ملحق شدن لاک‌ پشت‌ های نینجا به گروه مبارزان بازی جالب Injustice 2

بازی جالب Injustice 2

بازی جالب Injustice 2 بازی مبارزه ای است. که در آن بازیکنان در مبارزه با یک در یک با استفاده از شخصیت های DC Universe و دیگر حق رای دادن های شخص ثالث رقابت می کنند.

بازی جالب Injustice 2
بازی جالب Injustice 2

خوب جالب شد یک تریلر چند وقت پیش پخش شد البته انگار وارنر بروس پخشش کرده است. در این تریلر نشون می ده که به این بازی جالب که خیلی هم طرفدارهای زیادی دارد لاک پشت های نینجا را اضافه کرده و حتی نشون داده که چطوری مبارزه هم می کنند و خیلی از طرفدار های لاک پشت های نینجا هم حتی به جمع بازی کنان این بازی پیوسته اند هر کسی بخواهد می تواند این قهرمان ها را با لاک پشت معروفمون به صورت یکی یکی یا همون جدا بخره و یا این که با دو نسخه اولتیمیت یا حتی فایتر پکش سومش اون ها رو دانلود کنه.
برای این که بتونین همه لاک پشت های قوی مون رو داشته باشید باید از یکی از وسیله های اون ها یا همون اسلحه های مخصوصشون استفاده کنید تا بعدش بتونید یکی یکی به اون ها دسترسی داشته باشید. بازی جالب Injustice 2 بازی مبارزه ای است. که در آن بازیکنان در مبارزه با یک در یک با استفاده از شخصیت های DC Universe و دیگر حق رای دادن های شخص ثالث رقابت می کنند.
با استفاده از ترکیب های مختلف ورودی های هدایت شده و فشار دکمه ها، بازیکنان باید حملات اساسی، حرکت های ویژه و کمربند ها را انجام دهند ، تا سعی کنند آسیب دیدگان را از بین ببرند. بی عدالتی ۲ مکانیک گیم پلی بازی را از بی عدالتی حفظ می کند مثل : خدایان در میان ما، از جمله تعامل محیطی، گذار های مرحله، درگیری ها و صفات شخصیت.
سیستم صفت، مانند قبل، بوفه یا توانایی موقت را فراهم می کند، که تعظیم نمایشنامه هر شخصیت را تکرار می کند. سوپر متر، که به بازیکنان اجازه می دهد تا حرکت های ویژه ای را انجام دهند، و هنگامی که به طور کامل شارژ می شوند، “حرکت فوق العاده ” را باز می کنند. بازیکنان می توانند متر را برای انجام تکنیک های جدید مانند رکورد پیشروی انحرافی، که راه را برای غلبه بر تاکتیک های نگه داری دشمن، و یا بازیابی هوا، که شخصیت ها را فراری می دهد از ترکیب کامیون حریف در اوایل استفاده می کند.
بیشتر حملات زیست محیطی که در اولین بازی بی عدالتی کاملا اجتناب ناپذیر بودند، اکنون می توانند مسدود شده یا از بین بروند ؛ با این حال، حملات محیط زیستی خاص با مقدار زیادی از راه اندازی، مانند پرتاب یک ماشین، همچنان غیرقابل انعطاف است. بی عدالتی ۲ سیستم غارت گرایی را که به عنوان “سیستم دنده” شناخته می شود، معرفی می کند.
که قطعات و وسایل مخصوص لباس شخصیتی را با اثرات تغییر دهنده وضعیت ارائه می دهد. سیستم دنده با استفاده از مکانیک مانند RPG برای پاداش بازیکنان با تجربه و غارت پس از هر مسابقه است. هر جنگنده قابل پخش دارای چهار پایگاه پایه است : قدرت، دفاع، سلامت و توانایی، که دومی از آن حملات ویژه ای را تحت تاثیر قرار می دهد.
همانطور که بازیکنان امتیاز های تجربی را جمع آوری می کنند و سپس بالا می روند، آمار پایه شخصیت های آن ها افزایش می یابد. بازیکنان می توانند آمار پایه خود را حتی با استفاده از ابزار هایی که به دست آمده از قطره های لخت استفاده می شود، تقویت کنند، که همچنین باعث می شود، بازیکنان ظاهر شخصیت های خود را سفارشی کنند.
دنده های ناقص می توانند شامل یک یا چند افزایش پاداش باشند، که از جلوه های بصری جدید برای حرکت های ویژه ای به بازدهی بالاتر از پول نقد یا نقاط تجربه در می آیند. بازیکنان می توانند پاداش های اضافی را با تجهیز شخصیت های خود با تمام پنج قطعه یک مجموعه دنده تک دریافت کنند. چرخ دنده در سه نوع می باشد : تجهیزات، شیدر و توانایی ها.

بازی جالب Injustice 2
بازی جالب Injustice 2

با ادامه مقاله ملحق شدن لاک‌ پشت‌ های نینجا به گروه مبارزان بازی جالب Injustice 2 همراه باشید

علاوه بر دستکاری تصادفی که در پایان جنگ به دست می آید، تمام سه نوع چرخ دنده در جعبه های غول پیکر، که به عنوان جعبه مادر شناخته می شود، با استفاده از پول بازی در دسترس است. هر شخصیت دارای پنج اسلات تجهیزات برای تزیین قطعات جدیدی از لباس است که شامل سر، تیغه، بازوها، پاها و لوازم جانبی آن ها است.دو اسلات توانایی برای تجهیز حملات ویژه جدید یا اصلاح شده و یک اسلات شیدر برای تغییر رنگ، رنگ آن ها است.
این بازی PS4  همچنین شامل پنج بار دستکاری جداگانه برای هر شخصیت می شود، به این ترتیب بازیکنان می توانند بین شروع بازی هر یک از مسابقات را تغییر دهند. این بازی پلی استیشن همچنین شامل یک سیستم میکرو تراکنش است. بازیکنان می توانند ” کریستال های منبع ” را با استفاده از پول واقعی در جهان برای خرید لوازم آراییدن برای مبارزان، مانند پوسته های برتر و شیدرها خریداری کنند، به جای انتظار آن ها از طریق بازی معمولی به دست می آیند.
کریستال های منبع نیز می توانند برای خرید “Transform Gear” استفاده شوند. تبدیل دنده اجازه می دهد تا بازیکنان تصاویری از یک قطعه دنده را به دیگری اعمال کنند، به این ترتیب آن ها می توانند با اصلاح کننده های مورد نظر خود را با قطعات مورد علاقه خود مطابقت دهند.در نهایت، هنگامی که بازیکنان به سطح ۲۰ یا حداقل یک شخصیت رسیدند، کریستال های منبع را می توان برای بالا بردن شخصیت های دیگر به حداکثر سطح آن ها استفاده کرد.
نمایندگان NetherRealm روشن کرد که هر خریدی که با کریستال های منبع ساخته شده است فقط وسایل و تجهیزات ظاهری است و هیچ مزیت بازی ندارد. علاوه بر مبارزه های انتخاباتی، آنلاین و حالت های بازی، بی عدالتی ۲ یک حالت جدید “Multiverse” را معرفی می کند. همانطور که در “Towers Living” از عنوان پیشین NetherRealm، Mortal Kombat X، Multiverse به بازیکنان اجازه می دهد تا از طریق سری عالم موازی در DC Universe و مبارزه با مخالفان با اختلال ها، مقررات و اهداف مختلف، سفر کنند.
چند نفره آنلاین گزینه ای را برای غیر فعال کردن ارتقاء و تغییرات سیستم دنده، کاهش تمام آمار پایه به سطوح پیش فرض آن، تبدیل هر وسیله نقلیه به وسایل صرفا برای ظاهر و آراییدن و ارائه گیم پلی متعادل تر برای مسابقات رقابتی را فراهم می کند. بازیکنان همچنین می توانند اعضا را با بیش از ۵۰ بازیکن دیگر تشکیل دهند. اعضای تیم می توانند برای تکمیل اهداف تعاونی روزانه و هفتگی برای به دست آوردن و به اشتراک گذاشتن ابزار هایی که به گیم پلی گیمینگ اختصاص دارند و از مدیران جهانی به دست بیاورند، همکاری کنند.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =