نحوه تعمیر Trident در Minecraft

تعمیر Trident در Minecraft

دستیابی به بهترین سلاح‌های Minecraft کار چندان ساده‌ای نیست. برای دسترسی به کشنده‌ترین ابزارهای موجود در این بازی باید دشمنان قدرتمند را بکشید، منابع کمیاب را استخراج کنید و یا اینکه هر دو مورد را با هم انجام دهید. Trident یا نیزه سه شاخه، یکی از سلاح‌هایی است که نه تنها بسیار کشنده است، بلکه به عنوان یکی از معدود سلاح‌هایی است که به خاطر توانایی منحصر به فردی که در پرتاب و برگشت مانند چکش Thor دارد، می‌تواند در مبارزات از راه دور و نزدیک مورد استفاده قرار بگیرد.

درست مثل تمام چیز‌های دیگری که در Minecraft وجود دارد، Trident نیز پس از یک دوام بسیار طولانی، شکسته خواهد شد. اگر می‌خواهید، پیش از نابودی این سلاح، نحوه تعمیر آن را بدانید، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

آیا می‌توانید Trident را تعمیر کنید؟

با اینکه این سلاح، ساخته دست شما نیست، اما هنگامی که یکی از آن‌ها را از دشمنان درون آب / Drowned به دست می‌آورید، می‌توانید اقدام به تعمیر آن نمایید. در حقیقت، سه راه برای انجام این کار وجود دارد که هر سه روش نیازهای متفاوتی دارند.

نحوه تعمیر Trident

اگر یک Trident بدون جادو دارید، می‌توانید از طریق میز ساخت و ساز و یا حتی منوی ساخت خود دوام از دست رفته را مجدداً به آن بازگردانید. لازم است بدانید که آیتمی که برای تعمیر واقعی یک Trident نیاز دارید، ترکیب آن با یک Trident دیگر است. این Trident دوم می‌تواند آسیب دیده باشد، به این معنی که کاملاً به یک زباله تبدیل نشده است، اما در کل نیاز به این دارد که یک Trident اضافی را قربانی کنید.

تعمیر Trident در Minecraft

اگر یک Trident بدون جادو دارید و می‌خواهید آن را نگه دارید، همیشه سعی کنید که آن‌ها را از دشمنان Drowned به تعداد زوج بگیرید. به این ترتیب، وقتی که دوام یکی از آن‌ها کمتر شد، می‌توانید با دیگری تعویض کرده و سپس هنگامی که هر دو در آستانه شکستن هستند، آن‌ها را با یکدیگر ترکیب نمایید، در این صورت شما هزینه دو سلاح را داده‌ اید ولی در واقع از سه سلاح بهره‌مند شده اید.

روش دوم برای Tridentهای دارای جادو می‌باشد و تقریباً مشابه با روش اول انجام خواهد شد، فقط از Anvil / سندان استفاده می‌شود. Trident جادویی خود را درون اسلات اول و Trident دیگر را درون اسلات دوم قرار دهید تا یک Trident جادویی جدید تولید شود.

آخرین روش برای تعمیر Trident به این گونه است که جادوی مرمت را بر روی آن انجام دهید. کاری که این جادو انجام می‌دهد، این است که تمام گوی‌های تجربه‌ای که جمع آوری کرده‌ اید را به جای اینکه صرف ارتقاء سطح شما کند، به دوام بیشتر برای Trident تبدیل خواهد کرد. تنها مشکلی که وجود دارد، پیدا کردن یک جادوی مرمت است که تنها در کتاب‌های غارت شده یافت می‌شود.

 

منبع: TheGamer

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 6 =