اشتراک اینترنت ویندوز در پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان

آموزش به اشتراک گذاشتن اینترنت ویندوز در پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان

کانکت فای یک نرم افزار نوین است که بر روی پلتفرم ویندوز کاربرد دارد و شما را قادر می سازد که اینترنت کامپیوتر خود را به وسیله وای فای به اشتراک بگذارید اگر شما یک مودم adsl در اختیار داشته باشید می توانید تلفن همراه، کامپیوتر و یا لپ تاپ خود را به اینترنت مودم متصل کنید.

اما شما می توانید بدون مودم وای فای هم اینترنت خود را با دیگر پلتفرم ها به اشتراک بگذارید.این کار با نرم افزار کانکتی فای ممکن است در واقع کانکتیفای سیستم عامل ویندوز شما را به مودم وای فای تبدیل کرده و شما را قادر می سازد اینترنت کامپیوتر خود را با تلفن همراه تبلت و دیگر کنسـول ها بـه اشتـراک بگـذارید. در ایـن مـقاله نـرم افزاری را بـه شـمـا مـعـرفـی مـی کـنـیـم که از دو طـریـق وای فـای و کابـل لن می تـوانـد ایـنـتـرنـت ویـنـدوز شما را بـا پـلی اسـتـیـشـن ۴ و ایـکـس بـاکـس وان بـه اشـتـراک بـگـذارد.

پس قدم به قدم با آموزش های من همراه باشید برای شروع نرم افزار کانکتی فای از لینک زیر دانلود کنید. اگر در گذشته این نرم افزار را بر روی سیستم خود داشته اید نرم افزار قدیمی را کاملا حذف نصب کرده و سیستم خود را یک بار به طور مجدد ریستارت کنید فایل های دانلودی با فرمت زیپ موجود می باشد این فایل ها را از فرمت زیپ اکسترکت کرده و سپس بر روی گزینه استاپ رفته و فایل دانلودی را نصب نمایید.

به این نکته توجه کنید که بعد از نصب بازی نباید به هیچ عنوان سیستم را ری استارت کرد سپس روی سیستم خود ، با نمایش در حال اجرای نرم افزار روبرو می شویم در این حال برنامه را ببندید در قدم بعدی روی فایل بلاک هات رفته و با اجازه دادن به ادمین این فایل را قابل اجرا نمایید. سپس وارد بخش task manager شوید برای ورود به این بخش می بایست به طور همزمان دکمه های کنترل و شیفت و esc را بفشارید.

آموزش به اشتراک گذاشتن اینترنت ویندوز در پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان
آموزش به اشتراک گذاشتن اینترنت ویندوز در پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان

با ورود به قسمت sevises و فشردن دکمه کنترل اسکرول کانتکی فای را خواهید دید سپس با فشردن دکمه کلیک راست کانکتی فای را ستاپ نمایید حالا نوبت کپی کردن فایل هایی است که در پوشه کرک قابل دیـدن هسـتـند بـرای ایـن کار این فایل ها را در مسیر مخصوص نرم افزار کپی پیست نمایید در ویندوز در درایو c در پوشه ای به نام پروگرام فایل, پوشه فایلهای کانکتی فای را خواهید دید در پوشه کانکتی فای فایل ها را کپی کنید.

حالا سیستم ویندوز برای شما پیامی را ارسال می کند که این فایل ها از قبل موجودند در گزینه replace یا جایگزین کردن را انتخاب کنید سپس سیستم از شما سوال می پرسد که آیا به برنامه دسترسی به امکانات مختلف سیستم خود را می دهید شما در این حالت تایید کنید بعد مجدداً برنامه را شروع کرده و سیستم را ری استارت کنید در ادامه به نحوه استفاده از این برنامه و اشتراک گذاری با PlayStation ۴ را به شما آموزش خواهم داد.

آموزش به اشتراک گذاشتن اینترنت ویندوز در پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان
آموزش به اشتراک گذاشتن اینترنت ویندوز در پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان

پس از ری استارت کردن سیستم ویندوز روی برنامه کلیک کرده و گزینه open را زده و وارد برنامه شوید پیغامی ظاهر خواهد شد که بر روی گزینه کلوز کلیک کنید اگر شما در منزل فقط یک عدد کار لن دارید اصلا نگران نباشید ابتدا لپ تاپ خود را از طریق وای فای به مودم وصل کنید و سپس با کابل lan به کنسول متصل شوید برای اشتراک گذاری vpn این برنامه در صورت استفاده از وای‌فای می‌توانید سیسکو که با اتصال تپ ساخته شده استفاده کنید.

اگر از دو کابل استفاده می کنید که در این صورت کار شما بسیار راحت می شود باید دو قدم را انجام دهید در ابتدا اتصال اینترنت را انتخاب کنید و سپس به کنسولی که قرار است متصل شویم مثلاً ایکس باکس وان را انتخاب کنید گزینه ای را مشاهده می نمایید به نام ادد بلاکر تیک گزینه را حذف کنید. حالا نوبت رفتن به سراغ پلی استیشن ۴ یا ایکس باکس وان است.

شما در پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیاز به ایجاد تنظیمات خاصی ندارید و فقط کافیست که گزینه‌ی easy را انتخاب کنید از طریق این آموزش ها به راحتی می توانید اینترنت ویندوز را با پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان به اشتراک بگذارید در صورت نیاز به مشاوره بیشتر و یا داشتن سوال با کارشناسان ما به طور آنلاین ارتباط برقرار کنید موفق و پیروز باشید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =