نحوه ساخت بنر در ماینکرفت

بنر پوستر ماینکرفت

در بازی Minecraft، بنر پوستر ماینکرفت یک بلوک بلند است که برای نشان دادن الگو یا طرح ایجاد می‌شود. وسیله‌ای عالی که برای تزئین فضای داخلی به شمار می‌رود. می‌توانید بنرها را در محیط بازی پیدا کنید، اما با وجود گزینه‌های پیچیده‌ای که در بنرهای سفید Woodland Mansions یا بنرهای صورت روستاییان در اقامتگاه غارتگران وجود داشت، نتایج پیدا کردن این بنرها ناچیز بوده و اغلب به چشم نمی‌آیند.

خوشبختانه می‌توانید با استفاده از رنگ‌های مناسب در نقاط مناسب، بنرهای مختص خود را بسازید. در ادامه نحوه انجام این کار را مطالعه می‌کنید!

مرحله ۱: یک بنر بسازی یا پیدا کنید

بنر پوستر ماینکرفت

ابتدا، خودتان یک بنر پیدا کنید! معمولاً می‌توانید به یک روستایی که بنری را در دست دارد حمله کنید و آن را غارت کنید. در غیر این صورت می‌توانید به راحتی و با شش بخش از رنگ‌های پشمی مطابق هم و چوب یک بنر بسازید.

مرحله ۲: در صورت لزوم بنر را سفید کنید

قبل از شروع لازم نیست بنر را سفید کنید، اما این هم یک گزینه است. با این کار یک تخته سفید و خالی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید هر رنگی که بخواهید به آن اضافه کنید. اگر بنر را غارت کرده ‌اید می‌توانید از الگوی موجود روی آن خلاص شوید. با این حال، احتمالاً به سفید کننده نیاز دارید. این ماده فقط روی میز آزمایشگاه تولید می‌شود (که با دستورات مستقیم یا Education Edition در دسترس است)، در آزمایشگاه باید سه واحد آب را با سه واحد هیپوکلریت سدیم ترکیب کنید. سپس می‌توانید بنر را با سفید کننده‌ای که به تازگی تولید کرده ‌اید بسازید و آن را پاک کنید.

در غیر این صورت، پیشنهاد می‌کنیم هنگام ساختن، از پشم سفید استفاده کنید، زیرا در این صورت نتیجه بهتری خواهید گرفت.

مرحله ۳: به بنر رنگ اضافه کنید

اگر هنوز رنگی ندارید، حالا زمان شروع جمع ‌آوری، خرید یا ساخت آن‌ها است. کلاً ۱۶ رنگ وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، پس رنگی را انتخاب کنید که دوست دارید و شروع به کار کنید. Bonemeal، کیسه‌های جوهر، رنگ‌ها و گیاهان همگی مواد معمولی هستند که می‌توانید برای تولید رنگ‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید.

زمانی که رنگ کافی برای کارتان داشتید، حالا زمان ساختن است. نکته مهم موقعیت ‌یابی مناسب است: جایی که بنرتان را قرار می‌دهید و رنگ‌هایی که در شبکه ساخت ۳×۳ می‌زنید الگویی که روی بنر ظاهر می‌شود را نشان می‌دهد.

اکثر این جاگذاری‌ها عمدتاً بصری هستند، به خصوص اگر بخواهید طراحی الهام گرفته‌ای را ایجاد کنید. یک رنگ خاص را در گوشه شبکه ساخت قرار دهید، بنر را در وسط و با این کار شکل مربعی از رنگ در آن بخش ظاهر می‌شود. رنگ در وسط نیز نقطه بزرگی را ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانید با قراردادن رنگ‌ها در گوشه‌های راست و چپ بالا و دو بخش میانی پایین شبکه، یک شیب ایجاد کنید. ضربدرها و X ها نیز با قراردادن رنگ‌ها در الگوی مرکزی ایجاد می‌شوند. مثلثی از رنگ‌ها در بالا یا پایین بنر می‌توانند درجه را ایجاد کنند، یا می‌توانید بنر را به صورت مورب با توجه به جایگذاری رنگ‌ها و غیره تقسیم کنید.

طراحی‌های خاص

همچنین می‌توانید طرح‌های خاص بنر را با اضافه کردن آیتم‌های اضافی و رنگ‌های خاص ایجاد کنید و نتایج پیچیده‌تری را به دست آورید. این آیتم‌ها شامل موارد زیر هستند:

آجر: اضافه کردن آجر یک الگوی آجری ایجاد می‌کند. یک رنگ و یک آجر اضافه کنید تا بنرتان الگوی آجر رنگی بگیرد.

تاک: یک تاک و یک رنگ بسازید و حالا بنر شما حاشیه‌ای از امواج را با رنگ‌های دلخواه شما دارد.

سر خزنده: این آیتم به شما چهره خزنده مانندی را روی بنر می‌دهد، البته با رنگ دلخواه شما.

جمجمه اسکلت Wither: از این آیتم برای ایجاد طرح‌های اسکلتی و نشانه مرگ استفاده کنید.

گل مرواریدی Oxeye: با این آیتم شکل گل مبهمی ایجاد می‌شود.

سیب طلایی مسحور: از این آیتم برای دریافت آرم Mojang استفاده کنید.

به یاد داشته باشید، شما می‌توانید چندین بار رنگ‌ها را روی بنر بریزید. با این کار می‌توانید طرح‌هایتان را کامل کنید و طرحی را ایجاد کنید که دوست دارید. اگر می‌خواهید اول خودتان طرحتان را ببینید تا مواد را هدر ندهید، Minecraft ابزاری برای این کار دارد. مردم هر چیزی از پرچم‌های ملی دنیای واقعی تا تاج‌های Houses in Game of Thrones را ساخته‌ اند، پس می‌توانید پیشنهادات خوبی برای طرح‌های بسیار پیچیده را پیدا کنید.

اگر به دستگاه بافندگی دسترسی دارید، می‌توانید الگوهای بنر بیشتری را با الگوهای مختلف ایجاد کنید، اما نیازی نیست حتماً شبیه آن چیزی باشد که دوست دارید.

مرحله ۴: بنر خود را قرار دهید

زمانی که رنگ‌ها و طرحتان آماده شد، می‌توانید بنرتان را در محل مورد نظر قرار دهید. بنرها هیچ مکان خاصی ندارند و هم می‌توانند روی زمین و هم دیوار قرار بگیرند. Lava نمی‌تواند به آن‌ها ضربه بزند و اگر نیاز باشد چیزهایی مانند آب جاری می‌توانند از بین آن‌ها بگذرند.

مرحله ۵: اگر لازم بود چند بنر بسازید

گاهی یک بنر برای نشان دادن چیزی که دوست دارید کافی نیست، به خصوص اگر می‌خواهید چیزی را هجی کنید یا بیلبورد بزرگی بسازید. به همین منظور، می‌توانید چندین بنر را بسازید و همگی را در یک نقطه قرار دهید و از الگوهای رنگی آن‌ها برای تشکیل طرحی بزرگ‌تر استفاده کنید.

اگر می‌خواهید بنری با رنگ‌های یکسان بسازید، کافی است یک بنر رنگ شده در شبکه ساخت قرار دهید. با این کار طرحتان بدون نیاز به جمع‌ آوری مجدد مواد، روی بنرهای دیگر کپی می‌شود.

 

منبع: DigitalTrends

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + پنج =