مقبره‌گردی در بازی Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed 2

بازی Assassin’s Creed 2

اثر assassins creed origins با حفظ اصالت خود بازیکن را مجاز خواهد کرد تا مانند بازی Assassin’s Creed 2 به گشت و گذار در مقبره های قدیمی مشغول شود. این مرحله ها برای نخستین بار در اثر assassins creed 2 وجود داشت و با توجه بر اینکه اثر assassins creed origins در مصر باستان روند داستانی خود را طی می نماید قرار گیری همچنین مرحله هایی در این اثر می تواند جنبه منطقی داشته باشد.

بازی Assassin’s Creed 2
بازی Assassin’s Creed Origins

اثر assassins creed origins با حفظ اصالت خود بازیکن را مجاز خواهد کرد تا مانند بازی Assassin’s Creed 2 به گشت و گذار در مقبره های قدیمی مشغول شود. کارگردان این اثر یعنی اشرف اسماعیل در گفت و گویی که با مجله opm انجام داده است عنوان نموده است که تازه ترین سری مجموعه assassins creed در تلاش است تا اصالت خود را حفظ نماید و همین موضوع به عاملی تبدیل می شود تا بازیکن بتواند از مرحله های جستجو در قبرها و مقبره گشایی بهره ببرد. بازیکن ها با تجربه این مرحله ها با رد شدن از مانع هایی که در معبدها وجود دارد یا با حل نمودن پازل های گوناگون دست پیدا می نمایند.

مراحل مقبره گردی برای نخستین بار در بازی Assassin’s Creed 2

این مرحله ها برای نخستین بار در بازی Assassin’s Creed 2 وجود داشت و با توجه بر اینکه اثر assassins creed origins در مصر باستان روند داستانی خود را طی می نماید قرار گیری همچنین مرحله هایی در این اثر می تواند جنبه منطقی داشته باشد. علت این امر به این خاطر است که در کشور مصر باستان چنین مواردی برای نخستین بار به وجود آمده اند. با توجه به گفت و گو اشرف اسماعیل، تعدادی مقبره در این اثر وجود خواهد داشت. این مقبره ها از چالش ها و پازل های جهت یاب و پازل های کلاسیک نیز تشکیل یافته است.
تعداد زیادی از این مقبره ها متناسب با فضاهای حقیقی و پس از اینکه گروه طراح اثر تحقیق های لازم را انجام داد بر روی فضاهای متنوعی طراحی یافته اند و به هیچ عنوان متناسب با طرح های اتفاقی برگزیده نخواهند شد.
همان گونه که سری دوم این اثر تعداد بالایی از فضاهای حقیقی همچون کلیسا st marks basilica را همراه خود داشت، سری ای که به تازگی از این اثر ارائه شده است نیز با به همراه داشتن فضاهای حقیقی به گیمر این احساس را انتقال خواهد داد که در حال تماشای یک جهان باستانی حقیقی می باشد و این موضوع بدین معنا است که یوبیسافت با جستجو کردن در تاریخ، این فضاها را در اثر خود پیاده سازی نموده است.
اشرف اسماعیل همچنین اضافه کرده است که ما تمام توان خود را در بازسازی دوباره این فضاها به کار خواهیم گرفت. ما تمامی آنچه که از این فضاها اطلاع داشته ایم را در بازی پیاده سازی نموده ایم. از تصویرهای حقیقی در طراحی این معبدها بهره برده ایم و با به ثمر رساندن تحقیق های بسیار سعی نموده ایم که این فضاها را به حقیقی ترین شیوه ای که امکان دارد طراحی کنیم به عنوان مثال ما تلاش کرده ایم تا کلیه راهروهای معبدهای سه گانه و تالارهای مصر را منطبق با حقیقت طراحی نماییم.
البته باید این موضوع را نیز اضافه کنیم که ما مقداری در این زیاده روی نیز کرده ایم به عنوان مثال تعدادی از رازهای که در تالارهای این معبدها گیمر در بازی با آن ها روبرو خواهد در دنیای واقعی هرگز صحبتی از آن ها به میان آورده نشده است. 
اثر assassins creed origins را می توان یک اثر جهان باز در نظر گرفت که در آن المان های نقش آفرینی به کار برده شده اند. این اثر در بیست و هفتم ماه اکتبر بر روی پلتفرم های پی سی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قابلیت اجرا پیدا خواهد کرد.

بازی Assassin’s Creed 2
بازی Assassin’s Creed 2

شخصیت هایی همچون بطلمیوس، ژولیو سزار و ملکه کلوپاترا به پاس حضور داشتن شخصیت های تاریخی موثر در نسخه اساسینز کرید نیز در این اثر وجود خواهند داشت و بازیکن ها با دید آن ها به وجد خواهند آمد و نویسنده های این نسخه را تحسین خواهند کرد.
در اثر assassins creed origins سازنده ها بیشترین تمرکز خود را بر روی نبردهای دو تیم تمپلارها و اساسین ها صرف کرده اند.
کاراکتر بایک که شخصیت اصلی این اثر می باشد مبتنی بر دلیل های شخصی تصمیم گرفته تا از سران مصر و به ویژه کاهنان مبعد که مسئول هدایت مصر بوده اند انتقام بگیرد و در پیش بردن این راه عامل های همچون آشنا شدن با رازهای مصر باستان و درخواست برای برپاکردن عدالت در سرگذشت سیب عدن که در سری های گذشته با آن برخورد کرده ایم موثر واقع خواهد شد.
همچنین باید این مطلب را نیز اضافه کنیم که سازنده های اثر در قسمت داستان بازی به مجموعه ترکیب مناسبی از واقعیت و افسانه دست پیدا کرده اند. از سمتی همچنین پیش بردن روند بازی در مصر باستان محتوای داستانی این اثر را به سمت محیط اسطوره ای و افسانه ای هدایت خواهند نمود و از سمتی اشاره کردن به اتفاق های تاریخی معین و شبیه سازی نمودن صحیح شهرهایی که به آن ها وارد خواهیم شد همه دست به دست یکدیگر خواهند داد تا هویت اصلی این اثر حفظ شود. علاوه بر مطالبی که در اینجا از آن ها نام بردیم توانایی کمپانی یوبیسافت در طراحی میان پرده ها و اعمال آن ها با صداگذاری متناسب باعث خوشنودی بازیکن ها خواهد شد.
در حقیقت می شود گفت که محتوای داستانی به کار برده شده از نکته های مثبت در این اثر به شمار خواهد رفت که با چالش های جذاب و سورپرایزهای شگفت آور در وقت های درست همراه خواهد بود. مجموعه اسسینز کرید را می توان اینگونه معرفی کرد که حتی در ضعیف ترین سری های ارائه شده نیز درباب قسمت های داستانی عملکرد مطلوبی را از خود برجای گذاشته است.
از نظر گیم پلی بازی نیز می توان گفت همانطور که سازنده بازی وعده داده بود تغییرات شگرفی در آن اعمال شده است. این اثر در حقیقت سبک مخفی کاری صرف را دنبال خواهد کرد اما این موضوع بدین معنی نخواهد بود که بازیکن مجاز به استفاده از مخفی کاری در مرحله های مختلف این بازی نباشد.
بایک دارای سه نوار حرفه ای می باشد که با بدست آوردن امتیاز و لول آپ شدن بهبود پیدا می کنند. بازیکن قادر خواهد بود برای افزایش دادن قدرت بایک در نبردهایی که به طور مستقیم آن ها را پیش می برد مشغول آموختن قابلیت های مخفی کاری گوناگونی شود و همین مسئله نیز سبب خواهد شد تا این نسخه از بازی هرگز برای گیمر تکراری نشود.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 10 =