زیباترین شخصیت های دنیای بازی

زیباترین شخصیت بازی

سال‌ها است که نقش زنان در بازی‌های ویدیویی موضوع مهمی محسوب می‌شود. با ورود هرچه بیشتر زیباترین شخصیت بازی به بازی‌ها، سازندگان بازی سعی کردند تا آن‌ها را از نظر ظاهری طوری طراحی کنند که بیشتر مورد توجه آقایان گیمر قرار بگیرند. این اقدام واکنش‌های شدیدی به همراه داشت؛ چرا که زنان فراتر از آن هستند که فقط از نظر ظاهری جذاب باشند. لباس‌های بدن‌نما و کوتاهی که بر تن شخصیت‌های اصلی زن در بازی‌های ویدیویی قدیم بود، رفته رفته کمرنگ شد، اما این بدان معنا نیست که این مسئله به طور کامل متوقف شده باشد.

در بازی‌های مدرن، اکثر زنان به اندازه مردان قوی هستند. سازندگان بازی، همچنان سعی بر این دارند که تا حد ممکن، بر روی جذابیت ظاهری زنان بیشتر تمرکز کنند، اما این به معنای ضعیف بودن شخصیت‌های زن نیست. در این مقاله قصد داریم تا ۱۰ نمونه از جذاب‌ترین شخصیت‌های زن را معرفی کنیم و توضیح دهیم که آن‌ها چه کسانی هستند.

Lara Croft در Tomb Raider

از زمانی که Tomb Raider برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ منتشر شد، Lara Croft یکی از عناصر اصلی صنعت بازی‌های ویدیویی بوده است. شما با بازی در نقش Croft، جنگل‌ها و غارها را برای پیدا کردن گنج جستجو می‌کنید و در مسیر خود با دشمنان زیادی مبارزه خواهید کرد. او زیبا، باهوش و ورزشکار است و در ماجراجویی مهارت دارد.

زیباترین شخصیت بازی

جای هیچ تعجبی نیست که چرا زمانی که صحبت از زیباترین شخصیت زن در بازی‌ها می‌شود، اولین نفری که به ذهن افراد می‌رسد، Lara Croft است. با اینکه ظاهر او در طول این سال‌ها دستخوش تغییراتی شده است، اما همچنان از آنچه که او را چنین زن فریبنده‌ای می‌کند، فاصله نگرفته است. در حقیقت، ظاهر فعلی Lara ممکن است بهترین حالت او باشد، زیرا در هر صورت طرفداران قدیمی و جدید خود را به خوبی مجذوب خود می‌سازد. به همین خاطر، دیگر چیز زیادی برای اضافه کردن به این شخصیت وجود ندارد. او همانطور که است، فوق‌العاده است.

Tifa Lockheart در Final Fantasy VII

زیباترین شخصیت بازی

Lockheart، شخصیت دیگری است که به عنوان یک قهرمان سرسخت همیشه در مجموعه بازی‌های Final Fantasy حضور داشته است. Lockheart در زمان نبرد به حدی گردن کلفت است که می‌تواند پیروز هر میدانی شود. همچنین در صورت لزوم می‌تواند بسیار دوستانه و ملایم رفتار کند. Lockheart در دنیای Final Fantasy صاحب یک میکده است و حفظ امنیت آن را نیز بر عهده دارد. او بارها افراد شرور را با ضرب و شتم از آنجا خارج کرده است.

Triss Merigold در The Witcher

Triss Merigold یکی از منحصر به فردترین شخصیت‌ها در تمام بازی‌های ویدیویی است. زیرا در کمال خودخواهی، گاهی اوقات بسیار دلسوزانه رفتار می‌کند. اما باز هم این دلسوز بودن او کمی مشکوک به نظر می‌رسد، چرا که ممکن است برای این رفتار خود انگیزه پنهانی داشته باشد. هرچه داستان بازی جلوتر می‌رود، این تضاد شخصیتی او کم‌ رنگ‌تر می‌شود. او در کل، آدم بدی نیست. اما نباید به مدت طولانی به او پشت کنید. زیرا ممکن است از پشت به شما خنجر بزند.

زیباترین شخصیت بازی

به طور خلاصه، او یک زن قاتل فوق‌العاده است. موهای قرمز آتشین و پوست رنگ پریده او، در کنار چشمان مرموز و خطرناکی که دارد، او را تبدیل به یک زن فریبنده کرده است. با این شکل ظاهری، شما دقیقاً می‌دانید که چه چیزی دریافت خواهید کرد و کاملاً ارزشش را دارد.

Samus Aran در Metroid

Samus در اصل، به داشتن پوشش زرهی کامل معروف است که در هنگام جنگ به او کمک می‌کند. اما در Metroid، لباس زنانه‌ای به تن دارد که فاقد قدرت است و شما می‌توانید زیبایی کاراکتر آن را ببینید. Samus Aran ده‌ها سال به عنوان یکی از نقاط اصلی بازی بوده و خود را به عنوان یکی از قابل اعتمادترین گزینه‌های زن معرفی کرده است. این شخصیت از نظر آمادگی جسمی و زیبایی ظاهری هیچ چیز کم ندارد.

Bayonetta در Bayonetta

Bayonetta یک قهرمان قوی است که همانند Lara Croft تنها شخصیت زن بازی است که به عنوان شخصیت اصلی شناخته می‌شود. او به جز لباس مشکی خود لباس بیشتری نمی‌پوشد، اما در مبارزه بسیار قدرتمند است و همچنین می‌تواند پرواز کند. Bayonetta با قدرت بی‌نظیر و شخصیت آرام و خونسردی که دارد، یکی از با ابهت‌ترین قهرمانان زن ده سال اخیر است. او همه چیز را یکجا دارد، ظاهر جذاب، مهارت و یکی از بهترین لباس‌ها در بازی‌های ویدیویی.

Miranda Lawson در Mass Effect

زیباترین شخصیت بازی

سری بازی‌های Mass Effect به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا انواع زنان، از تفنگداران فضایی گرفته تا موجودات فضایی مهاجر را به خود جلب کنند. از میان تمام آن‌ها، Miranda Lawson جذاب‌ترین زن این بازی است. او اولین بار در Mass Effect 2 معرفی شد که در آن شخصیت چندان دلچسبی نداشت، اما بعدها به یک شخصیت بسیار محبوب تبدیل شد. Miranda کت و شلوار جنگی سیاه و سفید تنگی بر تن دارد که بر جذابیت او می‌افزاید. او می‌داند که در یک مبارزه چگونه از خود دفاع کند و همچنین یک فرمانده قدرتمند است. مطمئن باشید که از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

Kasumi در Dead or Alive

با انتشار اولین بازی در سال ۱۹۹۶، سری بازی Dead or Alive بیش از بیست سال است که وجود دارد. از آن زمان، Kasumi تبدیل به شخصیت خوش یمن این مجموعه شده است. او به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی این مجموعه، طرفداران ثابتی پیدا کرده و بی شک یکی از شناخته شده‌ترین زنانی است که بازی را ارائه می‌دهد. رفتار ملایم او، در کنار مهارت بی‌نظیری که در مبارزات دارد، باعث می‌شود که لبخندی بر لبان شما بنشیند و اگر در مقابل او قرار گرفته باشید، خیلی سریع شکست بخورید.

Cassie Cage در Mortal Kombat

بازی Mortal Kombat پر از خون و خونریزی و مناظر زشت است. اما این مجموعه، برای طرفداران خود چیزی به غیر از خون و تکه تکه کردن اعضای بدن به همراه دارد. با اینکه در این مجموعه چندان رایج نیست، اما تعداد بسیار کمی شخصیت جذاب نیز اضافه کرده است. اما کسانی که نمی‌خواهند صورت شما را گاز بگیرند، به دنبال فرصتی هستند که ستون فقرات شما را خرد کنند. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، لیست زنان واقعاً محدود می‌شود.

زیباترین شخصیت بازی

Cassie Cage، با اینکه تازه وارد این مجموعه شده است، اما عنوان زیباترین شخصیت زن را به خود اختصاص داده است. او دختر Sonia Blade و Johnny Cage است که جذابیت این دو شخصیت را از نظر زیبایی Sonia و شوخ طبعی و تیز زبانی Johnny به ارث برده است.

Catherine در Catherine

در این بازی با موضوعاتی مانند ازدواج، خیانت و بلوغ سر و کار دارید. این بازی، شما را با کشمکش‌هایی روبرو می‌کند که در جریان اصلی اکثر بازی‌ها نهفته است. Catherine در قلب این کشمکش‌ها حضور دارد. این دلبر وسوسه‌انگیز، به عنوان شخصیت اصلی داستان بازی می‌کند که قوه تشخیص Vincent Brooks را در طول بازی از بین می‌برد. البته بازی در نهایت از شما سؤال خواهد کرد که می‌خواهید در نقش Catherine عشوه‌گر بازی کنید، یا در نقش Katherine معشوقه Vincent. او یک دختر زیبا است که شخصیت بسیار بازیگوشی دارد.

Widowmaker در Overwatch

زیباترین شخصیت بازی

مطمئناً، همه در بازی Overwatch شخصیت مورد علاقه‌ای برای خود دارند، اما تنها یکی از آن‌ها به عنوان جذاب‌ترین شخصیت شناخته می‌شود. Widowmaker یکی از بهترین شخصیت زن قاتل است. او با رفتار خونسردانه و در عین حال لیست کشتار چشمگیر خود، همه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. درست است که رنگ او کمی آبی به نظر می‌رسد، اما همین بخشی از جذابیت او است. او در میان شخصیت‌های زیبایی مانند Tracer ،Va و Mei بسیار دل ‌فریب به نظر می‌رسد. چه او را در میدان نبرد دوست داشته باشید و چه از او متنفر باشید، نمی‌توانید انکار کنید که این تک ‌تیرانداز خونسرد، نفس‌ها را در سینه حبس می‌کند.

 

منبع: Lineups

امیرمحمد ترابی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =