پیدا کردن ماسک‌ها در رزیدنت اویل ویلیج

ماسک رزیدنت اویل ویلیح

چهار ماسک رزیدنت اویل ویلیح در قلعه Dimitrescu وجود دارد، ماسک لذت/Joy، غم/ Sorrow، شادی/ Pleasure و خشم/ Rage. چهار ماسک فرشته‌ای که در تالار چهار پیکر Hall of the Four قرار خواهند گرفت و وجودشان برای فرار از قلعه دیمیترسکو ضروری است. ماموریتتان واضح است. ماسک‌ها را پیدا کنید تا بتوانید بیرون بروید. اما برای یافتن تمام آن‌ها باید سرتاسر قلعه را بگردید تا بتوانید پیدایشان کنید. تنها زمانی درب قلعه باز می‌شود که همه آن‌ها را پیدا کرده باشید، البته اگر بتوانید هر چهار ماسک فرشته بازی Resident Evil Village را پیدا کنید.

قلعه دیمیترسکو همانند یک کلبه کوچک نیست، بنابراین جستجوی چهار ماسک بسیار وقت‌گیر خواهد بود. برای کمک به شما، ما در ادامه درباره محل قرارگیری تمام ماسک‌ها و نحوه رسیدن به آن‌ها توضیح داده‌ ایم. اگر از ابتدا این راهنما را دنبال کنید و در یک دور بازی تمام آن‌ها را پیدا کنید، حل کردن معمای چهار ماسک Resident Evil خیلی طولانی نخواهد شد. ممکن است در ادامه کمی از داستان بازی لو برود زیرا برای پیدا کردن ماسک‌ها لازم است که کمی از داستان بازی و اتفاقات مهمی که برای شخصیت‌ها رخ می‌دهد را توضیح دهیم.

معمای ماسک رزیدنت اویل ویلیح چیست؟

ماسک رزیدنت اویل ویلیح

احتمالا مجسمه‌های بی‌ چهره موجود در تالار چهار پیکر Hall of the Four قلعه دیمیترسکو را دیده‌ اید. این تالار در سمت غربی تالار اصلی Main Hall و در شمال اتاق Merchant’s Room قرار دارد. ماسک‌های متعلق به هر یک از مجسمه‌ها درون قلعه پنهان شده‌ اند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن‌ها را پیدا کنید و به تالار چهار پیکر Hall of the Four بازگردانید و آن‌ها را روی مجسمه درست قرار دهید. شما با بررسی نوشته قسمت پشتی مجسمه‌ها ( از گزینه «مشاهده/ observe» موجود در بخش inventory استفاده کنید) و یا با خواندن سرنخ‌های احساسی روی مجسمه‌ها، می‌توانید تشخیص دهید که هر ماسک به کدام مجسمه تعلق دارد.

ماسک غم 

ماسک رزیدنت اویل ویلیح

برای دستیابی به ماسک غم این بازی، ابتدا باید به تالار خصوصی بانو دیمیترسکو در طبقه دوم بروید. پس از مکالمه‌ای نه چندان صمیمانه با بانو دیمیترسکو، او شما را به زیرزمینی می‌اندازد که از آنجا می‌توانید به تالار غم Hall of Sorrow بروید. البته حواستان به بانو دیمیترسکو باشد، او تا زمانی که به ماسک غم دست یابید شما را دنبال خواهد کرد.

از کلید بانو دیمیترسکو برای باز کردن قفل درب استفاده کنید. مجسمه‌ای که ماسک دارد را روبروی خود خواهید دید. این ماسک همیشه روی سر شخص پایینی (شخصی که نزدیک است با چاقو زخمی شود) قرار می‌گیرد. پس از برداشتن ماسک، سکو و مجسمه به سمت بالا حرکت می‌کنند و شما را به حیاط بالا می‌رسانند.

ماسک لذت 

ماسک رزیدنت اویل ویلیح

برای پیدا کردن ماسک لذت این بازی، ابتدا باید با استفاده از کلید Iron Insignia به کتابخانه دسترسی یابید. برای دستیابی به کلید می‌توانید درون تالار اُپرا Opera Hall پیانو بنوازید (این تالار در سمت شمال حیاط قرار دارد). معمای پیانو کاملا ساده است. فقط کافی است که ارتفاع هر نُت جدید را با نوشته‌های روی کاغذ تنظیم کنید. پس از آن، می‌توانید بلافاصله به طبقه دوم تالار اُپرا بروید و از کلید Iron Insignia جدیدتان برای باز کردن درب کتابخانه استفاده کنید.

متاسفانه، یکی از دختران دیمیترسکو درون کتابخانه منتظرتان است. ابتدا باید او را بکشید (با باز کردن نورگیر و قرار دادن او در معرض سرما، که باعث می‌شود قدرتش تضعیف شود) و فقط در این صورت است که می‌توانید وارد تالار لذت Hall of Joy شوید. مجسمه‌ای که ماسک لذت بر روی آن قرار دارد را در سمت راستتان مشاهده خواهید کرد.

ماسک خشم 

ماسک رزیدنت اویل ویلیح

هم‌ اکنون داستان بازی شما را به آتلیه می‌برد و در آنجا باید معمای Five Bells را تکمیل کنید و سپس به اتاق زیرشیروانی و پشت بام بروید. حواستان به هیولاهای موجود در این منطقه باشد. به راه رفتن بر روی پشت بام ادامه دهید (فعلا از آسانسور پایین نروید) تا زمانی که زیپ‌ لاین موجود در برج بلفری Belfry که در سمت راست نقشه قرار دارد را بیابید. از آن برای رسیدن به تالار خشم Tower of Rage استفاده کنید و ماسک خشم بازی Resident Evil Village را در آنجا خواهید یافت.

پس از دستیابی به ماسک، از نردبان مجاور و سپس آسانسور برای رسیدن به طبقه اول استفاده کنید.

ماسک شادی 

ماسک رزیدنت اویل ویلیح

سرانجام وقت آن رسیده است که تالار شادی Hall of Pleasure را پیدا کنید. در سالن اصلی به طبقه دوم بروید و راهتان را به سمت راست ادامه دهید تا به دربی با علامت دهان باز برسید. در انتهای راهروی پشت آن در، درب تالار شادی را خواهید دید. با استفاده از کلید دیمیترسکو آن را باز کنید.

بدشانسی آوردید. با برداشتن ماسک شادی درب پشت سرتان قفل می‌شود. تنها راه بیرون رفتن این است که به اسلحه‌ خانه Armory بروید. البته یکی دیگر از دختران دیمیترسکو در آنجا منتظرتان است. او را نیز در معرض سرما قرار دهید (از بمب لوله‌ای برای منفجر کردن دیوار استفاده کنید) و سپس او را بکشید. اکنون می‌توانید جمجمه حیوان روی دیوار را برداشته و از آن به عنوان جایگزینی برای ماسک شادی استفاده کنید.

تنها کاری که باید بکنید این است که دستگیره پشت سر جمجمه حیوان را بررسی کنید و سپس جمجمه آن حیوان در دستانتان خواهد بود. ماسک شادی را از روی مجسمه بردارید و جمجمه حیوان را به جای آن قرار دهید. حالا درب تالار باز خواهد شد و شما می‌توانید به تالار چهار پیکر Hall of the Four بازگردید.

چگونه درب موجود در تالار چهار پیکر را باز کنیم؟

عملا کارتان تمام شده است. البته حواستان به بانو دیمیترسکو باشد زیرا در هنگام قرار دادن ماسک‌ها بر روی چهار مجسمه او باز هم تلاش می‌کند تا شما را بکشد. پس از قرار دادن ماسک‌ها بر روی سر فرشته‌های درون تالار، درب به صورت خودکار باز می‌شود و شما سرانجام می‌توانید از قلعه دیمیترسکو فرار کنید.

 

منبع: GamesRadar

امیرمحمد ترابی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 5 =