نحوه مود کردن بازی GTA 5 پلی استیشن ۵

مود بازی GTA 5 پلی استیشن 5

Lost Santos از GTA V اساساً یک زمین بازی بسیار بزرگ پر از عناصر تعاملی است. برای مثال، می توانید به یک پایگاه نظامی حمله کنید، یک جت جنگنده را بدزدید و یک پرواز آتشین در آسمان داشته باشید، این دقیقا همان چیزی است که همه می خواهند.

بدیهی است که دیر یا زود محتوای GTA 5 خسته کننده می شود، حتی تلاش سازندگان برای معرفی رویدادهای جدید هم کمکی نخواهد کرد، پس مودها به کمک GTA 5 خواهند آمد. با این حال، ما بازیکنان کنسول پلی استیشن ۵ به توانایی های خودمان محدود هستیم، پس بیاید به یک سؤال پاسخ دهیم- چطور GTA 5 پلی استیشن ۵ را مود کنیم؟ نصب مودها در GTA 5 کار زیادی ندارد. دو نوع مود وجود دارد: متنی و معمولی.

سازنده بازی Rockstar Games رسماً مخالف استفاده از مودها در GTA 5 است. بسیاری در ابتدا نمی توانستند این را باور کنند، زیرا این اصلاح ها همیشه بخشی از این مجموعه بوده و زندگی دومی را برای بازی به ارمغان می آوردند و همچنین جذابیتی را به گیم پلی اضافه می کردند. اما با ظهور حالت آنلاین، بسیاری از بازیکنان شروع به استفاده مودها به نفع خودشان نسبت به سایر بازیکنان کردند. اگر با مودهای نصب شده در GTA Online گرفتار شدید، خطر ممنوعیت از بازی برای همیشه را خواهید داشت.

نحوه مود کردن بازی GTA 5 پلی استیشن ۵

۱- وارد مرورگر اینترنت خود شوید.

مود بازی GTA 5 پلی استیشن 5

۲- روی فریموری که از آن استفاده می کنید کلیک کنید.

مود بازی GTA 5 پلی استیشن 5

۳- باید Mira+HEN را فعال کنید.

مود بازی GTA 5 پلی استیشن 5

۴- مود خود را انتخاب کرده و منتظر بمانید.

مود بازی GTA 5 پلی استیشن 5

۵- GTA 5 را راه اندازی کنید.

مود بازی GTA 5 پلی استیشن 5

پیشنهاد نمی کنیم از مودهای غیر رسمی GTA V در پلی استیشن ۵ استفاده کنید، زیرا اگر مشکلی پیش بیاید با یک پلی استیشن ۵ خراب شده مواجه خواهید شد.

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 1 =