیم با پیروزی در مسابقه پرتاب چاقو در Lemoyne swamp به دلیل کمبود بازیکن، به‌سرعت ۱۵ دلار کسب کنیم. به نظر می‌رسد که روش‌های کسب درآمد در Red Dead Online به میزان سودمندی آن‌ها بستگی دارد، بنابراین روش مناسب خودتان را پیدا کنید.

 

منبع: GamesRadar

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =