معرفی شخصیت‌ های بازی The Last of Us 2

شخصیت های بازی the last of us 2

نسخه دوم بازی شاهکار لست آف آس تحت عنوان The Last of Us 2 اخیرا به بازارا عرضه شد. عنوانی که نزدیک به ۴ سال کاربران انتظار آن را می‌کشیدند و با کسب نمره ۹۴ از سایت Metacritic به یکی ارزشمندترین بازی‌های تاریخ مبدل شد. همانطور که می‌دانید شخصیت‌های فراوانی در طول این بازی شما را همراهی می‌کنند. افرادی با شخصیت پردازی عمیق و خصوصیات مختلف که به زیبایی در این بازی به آن‌ها پرداخته شده است. در این مقاله لیست کامل و مشخصاتی از تمامی شخصیت های بازی The Last of Us 2 اعم از شخصیت‌های اصلی و  شخصیت‌هایی که حتی برای لحظه‌ای کوتاه کنترل او را به دست خواهید گرفت ارائه شده است، همچنین درباره همراهان، یعنی شخصیت‌هایی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و شما را به بخش‌های مختلف بازی می‌برند هم اطلاعاتی نوشته‌ایم.

لیست کامل شخصیت‌های بازی The Last of Us 2

Ellie

Ellie مهم‌ترین شخصیت و به عبارتی قهرمان اصلی در بازی The Last of Us 2 است. باید به این نکته اشاره کرد که او نسبت به نسخه اول چه از لحاظ اخلاقی و روحی و چه از لحاظ ظاهری تغییرات فراوانی داشته و حالا تبدیل به یک فرد بالغ شده است . او حالا خود را وارد یک ماجراجویی آغشته به خون کرده و بیشتر از هرچیزی به دنبال انتقام است. انتقامی که سرنوشت او را در دنیای پساآخر زمانی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

Abby

Abby در لست آف آس 2

Abby دومین شخصیت قابل بازی در The Last of Us 2 است. شما زمان زیادی را در بخش‌های بعدی کمپینی با او صرف خواهید کرد. Abby عضو گروهی است که WLF- Washington Liberation Front نام دارد. این جناح سعی در حفظ نظم و بازسازی تمدن دارد. مانند Ellie، بازی شامل فلش بک‌هایی است که در آن‌ها Abby جوان‌تر کنترل می‌شود. این فلش بک‌ها به شما امکان می‌دهد شخصیت‌های مهم WLF را ببینید تا متوجه شوید چه عواملی باعث شده Abby چنین تصمیمات مهمی بگیرد.

Joel

جوئل در Last of Us 2

Joel در بازی The Last of Us 2 ظاهر خواهد شد، اگرچه دیگر شخصیت اصلی بازی نیست. همان‌طور که قبلاً گفتیم، شما زمان زیادی را با شخصیت Ellie سپری می‌کنید. شما فقط در طول آغاز کمپین‌ها کنترل Joel را بر عهده خواهید داشت. او همچنین در فلش بک‌هایی که برای Ellie پخش می‌شوند هم حضور دارد. Joel احتمالاً یکی از همراهان سفرهای کمپینی Ellie خواهد بود.

Dina

دینا در The Last of Us 2

دینا دوست و همراه الی در طول این ماجراجویی سخت و نفسگیر است. فردی که الی رابطه بسیار صمیمی و نزدیکی با او دارد و در طول مراحل مختلف به عنوان یک همراهی مطمئن و قابل اعتماد در کنار او خواهد بود. البته شما کنترل دینا را در دست نخواهید گرفت و او صرفا شما را در بخشی از مراحل بازی همراهی خواهد کرد.

Tommy

تامی Last of us

تامی میلر در واقع برادر کوچکتر جوئل و همسر ماریا است که یکی از همراهان الی در طول این بازی نیز محسوب می‌شود. او عضو سابق گروه Fireflies محسوب می‌شود و در قسمت دوم بازی نقش قابل توجهی در داستان دارد.

Jesse

بهترین شخصیت های بازی لست آف آس 2

جسی شخصیت جدیدی است که در The Last of Us 2 به این فرانچایز اضافه شده است. او کنترل گروهی از افراد را در منطقه Jackson را بر عهده داشته و دوست و همیار الی نیز محسوب می‌شود که در ماجرای انتقام الی در کنار او خواهد بود.

Owen

شخصیت های بازی Last of Us 2

اوون عضو سابق گروه Fireflies و عضو حال حاضر گروه Washington Liberation Front است. اما اوون را ما بیشتر به عنوان نامزد Abby می‌شناسیم. فردی که همواره در کنار Abby بوده و البته یکی از مهم‌ترین دشمنان Ellie در طول بازی به حساب می‌آید.

سایر شخصیت‌ های لست آف آس ۲

  • Jerry
  • Maria
  • Seth
  • Manny
  • Nora
  • Mel
  • Jordan
  • Mike
  • Whitney
  • Marlene
  • Emily
  • Yara
  • Lev

منبع: Game Pressure

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 7 =