گزارش نادرستی مشخصات

دیسک بازی Call Of Duty: Vanguard مخصوص PS5Call Of Duty: Vanguard Game Disc For PS5

برند no-brand
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: GD-128784
  • دیسک بازی مخصوص PS5
  • ژانر: تیراندازی اول شخص (شوتر)
  • رده سنی: بالای 18 سال
  • ریجن آسیا
1,990,000 تومان

موجود

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

دیسک بازی Call Of Duty: Vanguard مخصوص PS5 را به گیمرهایی که به بازی های ژانر شوتر علاقه دارند، پیشنهاد می کنیم. این محصول در سال ۲۰۲۱ به بازارهای جهانی عرضه شد. با بازی ونگارد هیجان بی نظیری را تجربه کنید.

بررسی دیسک بازی Call Of Duty: Vanguard مخصوص PS5

دیسک بازی Call Of Duty: Vanguard مخصوص PS5
بررسی دیسک بازی Call Of Duty: Vanguard مخصوص PS5

ژانر بازی ونگارد تیراندازی اول شخص (شوتر) است. این بازی در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ به جهان معرفی شد. بازی Call Of Duty: Vanguard ساخت شرکت Sledgehammer Games است و توسط شرکت Activision عرضه شده است. ویدیو این بازی با موتور IW 8 ساخته شده که وضوح و کیفیت تصویری بی نظیری برای آن به وجود آورده است. موسیقی این بازی توسط یک تیم حرفه ای تنظیم و ساخته شده که باعث می شود شما احساسات شخصیت بازی را به درستی تجربه کنید.

مشخصات بازی ونگارد

ژانرتیراندازی اول شخص (شوتر)
حجم۱۹۴.۵ GB
شرکت سازندهSledgehammer Games
رده سنیبالای ۱۸ سال
تعداد بازیکن۲ نفر آفلاین، ۲-۴۸ نفر آنلاین
پلتفرمکنسول پلی استیشن ۵

گیم پلی بازی

بازی vanguard مخصوص PS5
گیم پلی بازی Call Of Duty: Vanguard مخصوص PS5

از نظر گیم پلی نسخه Vanguard و نسخه Modern Warfare بازی Call Of Duty شباهت هایی با یکدیگر دارند. شباهتی مثل اینکه بازیکن می تواند سلاحی که استفاده می کند را روی سطوح صاف قرار دهد. اما گیم پلی نسخه ونگارد ویژگی های جدیدی نیز دارد. ویژگی هایی که امکان استفاده از تاکتیک های پیشرفته و جدید در مبارزات را به بازیکن می دهد. شلیک کور از پشت پوشش و ایجاد مسیرهایی برای تکمیل اهداف بازیکن، از این ویژگی ها هستند. یک گزینه جالب که این بازی را از سایر بازی ها متمایز می کند این است که شما به عنوان بازیکن امکان بازی به جای همه شخصیت های اصلی داستان را دارید. اما اجازه ی انتخاب اینکه جای کدام شخصیت باشید را ندارید. بازی به صورت اتفاقی و در طی زمان شخصیت شما را جا به جا می کند. این امکان که می توانید به جای هر یک از شخصیت ها باشید و حس و حال آنها را تجربه کنید، بسیار لذت بخش است.

داستان بازی

بازی vanguard مخصوص PS5
داستان بازی Call Of Duty: Vanguard مخصوص PS5

داستان بازی کال آو دیوتی ونگارد همزمان با جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد. زمانی که زندگی همه ی مردم جهان تحت تاثیر این جنگ بین متحدین و متفقین قرار گرفته است.
در این بازی ۶ شخصیت اصلی وجود دارد. یک گروه ۶ نفره که یک شرکت نیوزلندی آن ها را برای یک ماموریت مهم و سری در شهر هامبورگ (Hamburg) آلمان استخدام می کند. این ماموریت، تحقیق و به دست آوردن اطلاعات یک پروژه سری به نام ققنوس (Phoenix) است که آلمانی ها انجام می دهند. با این گروه ۶ نفره آشنا شویم: آرتور کینگزلی (Arthur Kingsley)، پولینا پتروا (Polina Petrova)، وید جکسون (Wade Jackson)، لوکاس ریگز (Lucas Riggs)، ریچارد وب (Richard Webb) و میلوس نواک (Milos Novak). هر یک از این افراد توانایی ها و مهارت های خاص خود را دارند که در این ماموریت لازم است.
در آغاز شما با شخصیت آرتور کینگزلی به دنیای بازی Call Of Duty: Vanguard وارد می شوید.

شروع داستان بازی از همین نقطه است: هامبورگ سال ۱۹۴۵

شما و اعضای گروه شما به یک قطار نازی ها نفوذ کرده اید. قبل از انجام هر کاری قطار را امن می کنید. بعد از نفوذ به قطار نازی ها به زیر دریایی آنها نفوذ می کنید. هر یک از سربازهای نازی که در مقابل شما قرار می گیرند را از میان برمی دارید. به سمت قسمتی که اسناد و اطلاعات مهم را نگهداری می کنند، حرکت می کنید. در این نقطه متوجه می شوید که نازی ها در حال جا به جایی اسناد و اطلاعات مهم هستند. شما به مسیر خود ادامه می دهید و یک گاوصندوق می رسید. اما فرصت باز کردن آن را ندارید، زیرا سربازهای نازی شما و هم گروهی هایتان را دستگیر می کنند. البته آن ها فقط ۴ نفر از گروه شما را می توانند دستگیر کنند. آن دو نفر یکی وید جکسون است که از آن جا فرار می کند و دیگری میلوس نواک است در درگیری ها توسط یکی از سربازهای نازی کشته می شود. اما بعد از گذشت مدتی وید جکسون را هنگامی که سعی می کند یک هواپیما را به سرقت ببرد، دستگیر می کنند.
از همه ی اعضای گروه شما بازجویی می شود. همه ی اعضای گروه بخشی از زندگی گذشته خود را در بازجویی تعریف می کنند.
(حالا با گذشته هر یک از اعضای این گروه که ۵ نفر شده اند، آشنا می شویم.)

هریک از اعضا اینگونه در مورد گذشته ی زندگی خود می گویند:

آرتور کینگزلی: در ژوئن ۱۹۴۴ ملویل (Melvil) من یک گروهبان چترباز بریتانیایی بودم که به همراه هم رزمانم در عملیات حمله متفقین به نرمان دی (Normandy) شرکت کردیم. من و ریچارد وب در این عملیات با یکدیگر ملاقات کردیم . ( داستان آشنایی این دو نفر را در بازی خواهید دید.)
پولینا پتروا: در اوت ۱۹۴۲ من یک پرستار ارتش سرخ بودم که حمله ی آلمانی ها به استالینگراد را با چشمان خود دیدم. بر خلاف همه تلاش هایی که کردم موفق نشدم از اعدام پدرم توسط آلمانی ها جلوگیری کنم. بعد از مرگ پدرم، به همراه برادرم از آن شهر فرار کردیم. یکی از مهارت های من که مورد توجه همه قرار داشت، تیراندازی بود. به خاطر همین مهارت هم به من لقب بانو نایتینگل (Lady Nightingale) را دادند.
وید جکسون: در ژوئن ۱۹۴۲ من یک خلبان نیروی دریایی ایالت متحده بودم. من به همراه تیراندازی ک با من بود میت ماتئو هرناندز (Mate Mateo Hernandez) در نبرد میدوی (Midway) شرکت کردیم. وقتی که به ارتش امپراطوری ژاپن حمله کردیم، هواپیمای ما سرنگون شد و من و هرناندز دستگیر شدیم. اما بعد از گذشت مدتی توسط هم رزمان خود نجات پیدا کردیم.
لوکاس ریگز: در آگوست ۱۹۴۱ من یکی از اعضای پادگان ریتس (Rats) در شهر توبروک لیبی (Tobruk, Libya) که تحت رهبری استرالیا است، بودم. من و چند سرباز دیگر ماموریتی داشتیم. ماموریت ما بازیابی تدارکات ارتش بریتانیا بود. عملیات ما با موفقیت به پایان رسید و توانستیم انبارهای دشمن را نابود کنیم. اما بعد از عملیات به دستور سرگرد هنری هامز (Henry Hamms) به جرم سرپیچی از دستورات بازداشت شدیم.
ادامه ی اتفاقاتی که هر یک از این شخصیت ها از سر گذراندند را در طول بازی خواهید دید.
با دیسک بازی Call Of Duty: Vanguard مخصوص PS5 می توانید به جای هر یک از این افراد بازی کنید و از تجربه زندگی دیگران حتی در فضای مجازی لذت ببرید.

مشخصات کلی - General Specifications
سازنده - Manufacturer

Sledgehammer Games

خانواده محصول - Product Family

لوازم جانبی

نوع - Type

دیسک بازی

سایر قابلیت ها - Other Features
قابلیت های دیگر - Other Features

2 – 48 بازیکن آنلاین
2 بازیکن آفلاین
امکان خرید آنلاین در بازی
حجم 194.5 GB
رده سنی: بالای 18 سال
ژانر: تیراندازی اول شخص
کیفیت تصویر Ultra HD Blu-ray
منتشر شده توسط شرکت Activision

سایر مشخصات
گارانتی

پلمپ و آکبند

وزن50 گرم
نظرات کاربرانCall Of Duty: Vanguard Game Disc For PS5

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیسک بازی Call Of Duty: Vanguard مخصوص PS5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =